Magikarp Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Wat is de prijs? 1. 007mark: Donderdag 15.00 2. Kavinos: Woensdag 12:30u 3. Vilhena: Woensdag 17.00 4. JanVertonghen: Woensdag 15:00 5. Regis: Donderdag 17:30 6. PJHoutman: Niet, het wordt Robert Maaskant 7. MrMHB: Woensdag 13:00 met Petrovic als nieuwe assistent erbij. 8. Rogier: Donderdag 14:00 met een gepromoveerde Kuyt als assistent natuurlijk 9. Magikarp: Woensdag 14.00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 5 uur geleden zei 007mark: Winnaar krijgt een cursus 'hoe ben je een succesvolle TD' van Sjaak Troost. Zojuist zei Magikarp: Wat is de prijs? Voor jou een bril. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 1. 007mark: Donderdag 15.00 2. Kavinos: Woensdag 12:30u 3. Vilhena: Woensdag 17.00 4. JanVertonghen: Woensdag 15:00 5. Regis: Donderdag 17:30 6. PJHoutman: Niet, het wordt Robert Maaskant 7. MrMHB: Woensdag 13:00 met Petrovic als nieuwe assistent erbij. 8. Rogier: Donderdag 14:00 met een gepromoveerde Kuyt als assistent natuurlijk 9. Magikarp: Woensdag 14.00. 10. komodo25 Woensdag 10.30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 (bewerkt) John de Wolf assistent. Dit wordt echt smullen. 1. 007mark: Donderdag 15.00 2. Kavinos: Woensdag 12:30u 3. Vilhena: Woensdag 17.00 4. JanVertonghen: Woensdag 15:00 5. Regis: Donderdag 17:30 6. PJHoutman: Niet, het wordt Robert Maaskant 7. MrMHB: Woensdag 13:00 met Petrovic als nieuwe assistent erbij. 8. Rogier: Donderdag 14:00 met een gepromoveerde Kuyt als assistent natuurlijk 9. Magikarp: Woensdag 14.00. 10. komodo25 Woensdag 10.30 11. Woensdag 10:00 met Johnie als assistent 30 oktober 2019 bewerkt door Bakkes12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Zoals het er nu naar uit ziet, wordt het nog eerder officieel dan ook maar iemand hier gegokt heeft dramatisch dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Waarom laat je een tussenpaus je complete staf ontslaan, zodat de tussenpaus zijn staf mee kan nemen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 John de Wolf. Dat is toch dezelfde man die met een pruik op in de Koning Toto reclame zit? Deze club wordt met de minuut lachwekkender Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 3 minuten geleden zei Jespresso: Dat is toch dezelfde man die met een pruik op in de Koning Toto reclame zit? Dat maakt niet zoveel uit toch? Je hoeft het leven niet al te serieus te nemen. Vind wat Pino ook zegt veel kwalijker. Je kan nu wel zeggen we gaan voor de korte termijn nog proberen zoveel mogelijk punten te pakken, maar je gaat dezelfde situatie volgend jaar krijgen (omdat er niet heel veel meer te redden valt), en het jaar daarop ook. Je verlies nemen kennen ze niet bij de Feyenoord directie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 5 minuten geleden zei Rogier.: Dat maakt niet zoveel uit toch? Je hoeft het leven niet al te serieus te nemen. Vind wat Pino ook zegt veel kwalijker. Je kan nu wel zeggen we gaan voor de korte termijn nog proberen zoveel mogelijk punten te pakken, maar je gaat dezelfde situatie volgend jaar krijgen (omdat er niet heel veel meer te redden valt), en het jaar daarop ook. Je verlies nemen kennen ze niet bij de Feyenoord directie. Kan me niet te serieus uitlaten over alle tering zooi die er nu gebeurt voordat ik met dingen gaat gooien hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 51 minuten geleden zei Pino: Waarom laat je een tussenpaus je complete staf ontslaan, zodat de tussenpaus zijn staf mee kan nemen..... Keurig de Facebookreactie van @Lazy overgenomen op het nieuwsbericht omtrent de assistenten huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 (bewerkt) Dit is een gecoordineerde grap van jullie toch John de Wolf. Niks laten zien. Typische naam weer want ‘Feyenoord verleden’. ‘Weet wat er nodig is’. Donderstraal op er is 1x iemand geweest die wist wat er nodig was en dat was Ronald Koeman. En nou moet ik die bingo weer aan gaan passen ook “ De club kijkt naar nieuwe mogelijkheden rondom de drie assistent-trainers binnen de club.” Dit gaat ook weer mis natuurlijk. 30 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: En nou moet ik die bingo weer aan gaan passen ook Dit is eigenlijk het eerste wat ik dacht. Buiten dat hierboven heb ik, toen ik 1e klasse speelde, een aantal keer tegen ploegen van meneer de Wolf gespeeld; beste man stond alleen maar zijn spelers en de scheidsrechter uit te kafferen en van goed voetbal was al helemaal geen sprake. Wordt er zeker bijgehaald voor zijn 'karakter' en inderdaad Feyenoord verleden. Kansloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 “De technische staf zag bijvoorbeeld tot zijn afgrijzen een speler op het trainingsveld weigeren aanwijzingen te vertalen voor de Argentijn Marcos Senesi, die de Nederlandse en Engelse taal nog niet machtig is.” Kan me dit niet voorstellen he. Wie zou dat geweest moeten zijn? Ericje? Tapia? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 6 minuten geleden zei Jespresso: Dit is eigenlijk het eerste wat ik dacht. Buiten dat hierboven heb ik, toen ik 1e klasse speelde, een aantal keer tegen ploegen van meneer de Wolf gespeeld; beste man stond alleen maar zijn spelers en de scheidsrechter uit te kafferen en van goed voetbal was al helemaal geen sprake. Wordt er zeker bijgehaald voor zijn 'karakter' en inderdaad Feyenoord verleden. Kansloos Achja dan gaan de spelers misschien weer eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 @Regis Hoezo? Ze doen gewoon hun best hoor, ze kunnen niet beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 10 minuten geleden zei Jespresso: @Regis Hoezo? Ze doen gewoon hun best hoor, ze kunnen niet beter. Probeeerde even lollig te doen, omdat Jhonnie het altijd heeft over instelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 5 minuten geleden zei Regis: Probeeerde even lollig te doen, omdat Jhonnie het altijd heeft over instelling. Weet ik toch vent. Word er alleen schijtziek van dat we weer het lachertje van Nederland zijn, verder kon ik er wel om lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 4 minuten geleden zei Jespresso: Weet ik toch vent. Word er alleen schijtziek van dat we weer het lachertje van Nederland zijn, verder kon ik er wel om lachen Weet je wat daar het probleem aan is? Dat we het ALTIJD maar dan ook ALTIJD over ons zelf afroepen. Dan bedoel ik niet jij en ik, maar de supporters, het bestuur, de spelers, de staf. Het is gewoon een chaos. De spelers zetten zichzelf compleet voor schut. De supporters maken er weer een zooitje van (ik zag een instagram bericht van frfc1908 waarin een artikel stond dat de spelersbus bekogeld was. Hun reactie daar op? "Dit is onjuist. We bekogelden niet de spelersbus maar de ME die voor de bus stond.") Nee dat maakt het veel beter. Bestuurlijk is het zo'n tering zooitje en de staf. Man, die Landzaat en van Gastel. Wat zijn dat voor assistenten joh. Jeez. #Fexit of nog liever #FIXIT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 @Bakkes12 Helemaal waar. Bestuurskamer is een cirkeljerk, matige trainer(s), matige spelers, talenten die niet aanhaken, supporters die vinden dat 'het niet om de spelers gaat, maar om ons (supporters dus)'. Je zou toch zeggen dat het gewoon een slecht verzonnen grap is allemaal. Al die kut Ajacieden die hetzelfde filmpje van Ziyech delen op Twitter enz. Ik geef ze groot gelijk, maar vind het echt frustrerend. Conclusie, we zijn geen topclub maar een tobclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 1 uur geleden zei 007mark: Keurig de Facebookreactie van @Lazy overgenomen op het nieuwsbericht omtrent de assistenten huhu Ik heb geen Facebook en kom daar nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 1 minuut geleden zei Pino: Ik heb geen Facebook en kom daar nooit. Jaja, en toevallig is dit Lazy zijn beschrijving op Facebook. Hoe kom je daar dan aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 4 minuten geleden zei Bakkes12: Jaja, en toevallig is dit Lazy zijn beschrijving op Facebook. Hoe kom je daar dan aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Nu pleuren ze die 3 er wel uit. maar hoe zit het met die assistent van Stam? Die Bakatti ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Nu pleuren ze die 3 er wel uit. maar hoe zit het met die assistent van Stam? Die Bakatti ofzo 'Ligt goed in de groep' maar hij weet nog niet of hij meegaat met Stam (lees: ik krijg niet genoeg mee) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten