Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei CrisChivu:

Niet okè natuurlijk de dingen die bij Boos zijn uitgezonden en uitgekomen, maar dit kun je bij PSV, Ajax, Ado etc (wat al eerder gezegd is waarschijnlijk) ook maken dit.

Denk persoonlijk, maar kan ik niet hard maken, dat dit probleem bij Feyenoord wel groter is in het algemeen dan bij de andere clubs. Al spelen deze problemen wel bij vrijwel elke club.

Maar dan nog is dat argument natuurlijk niet iets om dit te bagatelliseren toch? Uitzending werpt wel licht op zaken die Feyenoord in mijn ogen anders/beter zou moeten aanpakken. Maar ik verwacht dat nu na de uitzending Feyenoord ook nog wel met een respons gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei CrisChivu:

Niet okè natuurlijk de dingen die bij Boos zijn uitgezonden en uitgekomen, maar dit kun je bij PSV, Ajax, Ado etc (wat al eerder gezegd is waarschijnlijk) ook maken dit.

Ik denk ook wel dat dat zo is. De keuze voor Feyenoord zal waarschijnlijk direct voortkomen uit situatie Roze Kameraden,  wat natuurlijk een mooi vehikel is om de aflevering aan op te hangen. Daarna is het slechts een kwestie van de puzzel een beetje kunnen leggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2024 om 14:18 zei Urbeto:

Paul van Dorst zal wel weer om aandacht verlegen hebben gezeten nu het al een tijdje stil was rondom z'n Roze Kameraden. Hoe dan ook, ik verwacht dat het wel losloopt verder morgen. 

Ik zat er niet ver naast. Dit was een typisch gevalletje oude wijn in nieuwe zakken. Het enige incident wat nog niet bekend was is de trieste mishandeling van een scheidsrechter deze zomer. Daar heeft de SLO'er in kwestie absoluut verkeerd gehandeld, maar als dat het meest noemenswaardige is uit een uitzending van een uur op basis van een jaar lang onderzoek doen, dan is dat wel erg mager.  

Er lopen legio debielen rond bij de Kuip maar dat is van alle tijden en daar heb je als club dus gewoon mee te dealen. De aanpak van Feyenoord waar het denken in oplossingen centraal staat lijkt me pragmatischer dan er zoals BOOS heel hard tegenaan te schoppen en werpt al een tijdje zijn vruchten af, hetgeen bijvoorbeeld terug te zien is in afname van vuurwerk bij Europese (uit)wedstrijden en dus de boetelast voor de club. Perfect is het allemaal niet, maar het lijkt wel degelijk de goede kant op te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Urbeto:

Ik zat er niet ver naast. Dit was een typisch gevalletje oude wijn in nieuwe zakken. Het enige incident wat nog niet bekend was is de trieste mishandeling van een scheidsrechter deze zomer. Daar heeft de SLO'er in kwestie absoluut verkeerd gehandeld, maar als dat het meest noemenswaardige is uit een uitzending van een uur op basis van een jaar lang onderzoek doen, dan is dat wel erg mager.  

Er lopen legio debielen rond bij de Kuip maar dat is van alle tijden en daar heb je als club dus gewoon mee te dealen. De aanpak van Feyenoord waar het denken in oplossingen centraal staat lijkt me pragmatischer dan er zoals BOOS heel hard tegenaan te schoppen en werpt al een tijdje zijn vruchten af, hetgeen bijvoorbeeld terug te zien is in afname van vuurwerk bij Europese (uit)wedstrijden en dus de boetelast voor de club. Perfect is het allemaal niet, maar het lijkt wel degelijk de goede kant op te gaan. 

Ik zit natuurlijk niet helemaal in Feyenoord. Maar zaken als dat Girona reisje enzo zijn ook niet heel handig toch? En die SLO'er lijkt wel net iets te goed bevriend te zijn met de mensen die je eigenlijk niet bij je club wilt hebben. 

Ik vind niet dat Bijlow zo uitgemeten in beeld had hoeven komen dat hij link heeft met die gasten. Het is wel handig als club om misschien te adviseren bij contractverleningen niet mensen met stadionverboden op de foto te zetten enzo.

Benieuwd of Feyenoord nog met een officiële reactie na de uitzending komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het wel eens met @timpy00. Snap dat er bij het SLO ook mensen zitten die tegen het "radicale randje" aanhangen aangezien je wel dat contact wil hebben, dus dat er soms onhandig gecommuniceerd wordt is dan een soort nevenschade van de positieve dingen die zoiets oplevert. Ik vond de eerste reactie die ze lieten zien op het nieuws van de veroordeling dan ook niet wereldschokkend. Een "echte" werknemer van de club had diplomatieker gereageerd, maar kan me ook voorstellen dat ze vanuit slo net alles richting de klassieker zo hadden dat het rustig zou blijven en ze dat nu verkeerd zagen dreigen gaan. 

Dat je net veroordeelde hooligans meeneemt op trips en bij de contractverlenging van Bijlow is gewoon dom. Die man had nota bene een gebiedsverbod op wedstrijddagen. Dan moet je echt beter weten. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei timpy00:

Ik zit natuurlijk niet helemaal in Feyenoord. Maar zaken als dat Girona reisje enzo zijn ook niet heel handig toch? En die SLO'er lijkt wel net iets te goed bevriend te zijn met de mensen die je eigenlijk niet bij je club wilt hebben. 

Ik vind niet dat Bijlow zo uitgemeten in beeld had hoeven komen dat hij link heeft met die gasten. Het is wel handig als club om misschien te adviseren bij contractverleningen niet mensen met stadionverboden op de foto te zetten enzo.

Benieuwd of Feyenoord nog met een officiële reactie na de uitzending komt.

Ik ben het met je eens dat bepaalde dingen niet handig zijn voor de beeldvorming, maar tegelijkertijd is dat wel wat je krijgt wanneer je in samenspraak met bepaalde groeperingen dingen organiseert. Dan kun je vervolgens zeggen dat je als club actief afstand moet nemen van deze groepen, maar ik denk dat de huidige aanpak (lees: thuis- en uitwedstrijden in goede banen leiden) meer nut heeft. De mensen uit deze groepen komen immers toch wel op Feyenoord af, dus dan kan je maar beter een stevige vinger in de pap houden. 

Ik verwacht verder geen reactie meer van Feyenoord. Het supportersbeleid is uitgebreid verwoord in het statement van gistermiddag en de uitzending van BOOS heeft daar mijn inziens betrekkelijk weinig nieuwe informatie tegenin weten te brengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou hem inderdaad wel als understudy voor Paixaõ willen zien. Ondanks het duidelijk aanwezige talent geloof ik niet dat het met Ivanusec nog goed gaat komen bij ons. 

Verder is het vandaag natuurlijk #MATCHDAY met o.a. een weerzien met Bullaude. Dit seizoen nog geen minuut Fortuna gezien, dus geen idee wat we kunnen verwachten behalve spreekkoren over Tim Hofman. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites