Peterzinho Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Veel dagjesmensen dan :shhh: Was je ook in Alkmaar? Vuurwerk is sowieso tof. Sfeer zat er toch al wel goed in in het uitvak. Nee spijtiggenoeg was ik er niet :) Heb wel paar vrienden die met busje naar ginder zijn getrokken, dinsdagnamiddag vertrokken en donderdag iets voor de middag toegekomen ... Deze donderdag ga ik wel in het stadion zijn ... En dan gaan we voor serieuze sfeer zorgen ... De prijzen zijn zeer schappelijk en dat de wedstrijd om 20.00 is en ze goed weer voorspellen zal er wel voor zorgen dat er 50.000 man op afkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Kan je verwachten tegen dat legendarisch sterke Roda JC :cab: Dus omdat Roda ook slecht is mag ik niks zeggen over de prestaties van AZ. Schande trouwens dat tijdrekken van Esteban bij een gelijke stand en 1 man meer tegen de nummer laatst. Ik zou me kapot schamen als AZ fan. Maar goed er zaten er ook maar 6 op de tribune of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Je speelt 2-2, staat laatste, AZ heeft net kwartfinale EL gespeeld, denk dat het past bescheiden te zijn ipv hier kritiek te geven op tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Pino, man. :-D Gedraag je. "Ik zou me kapot schamen als AZ fan." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Ga Johansson maar op je blote knietjes bedanken Pino :cab: Hoeveel penalty's vinden jullie dat jullie gisteren hadden moeten krijgen? Zeker stuk of 8 keer het hele stadion horen schreeuwen, ook gewoon bij 2 verloren kopballen in de 16. Mooiste nog het ''KNVB-maffia'' na de eerste gele kaart van Ramos, nog nooit zo een duidelijke kaart gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 KNVB MAFFIA :LO: [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 AZ Roda had sowieso al na 30 minuten met 10 man moeten spelen na de actie van die idioot Ramos. Dan was Roda zeker kansloos geweest. Neem aan dat die gozer nog wel een paar wedstrijden aan zijn broek krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Haha mooie Roda haat hier komop zeg. Die 2de gele sloeg nergens op zoals Roda al jarenlang wordt benadeeld alleen daarom hoop ik ook dat ze gewoon erin blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Hij sloeg hem gewoon op zijn been dus een slaande beweging dus geel. Niks op aan te merken, ook niet als ik niet voor AZ was geweest. En het knijpen in de ballen van Johansson dan? Dieper rood kun je niet krijgen volgens mij, niks met Roda haat te maken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Huhu ja. Actie-reactie noemen ze dat. Esteban gaat express leunen met zijn knie op de borst van Ramos. Dat doet pijn hoor. Sowieso is Esteban een dorpsgek. Man, die had rood moeten krijgen en niemand anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 AZ Voel ik hier nog een beetje haat van de bekerwedstrijd met Wesley? Esteban doet nooit een vlieg kwaad en in het duel tegen Roda al helemaal niet. Beide geel voor een opstootje was gewoon terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Ik kijk uit naar donderdag ... Gisteren heeft Benfica een schitterende match gespeeld, 90 minuten hoog druk zetten en technisch heel mooie dingen laten zien ... Is met gemak 4-0 geworden en het had nog meer moeten worden ... Maar het publiek _O_ Dit wordt donderdag met dit weer gewoon een onvergetelijke voetbalavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Als je met 4-0 van het sterke Rio Ave wint, mag de Europa League natuurlijk geen probleem meer vormen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Is Peterzinho voor Benfica? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Ik dacht altijd dat hij voor Porto was, maar kan me vergissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Trollers :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Huhu ja. Actie-reactie noemen ze dat. Esteban gaat express leunen met zijn knie op de borst van Ramos. Dat doet pijn hoor. Sowieso is Esteban een dorpsgek. Man, die had rood moeten krijgen en niemand anders. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Ongelofelijk weer dit. 1-0 voor niks aan de hand en verschillende grote kansen op de 2-0. Lopen ze achterin weer te kloten en geven ze voor de zoveelste keer dit seizoen de volle winst weer uit handen. Krijgt dat laffe NEC ook nog een punt. Snapte niks van hun speelwijze. AZ vermoeid na de Europese wedstrijd en NEC een week rust gehad. Gaan ze met zijn elven om de eigen 16 heen spelen ipv AZ vol onder druk te zetten. Het leek alsof AZ op degraderen stond en NEC nergens meer om speelde. Weet nu al dat AZ Europees voetbal mis gaat lopen. Ploeg is vermoeid en playoffs liggen ons toch al niet.. Ver in de beker en EL maar aan het eind heb je nog minder dan het dramaseizoen van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Volledig eens over onze speelwijze, ik zat vol verbijstering te kijken. Wij hebben enorm veel geluk gehad. Die kans van Avdic overigens, oi oi oi :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Haha ja dat was een beste kans inderdaad. Ook Beerens nog op de lat in de laatste minuut. Gun NEC dat puntje wel, heb liever dat Roda eruit gaat. Maar had liever gezien dat ze dat strijdend binnen sleepte ipv op deze manier. Onverdiender kon bijna niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2014 Wat was dat een ellendige wedstrijd gister, man man man.... Berghuis heeft werkelijk NIETS goed gedaan, gewoon he-le-maal niks. Hopen dat het uit wat beter gaat. Groningen ook een antivoetbal zeg :cab: Niet te zuinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 AZ Vond Berghuis wel meevallen. Als hij aan de bal was kwam er elke keer dreiging. Wel wat ongelukkig zodra hij de 16 in kwam. Heb me ook kapot geërgerd aan de tijdrekkende en zuigende (Kostic) Groningers. Goaltje maken daar zondag en Europees is weer binnen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Goaltje maken daar zondag en Europees is weer binnen :agree: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 AZ Helaas geen EL volgend jaar. Maarja ook niet echt heel erg, de laatste keer dat we dat niet speelden werden we kampioen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten