himan Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 3 uur geleden zei Fantasy: Had toch niet verwacht dat dit Andorra zou gaan worden Ik ook niet, maar de Montenegrijnse competitie is ook weinig soeps, daar wonen ook maar 600.000 mensen met nog wat minder geld dan in Luxemburg. In Andorra zullen ze vast wel wat zakjes op het veld kunnen zetten, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Als AZ in Andorra wint dan moeten ze tegen FC Arouca of SK Brann. Dit is ook relevant voor de coëfficiënten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Zou AZ nu zoveel geld vragen voor de wedstrijd vanavond? Of willen de zenders voor een appel en ei enkel die wedstrijd uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 6 minuten geleden zei rich ruzzian: Zou AZ nu zoveel geld vragen voor de wedstrijd vanavond? Of willen de zenders voor een appel en ei enkel die wedstrijd uitzenden. Dat hele rechten verhaal blijft sowieso maar vaag. ESPN zend alle EL en ECL wedstrijden uit in de hoofdfase. Maar in de voorrondes wordt alles dan weer los verkocht. Begrijp daar echt niets van. Voor de CL met Ziggo geldt exact hetzelfde trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Schijnt dat Santa Coloma die rechten in handen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2023 Correct. En niemand wilde die kopen voor een schappelijk prijsje. Of €10,- vragen voor een Pay Per View dan weer een terechte prijs is, dat durf ik te betwisten. Maar goed, ik ga daar niet over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 4 uur geleden zei Fantasy: Correct. En niemand wilde die kopen voor een schappelijk prijsje. Of wilde de club uit een niet nader te benoemen dwergstaat niet verkopen voor een schappelijk prijsje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2023 3 minuten geleden zei ElMarcos: Of wilde de club uit een niet nader te benoemen dwergstaat niet verkopen voor een schappelijk prijsje? Kip - ei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 5 uur geleden zei Fantasy: Correct. En niemand wilde die kopen voor een schappelijk prijsje. Of €10,- vragen voor een Pay Per View dan weer een terechte prijs is, dat durf ik te betwisten. Maar goed, ik ga daar niet over Kunnen we niet zo een streampje delen? Wil best kijken vanavond maar echt niet voor 10 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2023 Bij rust 0-0 Iemand die zit te kijken wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Ik niet, hoor dat het matig was, maar ja 0-1 is genoeg Europees. Volle Coëfficiëntenpunten en het thuis afmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2023 Winst, de nul, coëfficiëntenpuntjes, thuis afmaken. Primaaaaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 58 minuten geleden zei Fantasy: Bij rust 0-0 Iemand die zit te kijken wel? Een prijs die bijna gelijk ligt aan een maandbedrag van ViaPlay gaat mij iets te ver voor zo'n potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2023 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Een prijs die bijna gelijk ligt aan een maandbedrag van ViaPlay gaat mij iets te ver voor zo'n potje En terecht als je dit ziet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Bij AZ wisten ze dat er toch niemand keek, dus waarom meer doen dan dit? De krachten sparen voor een beter bekeken en bezochte thuiswedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Ben dit seizoen vooral benieuwd naar Ruben van Bommel! Hopelijk maakt ‘ie dit weekend wat minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Hoe doet Ruben van Bommel het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2023 Stond heerlijk in de weg voor de doelman bij de 2-0 (hoezo dat niet werd afgekeurd wegens buitenspel begrijp ik nog steeds niet ) en maakte de 3-0. Dus prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Tot nu toe stelt het nog niet heel veel voor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 (bewerkt) Waar zijn die Portugeesjes bij AZ? Hatzidiakos - Bazoer, nou… Bommeltje 17 augustus 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Bõmmeltje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Dani de Wit heeft in z'n eentje al een xG van >2 volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Echt zwak nog steeds maar 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Dit had al 6-0 moeten staan. Keeper lag in de weg. Overwinning en door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2023 Op naar Brann! Heerlijke awayday wel daar, kek stadionnetje daar in Bergen. Daar zou ik nog wel eens heen willen. Paar jaar geleden daar in een leeg stadion geweest toen we in de stad waren. Sowieso een aanrader wel, Bergen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten