Rogier. Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-mikt-op-maximaal-50-miljoen-voor-geertruida @Rogier. 40 was ook echt veel te weinig. Vind het eigenlijk niet gek dat de vraagprijs nu omhoog gaat zo richting einde transferperiode Maargoed, nog maar 2 jaar contract en verdediger. Ik hoop voor jullie dat hij volgend jaar nog genoeg waard is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Krijg je er natuurlijk nooit voor, dit is gewoon roepen we verkopen hem niet. Prima toch? Snap jouw gebash niet zo met 'hij speelt maar voor Feyenoord.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Ik hoop voor jullie dat hij volgend jaar nog genoeg waard is Het is in principe wel zo als je dankzij/met hem kampioen wordt of 2e wordt, dat je dit bedrag al wel zo'n beetje terug verdient. Stel je verkoopt hem dan alsnog voor 20/25 miljoen, dan vang je opzich nog een gelijkwaardig bedrag. Ben eigenlijk wel benieuwd of er berekeningen/formules of zo iets bestaan wat voor een waarde het heeft als een speler een seizoen langer voor je speelt en of je kan uitrekenen wat zijn bijdrage of zo iets is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 (bewerkt) 30 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-mikt-op-maximaal-50-miljoen-voor-geertruida @Rogier. 40 was ook echt veel te weinig. 'Maximaal 50 miljoen' kan alsnog 40 zijn Anyway, Lingr en Ivanusec kunnen van het weekend nog niet spelen. Ergens wel jammer, want we hebben goals nodig. Denk dat Almere (als ze slim zijn) namelijk lekker met 11 man in hun eigen 16 gaan hangen. Mits iedereen fit, denk ik dat we toch een alleraardigst elftal weer kunnen neerzetten (ook al zijn 4 verliespunten nu al doodzonde): Paixao was onvindbaar op deze website met kekke foto'tjes, maar die zou ik natuurlijk altijd op rechtsvoor zetten. Ook al moet de bestbetaalde Feyenoordspeler ooit ( ) dan op de bank. Heb je verder de posities dubbel bezet met de volgende bank: Wellenreuther, Nieuwkoop, Beelen, Hendriks, Lopez, Zerrouki, van den Belt, Sauer, Ueda, Alireza, Minteh Tribune en/of mag nog weg: Kasanwirjo, Milambo (huur), Zechiël (huur), Walemark, Dilrosun 25 augustus 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Prima toch? Snap jouw gebash niet zo met 'hij speelt maar voor Feyenoord.' Mwa ik bash niet echt. Op dit moment is het toch gewoon zo dat PSV en Ajax hun spelers over het algemeen beter verkopen qua verkoopprijs dan Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 15 minuten geleden zei 007mark: 'Maximaal 50 miljoen' kan alsnog 40 zijn Anyway, Lingr en Ivanusec kunnen van het weekend nog niet spelen. Ergens wel jammer, want we hebben goals nodig. Denk dat Almere (als ze slim zijn) namelijk lekker met 11 man in hun eigen 16 gaan hangen. Mits iedereen fit, denk ik dat we toch een alleraardigst elftal weer kunnen neerzetten (ook al zijn 4 verliespunten nu al doodzonde): Paixao was onvindbaar op deze website met kekke foto'tjes, maar die zou ik natuurlijk altijd op rechtsvoor zetten. Ook al moet de bestbetaalde Feyenoordspeler ooit ( ) dan op de bank. Heb je verder de posities dubbel bezet met de volgende bank: Wellenreuther, Nieuwkoop, Beelen, Hendriks, Lopez, Zerrouki, van den Belt, Sauer, Ueda, Alireza, Minteh Tribune en/of mag nog weg: Kasanwirjo, Milambo (huur), Zechiël (huur), Walemark, Dilrosun Ik weet niet welke site je gebruikt dus ik kan het niet zo mooi grafisch voor je neerzetten maar ga het maar op deze wijze doen: Ivanusec - Santi - Paixao Stengs - Bitello Wieffer Hartman - Hancko - Aankoop (Nino?) - Nieuwkoop Wellenreuther Ik verwacht echt nog wel de exodus van Geertruida maar dat zou ook twee spelers weer kunnen opleveren. Ik ben namelijk van mening dat je nog steeds een type Kokcu mist. Bitello zou dan de missing link kunnen zijn. Stengs zal nog wel de voorkeur blijven krijgen boven Lingr verwacht ik en ondanks dat deze opstelling vrij aanvallend is zou het wel kunnen werken tegen 9/10 ploegen in de Eredivisie. Zag ook een interessante optie voorbij komen van Pieter Zwart met Wieffer achterin die dan doorschuift naar het middenveld (zelfde geldt voor Hartman) en je rechtsback (Geertruida/Beelen kan dit ook) die dan als WCV komt te spelen. Stengs schuift dan vanaf het middenveld ook door waardoor je in een soort 3-3-4 komt te staan. Hebben jullie Slot trouwens ook over 1908 gehoord? Die ging even flink los. Twitter is nu Rutger ook aan het bestoken met van alles en nog wat, die zal straks weer uit zijn slof schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Is een nieuwe keeper halen van de baan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 12 minuten geleden zei timpy00: Is een nieuwe keeper halen van de baan? Blessure van Bijlow lijkt minder lang te duren dan vooraf gedacht. Slot wilt wel een nieuwe goalie maar ik betwijfel of hij dat erdoorheen krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 uur geleden zei timpy00: Mwa ik bash niet echt. Op dit moment is het toch gewoon zo dat PSV en Ajax hun spelers over het algemeen beter verkopen qua verkoopprijs dan Feyenoord. Dat klopt, maar hoezo betekent dit dat Feyenoord nu geen 40 miljoen kan vangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 7 minuten geleden zei Lenstra: Dat klopt, maar hoezo betekent dit dat Feyenoord nu geen 40 miljoen kan vangen? Denk vooral wat ik al zei dat ze meer 40 a 50 zeggen van we verkopen hem niet. Behalve voor een idioot hoog bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 uur geleden zei timpy00: Denk vooral wat ik al zei dat ze meer 40 a 50 zeggen van we verkopen hem niet. Behalve voor een idioot hoog bedrag. Maar 40 miljoen voor Geertruida is helemaal niet zo'n 'idioot hoog bedrag'. Dat past prima bij zijn kwaliteiten en verdiensten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Nou even afwachten totdat Ivanusec beschikbaar is als bedrukking in de fanshop en dan kan er een ordertje uit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Nou even afwachten totdat Ivanusec beschikbaar is als bedrukking in de fanshop en dan kan er een ordertje uit hoor Als de geluiden een beetje kloppen mag je vervolgens blij zijn wanneer je hem 1. Met bedrukking binnenkrijgt en 2. Hij voor oktober een keer je huis bereikt. Het schijnt één groot drama te zijn bij Castore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 27 minuten geleden zei Urbeto: Als de geluiden een beetje kloppen mag je vervolgens blij zijn wanneer je hem 1. Met bedrukking binnenkrijgt en 2. Hij voor oktober een keer je huis bereikt. Het schijnt één groot drama te zijn bij Castore. Ja klopt heb het ook gehoord. Maar ja heb dringend weer een goed Feyenoord shirtje nodig. De shirtjes die ik heb zien er eigenlijk niet zo heel goed meer uit haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 uur geleden zei bas huijsmans: Ja klopt heb het ook gehoord. Maar ja heb dringend weer een goed Feyenoord shirtje nodig. De shirtjes die ik heb zien er eigenlijk niet zo heel goed meer uit haha Mocht bedrukking niet zo belangrijk voor je zijn kan je hem ook bij bijv. Voetbalshop halen natuurlijk. Dan heb je hem wel vlug binnen. Al kan je hem dan niet later alsnog bedrukken (daar schijnt Castore moeilijk over te doen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 2 uur geleden zei Urbeto: Mocht bedrukking niet zo belangrijk voor je zijn kan je hem ook bij bijv. Voetbalshop halen natuurlijk. Dan heb je hem wel vlug binnen. Al kan je hem dan niet later alsnog bedrukken (daar schijnt Castore moeilijk over te doen). Feyenoord shirts koop ik eigenlijk wel het liefst altijd via Feyenoord zelf. Weet niet of het ook echt zo is, maar heb dan het idee dat er het meeste geld van de aankoop dan bij Feyenoord zelf terecht komt. Al is het niets op het totaal voor Feyenoord, draag ik toch weer iets meer bij Vind de huidige shirts zonder bedrukking en met Prijsvrij er op niet zo tof. Met bedrukking vind ik het Prijsvrij verhaal nog wel mee vallen dus kies ik liever daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 22 minuten geleden zei bas huijsmans: Feyenoord shirts koop ik eigenlijk wel het liefst altijd via Feyenoord zelf. Weet niet of het ook echt zo is, maar heb dan het idee dat er het meeste geld van de aankoop dan bij Feyenoord zelf terecht komt. Al is het niets op het totaal voor Feyenoord, draag ik toch weer iets meer bij Vind de huidige shirts zonder bedrukking en met Prijsvrij er op niet zo tof. Met bedrukking vind ik het Prijsvrij verhaal nog wel mee vallen dus kies ik liever daarvoor Feyenoord heeft door deze Castore-deal het gehele verkoopproces uitbesteed aan Castore, waardoor het volledig buiten de club omgaat. Dit lijkt me ook in te houden dat Feyenoord via de fanshop niet meer geld overhoudt aan een shirtje dan via een derde partij. Pin me er niet op vast hoor, maar dat lijkt me. Prijsvrij is inderdaad erg lelijk. Ik wacht even het Europese shirt af, als het goed is mag hij daar vanwege Europese sponsorregels niet op staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 54 minuten geleden zei Urbeto: Prijsvrij is inderdaad erg lelijk. Ik wacht even het Europese shirt af, als het goed is mag hij daar vanwege Europese sponsorregels niet op staan. Oh dit is goed om te weten. Dan ga ik die ook even afwachten aangezien er toch leverproblemen zijn nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Zou het liefst proberen met Stengs een keer op de bank, maar nu Ivanusec en Ling nog niet meedoen, gaat dat denk ik niet gebeuren. Dus dit zal het wel worden: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Stengs; Alireza, Gimenez, Paixao. Hoop eigenlijk op Sauer en dan Alireza ernaast, of misschien Ueda er gewoon vanaf het begin bij als extra spits. Moeten toch gewoon even wat doelpuntjes gaan maken en Almere snel op achterstand zetten vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Denk niet dat Sauer gaat starten, maar hoop 'm wel te zien rond de 60e minuut. Denk dat je gelijk hebt over de opstelling, hoewel ik Ueda ook graag zou willen zien starten. Dan moet je alleen anders gaan spelen en denk niet dat Slot dat (al) wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Minteh in de basis vandaag. Hij is in ieder geval rap, al vraag ik me af hoeveel hij kan brengen tegen een tegenstander die de bus gaat parkeren. Minder dan Ali kan het in ieder geval niet zijn, zou je zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 48 minuten geleden zei Urbeto: Minteh in de basis vandaag. Hij is in ieder geval rap, al vraag ik me af hoeveel hij kan brengen tegen een tegenstander die de bus gaat parkeren. Minder dan Ali kan het in ieder geval niet zijn, zou je zeggen. Vond dit wel plausibel: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 One touch weer hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 9 minuten geleden zei PJHoutman: One touch weer hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Prima begin, heerlijke goal van Santi ook weer ja. En Timber uistekende actie, mag ook gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten