Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik ben er ook echt van overtuigd dat Valentijn dat stukje over Hendootje al geschreven had voordat de wedstrijd überhaupt was gespeeld zaterdagavond:D. Ongekend hoe die man altijd alles zo verschrikkelijk negatief kan benaderen. Al maakt dat het wel leuk om te kijken/luisteren, vind ik in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Djurovski:

Mentaal wel erg sterk volgens mij. Zijn blessures heeft weinig te maken met zijn lichaam. Vaak door een contact en nu lijkt het een spier of iets te zijn. Is iets anders dan een speler met een slechte knie of enkel die keer op keer dezelfde blessure heeft

Das mijn punt niet, ga je volledig aan voorbij :classic_rolleyes:. Robben werd "man van glas genoemd" steeds geblesseerd was. Dat is Bijlow zeker voor een keeper ook, ontiegelijk vaak, hence keeper van Papier Marche. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Beppu:

Ik ben er ook echt van overtuigd dat Valentijn dat stukje over Hendootje al geschreven had voordat de wedstrijd überhaupt was gespeeld zaterdagavond. Ongekend hoe die man altijd alles zo verschrikkelijk negatief kan benaderen. Al maakt dat het wel leuk om te kijken/luisteren, vind ik in ieder geval.

Lijkt bijna een verdienmodel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik vermoed omdat Slot geen zin heeft om weer Muller Wolfe 90 minuten vrij baan te geven.

Valt wat voor te zeggen, al ben ik niet helemaal voorstander van het zodanig aanpassen aan je tegenstander in eigen huis. Of je moet tegen een PSV, Ajax of een goede Europese tegenstander spelen. In de Kuip moet je die gasten zelf met de rug tegen de muur zetten. Maar goed, dit is slap gelul vanaf mijn bank. In Slot we trust!🔒

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Blijf er bij: Als je zo lang moet kijken, laat dan de beslissing op het veld staan. Een maximale tijd per situatie of wat dan ook.

Wat is die De Wit toch ook een ongelooflijk nare speler zeg

Dit heb ik bij de Møller Wolfe. Wat een vervelende uitstraling heeft die jongen. Die scheiding staat me ook helemaal niet aan. Had een verkeerde geweest een jaar of 80 geleden. Zal verder ongetwijfeld heel lief zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites