Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Magikarp:

Dit kan toch niet. Staat er een een technisch directeur te acteren die denkt dat ie de touwtjes in handen heeft. 'Hij moet gewoon meewerken aan een transfer.' Wat ga je doen dan? Vlegel 

Die man staat toch sowieso te acteren dat hij technisch directeur is? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat voor filmpje man, wat een pippo :-D  Het mooiste vind ik nog over de verblijfsvergunning met z'n ''ONZIN DUS''. Tapia wil zijn verblijfsvergunning toch niet houden om later terug te keren naar Nederland joh, die wil zich gewoon zo aantrekkelijk mogelijk maken voor een andere club. Als je dan aankomt met ''ik heb geen Europees paspoort maar wel een verblijfsvergunning!!'' lachen ze je vierkant uit en word je teruggestuurd. Met een verblijfsvergunning kun je niks.

''Ik heb van de week een gesprek met hem en dan ga ik het hem nog goed duidelijk maken, want dit pik ik niet  '' :D Ook een mooie.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaves heeft twee nieuwe spitsen gehaald. Uitzicht op speeltijd is er dus niet meer voor onze held Guidetti. Hopelijk weet Troost dit ook en gooit hij een lijntje uit. Zou mooi zijn als we hem een jaar konden huren met optie tot koop (prestatiegericht o.i.d.). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Vilhena:

Alaves heeft twee nieuwe spitsen gehaald. Uitzicht op speeltijd is er dus niet meer voor onze held Guidetti. Hopelijk weet Troost dit ook en gooit hij een lijntje uit. Zou mooi zijn als we hem een jaar konden huren met optie tot koop (prestatiegericht o.i.d.). 

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Pino:

:-D

maxresdefault.jpg

Citaat

President-commissaris Toon van Bodegom is de grote aanjager van het plan. De naderende komst van de dollars is de reden van de onherstelbare aanvaring tussen Jan de Jong en de raad van commissarissen. De inmiddels vertrokken algemeen directeur was ook enthousiast over de miljoenen die naar de Kuip zouden komen, maar de Hagenaar was wel zeer huiverig voor het afstaan van (teveel) macht aan de Amerikanen.

Volgens insiders deinzen Van Bodegom en zijn raad van commissarissen er niet voor terug om de Amerikanen de mogelijkheid te geven om in de Kuip te kunnen meebepalen wie er trainer wordt, wie op de stoel van de technisch directeur gaat zitten en hoe het aan- en verkoopbeleid in Rotterdam-Zuid er uit moet zien, mits daar voldoende miljoenen tegenover staan.

b9b4bc1c2f7047b0f8b03781073cd05c9cca45d4

Precies wat ik al dacht. Meneer van Bodegom en zn maatjes willen per se de grote meneren zijn die dan tot het einde der tijden kunnen roepen dat ZIJ '''''''''''''''''weer''''''''''''''' een topclub van Feyenoord hebben gemaakt. Het maakt ze allemaal niet uit. Je gaat zo'n Amerikaantje toch niet laten bepalen wie de trainer is zeg, kom op. Snap De Jong wel. Je wil niet afhankelijk zijn van die gasten, maargoed voor deze RvC telt alleen de korte termijn.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dus dit is het ‘beleid’ waar Ze het in Rotterdam over hadden.. ? wordt met de dag treuriger zeg. Zo zonde en zo treurig voor het legioen dat die club geleid wordt door dit soort figuren..

Beleid? Plan? Meerjaren strategie? Nee joh, we laten een Amerikaan  er geld in pompen en dan komt alles goed... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie echt niet waarom een Nederlandse club voor investeerders interessant is. Zeker niet met statuten zoals Feyenoord die heeft, waarbij gewaarborgd is dat max 49% van de aandelen kan worden verkocht. Die zullen wel gewijzigd worden om de komst van de Amerikanen mogelijk te maken. VvF hebben natuurlijk ook nog >30% in handen.  Daarnaast heeft de KNVB volgens mij een van de strengste regels wbt overnames en investeringen. 

Zie veel juichende reacties onder de artikelen op FB, VP en FR12. Ook mensen die bezweren dat de seizoenskaarten niet (veel) duurder gaan worden, want het geld wordt verdiend met televisiegeld en CL voetbal. :-D Ga de ManU fans maar eens vragen hoe blij ze zijn met de Glazers. 

Naja, we hebben er toch geen invloed op, dus is het maar afwachten.  

Gouka op radio 1:

Minderheidsbelang, maar wel veto op zaken als TD, aan- en verkoopbeleid, ticketprijzen etc. Feyenoord interessant vanwege korte weg naar Europees voetbal. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Vilhena:

Wat valt er te lachen?

Jullie teren nog steeds op dat ene goede seizoen van Guidetti. En wat moeten jullie ermee? Jullie hebben in Jorgensen al een uitstekende spits en beiden gaan het niet heel chill vinden als ze op de bank komen. Bovendien hebben andere posities een hogere prioriteit lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Pino:

Jullie teren nog steeds op dat ene goede seizoen van Guidetti. En wat moeten jullie ermee? Jullie hebben in Jorgensen al een uitstekende spits en beiden gaan het niet heel chill vinden als ze op de bank komen. Bovendien hebben andere posities een hogere prioriteit lijkt me.

Jorgensen ligt er nog 6 tot 8 weken uit volgens de laatste berichten. Knieblessure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Jorgensen ligt er nog 6 tot 8 weken uit volgens de laatste berichten. Knieblessure.

Oke, maar wat doe je er na? En die Guidetti heeft toch na dat jaar Feyenoord ook niet veel meer laten zien. En hoe oud is hij? Die ga je toch ook nooit meer met winst verkopen?

Guidetti was gewoon een one season fly.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Pino:

Die ga je toch ook nooit meer met winst verkopen?

Moet dat je doel zijn? Presteren in het huidige is veel belangrijker voor een club als Feyenoord. 

Buiten dat is Guidetti een absolute no-go. Blessuregevoelig en bovenal zo gek als een deur. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat hij ermee akkoord gaat dat

a. Zijn salaris drastisch omlaag zal moeten

b. Dat hij op de bank zit zodra Jorgensen fit is. Guidetti vindt zichzelf te goed om op de bank te zitten en is gek genoeg om de selectie te kunnen ontwrichten als hij het niet naar ze zin heeft.

Bij Guidetti moet Feyenoord heel ver weg blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lazy:

Moet dat je doel zijn? Presteren in het huidige is veel belangrijker voor een club als Feyenoord. 

Om nog enigzins bij Ajax en PSV in de buurt te komen zal er toch geld moeten worden verdient. In de huidige selectie hebben alleen Jörgensen en Berghuis enige waarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Pino:

Oke, maar wat doe je er na? En die Guidetti heeft toch na dat jaar Feyenoord ook niet veel meer laten zien. En hoe oud is hij? Die ga je toch ook nooit meer met winst verkopen?

Guidetti was gewoon een one season fly.

Ging me er meer om dat je main argument was dat hij Jörgensen al hebt en andere posities prioriteit hebben, je wist dus niet van zijn belssure. Er moet sowieso een spits bij, die er genoegen mee kan nemen dat hij in principe tweede spits is. 

Je vergeet trouwens hierboven ook voor het gemak een speler als St. Juste, waar al een flink bod op is geweest van Zenit vorig seizoen.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Pino:

Om nog enigzins bij Ajax en PSV in de buurt te komen zal er toch geld moeten worden verdient. In de huidige selectie hebben alleen Jörgensen en Berghuis enige waarde.

Er zal structureel geld verdiend moeten worden op termijn ja, niet incidenteel met het verkopen van een speler. Zo is het bij Ajax ook begonnen enkele jaren geleden. Structureel voor hogere inkomsten zorgen zodat alle spelers die je verkoopt niets meer dan een extraatje zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitstekende loting voor Feyenoord. Lang tripje naar Azerbaijan of Georgie, maar mag natuurlijk geen excuus zijn.

Qabala is de nummer 4 van Azerbaijan. Hadden vorig seizoen  9x winst, 9x gelijk en 10x verlies in eigen competitie. Dinamo Tiblisi zal ongeveer gelijkwaardig zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei 007mark:

Lang tripje naar Azerbaijan of Georgie, maar mag natuurlijk geen excuus zijn.

Eigenlijk is dat de grootst mogelijke onzin en belichaming van de waanzinnige egocentrische levensstijl van een hoop mensen he :D Alleen zien dat 'jij' die verre trip moet maken, maar ff vergeten dat het van Azerbaijan naar Rotterdam net zo ver is. 

Volgens mij wel het langst mogelijke tripje :D 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat opzicht misschien wel een voordeel dat we eerst thuis spelen.

Edit: enige argument kan wellicht zijn dat het vervelend is om na zo een verre uitwedstrijd ook weer een moeilijke Eredivisiewedstrijd op het programma te hebben. In dit geval thuis tegen FC Utrecht @Magikarp (al moeten die misschien ook de donderdag ervoor nog spelen).

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei 007mark:

In dat opzicht misschien wel een voordeel dat we eerst thuis spelen.

Edit: enige argument kan wellicht zijn dat het vervelend is om na zo een verre uitwedstrijd ook weer een moeilijke Eredivisiewedstrijd op het programma te hebben. In dit geval thuis tegen FC Utrecht @Magikarp (al moeten die misschien ook de donderdag ervoor nog spelen).

O ja dat wel inderdaad, maar vaak wordt het ook gebruikt voor die wedstrijd zelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites