Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei putdus:

Triest dat er politie voor nodig is.

Maar er is toch politie nodig bij elk publiek toegankelijk evenement? Of dat nou het plaatselijke feestweekend is in Schubbekutteveen, een voetbalwedstrijd in de Eredivisie of een carnavalsoptocht in Jobbegat. Beetje een kansloze oneliner dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fantasy:

Maar er is toch politie nodig bij elk publiek toegankelijk evenement? Of dat nou het plaatselijke feestweekend is in Schubbekutteveen, een voetbalwedstrijd in de Eredivisie of een carnavalsoptocht in Jobbegat. Beetje een kansloze oneliner dit.

Was duo marathon in mijn geboorteplaats van 28k inwoners, daarna muziek op het plein. Geen politie gezien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei putdus:

Was duo marathon in mijn geboorteplaats van 28k inwoners, daarna muziek op het plein. Geen politie gezien. 

In de grote gemeenten worden jaarlijks meer dan 100 evenementen per jaar georganiseerd met meer dan 5.000 bezoekers. Voor deze evenementen is politie-inzet nodig voor de handhaving van de openbare orde en voor de veiligheid van bezoekers en omwonenden.

Dat je ze niet ziet betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei 007mark:

https://nos.nl/artikel/2534626-politie-voert-actie-geen-agenten-bij-feyenoord-ajax

Mogelijk toch gewoon Zerrouki bij de Klassieker. Zie Aboutaleb deze wedstrijd namelijk niet goedkeuren als er geen politie bij aanwezig is. Of hij laat het doorgaan zonder publiek.

Meteen een verzoek ingediend bij de KNVB om schorsingen te laten tellen voor de volgende speelronde ipv de volgende wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had toen ik vorige maand bij Levski Sofia was niet het idee dat daar een aanwinst voor Feyenoord rond zou kunnen lopen :D Een verdediger die bij Groningen en Cambuur niet aan de bak kwam is daar sterkhouder, om maar even het niveau aan te geven. 

Wil niet zeggen dat dit geen goede keeper is hoor, maar ik had zelf liever een zekerheidje als Olij zien komen. Dit is toch echt weer afwachten qua niveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu even de samenvatting terug te kijken. En het is nog erger dan ik dacht met die Zerrouki. Wat een verschrikking. Die eerste gele kaart :-D klapdebiel ben je dan zeg. En bij die 1-0 van Sparta staat ie ook weer stil in plaats van door te gaan met voetballen. Als hij doorloopt kan hij dat duel aangaan en is het geen garantie dat die bal voor Negli z'n voeten wordt gekopt door die andere Spartaan (uiteraard ook lachwekkend dat die lange bal uberhaupt zo gevaarlijk kan worden maar onze wiskundedocent turned motivator zal wel wat moois aan het koken zijn, wij snappen het gewoon niet). Nu is ie weer lekker te laat. Wat een draak van een speler is dit zeg. Gelukkig kan ik mezelf altijd in de spiegel aankijken met de kennis dat ik bij het eerste gerucht al zei dat dit he le maal niks is. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Magikarp:

Zit nu even de samenvatting terug te kijken. En het is nog erger dan ik dacht met die Zerrouki. Wat een verschrikking. Die eerste gele kaart  klapdebiel ben je dan zeg. En bij die 1-0 van Sparta staat ie ook weer stil in plaats van door te gaan met voetballen. Als hij doorloopt kan hij dat duel aangaan en is het geen garantie dat die bal voor Negli z'n voeten wordt gekopt door die andere Spartaan (uiteraard ook lachwekkend dat die lange bal uberhaupt zo gevaarlijk kan worden maar onze wiskundedocent turned motivator zal wel wat moois aan het koken zijn, wij snappen het gewoon niet). Nu is ie weer lekker te laat. Wat een draak van een speler is dit zeg. Gelukkig kan ik mezelf altijd in de spiegel aankijken met de kennis dat ik bij het eerste gerucht al zei dat dit he le maal niks is. 

Precies mijn gedachte. Ik heb gisteren drie keer schuimbekkend voor de tv gezeten. Twee momenten haal jij al aan, de derde was uiteraard die rode kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Fantasy:

In de grote gemeenten worden jaarlijks meer dan 100 evenementen per jaar georganiseerd met meer dan 5.000 bezoekers. Voor deze evenementen is politie-inzet nodig voor de handhaving van de openbare orde en voor de veiligheid van bezoekers en omwonenden.

Dat je ze niet ziet betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk

Dat snap ik, maar met onderstaande opmerking suggereerde jij dat er bij elk evenement politie nodig is. Wat dus niet zo is.

3 uur geleden zei putdus:

dat nou het plaatselijke feestweekend is in Schubbekutteveen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei putdus:

Dat snap ik, maar met onderstaande opmerking suggereerde jij dat er bij elk evenement politie nodig is. Wat dus niet zo is.

Niet als er 100 man op af komen die allemaal familie van elkaar zijn. Dan wachten ze lekker op het bureau tot er gebeld wordt. Grotere evenementen zijn ze er gewoon, ook als putdus ze niet ziet.

13 minuten geleden zei PJHoutman:

Je bent een sterker mens dan ik.

Had nog niks gezien van de eerste helft. Had het zo moeten laten.

13 minuten geleden zei Grote Ree:

Precies mijn gedachte. Ik heb gisteren drie keer schuimbekkend voor de tv gezeten. Twee momenten haal jij al aan, de derde was uiteraard die rode kaart.

Echt niet normaal, ik liep me hier een dag later op te winden om die mafkees. Ik ben van het overdrijven en dingen in het extreme trekken, maar dit is werkelijk waar het slechtste dat ik de afgelopen 10 jaar heb gezien bij Feyenoord.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel een van mijn favoriete spelers de afgelopen jaren. Denk toch goed om hem nu te verkopen. 33 miljoen kaal is toch een hoop geld. Dan gaan we nu hopelijk tyfusveel geld uitgeven aan aankopen Nu staat er (naar mijn mening)

Keepers:
Wellenreuther
Andree V?
Van Sas

Dat mannetje uit Bulgarije is pas 19 maar wel al 2 jaar eerste keeper bij zijn club. Het zou mij niets verbazen als ze hier ook nog een Room/Lamprou/Marsman achtig type bij halen.

Verdediging:
Geertruida
Nieuwkoop
Beelen
Trauner
Hancko
Mitchell
Kasanwirdjo
Bueno
Smal
Hartman

Als ik tel, tel ik er 10. Dat is teveel. Kasanwirdjo mag wat mij betreft sowieso vertrekken. Gaat ook wel gebeuren.

Middenveld: 
Zerrouki
Timber 
Stengs
Zechiel
Milambo
Lingr
Nadje

Heb hier Bullaude voor het gemak weggelaten, die gaat naar Fortuna. Wat mij betreft mogen Zerrouki en Lingr ook weg. Allebei niet goed genoeg. Ik denk dat een middenveld Zechiel Milambo Timber niet helemaal in balans is. Of wel? Dat zou echt mijn lievelings zijn. 3x eigenjeugd. Als Zerrouki en Lingr gaan is er wel ruimte voor nog een speler. (is Stengs nou een 10 of een rechtsbuiten?!)

Aanval:
Ueda
Paixao
Ivanusec
Carranza
Hadj Moussa
Osman

Mis je toch ook kwaliteit. Ueda en Ivanusec hebben nog niks laten zien. Paixao is niet DE man (al speelt ie goed nu, maar moet constanter worden) Osman Carranza en Hadj Moussa ken ik niet goed genoeg. Mag wat mij betreft nog wel 2 man bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei PJHoutman:

'Vervanger van minder dan 21 jaar oud'. Dus dan lijkt het erop dat we met Ueda als eerste spits het seizoen in gaan. :)

Alsof ik de whatsappberichten van @007mark zit te lezen. Wat is dit voor plagiaat? Eén van de twee zal echt aan bronvermelding moeten gaan doen.

Verder prima, want hij is gewoon niet zo goed als we in eerste instantie dachten. Denk ook niet dat we nog veel van hem gaan horen, want als het tegen RKC, Zwolle en Sparta al niet lukt (ja aanvoer! ja beter vrijlopen en jezelf niet constant vastlopen met de bal door DOOR een tegenstander heen te willen) gaat hij bij Forest ook geen potten breken. Bedankt voor het lachen en bedankt voor het geld. Misschien dat er nu wel genoeg is om eens een goede speler te halen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites