delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 12 minuten geleden zei La Pulga: O ja voor wie er naar Haifa gaan, veel plezier! Neem een broodje falafel met hummus. Mag je wel mee met uitwedstrijden? Dat mocht tot op heden niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 10 minuten geleden zei delichris: Mag je wel mee met uitwedstrijden? Dat mocht tot op heden niet. Geen idee, er zullen vast wel supporters daarheen gaan. Kunnen jullie wel van de fonteintjes afblijven alsjeblieft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Volgens Fabrizio Romano is Feyenoord 'closing in on' Amad Diallo van Manchester United. Opvallende transfer wel, maar blijkbaar een multifunctionele spits die bij United niet aan spelen toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 5 minuten geleden zei PJHoutman: Volgens Fabrizio Romano is Feyenoord 'closing in on' Amad Diallo van Manchester United. Opvallende transfer wel, maar blijkbaar een multifunctionele spits die bij United niet aan spelen toekomst. Zeker een aanwinst voor Feyenoord. Ik heb hem vorig seizoen zien spelen en hij moet gewoon regelmatig aan wedstrijden toekomen. Bij onder de 23 is het niveau niet zo sterk als in de Eredivisie. En met al die betere aanvallers komt hij gewoon niet aan spelen toe en bij Feyenoord kan hij gewoon iedere wedstrijd basis spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Bozenik vertrekt naar Dusseldorf, aldus ESPN. Hopen dat hij er 30 inschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 58 minuten geleden zei La Pulga: Geen idee, er zullen vast wel supporters daarheen gaan. Kunnen jullie wel van de fonteintjes afblijven alsjeblieft? Vanwege de quarantaine regels zullen dat er weinig zijn. Is die laatste zin een slechte poging tot grappig doen of onwetenheid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 40 minuten geleden zei RotterdamZuid: Vanwege de quarantaine regels zullen dat er weinig zijn. Is die laatste zin een slechte poging tot grappig doen of onwetenheid? Slechte poging tot grappig doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Echt heel matig tot nu toe. Vooral niet in staat de bal langere tijd vast te houden. Til weer héél slecht in balbezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Vind het wel een leuke wedstrijd trouwens, schakel net 2 minuten in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 En daar is dan het eerste typische Feyenoord-moment van het seizoen om dit nog weg te geven, toch wel weer lekker die gewenning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 21 minuten geleden zei PJHoutman: Echt heel matig tot nu toe. Vooral niet in staat de bal langere tijd vast te houden. Til weer héél slecht in balbezit. Voorlopig heeft Til een paszuiverheid van 100%. Toornstra daarin tegen, zit op 58. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Gewoon een slechte wedstrijd dit van Feyenoord. Je mag ook niet klagen dat het hier gelijk staat, ondanks je die goal nooit zo mag weggeven. Er moet duidelijk een controleur in komen om die steekpasses tegen te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 2 minuten geleden zei MauricioAros: Wat is die Higler een hoopje agressieve nervositeit zeg. En dan nog foute beslissingen maken ook met je houdinkje en maniertjes. Masterclass ‘Hoe maak je als scheidsrechter de spelers agressief’. Belachelijk ook dat ie bij die penalty niet eens zelf ziet dat er niks aan de hand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 4 minuten geleden zei aron24: Gewoon een slechte wedstrijd dit van Feyenoord. Je mag ook niet klagen dat het hier gelijk staat, ondanks je die goal nooit zo mag weggeven. Er moet duidelijk een controleur in komen om die steekpasses tegen te houden. Die goal van Feyenoord mag er natuurlijk ook nooit in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Zojuist zei MauricioAros: Ah die penalty was ik nog vergeten ja. Duurde ook verdacht lang, dat kijken. Die zat echt te zoeken naar het kleinste beetje contact zodat ie kon pretenderen gelijk te hebben. Hele enge jongen dat. Wat is dit voor rare conclusie? Snap dat Higler niet je favo scheids is, maar is op dit moment gewoon een redelijk eredivisie scheidsrechter. Zitten sowieso weinig toppers tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Vreselijke wedstrijd voorlopig. Alleen weer een heel lekkere actie van Sinisterra. Voor de rest Higler inderdaad verschrikkelijk. Tegengoal heel onoplettend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) In ander nieuws wat ons eigenlijk niet meer zou moeten boeien, maar wat ik stiekem wel leuk vind: Berghius nu al gepasseerd voor Anthony. 29 augustus 2021 bewerkt door RicoV1989 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Ik zit dus gewoon 45 minuten te kijken. Ik dacht nog: hè Ado? Die waren toch gedegradeerd? Lange haren ook ineens, dikke tietjes (had vd beukering ook toen). Zat ik naar Feyenoord vrouwen te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Dit is er dan wél weer één. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Dit vind ik ook niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Malacia tikt 'm gewoon aan. Kan daar ook niks met de bal dus waarom hij het doet is me een raadsel. Zou 'm wel ff wisselen zo want anders weet je zeker dat ie de tweede nog pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Als je vaker terug kijkt kan je hem idd geven maar heb er ook vrede mee als hij niet gegeven wordt. Maar de 2-1 vind ik eigenlijk wel een duidelijke overtreding. Van der Hoorn zet zich met 2 handen af op de schouders van Toornstra om omhoog te komen. Dat lijkt me niet de bedoeling.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 7 minuten geleden zei RicoV1989: Als je vaker terug kijkt kan je hem idd geven maar heb er ook vrede mee als hij niet gegeven wordt. Maar de 2-1 vind ik eigenlijk wel een duidelijke overtreding. Van der Hoorn zet zich met 2 handen af op de schouders van Toornstra om omhoog te komen. Dat lijkt me niet de bedoeling.. Dat moet ik dan geheel gemist hebben. Maar goed denk dat de voorsprong wel terecht is en dat voornamelijk Feyenoord dramatisch teleurstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Grensrechtertje wilde zich net ook nog even laten gelden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Zojuist zei 007mark: Grensrechtertje wilde zich net ook nog even laten gelden Gewoon terecht toch? Riep voor buitenspel, daar staat die voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten