Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Volgens Fabrizio Romano is Feyenoord 'closing in on' Amad Diallo van Manchester United. Opvallende transfer wel, maar blijkbaar een multifunctionele spits die bij United niet aan spelen toekomst. 

Zeker een aanwinst voor Feyenoord. Ik heb hem vorig seizoen zien spelen en hij moet gewoon regelmatig aan wedstrijden toekomen. Bij onder de 23 is het niveau niet zo sterk als in de Eredivisie. En met al die betere aanvallers komt hij gewoon niet aan spelen toe en bij Feyenoord kan hij gewoon iedere wedstrijd basis spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MauricioAros:

Wat is die Higler een hoopje agressieve nervositeit zeg. En dan nog foute beslissingen maken ook met je houdinkje en maniertjes. Masterclass ‘Hoe maak je als scheidsrechter de spelers agressief’. 

Belachelijk ook dat ie bij die penalty niet eens zelf ziet dat er niks aan de hand is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei aron24:

Gewoon een slechte wedstrijd dit van Feyenoord. Je mag ook niet klagen dat het hier gelijk staat, ondanks je die goal nooit zo mag weggeven. Er moet duidelijk een controleur in komen om die steekpasses tegen te houden. 

Die goal van Feyenoord mag er natuurlijk ook nooit in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MauricioAros:

Ah die penalty was ik nog vergeten ja. Duurde ook verdacht lang, dat kijken. Die zat echt te zoeken naar het kleinste beetje contact zodat ie kon pretenderen gelijk te hebben. Hele enge jongen dat. 

Wat is dit voor rare conclusie? Snap dat Higler niet je favo scheids is, maar is op dit moment gewoon een redelijk eredivisie scheidsrechter. Zitten sowieso weinig toppers tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je vaker terug kijkt kan je hem idd geven maar heb er ook vrede mee als hij niet gegeven wordt. 

Maar de 2-1 vind ik eigenlijk wel een duidelijke overtreding. Van der Hoorn zet zich met 2 handen af op de schouders van Toornstra om omhoog te komen. Dat lijkt me niet de bedoeling.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei RicoV1989:

Als je vaker terug kijkt kan je hem idd geven maar heb er ook vrede mee als hij niet gegeven wordt. 

Maar de 2-1 vind ik eigenlijk wel een duidelijke overtreding. Van der Hoorn zet zich met 2 handen af op de schouders van Toornstra om omhoog te komen. Dat lijkt me niet de bedoeling.. 

Dat moet ik dan geheel gemist hebben. Maar goed denk dat de voorsprong wel terecht is en dat voornamelijk Feyenoord dramatisch teleurstelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites