MetalMichael Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 1 minuut geleden zei E2E: Deze jongen is goed. Niet een typische targetman (wat misschien nog mist in de selectie), wel fysiek sterk, kan een bal afschermen, oog voor de derde man kan nog beter. Meevoetballend niet geweldig, maar ook niet slecht. Vooral goed in en rond de zestien. Geen idee of dit toevallig is of dat Feyenoord echt een stap heeft gemaakt qua scouting, maar dit is echt speler die goed uit onderliggende data tevoorschijn komt. Denk dat hij er in de Eredivisie zo 20 kan maken. https://twitter.com/FeyenoordTM/status/1430422412789682177 Stap gemaakt in de scouting, zowel real-life scouts als datascouts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 6 minuten geleden zei E2E: Ja maar je hebt goede en slechte he Zeker, maar de oude scouting die er nog zat, is er zo'n beetje helemaal uitgegooid door Arnesen, dus beter is het altijd. De Scandinavië scout heeft het in ieder geval al naar behoren gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 3 minuten geleden zei MetalMichael: Zeker, maar de oude scouting die er nog zat, is er zo'n beetje helemaal uitgegooid door Arnesen, dus beter is het altijd. De Scandinavië scout heeft het in ieder geval al naar behoren gedaan. Dit dus. Hoe die gasten daar zo lang hebben mogen zitten… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Die Arnesen man, die heeft het bij een aantal clubs niet geweldig gedaan, maar wat hij deze zomer presteert is toch wel ongekend. Wat een team (selectie & organisatie omtrent het technisch beleid) heeft hij neergezet. Erg knap als ze deze jongen binnenhalen en het budget beschikbaar is. Europees voetbal zal ook wel helpen, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Potjandorie jongens, het is bijna jammer dat de transferperiode zometeen is afgelopen want wat een leuk nieuws de hele tijd. Deze spits ken ik niet maar zijn cijfers zijn wel goed, nu weet ik dat die van Bozenik ook goed waren maar de scouts die er toen zaten zijn allemaal opgerot. Dat zegt toch ook wel iets he.. Misschien dat de komst van deze Argentijn er ook voor zorgt dat Senesi nog bijtekent waardoor je hem na dit seizoen voor een dikke bak met geld kan verkopen, zou leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Bozenik mag weg als die nieuwe spits komt (of om de komst van die nieuwe jongen mede mogelijk te maken). Volop interesse in hem als je FeyenoorTM mag geloven, dat vind ik dan weer opvallend. Soms kun je beter verlies nemen dan maar aanmodderen, het gaat hem bij Feyenoord voor hem niet meer worden. Hopelijk nog tussen de 2 en 3 miljoen met een doorverkooppercentage ofzo? Dek je je verlies nog een beetje af, mocht hij het in Duitsland in een ander systeem ineens wel gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 6 minuten geleden zei MetalMichael: Bozenik mag weg als die nieuwe spits komt (of om de komst van die nieuwe jongen mede mogelijk te maken). Volop interesse in hem als je FeyenoorTM mag geloven, dat vind ik dan weer opvallend. Soms kun je beter verlies nemen dan maar aanmodderen, het gaat hem bij Feyenoord voor hem niet meer worden. Hopelijk nog tussen de 2 en 3 miljoen met een doorverkooppercentage ofzo? Dek je je verlies nog een beetje af, mocht hij het in Duitsland in een ander systeem ineens wel gaan doen. Volgens mij gaat het om huur. Zou ik zelf geen goed idee vinden, gewoon je verlies nemen. Deze vent gaat m gewoon niet worden bij ons, jammer maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Volgens mij gaat het om huur. Zou ik zelf geen goed idee vinden, gewoon je verlies nemen. Deze vent gaat m gewoon niet worden bij ons, jammer maar helaas. Zie het in het VP bericht staan idd. Misschien wens/vader/gedachte. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Ik zou huur alleen in de Eredivisie doen, daarbuiten alleen verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Toch blijf ik het wel jammer vinden van Bozenik. Als je bijvoorbeeld die goal pakt die hij vorig jaar tegen ADO maakte in de eerste paar minuten dat ie weer eens mee deed zie je hoe dodelijk hij kan zijn in de 16. Zo'n overtuigende afwerking had ik dat seizoen verder niet gezien. Je ziet gewoon dat het een echte spits is a la Inzaghi. Kan voor geen meter voetballen maar hij is dodelijk in de 16. Ik hou daar wel van (en speel ook altijd met zo'n spits in FM) en had gedacht dat met Sini en Jahanbakhsh op de vleugels Bozenik er perfect tussen had gepast. Jammer dat dat toch niet zo blijkt te staan en je als pure afwerker toch niet meer weg komt tegenwoordig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 14 minuten geleden zei RicoV1989: Toch blijf ik het wel jammer vinden van Bozenik. Als je bijvoorbeeld die goal pakt die hij vorig jaar tegen ADO maakte in de eerste paar minuten dat ie weer eens mee deed zie je hoe dodelijk hij kan zijn in de 16. Zo'n overtuigende afwerking had ik dat seizoen verder niet gezien. Je ziet gewoon dat het een echte spits is a la Inzaghi. Kan voor geen meter voetballen maar hij is dodelijk in de 16. Ik hou daar wel van (en speel ook altijd met zo'n spits in FM) en had gedacht dat met Sini en Jahanbakhsh op de vleugels Bozenik er perfect tussen had gepast. Jammer dat dat toch niet zo blijkt te staan en je als pure afwerker toch niet meer weg komt tegenwoordig.. Hij trapt echt fucking vaak naast de bal voor zo’n dodelijke spits. Alleen dit seizoen al twee opgelegde kansen gehad die er niet ingingen omdat hij de bal gewoon mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 (bewerkt) Volgens FTM is het een soort van onderhandelingstactiek en speelt het zeker wel. 25 augustus 2021 bewerkt door RotterdamZuid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Ja Slot is in de leer bij Arnesen (check Geertje bv maar) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja Slot is in de leer bij Arnesen (check Geertje bv maar) In dat draadje stond dat het bij Senesi en Jahanbakhsh ook gebeurde. Kan me dat eigenlijk niet zo goed meer heugen, Senesi dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 En de volgende boete is weer binnen hoor. Man man, we zitten al op een ton aan boetes dit jaar en aangezien we 99,99999999999% zeker de groepsfase bereiken zal dit zeker niet de laatste boete zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Marciano; Pedersen, Trauner, Burger, Malacia; Toornstra, Kökcu, Til; Jahanbaksh, Linssen, Sinisterra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Burger dus boven Hendriks in de pikorde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Benieuwd of de spelers zich nog een beetje kunnen opladen voor vanavond. Zou toch mooi zijn om de voorrondes nog af te sluiten met een overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Even tussen al het wedstrijdgeweld door, er schijnt interesse te zijn voor Nick Viergever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Deze wedstrijd lijkt het nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Voor een wedstrijd die eigenlijk nergens meer om gaat vond ik de eerste helft niet eens zo megaslecht. Je had daar allang afstand in kunnen nemen natuurlijk. En nu sta je achter door individuele fouten van spelers die in principe toch nooit spelen. Dus vooralsnog ben ik nog niet in paniek, maar als de 3-0 valt dan ga ik wel boos worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 8 minuten geleden zei MauricioAros: Trauner en Pedersen pakken hun minuutjes wel mee toch? Nou ja, de 1-0 moet Marciano gewoon pakken vind ik, de 2-0 wordt niet echt bepaald strak gedekt voor Burger en was ook niet onhoudbaar vond ik.. Een overtreding maken kan altijd gebeuren natuurlijk en zo'n ingooi is slordig maar daarna moet er nog wel heel veel gebeuren voordat ie erin ligt natuurlijk. Bizar trouwens dat zo'n scheidsrechter zo'n handsbal niet ziet zeg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Nou, dat hield niet over. Maar ik blijf bij mijn vorige post, ik maak me totaal niet druk. Nog steeds zag ik ondanks dat het allang beslist was een idee en een ploeg die er gewoon voor ging, met name in de eerste helft. Tel daar bij op dat ik denk dat Bijlow minstens 2 van die tegengoals tegenhoudt en ik geloof het allemaal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 1 minuut geleden zei MauricioAros: Die 1-0 moet ie pakken en de 2-0 ook. Zeker. Maar die Trauner komt als een dwaas in, en Pedersen staat te slapen bij die ingooi. Gaat op meerdere schijven mis, niet enkel bij degenen die er (gelukkig) nooit in staan. Tja, het is onhandig dat Trauner op die plek zo'n overtreding maakt, maar ach. Die ingooi vond ik gewoon een beetje flauw. Tuurlijk, het was verkeerd, maar dat zie je 1568423 keer per wedstrijd en ik heb werkelijk nog nooit gezien dat daar op gelet werd. Maar goed, regeltechnisch gezien klopt het. Maar ik ben het seizoen positief begonnen en ik blijf positief ondanks dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten