Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei frietsaus:

Eh staaf het even met bewijs, het was volgens zo'n beetje elke bron 4 miljoen... Maar jij hebt net bepaald dat het 6½ was!?

Transfermarkt. Die zeggen zelfs 7m. Destijds werd overal in de media 6,5 gemeld. Geen idee waar die 4m vandaan is gekomen plots. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook altijd in mijn hoofd gehad dat het 7 miljoen was.

Overigens vind ik dat bedrag helemaal geen reden om nu niet akkoord te kunnen gaan (genoegen nemen) met een bedrag van 5 miljoen. Sterker nog: ik vind 5 miljoen echt meer dan prima.

1. Die deal is destijds namelijk gedaan door een andere technisch directeur.

2. Destijds zat hij bij de Zweedse selectie. Nu niet meer.

3. Had nog maar een contract tot de zomer van 2021.

4. Zal in april ook al 27 jaar worden, niet echt jong meer.

Enige kritiekpunt is dat je nu dus geen linksbuiten hebt in je selectie. Las dat Azarkan bij de selectie is gehaald, maar die lijkt mij nog lang niet goed genoeg. Staan deze maand flink wat zware wedstrijden op het programma (AZ-uit komt er ook nog bij), dus ben benieuwd hoe ze dat gaan opvangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aankoop van Larsson (zeker voor dát bedrag) is vanaf het begin een absurde geweest. Dat je er nu verlies op maakt had iedereen kunnen zien aankomen - ik vind 5m ook echt een keurig bedrag voor een speler die zowel qua mentaliteit als qua kwaliteit niks bij Feyenoord te zoeken had. 

We zitten nu dus inderdaad wat krap maar Bannis en Azarkan moeten meer dan goed genoeg zijn om mee te kunnen doen tegen de onderste 12, tevens is dit een kans om te zien wat Haps voorin kan. Vond hem van de week niet verkeerd invallen qua looplijnen maar toen kregen we natuurlijk best wel de ruimte daar. Vind het wel goed dat Malacia zo kan blijven staan, want de laatste weken doet hij 't gewoon goed. 

Overigens, enigszins gerelateerd want buitenspeler en van Heerenveen; ik zou Mitta van Bergen graag zien komen in de zomer. Hele goede speler vind ik dat en is pas 20 jaar.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei PJHoutman:

Transfermarkt. Die zeggen zelfs 7m. Destijds werd overal in de media 6,5 gemeld. Geen idee waar die 4m vandaan is gekomen plots. 

Kijk eens goed zou ik zeggen...

afbeelding.png.cb8a12c3a88683cd336c116c1c4bb928.png

Edit: Karlo was me voor...Haha...

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Goed dat je eigen ongelijk laat zien PJ. Vind eens een 2de geval dat je dat deed hier op het hele forum...

Friet voelt zich aangesproken omdat hij iets dergelijks over Hwboring zei... In ieder geval, goed dat we het allemaal eens zijn en dat de grote @PJHoutman mij zo vriendelijk benoemd. Ik hou ook van jou, Pjotr!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal die Bozenik weten dat je een kopduel best aan mag gaan, in plaats van elke keer bukken? Vind hem echt heel erg matig weer. Toornstra ook weinig goede passes gegeven. Tempo mag sowieso in de omschakeling een aantal keer wel wat hoger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Verdiend gelijkspel imo. Kokcu, Bijlow en Malacia vond ik goed spelen. 

Klein juichmomentje bij het stilstaande beeld met Dumfries, maar gezien de bewegende beelden denk ik dat ie hem met z'n hoofd raakt.

De bal wel, maar zijn elleboog kletst gewoon tegen Botteghin aan. Begrijp niet dat dat geen strafschop was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede kans nog van Bozenik (en even knappe redding van Unnerstall). Vond echter wel prima dat hij gewisseld werd, MAAR ZULLEN WE AUB STOPPEN MET NARSINGH. WAT EEN VRESELIJK BEPERKTE KUTSPELER GVD.

Eigenlijk hoopte ik nog op een bevlieging van Stevie, stond ook al op mijn bank toen bij dat moment dat PSV balverlies leed vlak voor de eigen 16. Mocht alleen niet zo zijn. Puntje zou ik vooraf ook voor getekend hebben, maar zat denk ik toch meer in.

Hoop vanaf a.s. donderdag ook gewoon weer op Geertruida (dat ik dat ooit zwart op wit ging zetten). Heeft het gewoon prima gedaan eigenlijk en Karsdorp loopt overal, behalve waar hij moet lopen. Ook schrijnend hoe hij in 91e minuut ook weer naar binnen stapt, om zijn directe tegenstander volledig vrij te laten staan in een counter van PSV. Die ziet het gewoon niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke wedstrijd, al vind ik dat we PSV in korte periodes te goed hebben laten lijken. Kwamen eigenlijk nauwelijks in de problemen, alleen bij momentjes dat er even geen scherpte was. Jammer dat je zo ook de 1-1 weggeeft vroeg na rust, dat is gewoon scherpte en met je man meelopen (Fer, Karsdorp). Kinderachtig verdedigd.

Vond Bozenik aan de bal matig, maar kiest wel steeds prima positie voor het doel. Denk dat Unnerstall PSV echt wel heeft gered; schuiver van Berghuis was mooi gepakt en het schot van Bozenik al helemaal, vanaf een meter of 6. 

Karsdorp echt een 1: drie domme schoten en doet maar wat, zo lijkt het. Laat bij de 1-1 Gakpo ook heel makkelijk weglopen.

Kokcü beste man van het veld, samen met Senesi en Botteghin. Vind het centrum echt enorm sterk staan, geeft een hoop zekerheid. Malacia ook weer prima trouwens. Aan Narsingh ga ik geen woorden vuil maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berichten dat Feyenoord langer door wil met Oğuzhan Özyakup. Gaat waarschijnlijk een lange onderhandeling worden tot na de EK, maar lijkt mij (mits fit) een zeer welkome (ervaren) versterking voor het volgende seizoen. Jammer dat hij tot nu toe nog weinig heeft kunnen laten zien, dus hoop dat hij morgen wat minuten kan maken weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Berichten dat Feyenoord langer door wil met Oğuzhan Özyakup. Gaat waarschijnlijk een lange onderhandeling worden tot na de EK, maar lijkt mij (mits fit) een zeer welkome (ervaren) versterking voor het volgende seizoen. Jammer dat hij tot nu toe nog weinig heeft kunnen laten zien, dus hoop dat hij morgen wat minuten kan maken weer.

Volgens Turkse bronnen hé. Dat is wel meer dan een korreltje zout... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites