Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei 007mark:

1-0 winst na verlenging.

Bijna.

1 uur geleden zei PJHoutman:

Bozenik kan echt geen kut he? Heerlijke speler

Technisch kan hij weinig en wint geen enkel kopduel, maar kan zo genieten van zijn werklust. Ook vaak op de goede plek, waar Jorgensen altijd overal een stap te laat is.

1 uur geleden zei frietsaus:

Hij is heel aanwezig, loopt overal op. Ik ben in dit geval misschien degene die een foute conclusie trekt, maar het leek me sarcastisch. Ik vind het wel een heerlijke speler... Karakter. En ik ben wel benieuwd of je nog steeds hetzelfde denkt over Kökcü? En wat @007mark zegt is in zoverre niet waar: Kökcü is voor de eredivisie echt wel een exceptioneel talent... Maar goed, je hebt snoepers en fijnproevers :cab:

Volgens mij wilde je @Jespresso taggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Het zit jullie ook niet tegen he :-D 

Ja dat én we verdedigen niet met twee man.

En @frietsaus, onder exceptioneel vallen hele andere spelers: potentiële- of ex wereldtoppers. Spelers als Sneijder, Suarez, Ibrahimovic, Van Persie, Depay die écht veel te goed zijn voor Nederland. Kokcu is in mijn ogen een goede speler, maar geen potentiële wereldtop.

bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Jespresso:

Ja dat én we verdedigen niet met twee man.

En @frietsaus, onder exceptioneel vallen hele andere spelers: potentiële- of ex wereldtoppers. Spelers als Sneijder, Suarez, Ibrahimovic, Van Persie, Depay die écht veel te goed zijn voor Nederland. Kokcu is in mijn ogen een goede speler, maar geen potentiële wereldtop.

Dat laatste ben ik met je eens, maar Berghuis is ook exceptioneel binnen de eredivisie...is niet bepaald Wereldtop. Anyway, ik ga in mijn nest liggen want ik heb mijn daily wank nog niet gehad. Waarom ik die zin toevoegde weet ik niet, net als dat ik niet weet waarom ik dit typ!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Erwin.:

In veel media wordt Berghuis echt bewierrookt na gisteren, maar ik vond hem eigenlijk maar vrij matig. Die ene maakte ie fantastisch af, maar verder kwam hij te weinig in het spel voor.

Ik weet niet of die Riera altijd linksback speelt, maar een rechtspoot op linksback lijkt op een tactische zet om Berghuis af te stoppen.

Al die hype is ook voor zijn zelfvertrouwen joh, tis een beetje een arrogant mannetje en dat doet hem wel goed denk ik. Laat ze hem maar lekker de hemel in prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei 007mark:

Bijna.

Technisch kan hij weinig en wint geen enkel kopduel, maar kan zo genieten van zijn werklust. Ook vaak op de goede plek, waar Jorgensen altijd overal een stap te laat is.

Volgens mij wilde je @Jespresso taggen.

Dit dus inderdaad. Beetje Guidetti zonder de kwaliteiten. Wel een publiekslieveling en sowieso beter dan Jøgga, maar die moet echt nog een hoop leren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei frietsaus:

Herpakken? Werd na een slechte invalbeurt van 45 minuten afgeschreven... Tja...

Was wel iets meer dan één keer 45 minuten. Ben met je eens dat hij te snel is afgeschreven maar dan nog is het van die jongen knap wat hij nu laat zien. Maargoed, dat is mijn mening. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd naar de wedstrijd tegen Sparta. Eric Botteghin is geschorst, dus Edgar Ié zal wel starten. Ook staan Jens Toorsntra, Leroy Fer, Orkun Kokcu en Tyrell Malacia op scherp. Bij een gele kaart missen die dus de Klassieker een week later. Dat is dus je complete middenveld en de enige linksback nu Haps op linksbuiten staat. Hopen dat we ze niet allemaal tegelijk moeten missen ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei 007mark:

Ben wel benieuwd naar de wedstrijd tegen Sparta. Eric Botteghin is geschorst, dus Edgar Ié zal wel starten. Ook staan Jens Toorsntra, Leroy Fer, Orkun Kokcu en Tyrell Malacia op scherp. Bij een gele kaart missen die dus de Klassieker een week later. Dat is dus je complete middenveld en de enige linksback nu Haps op linksbuiten staat. Hopen dat we ze niet allemaal tegelijk moeten missen ;c 

Volgende kunnen we dus al bijna met zekerheid stellen dat Özyakup en Tapia gaan starten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jotew:

Was wel iets meer dan één keer 45 minuten. Ben met je eens dat hij te snel is afgeschreven maar dan nog is het van die jongen knap wat hij nu laat zien. Maargoed, dat is mijn mening. 

Nee dat was het niet, een invalbeurt van 45 minuten uit op een slecht kunstgrasveld en het feit dat hij nooit speelde want niet klaar aldus Jaap 'Paard van Troje' Stam.

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-2-2020 om 12:45 zei PJHoutman:

Overigens, enigszins gerelateerd want buitenspeler en van Heerenveen; ik zou Mitta van Bergen graag zien komen in de zomer. Hele goede speler vind ik dat en is pas 20 jaar.  

Schijnt een aanbieding van Heerenveen naast zich neer te hebben gelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Gok dat ze hem een jaar gaan verlengen, formeel dingetje. Vond het meer nieuws dat Tapia niet in het rijtje stond, dat contract loopt toch ook af.

Mag ik wel hopen ja. Zelfs als er een verdediger van buitenaf bij komt lijkt Senesi en Van Beek me wat mager om een seizoen mee in te gaan. 

Tapia moet gewoon gehoorzamen. #Magikarp

Link naar opmerking
Deel via andere websites