Lenstra Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 6 minuten geleden zei PJHoutman: Ayoub en Antonucci denk ik. Grote successen wat dat betreft Had laatst door dat hij weer terug is van een blessure en in de samenvatting van de wedstrijd tegen Vitesse viel hij niet tegen, maar zie dat hij de laatste wedstrijden weer niet (echt) speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 48 minuten geleden zei Thierryvane: Je moet echt wat meer tijd nemen voor je posts Kyr. Denk aan je hart. Arezo bedoelt hetzelfde traject. Goedkope aanwinst die vanuit de (top) KKD komt. Dit ja, benieuwd. Wieffer over 5 jaar bij een Europese topclub, gisteren een weddenschap over afgesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 7 minuten geleden zei Arezo: Dit ja, benieuwd. Wieffer over 5 jaar bij een Europese topclub, gisteren een weddenschap over afgesloten. Je doet zo vreemd/raar de laatste tijd op dit forum.... Weet ik veel wat je bedoelt en hoezo is toch gewoon dood normale vraag.... Moet er ook nog eens bijkomen, dat ik gedachten kan lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Ik bevestig alleen het vermoeden van Vane. Want hij had helemaal gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Ayoub en Antonucci denk ik. Grote successen wat dat betreft Haha, nou dat zal niet moeilijk zijn om te overtreffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Terwijl Antonucci echt een meer dan prima voetballer is. Stap naar Feyenoord was alleen ietwat snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Slot in belangstelling van Tottenham? Dan hoop ik dat het wel voor Feyenoord pas voor volgend seizoen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 51 minuten geleden zei delichris: Slot in belangstelling van Tottenham? Dan hoop ik dat het wel voor Feyenoord pas voor volgend seizoen wordt. Die gaat nu echt niet weg tijdens het seizoen. Hij heeft nog nooit een hoofdprijs gepakt en maakt nu nog kans op de titel, beker en Europa League. Heeft volgens mij ook wel eens aan gegeven dat het gebrek aan een hoofdprijs nog wel redelijk aan hem knaagt tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 48 minuten geleden zei bas huijsmans: Die gaat nu echt niet weg tijdens het seizoen. Hij heeft nog nooit een hoofdprijs gepakt en maakt nu nog kans op de titel, beker en Europa League. Heeft volgens mij ook wel eens aan gegeven dat het gebrek aan een hoofdprijs nog wel redelijk aan hem knaagt tot nu toe Daarom perfecte kandidaat voor Spurs haahahahaha Uiteraard maakte ie minimaal hier het seizoen af! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Xabi Alonso 2.0 staat in de belangstelling van Lazio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 De nieuwe Sergio Busquets? 50 miljoen en geen Euro minder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Veel nieuws ineens vandaag wat bij onze vrienden van 1908.nl vandaan komt: Investeerders willen Sebastian Szymanski definitief aantrekken. Ben ik zelf ook wel voorstander van, want die kan je ook gemakkelijk weer doorverkopen voor meer dan 10 miljoen. Goeie handel dus. Mats Wieffer in de belangstelling van Lazio Roma, schijnt zelfs al contact te zijn geweest met zijn zaakwaarnemer. Persoonlijk niet zo fan van handelen met die club. Krijgen volgens mij nog steeds geld voor Stefan de Vrij van hun. Quilindschy Hartman schijnt ook interesse te hebben gewekt van een club die nu nog Europees actief is. In de winterstop hebben die zich al gemeld, maar geen gehoor aan gegeven. Bij een goed bod zou ik dit denk ik niet tegenhouden, omdat je met Marcos Lopez ook een basiswaardige vervanger hebt. Oussama Idrissi willen ze ook vastleggen, ondanks dat er geen kooptie is bedongen. Voor de continuiteit van de selectie ergens wel begrijpelijk, maar of we veel aan hem gaan hebben op de lange termijn vraag ik mij ten zeerste af. Benfica en Orkun Kökcü is ook nog steeds een hot topic, al lijkt er ook een Engelse club interesse te hebben. Premier League betalen ze sowieso vaak meer, maar kunnen er met zijn allen denk ik wel vanuit gaan dat onze aanvoerder onhoudbaar is geworden. Rond de 40 miljoen zou een mooi bedrag zijn. Verder hengelt Feyenoord naar Ricardo Pepi. Volgens mij veel te duur als ik het zo lees, maar wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Toet toet boing boing Pepi en Kokcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 3 minuten geleden zei Beppu: Toet toet boing boing Pepi en Kokcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 23 minuten geleden zei Beppu: Toet toet boing boing Pepi en Kokcu Eerste transfer die ik deed met FM23 en ik startte met Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Investeerders ver van weg blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Op papier de moeilijkste van de 8 wedstrijden nu, puur kijkende naar de stand op de ranglijst. Op bezoek bij de nummer 6, al moet je altijd van Sparta winnen. Evengoed heb ik toch weer wat spanning. Hopelijk kunnen we weer profiteren dit weekend van de misstappen van Ajax en AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Zeau. Voor het eerst sinds lange tijd super zenuwachtig. Win je dit dan wil ik het K woord wel in mijn mond nemen. Win je niet neem ik een ander K woord in mijn mond (niet dat nare woord, maar dat ding wat je echt in je mond kan nemen). Ik heb denk zomaar eens dat Sparta kan gaan winnen, weet niet waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Goed begin wel. Tering volwassen en overtuigend. Alleen die zon hangt verrot voor de TV kijker. Of ligt het aan mijn TV? Want dan ga ik een nieuwe kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Verdomme man. Staan we straks met de winterjas op de Coolsingel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 15 minuten geleden zei Arezo: Goed begin wel. Tering volwassen en overtuigend. Alleen die zon hangt verrot voor de TV kijker. Of ligt het aan mijn TV? Want dan ga ik een nieuwe kopen. Ligt niet aan de tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Jammer. Oja, die hadden we dit seizoen nog niet gehad. De motorisch gestoorde linksback die er een bal van 30 meter injast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Wat hebben we de arbitrage toch mee dit seizoen hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Is en was gewoon terechte pingel lol Die kans 3 minuten ervoor van Sparta had ook wel ingemogen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Bijzonder dat er dan aan de andere kant ook een handsgeval is, maar geen pingel. Nu zijn het vaak discutabele momenten, maar dit is niet heel erg consequent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten