Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei PJHoutman:

Had prachtig geweest om Lopez nu gelijk voor hem te brengen. Maar Slot heeft duidelijk geen gevoel voor humor.

Ik dacht hetzelde. Ik was na die wissel ook even bang dat het vragen was om een 1-2 op een countertje, maar hij lag er al gelijk in gelukkig. Mooi dat ie er gelijk weer een linksback bij zet:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik vind 'm geweldig én goed.

Hancko absoluut de beste aankoop van afgelopen zomer geweest. Al begin ik Santi meer en meer te waarderen. Ook gewoon een spits die voor zichzelf kansen kan creëren. Bullaude zijn invalbeurt was niet top, maar staat vaak op de goede plek.

Weer een potje weggestreept en op naar donderdag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-10-2022 om 17:17 zei 007mark:

Bullaude schijnt dus een type-Til te zijn, met technische voetbalkwaliteiten.

Dit blijkt wel aardig uit te komen. Diepgang, staat vaak op de goede plek en brengt daarbij ook nog eens wat voetbal in de ploeg. Gaat wel lastig voor hem worden om zich in de ploeg te spelen, zeker nu Szymanski weer terug fit is. Of die gaat weer als hangende rechtsbuiten fungeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei 007mark:

Dit blijkt wel aardig uit te komen. Diepgang, staat vaak op de goede plek en brengt daarbij ook nog eens wat voetbal in de ploeg. Gaat wel lastig voor hem worden om zich in de ploeg te spelen, zeker nu Szymanski weer terug fit is. Of die gaat weer als hangende rechtsbuiten fungeren. 

Ik denk dat ze hem vooral zien als iemand die volgend seizoen de 10 positie in moet gaan vullen. En daar ben ik, in de combinatie met Gimenez, best optimistisch over. Goede basistechniek ook en inderdaad een neusje voor de ruimte en de goal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-3-2023 om 21:50 zei Kyrill:

Ik vind Hanco echt geweldig maar goed. 

Ja die is echt heel goed, geweldige aankoop. Nu al beter dan Senesi.

Mag hopen dat we donderdag en zondag gewoon weer met Szymanski en Alireza basis gaan spelen. Idrissi en Paixao is me om het even, allebei even wisselvallig. Als Szymanski niet kan, dan maar Bullaude. Dilrosun hoef ik echt nooit meer te zien.

Geertruida ook weer lekker rechtsback gewoon, Trauner centraal. Zit er zoveel meer voetbal in de ploeg, opbouwend maakt dat ook echt een verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Kerfts:

Ja die is echt heel goed, geweldige aankoop. Nu al beter dan Senesi.

Mag hopen dat we donderdag en zondag gewoon weer met Szymanski en Alireza basis gaan spelen. Idrissi en Paixao is me om het even, allebei even wisselvallig. Als Szymanski niet kan, dan maar Bullaude. Dilrosun hoef ik echt nooit meer te zien.

Geertruida ook weer lekker rechtsback gewoon, Trauner centraal. Zit er zoveel meer voetbal in de ploeg, opbouwend maakt dat ook echt een verschil.

Eens. Paixao wel lekker om in te brengen, komt toch altijd veel dreiging van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Alireza - Giménez - Szymanski 

Kökçü - Bullaude - Wieffer

En dan dat Noorse backie die de hele rechterkant bestrijkt zodat Szymanski kan zwerven. #ThierryBall

Mijn keuze zou dan Igor op links zijn en Geertruida rb met Trauner in het centrum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop vanavond echt op:

Wellenreuther

Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman

Kokcu - Bullaude - Wieffer

Szymanski - Gimenez - Paixao

maar het zal wel Jahanbaksh en Idrissi worden. Maar laat iig Pedersen maar weer ff banken, die heeft zijn plicht gedaan met die goal tegen AZ maar voor de rest is het echt janken. Zo weinig rendement echt omg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites