MetalMichael Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Toch bizar dat je eigenlijk niet meer terugdenkt aan spelers als Senesi en Wijnaldum in het huidige team. Zou zelfs willen zeggen dat degenen die er nu staan beter (vooral completer) zijn. Ook spelers als Sinisterra, Kokcu en Aursness zijn vrij geruisloos vervangen binnen 1,5 seizoen. Of één op één, of tactisch. Mooiste vind ik nog wel de 10 positie, waar je eerst een hele belangrijke Til verving door Szymansky en nu door Stengs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Ik vind dit echt het aller aller beste Feyenoord waar ik zelf ooit naar gekeken heb. Het enige minpuntje is de wisselvalligheid van Minteh. Dat lijkt soms he le maal nergens op. Is een jong ventje en als hij dat verbeterd is het meteen een topspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 6 minuten geleden zei Vitesse88: Even los van het grote kwaliteitsverschil: erger toch me behoorlijk aan de Nijhuis show. Kozlowski krijgt gewoon 2 tikken op z’n enkel. Maar beetje vasthouden (wat van beide kanten was) is meteen geel. Maar goed, hopen dat ze score beetje beperkt blijft. Schot van manhoef heeft me wel geld opgeleverd, toch iets positiefs Weinig met het vasthouden zelf te maken, maar wel met het feit dat Giménez anders richting de goal kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 60e minuut Wieffer eraf voor Zerrouki. Mats oogt vermoeid en speelt ongelukkig. Zou me ook niet verbazen als Hartman 20/30 minuten voor tijd wordt vervangen door Lopez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Volgens mij gaat die bal van Minteh gewoon naast, als Room hem laat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Fuckkk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 19 minuten geleden zei MetalMichael: 60e minuut Wieffer eraf voor Zerrouki. Mats oogt vermoeid en speelt ongelukkig. Zou me ook niet verbazen als Hartman 20/30 minuten voor tijd wordt vervangen door Lopez. Ik ben één van de grootste criticasters op de transfer van Zerrouki, maar ga bijna hopen dat hij erin komt. Wieffer echt matig weer. Hopelijk Santi niet te ernstig, maar zag er niet zo lekker uit. Klapte echt wel dubbel.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Wat is die fucking Minteh toch een vreselijke kutvoetballer zeg. Lekker wegwezen met die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Tsja, dan haalt hij Stengs eraf. Krijg je weer Timber op 10 met Wieffer/Zerrouki erachter. Vind ik persoonlijk niks. Sauer erin is dan wel weer leuk. Had persoonlijk dan liever Lingr als 10 zien komen trouwens. 21 oktober 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Timber speelt toch weer een prima wedstrijd. Vanuit die positie kan hij wel lekker opendraaien en passjes geven. Stengs is beter en creatiever, maar het is toch al gespeeld. Dan is dit wat mij betreft prima. Hopen dat Santi gewoon beetje ijs nodig had en van de week weer fit is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 6 minuten geleden zei PJHoutman: Wat is die fucking Minteh toch een vreselijke kutvoetballer zeg. Lekker wegwezen met die gast. En gewoon weer niet afgeven hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Oh la loh Malambo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 9 uur geleden zei Urbeto: Wat verwachten we van vanavond? Ik denk dat Vitesse echt véél te zwak is om de brilstand ook maar langer dan 25 minuten vol te houden vanavond. 4-0. Kenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 25 minuten geleden zei 007mark: Ik ben één van de grootste criticasters op de transfer van Zerrouki, maar ga bijna hopen dat hij erin komt. Wieffer echt matig weer. Valt wel echt heel goed in, weer. Toch wel een goede speler. 6 minuten geleden zei Kyrill: Oh la loh Malambo Nee, Anthoni. Verder ook een prima pot van Bijlow. Attent gekeept, gretig om het spel te hervatten en snelheid te behouden. Al met al genoeg dingen om weer vrolijk richting Lazio mee te gaan. Even afwachten hoe het met Gimenez gaat, maar aangezien hij gewoon op de bank bleef zitten, denk ik dat het wel meevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Waarom zit Timber niet bij Oranje eigenlijk? Ipv Wieffer, prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Makkelijke zege. Had best meer kunnen zijn dan 4-0! Hopelijk is de blesure van Santi niet al te ernstig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Wel eens met professor Perez: de subtop en alles wat daaronder zit is zo schandalig slecht dit jaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 1 minuut geleden zei Djordison: Wel eens met professor Perez: de subtop en alles wat daaronder zit is zo schandalig slecht dit jaar.. Had ik het toevallig ook al over met een maat van mij tijdens de wedstrijd. Denk dat PSV/AZ weinig gaan verspelen dit jaar, omdat er simpelweg te weinig clubs zijn die echt veel tegenstand kunnen gaan bieden. Dus dan moet je al een totale offday hebben. Betekent dus ook direct dat alle onderlinge wedstrijden tussen de bovenste 4 cruciaal gaan zijn (joh). Volgende week direct uit naar Twente. Belangrijk weekje wel voor de boeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Wij moeten gewoon alles op alles zetten dat we vanaf nu elke wedstrijd winnen. Hoop dat Slot dit ook snapt. Anders mag ie bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Vind de conclusie dat PSV en AZ weinig punten meer gaan verspelen wel erg snel getrokken. Het voetbal van PSV lijkt ook nergens op, valt Luuk de Jong daar weg dan mag je blij zijn als je gaat gelijkspelen tegen ploegen als Excelsior en Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Vind de conclusie dat PSV en AZ weinig punten meer gaan verspelen wel erg snel getrokken. Het voetbal van PSV lijkt ook nergens op, valt Luuk de Jong daar weg dan mag je blij zijn als je gaat gelijkspelen tegen ploegen als Excelsior en Heerenveen. Die mening heb ik over PSV helemaal niet. Wel gunstig programma gehad maar zijn iedere keer behoorlijk dominant imo. AZ daar en tegen zal straks wel weer traditioneel punten gaan verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) Even terzijde; Justin Bijlow hintte gisteren op een contractverlenging. Vind ik echt een prima deal. Liever 20 wedstrijden per jaar Bijlow en dan een beetje moeten bijbetalen voor een goede tweede keeper, dan een Bijlow die 34 wedstrijden fit is en 'm dan optyft. Zie 't best gebeuren dat hij zijn hele carrière bij ons blijft. 22 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Op 4-8-2023 om 20:16 zei PJHoutman: Mario Been: “Stengs heeft niet de creativiteit om iemand weg te steken” Stengs: Ik haal deze nog maar even naar boven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik haal deze nog maar even naar boven. Wat een speler! Wordt met de week beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 20 minuten geleden zei Beppu: Wat een speler! Wordt met de week beter. Had ik niet verwacht, heeft zich echt goed ontwikkeld sinds zijn vertrek bij AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten