Thierryvane Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Vol voor AZ ook vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Het seizoen heeft toch al glans door het behalen van Europees voetbal? Wel Europees voetbal maar het voetbal was niet om aan te zien. En de finale van de beker is gehaald tegen amateur en eerste divisie clubs en het B-team van Ajax. Om op die manier europees te halen gaf nog steeds niet heel veel voldoening. Maar om zo het seizoen af te sluiten met een echte prijs maakt in een keer alles goed. Nu vol vertrouwen richting volgend seizoen. Het wordt voor Steward de zomer van zijn leven want het wordt erop of eronder deze transferperiode. Maher en Viergever gaan al zeker weg, van Altidore verwacht ik hetzelfde. Verder gaat er doorgeselecteerd worden dus hoop ik dat Gorter, Reijnen en Elm ook zullen vertrekken maar gezien hun contracten zal dit nog lastig gaan worden vrees ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2013 Wel Europees voetbal maar het voetbal was niet om aan te zien. En de finale van de beker is gehaald tegen amateur en eerste divisie clubs en het B-team van Ajax. Om op die manier europees te halen gaf nog steeds niet heel veel voldoening. Maar om zo het seizoen af te sluiten met een echte prijs maakt in een keer alles goed. Nu vol vertrouwen richting volgend seizoen. Het wordt voor Steward de zomer van zijn leven want het wordt erop of eronder deze transferperiode. Maher en Viergever gaan al zeker weg, van Altidore verwacht ik hetzelfde. Verder gaat er doorgeselecteerd worden dus hoop ik dat Gorter, Reijnen en Elm ook zullen vertrekken maar gezien hun contracten zal dit nog lastig gaan worden vrees ik.. Martens (indien fit) > Maher, sowieso. Vervangers zijn allemaal al in huis (Lam, Jóhansson, Martens, Jóhansson, Boymans) voor de spelers die weg gaan (Viergever, Maher, Altidore en hopelijk ook Reijnen). Gorter moet blijven man. Anders sta je straks met een gemiddelde leeftijd van 18 in de achterhoede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Gorter is toch wel goed genoeg voor AZ. Lijkt me ook iemand die nog kan groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2013 Ja zeer degelijke back, sowieso niet minder dan Wijnaldum. En een garantie voor pingels die er in gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Maar je kan denk ik niet met Lam en Reijnen achterin spelen ;c Dus zou wel Gouweleeuw en Reijnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Mensen die zeggen dat Gorter goed genoeg is voor AZ hebben dit seizoen weinig wedstrijden gezien. Elke week dat hij speelde viel hij weer door de mand. Opbouwend zeer matig, terwijl het van huis uit toch een middenvelder is en verdedigend zelfs slecht. Elke rechtsbuiten liep hem keer op keer voorbij. Ik ben overigens niet de enige die dit zegt. Iedereen op de tribune om mijn heen is hem ook liever kwijt dan rijk. Voor Reijnen geldt hetzelfde. Ik lees hierboven dat de verdediging moet bestaan uit Lam en Reijnen of Gouweleeuw en Reijnen maar dit moet toch echt zonder hem zijn. Ook keer op keer door de mand gevallen dit seizoen. Als we weer voor de top 6/7 willen spelen zullen dit soort spelers toch echt geloosd moeten worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Gouweleeuw is een fantastische voetballer. Absolute versterking voor AZ. Opbouwend goed, verdedigend prima. Jammer dat het niet klikt met Van Basten, maar voorspel een grote toekomst voor 'm (hij heeft wel een ontzettend laag IQ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Die Wijnaldum als linksback is zo slecht nog niet btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2013 Die Wijnaldum als linksback is zo slecht nog niet btw. Nee, maar die gaat helaas weg omdat AZ geen basisplaats kan garanderen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Die wil graag voetballen, goeie zet van die gozer. Malki trouwens weer overtuigend dit seizoen, echt een toffe speler O, dacht Eredivisetopic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Nee, maar die gaat helaas weg omdat AZ geen basisplaats kan garanderen.. Ze gaan toch weer in gesprek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2013 Ze gaan toch weer in gesprek? Daar weet ik niets van. Zou het wel toejuichen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Stond in VI ja, overigens AZ bijna rond met Gouweleeuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Typische AZ-aankoop, die zal over 2 jaar wel voor het dubbele naar Ajax/PSV gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Ben benieuwd waar Viergever heen gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 PSV had interesse toch? Als vervanger van Viergever wilde AZ Wuytens halen hoorde ik, opzich natuurlijk een prima speler en hij is transfervrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 [YOUTUBE]5VAOQJo7PGU[/YOUTUBE] 6:03 en 8:30. Hoe is deze ooit weggegaan bij AZ? Mislukt bij Valladolid, speelt nu constant ZIEK op dat middenveld. Misimovic - Pjanic - Medunjanin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Ja qua voetbal heerlijk natuurlijk, maar mentaal twijfelachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Ja weet je hoe 'ie in elkaar zit joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 [YOUTUBE]5VAOQJo7PGU[/YOUTUBE] 6:03 en 8:30. Hoe is deze ooit weggegaan bij AZ? Mislukt bij Valladolid, speelt nu constant ZIEK op dat middenveld. Misimovic - Pjanic - Medunjanin. Laten we eerlijk zijn, bij AZ was het een oke speler maar verder ook niet. Het was geen jongen die nu echt wekelijks uitblonk. En als die wel uitblonk, dan was dat echt 1x in de 6 a 7 wedstrijden. Heeft prachtige dingen laten zien, valt zeker niet te ontkennen want vond het zelf ook echt een prachtige speler. Maar niet voor niets naar Heracles en Sparta verkocht/verhuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2013 Wuytens (Utrecht) en Gudelj (NAC) binnen, als ze de keuring doorkomen. Prima AZ-spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Goed nieuws! ALKMAAR- AZ, NAC Breda en Nemanja Gudelj hebben zaterdag een mondeling akkoord over een overgang naar Alkmaar bereikt. Onder voorbehoud van een medische keuring tekent de 21-jarige Servische jeugdinternational een contract voor vier seizoenen bij AZ. Mondeling akkoord over transfer Gudelj Vanwege de vakantieperiode wordt Gudelj - indien alle formaliteiten naar wens worden afgerond - pas halverwege deze maand officieel gepresenteerd als nieuwkomer bij AZ. De medische keuring van de middenvelder staat namelijk gepland op dinsdag 18 juni. Smaakmaker Gudelj was afgelopen seizoen dé smaakmaker bij NAC Breda. Dit leverde hem interesse op van onder meer Fiorentina, Hamburger SV, Newcastle United en FC Twente. Hij kwam afgelopen jaargang tot 34 Eredivisie-optredens (alle 90 minuten) en vijf goals. In totaal speelde de Serviër 79 competitiewedstrijden voor NAC, waarin hij acht doelpunten maakte. Bron: AZ.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Wie kan mij wat vertellen over Ali Messaoud? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 (bewerkt) Wie kan mij wat vertellen over Ali Messaoud? Een topaankoop voor jullie! Echt een held in het 2e, maar door blessures nooit echt door kunnen breken. Erg populair bij het AZ publiek (door zijn vele doelpunten en assists bij het 2e) en werd bij zijn officiële competitiedebuut 20 minuten lang toegezongen. Erg jammer dat hij weg is, al snap ik wel dat hij nu aan spelen moet toekomen. Ik denk dat jullie binnen 2 jaar een klap geld aan hem kunnen verdienen en hij een transfer naar een (sub)topper verdient. 21 juni 2013 bewerkt door Dr. Bibber Quote toegevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten