Goatruida Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) 14 minuten geleden zei MetalMichael: Hmm, de overgrote meerderheid die ik lees zit op mijn lijn. Linkje? Ik heb zo 1, 2, 3, geen voorbeeld meer bij de hand, maar heb op twitter een aantal oudere supporters gezien die o.a. dat als argument riepen. En dat hij als trainer nog geen prijzen heeft gewonnen en weinig ervaring heeft. De overgrote meerderheid (lijkt) anders te denken, maar punt is dat er altijd een groep zal blijven die anders denkt en nog liever een Fraser of Buijs zien komen. EDIT: @MetalMichaeltoch nog een voorbeeldje gevonden. Dat Kuyt überhaupt in één adem wordt genoemd, heeft nog 0 laten zien. 6 mei 2021 bewerkt door Goatruida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Advocaat heeft geen jeugd ingepast, lees ik op de vorige pagina? Godzijdank. Het is in deze zware tijden een geruststellende gedachte dat ik al die schandalige optredens van Malacia, Wehrmann, Bannis, Vente en Kökcu blijkbaar gedroomd heb en dat ome Dick alleen maar bewezen ervaren krachten heeft opgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Zoals al eerder gememoreerd; geen idee waar al deze paniek voor nodig was. Sparta geeft Vitesse klop. Zondag even die drie puntjes pakken en ben je imo gewoon weer favoriet voor plek 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Grappig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Goh. Plaats ik eens iets optimistisch komt jandoedel weer om de hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Ben blij dat je nog kan lachen, wetende dat je er heel hard afgaat zondag *even afkloppen* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 4 minuten geleden zei Rogier.: Ben blij dat je nog kan lachen, wetende dat je er heel hard afgaat zondag *even afkloppen* Zal eerlijk zeggen dat dat me al een jaar of 10 (eigenlijk sinds eerste periode Kuijt) niet zo heel erg veel meer kan boeien, althans, niet in de zin dat ik er mee zit ofzo. Die 10-0 tegen PSV was wat dat betreft best wel een eye-opener. Als je er elke keer afgaat dan stopt het vrij snel met pijn doen. Sterker nog, maakt die 4-2 met Guidetti of die 6-2 met Van Persie eigenlijk alleen maar toffer. Maar ik schijn ook de enige te zijn die het wel prima vindt om zo één keer in de 10-15 jaar kampioen te worden omdat dat veel unieker is dan eens in de twee jaar Ik zie Feyenoord, ondanks het aantal supporters en de begroting vooral als een 'David' die het op moet nemen tegen de Goliath uit Amsterdam en in mindere mate Eindhoven. Beleid is al ongeveer 20 jaar zo'n gigantisch zooitje dat je eigenlijk niet kunt spreken van een topclub. Dit weerhoudt me er overigens niet van om de hele boel bij elkaar te kankeren als ze weer eens een bal niet over twee meter kunnen passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Ik verwacht er niet veel twijfel nog of ik wel ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Wat een symbolische tegengoal ook weer, mijn god. Verder is het minder erg dan verwacht vind ik eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Bozenik is wel echt een verschrikking zeg. Elke keer dat hij met zijn rug naar de goal wordt aangespeeld lijdt hij balverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Hahahahahaha wat is dit dan?? De man die nooit scoort moet plots de penalty’s gaan nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Op 8-5-2021 om 15:20 zei MetalMichael: Gok dat ze in Amsterdam ook wel hadden ingegrepen als de politie werd belaagd, antisemitische leuzen werden gescandeerd en vuurwerk is bij een doodgewone training. Geen goede one-liner dit MM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei cimbomcu: Gok dat ze in Amsterdam ook wel hadden ingegrepen als de politie werd belaagd, antisemitische leuzen werden gescandeerd en vuurwerk is bij een doodgewone training. Geen goede one-liner dit MM. 9 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 28 minuten geleden zei PJHoutman: Bozenik is wel echt een verschrikking zeg. Elke keer dat hij met zijn rug naar de goal wordt aangespeeld lijdt hij balverlies. Die afgekeurde goal maakte hij wel weer overtuigend af, net als vorige week. Wat dat betreft heeft ie echt wel prima kwaliteiten. Maar je komt verder absoluut niet aan voetballen toe met hem, dat ben ik met je eens. Verder had ik het contract van Fer ontbonden in de rust. Wat een drama die vent. En dan nog die penalty mogen nemen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Wat een verschil in creativiteit tussen Haps op links of Malacia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Jaja, ik weet t al, jullie hoeven niet te quoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Belangrijk verschil, Malacia maakte geen eigen doelpunt. Is ook wat waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Ik haal net een eigen gemaakte boterkoek uit de oven, dus ik ben gewoon alsnog tevreden over deze middag. Dat is gewoon echt mijn gemoedstoestand tegenwoordig ben ik bang.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei RicoV1989: Ik haal net een eigen gemaakte boterkoek uit de oven, dus ik ben gewoon alsnog tevreden over deze middag. Dat is gewoon echt mijn gemoedstoestand tegenwoordig ben ik bang.... Ik zit al de hele middag naar elf gevulde koeken te kijken, dus ik zit wel vol. 9 mei 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 4 minuten geleden zei PJHoutman: Ik zit al de hele middag naar elf gevulde koeken te kijken, dus ik zit wel vol. Ja, daar zit ook wel weer wat in.... Het is vandaag ook niet eens de klasse van Ajax maar puur en alleen onze eigen onkunde. Dat is misschien nog wel pijnlijker.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Kut voor Pratto dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 21 uur geleden zei cimbomcu: Gok dat ze in Amsterdam ook wel hadden ingegrepen als de politie werd belaagd, antisemitische leuzen werden gescandeerd en vuurwerk is bij een doodgewone training. Geen goede one-liner dit MM. Een "doodgewone" training Ik wil het optreden richting alles behalve goed praten, maar iedereen weet toch als je die fakkels gedoogd dat er 0 trammelant is? Echt gewoon helemaal niet? De sfeer was al grimmig wegens de dingetjes heen en weer tussen beide supportersgroepen. Zondag wederom een confrontatie voorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Volgens OptaJohan. In een FM potje zou mijn laptop het raam uit zijn gegaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten