Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei The Saint:

Wat probeer je uit te lokken? 

Je zou voor de gein zijn posts in dit topic eens op een rijtje moeten zetten.

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ik vind Ivanusec weer erg matig. Komt uit zichzelf geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn blessure. Breng Minteh maar rond de 60e/65e minuut wanneer de wedstrijd dan nog steeds zo op slot zit. 

Eens, diepgang is er te weinig. Net in de analyse op ESPN ook wel treffend uitgelegd: Ivanusec moet het hebben van de combinatie, niet in de diepte. En Feyenoord speelt te voorzichtig daarvoor. 

.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-12-2023 om 13:20 zei Urbeto:

Ik vind Ivanusec weer erg matig. Komt uit zichzelf geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn blessure. Breng Minteh maar rond de 60e/65e minuut wanneer de wedstrijd dan nog steeds zo op slot zit. 

Dan pas? Zerrouki en Ivanusec er af alsjeblieft. Wieffer meteen door naar de zandbak.

Op 3-12-2023 om 13:07 zei Jotew:

Zijn de supporters van Feyenoord hun stem verloren? Mijn god zeg wat is het stil voor zo’n beladen pot

;c;c;c;c;c;c;c;c 

Hartman er dus af. Toch teveel last van die belachelijke beuk. Was geel imo, sloeg nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Mwa, je bent niet minder dan PSV en tot aan de goal heb je niks weggegeven.

Ik vind een overwinning voor PSV ook allesbehalve terecht, maar je weet dat je geen moment kan verslappen tegen zo'n tegenstander. Het is een cliché, maar die kans komt toch altijd. Dat zien we hier wel weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde en onnodig. Zowel Atletico als PSV weten die opbouwlijn via Wieffer er makkelijk uit te halen. Dan was de omzetting dat Zerrouki de bal ging halen en Stengs ook wat lager ging spelen, maar je komt er niet doorheen. Tel daar matige standaardsituaties en Gimenez die anders wordt bewaakt en/of z’n vorm kwijt is bij op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Monty:

Zo jammer dat wij zo'n speler als Minteh niet zelf gekocht hebben. Wat een heerlijk ventje. :D 

Geweldenaar inderdaad. Als geen bal afgeven en dan verongelijkt kijken als je over je eigen poten struikelt attributen waren had ie een CA van 200. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Geweldenaar inderdaad. Als geen bal afgeven en dan verongelijkt kijken als je over je eigen poten struikelt attributen waren had ie een CA van 200. 

Het is een van de weinige spelers die ten minste wat probeert. Nee lekker naar Ivanusec en al die andere flapdrollen blijven kijken, daar worden we gelukkig van!

En hoe duidelijk moet het nog wezen: ZET MILAMBO GEWOON BASIS!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Monty:

Het is een van de weinige spelers die ten minste wat probeert. Nee lekker naar Ivanusec en al die andere flapdrollen blijven kijken, daar worden we gelukkig van!

En hoe duidelijk moet het nog wezen: ZET MILAMBO GEWOON BASIS!!!!!!

Ik vond niet zo veel mis met Ivanusec vandaag, maar dat anderen er weinig van kunnen is natuurlijk geen argument om Minteh op te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites