MetalMichael Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Heel benieuwd naar de wedstrijd zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Sta stijf van de zenuwen. Heb ook niet heel veel hoop voor deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Zojuist zei Urbeto: Sta stijf van de zenuwen. Heb ook niet heel veel hoop voor deze pot. Hetzelfde hier. Hoop dat ze het tegendeel gaan bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Daar lijkt het vooralsnog niet op. Je weet vooraf dat PSV hoog gaat pressen en je hebt er simpelweg geen antwoord op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Zijn de supporters van Feyenoord hun stem verloren? Mijn god zeg wat is het stil voor zo’n beladen pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 2 minuten geleden zei Jotew: Zijn de supporters van Feyenoord hun stem verloren? Mijn god zeg wat is het stil voor zo’n beladen pot Hoor ze anders prima? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Gimenez had die kans 6 weken geleden gescoord. Geertruida ook nog uit vorm. En toch de grootste kansen door slordigheden bij PSV en power van Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 4 minuten geleden zei Jotew: Zijn de supporters van Feyenoord hun stem verloren? Mijn god zeg wat is het stil voor zo’n beladen pot Weet je zeker dat je niet toevallig je geluid uit hebt staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 7 minuten geleden zei Jotew: Zijn de supporters van Feyenoord hun stem verloren? Mijn god zeg wat is het stil voor zo’n beladen pot Wat probeer je uit te lokken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Ik vind Ivanusec weer erg matig. Komt uit zichzelf geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn blessure. Breng Minteh maar rond de 60e/65e minuut wanneer de wedstrijd dan nog steeds zo op slot zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 (bewerkt) 8 minuten geleden zei The Saint: Wat probeer je uit te lokken? Je zou voor de gein zijn posts in dit topic eens op een rijtje moeten zetten. 2 minuten geleden zei Urbeto: Ik vind Ivanusec weer erg matig. Komt uit zichzelf geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn blessure. Breng Minteh maar rond de 60e/65e minuut wanneer de wedstrijd dan nog steeds zo op slot zit. Eens, diepgang is er te weinig. Net in de analyse op ESPN ook wel treffend uitgelegd: Ivanusec moet het hebben van de combinatie, niet in de diepte. En Feyenoord speelt te voorzichtig daarvoor. . 3 december 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Op 3-12-2023 om 13:20 zei Urbeto: Ik vind Ivanusec weer erg matig. Komt uit zichzelf geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn blessure. Breng Minteh maar rond de 60e/65e minuut wanneer de wedstrijd dan nog steeds zo op slot zit. Dan pas? Zerrouki en Ivanusec er af alsjeblieft. Wieffer meteen door naar de zandbak. Op 3-12-2023 om 13:07 zei Jotew: Zijn de supporters van Feyenoord hun stem verloren? Mijn god zeg wat is het stil voor zo’n beladen pot Hartman er dus af. Toch teveel last van die belachelijke beuk. Was geel imo, sloeg nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Zo jammer dat wij zo'n speler als Minteh niet zelf gekocht hebben. Wat een heerlijk ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Eerste fucking kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Onbegrijpelijk dat je m niet even neerlegt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Tja, je weet dat PSV weinig nodig heeft voor een goal. Het is aan onze kant ook gewoon niet genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Ik had het vermoeden al, maar dit seizoen is zijn glans wel heel snel verloren. Slappe hap zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: Tja, je weet dat PSV weinig nodig heeft voor een goal. Het is aan onze kant ook gewoon niet genoeg. Mwa, je bent niet minder dan PSV en tot aan de goal heb je niks weggegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Zojuist zei MetalMichael: Mwa, je bent niet minder dan PSV en tot aan de goal heb je niks weggegeven. Ik vind een overwinning voor PSV ook allesbehalve terecht, maar je weet dat je geen moment kan verslappen tegen zo'n tegenstander. Het is een cliché, maar die kans komt toch altijd. Dat zien we hier wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Tweede worden en seizoen snel vergeten. Je kan wel de conclusie trekken dat we er niet op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. Teveel veren in de kont na Lazio en het zakt als een slappe pudding in elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Zonde en onnodig. Zowel Atletico als PSV weten die opbouwlijn via Wieffer er makkelijk uit te halen. Dan was de omzetting dat Zerrouki de bal ging halen en Stengs ook wat lager ging spelen, maar je komt er niet doorheen. Tel daar matige standaardsituaties en Gimenez die anders wordt bewaakt en/of z’n vorm kwijt is bij op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 11 minuten geleden zei Monty: Zo jammer dat wij zo'n speler als Minteh niet zelf gekocht hebben. Wat een heerlijk ventje. Geweldenaar inderdaad. Als geen bal afgeven en dan verongelijkt kijken als je over je eigen poten struikelt attributen waren had ie een CA van 200. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Geweldenaar inderdaad. Als geen bal afgeven en dan verongelijkt kijken als je over je eigen poten struikelt attributen waren had ie een CA van 200. Het is een van de weinige spelers die ten minste wat probeert. Nee lekker naar Ivanusec en al die andere flapdrollen blijven kijken, daar worden we gelukkig van! En hoe duidelijk moet het nog wezen: ZET MILAMBO GEWOON BASIS!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Zojuist zei Monty: Het is een van de weinige spelers die ten minste wat probeert. Nee lekker naar Ivanusec en al die andere flapdrollen blijven kijken, daar worden we gelukkig van! En hoe duidelijk moet het nog wezen: ZET MILAMBO GEWOON BASIS!!!!!! Ik vond niet zo veel mis met Ivanusec vandaag, maar dat anderen er weinig van kunnen is natuurlijk geen argument om Minteh op te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 2 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vond niet zo veel mis met Ivanusec vandaag, maar dat anderen er weinig van kunnen is natuurlijk geen argument om Minteh op te stellen. Haha. Niets mis met Ivanusec. Tot dusver deze discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten