007mark Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Topkeeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Wat een koortsdroom is deze pot joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Gelukkig blijft hierdoor Wellenreuther wellicht staan tot en met de klassieker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Altijd al groot fan geweest van Duitsers in de Kuip, graag laten staan deze HELD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Jullie veranderen nog meer van gedacht dan van onderbroek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 minuut geleden zei Thierryvane: Wat een koortsdroom is deze pot joh. De thermometer ligt alweer aan de lading hier.. en dan ben ik niet eens voor Feyenoord. Bizarre pot dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Timon doet me een beetje denken aan Kruimeltje die totaal onnodig ruiten in gaat gooien om maar nieuwe ruiten te kunnen regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Mooi om te zien dat Priske zo Gazzaniga gaat brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 minuut geleden zei Bogatyr: Jullie veranderen nog meer van gedacht dan van onderbroek Ik verander inderdaad meer dan een keer per maand van gedacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Die stadionspeaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Zojuist zei PJHoutman: Mooi om te zien dat Priske zo Gazzaniga gaat brengen. Als je dacht dat het niveau bij Ziggo nog niet laag genoeg was na van Basten in de voorbeschouwing, the gift that keeps gifting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Hoe Feyenoord nu staat zie ik ze nooit meer een derde maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Donny leeft nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Zojuist zei timpy00: Hoe Feyenoord nu staat zie ik ze nooit meer derde worden. Fixed that for you Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober We zagen het niet aankomen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 2 uur geleden zei 007mark: Kan trouwens de klok erop gelijk zetten dat Van de Beek straks scoort. Of Gil, waar Feyenoord ook nog interesse in had. Joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Weer uitstekend lucht gedekt door ons Ramiz. Laat die vent lekker daar achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Donny from the river, je verwacht het niet ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Ueda, Wellenreuther en Zerrouki allemaal al op belangrijke momenten staan schutteren. Zo nog even invalbeurtje en eigen goal Smal en de bingokaart is compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Die Stuani heeft ook het eeuwige leven lijkt het wel. Volgens mij had ik hem al in FM2008 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Heeft iemand nog een batterij mee voor van Beek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Zojuist zei Michaelinho*: Donny from the river, je verwacht het niet ook. Donny from the little River is het voor jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Maar die eerste wissel is zo dramatisch. Daardoor alleen verder achteruit en alle dreiging van de omschakeling die je in die fase had weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Doormiddengetrapte Donny zie ik liever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Wat een haat weer richting Donny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten