Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Veel dagjesmensen dan :shhh:

Was je ook in Alkmaar? Vuurwerk is sowieso tof. Sfeer zat er toch al wel goed in in het uitvak.

Nee spijtiggenoeg was ik er niet :) Heb wel paar vrienden die met busje naar ginder zijn getrokken, dinsdagnamiddag vertrokken en donderdag iets voor de middag toegekomen ... Deze donderdag ga ik wel in het stadion zijn ... En dan gaan we voor serieuze sfeer zorgen ... De prijzen zijn zeer schappelijk en dat de wedstrijd om 20.00 is en ze goed weer voorspellen zal er wel voor zorgen dat er 50.000 man op afkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je verwachten tegen dat legendarisch sterke Roda JC :cab:

Dus omdat Roda ook slecht is mag ik niks zeggen over de prestaties van AZ.

Schande trouwens dat tijdrekken van Esteban bij een gelijke stand en 1 man meer tegen de nummer laatst. Ik zou me kapot schamen als AZ fan. Maar goed er zaten er ook maar 6 op de tribune of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga Johansson maar op je blote knietjes bedanken Pino :cab:

Hoeveel penalty's vinden jullie dat jullie gisteren hadden moeten krijgen? Zeker stuk of 8 keer het hele stadion horen schreeuwen, ook gewoon bij 2 verloren kopballen in de 16. Mooiste nog het ''KNVB-maffia'' na de eerste gele kaart van Ramos, nog nooit zo een duidelijke kaart gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk uit naar donderdag ... Gisteren heeft Benfica een schitterende match gespeeld, 90 minuten hoog druk zetten en technisch heel mooie dingen laten zien ... Is met gemak 4-0 geworden en het had nog meer moeten worden ... Maar het publiek _O_ Dit wordt donderdag met dit weer gewoon een onvergetelijke voetbalavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelofelijk weer dit. 1-0 voor niks aan de hand en verschillende grote kansen op de 2-0. Lopen ze achterin weer te kloten en geven ze voor de zoveelste keer dit seizoen de volle winst weer uit handen.

Krijgt dat laffe NEC ook nog een punt. Snapte niks van hun speelwijze. AZ vermoeid na de Europese wedstrijd en NEC een week rust gehad. Gaan ze met zijn elven om de eigen 16 heen spelen ipv AZ vol onder druk te zetten. Het leek alsof AZ op degraderen stond en NEC nergens meer om speelde.

Weet nu al dat AZ Europees voetbal mis gaat lopen. Ploeg is vermoeid en playoffs liggen ons toch al niet.. Ver in de beker en EL maar aan het eind heb je nog minder dan het dramaseizoen van vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was dat een ellendige wedstrijd gister, man man man.... Berghuis heeft werkelijk NIETS goed gedaan, gewoon he-le-maal niks. Hopen dat het uit wat beter gaat. Groningen ook een antivoetbal zeg :cab: Niet te zuinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ

Vond Berghuis wel meevallen. Als hij aan de bal was kwam er elke keer dreiging. Wel wat ongelukkig zodra hij de 16 in kwam.

Heb me ook kapot geërgerd aan de tijdrekkende en zuigende (Kostic) Groningers. Goaltje maken daar zondag en Europees is weer binnen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites