Arezo Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Faal en Tijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Ik ben er ook echt van overtuigd dat Valentijn dat stukje over Hendootje al geschreven had voordat de wedstrijd überhaupt was gespeeld zaterdagavond. Ongekend hoe die man altijd alles zo verschrikkelijk negatief kan benaderen. Al maakt dat het wel leuk om te kijken/luisteren, vind ik in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 17 uur geleden zei Djurovski: Mentaal wel erg sterk volgens mij. Zijn blessures heeft weinig te maken met zijn lichaam. Vaak door een contact en nu lijkt het een spier of iets te zijn. Is iets anders dan een speler met een slechte knie of enkel die keer op keer dezelfde blessure heeft Das mijn punt niet, ga je volledig aan voorbij . Robben werd "man van glas genoemd" steeds geblesseerd was. Dat is Bijlow zeker voor een keeper ook, ontiegelijk vaak, hence keeper van Papier Marche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 19 uur geleden zei Kyrill: Keeper van papier marche Onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 7 uur geleden zei Beppu: Ik ben er ook echt van overtuigd dat Valentijn dat stukje over Hendootje al geschreven had voordat de wedstrijd überhaupt was gespeeld zaterdagavond. Ongekend hoe die man altijd alles zo verschrikkelijk negatief kan benaderen. Al maakt dat het wel leuk om te kijken/luisteren, vind ik in ieder geval. Lijkt bijna een verdienmodel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari (bewerkt) Is dit echt? 5 februari bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 14 minuten geleden zei Djurovski: Is dit echt? Nee natuurlijk niet, Jezus zeg wat een heilige boontjes allemaal op X. Christus te paard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 14 minuten geleden zei Djurovski: Is dit echt? Nee natuurlijk niet, Jezus zeg wat een heilige boontjes allemaal op X. Christus te paard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 2 uur geleden zei Djurovski: Is dit echt? Afbeelding Nee. Context is dit: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/thomas-van-den-belt-na-gele-kaart-jongens-van-jong-ajax-scholden-met-kanker-nu-ben-ik-geschorst~accca090/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Circa acht weken geen Bijlow dus. Misschien stoppen we dan eindelijk met die debiele opbouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Nieuwkoop rechtsboetoe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 1 minuut geleden zei Beppu: Nieuwkoop rechtsboetoe! Hoe de fuck verzin je dit toch weer. Waarom geen Sauerkraut :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hoe de fuck verzin je dit toch weer. Waarom geen Sauerkraut :( Ik vermoed omdat Slot geen zin heeft om weer Muller Wolfe 90 minuten vrij baan te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 2 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vermoed omdat Slot geen zin heeft om weer Muller Wolfe 90 minuten vrij baan te geven. Valt wat voor te zeggen, al ben ik niet helemaal voorstander van het zodanig aanpassen aan je tegenstander in eigen huis. Of je moet tegen een PSV, Ajax of een goede Europese tegenstander spelen. In de Kuip moet je die gasten zelf met de rug tegen de muur zetten. Maar goed, dit is slap gelul vanaf mijn bank. In Slot we trust!🔒 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Wat een verschil met Wieffer op 6 he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Eindelijk zijn eerste!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari EINDELIJK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Het zal toch niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari KNVB Maffia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Jammer. Had 3-0, 3x Trauner voorspeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Die willen gewoon dat Trauner's eerste goal in de kampioenswedstrijd is straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Blijf er bij: Als je zo lang moet kijken, laat dan de beslissing op het veld staan. Een maximale tijd per situatie of wat dan ook. Wat is die De Wit toch ook een ongelooflijk nare speler zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Sowieso als je Dani heet als Nederlandse gast ben je irritant. De Wit klopt trouwens niet helemaal rooie hond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Blijf er bij: Als je zo lang moet kijken, laat dan de beslissing op het veld staan. Een maximale tijd per situatie of wat dan ook. Wat is die De Wit toch ook een ongelooflijk nare speler zeg Dit heb ik bij de Møller Wolfe. Wat een vervelende uitstraling heeft die jongen. Die scheiding staat me ook helemaal niet aan. Had een verkeerde geweest een jaar of 80 geleden. Zal verder ongetwijfeld heel lief zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Ik vind het altijd hier leuker dan naar de wedstrijd zelf kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten