Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) 3 wissels, ben benieuwd... EDIT alweer gewoon 1-1, niks aan het handje... 12 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 SANTIIIIIII Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Passing van Hancko is echt geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Je ziet het, Paixao erbij en de drie punten in de tas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 1 minuut geleden zei MetalMichael: Je ziet het, Paixao erbij en de drie punten in de tas. Had prachtig geweest om Lopez nu gelijk voor hem te brengen. Maar Slot heeft duidelijk geen gevoel voor humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Zojuist zei PJHoutman: Had prachtig geweest om Lopez nu gelijk voor hem te brengen. Maar Slot heeft duidelijk geen gevoel voor humor. Ik dacht hetzelde. Ik was na die wissel ook even bang dat het vragen was om een 1-2 op een countertje, maar hij lag er al gelijk in gelukkig. Mooi dat ie er gelijk weer een linksback bij zet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Hanco vergat even dat hij centrale verdediger is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: Hanco vergat even dat hij centrale verdediger is. Ik hoorde dat Slot hem elke training videos van Jan-Scharie laat kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Ik vind Hanco echt geweldig maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Ik vind 'm geweldig én goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Kut, toch nog even munitie voor Valentijn Driessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vind 'm geweldig én goed. Hancko absoluut de beste aankoop van afgelopen zomer geweest. Al begin ik Santi meer en meer te waarderen. Ook gewoon een spits die voor zichzelf kansen kan creëren. Bullaude zijn invalbeurt was niet top, maar staat vaak op de goede plek. Weer een potje weggestreept en op naar donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 13 minuten geleden zei MetalMichael: Hanco vergat even dat hij centrale verdediger is. En jij vergat even dat er nog een K in z'n naam zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 9 minuten geleden zei Richarð.: En jij vergat even dat er nog een K in z'n naam zit. Dat nou uitgerekend de man die zijn eigen naam niet eens kan spellen me daarop moet wijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Toch nog gewonnen jongens, fijn hoor MetaMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 10 minuten geleden zei Kyrill: Toch nog gewonnen jongens, fijn hoor MetaMichael Dat ben ik helemaal met je eens. Net als met je fanschap van Hancko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 7 minuten geleden zei MetalMichael: Is dit Luis Sinisterra? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Twee conclusies na vanavond: Ik wil Idrissi nooit meer in de basis zien. Wat een afschuwelijk slechte speler. Bullaude is echt een leuke speler. Ik genoot in de Kuip vooral van onderstaand hoogstandje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Op 28-10-2022 om 17:17 zei 007mark: Bullaude schijnt dus een type-Til te zijn, met technische voetbalkwaliteiten. Dit blijkt wel aardig uit te komen. Diepgang, staat vaak op de goede plek en brengt daarbij ook nog eens wat voetbal in de ploeg. Gaat wel lastig voor hem worden om zich in de ploeg te spelen, zeker nu Szymanski weer terug fit is. Of die gaat weer als hangende rechtsbuiten fungeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 42 minuten geleden zei 007mark: Dit blijkt wel aardig uit te komen. Diepgang, staat vaak op de goede plek en brengt daarbij ook nog eens wat voetbal in de ploeg. Gaat wel lastig voor hem worden om zich in de ploeg te spelen, zeker nu Szymanski weer terug fit is. Of die gaat weer als hangende rechtsbuiten fungeren. Ik denk dat ze hem vooral zien als iemand die volgend seizoen de 10 positie in moet gaan vullen. En daar ben ik, in de combinatie met Gimenez, best optimistisch over. Goede basistechniek ook en inderdaad een neusje voor de ruimte en de goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Op 12-3-2023 om 21:50 zei Kyrill: Ik vind Hanco echt geweldig maar goed. Ja die is echt heel goed, geweldige aankoop. Nu al beter dan Senesi. Mag hopen dat we donderdag en zondag gewoon weer met Szymanski en Alireza basis gaan spelen. Idrissi en Paixao is me om het even, allebei even wisselvallig. Als Szymanski niet kan, dan maar Bullaude. Dilrosun hoef ik echt nooit meer te zien. Geertruida ook weer lekker rechtsback gewoon, Trauner centraal. Zit er zoveel meer voetbal in de ploeg, opbouwend maakt dat ook echt een verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Alireza - Giménez - Szymanski Kökçü - Bullaude - Wieffer En dan dat Noorse backie die de hele rechterkant bestrijkt zodat Szymanski kan zwerven. #ThierryBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 1 uur geleden zei The Kerfts: Ja die is echt heel goed, geweldige aankoop. Nu al beter dan Senesi. Mag hopen dat we donderdag en zondag gewoon weer met Szymanski en Alireza basis gaan spelen. Idrissi en Paixao is me om het even, allebei even wisselvallig. Als Szymanski niet kan, dan maar Bullaude. Dilrosun hoef ik echt nooit meer te zien. Geertruida ook weer lekker rechtsback gewoon, Trauner centraal. Zit er zoveel meer voetbal in de ploeg, opbouwend maakt dat ook echt een verschil. Eens. Paixao wel lekker om in te brengen, komt toch altijd veel dreiging van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Alireza - Giménez - Szymanski Kökçü - Bullaude - Wieffer En dan dat Noorse backie die de hele rechterkant bestrijkt zodat Szymanski kan zwerven. #ThierryBall Mijn keuze zou dan Igor op links zijn en Geertruida rb met Trauner in het centrum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Ik hoop vanavond echt op: Wellenreuther Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman Kokcu - Bullaude - Wieffer Szymanski - Gimenez - Paixao maar het zal wel Jahanbaksh en Idrissi worden. Maar laat iig Pedersen maar weer ff banken, die heeft zijn plicht gedaan met die goal tegen AZ maar voor de rest is het echt janken. Zo weinig rendement echt omg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten