bas huijsmans Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Jahanbaksh kan ook echt helemaal niets meer zeg. Snap niet waarom hij nog zoveel speeltijd krijgt altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Leuk oefenduel. Gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 32 minuten geleden zei Beppu: Tabletje staat op. Sta je toch ineens heel gaar te juichen voor je collega's Hier ook ja (in Amsterdam nota bene) Zojuist zei bas huijsmans: Jahanbaksh kan ook echt helemaal niets meer zeg. Snap niet waarom hij nog zoveel speeltijd krijgt altijd Ophouden hoor. Top prof en brengt vaak wel energie om iets te forceren. Anyway, lekker uitgespeeld. Heb ik mij natuurlijk ook nooit druk om gemaakt. Heerlijke overwinning en nog 1tje geprikt. Op naar zaterdag als we gewoon weer een ploeg uit het linkerrijtje krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zerrouki had een goede 37 minuten iig Maar een goed halfuur maakt nog geen zomer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Vond Feyenoord wat beter dan afgelopen zondag. Wieffer heeft denk ik sinds de fjes niet meer zo vrij gestaan op t veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Geen seconde in de problemen geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zaterdag thuis tegen een team dat wel kan voetballen ; Go Ahead Eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Kyrill: Zaterdag thuis tegen een team dat wel kan voetballen ; Go Ahead Eagles Log weer 'ff uit Kyrill en kom volgende week terug. Je posts zijn weer van zo'n bizar laag niveau. Van harte boys! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 53 minuten geleden zei Lenstra: Ik begrijp er ook vrij weinig van Nog steeds? Nog nooit zoveel vrijheid gehad in zijn leven. Goede zet van Slot hoor, want precies hier kwam alle ruimte van de wereld. Jammer dat Steijn het nu nog niet doorheeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 6 minuten geleden zei 007mark: Ophouden hoor. Top prof en brengt vaak wel energie om iets te forceren. Laten we toch hopen dat dat niet meer voldoende is om bij Feyenoord terecht te komen. Hij voegt voetballend toch echt helemaal niets toe? Leuk dat het een top prof is, maar als een top prof elke bal naar de verkeerde kleur speelt, dan heb ik liever iemand anders die minuten mag maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Goh, de ruimte die Ajax weggaf.. Daar hadden nog wel wat meer kansen uit mogen komen. Maar goed, met 0-4 klaag ik niet hoor. Vreemde gewaarwording. Normaal gesproken hadden ze langs heel de A4 gestaan met zo'n uitslag. Dat blijft toch echt de grootste domper van dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 4 minuten geleden zei Thierryvane: Log weer 'ff uit Kyrill en kom volgende week terug. Je posts zijn weer van zo'n bizar laag niveau. Van harte boys! Nee. Hoger niveau dan Ajax iig Maar omdat je al genoeg ellende hebt, speciaal voor jou Thierry alleen ngo novelle en United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 9 minuten geleden zei MetalMichael: Vond Feyenoord wat beter dan afgelopen zondag. Wieffer heeft denk ik sinds de fjes niet meer zo vrij gestaan op t veld. Die kon een aantal keer zo de oversteek maken inderdaad. 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Laten we toch hopen dat dat niet meer voldoende is om bij Feyenoord terecht te komen. Hij voegt voetballend toch echt helemaal niets toe? Leuk dat het een top prof is, maar als een top prof elke bal naar de verkeerde kleur speelt, dan heb ik liever iemand anders die minuten mag maken Hij wilde zelf overigens niet weg he, en weet zijn rol binnen de selectie qua speeltijd. Tuurlijk zijn er veel talentvollere opties, maar ben zelf wel blij dat hij er nog bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Santiago Giménez heeft dit seizoen meer doelpunten gemaakt in de Eredivisie (9) dan Ajax (7). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: Santiago Giménez heeft dit seizoen meer doelpunten gemaakt in de Eredivisie (9) dan Ajax (7). Komt allemaal door dat Ajax pas 5 wedstrijden heeft gespeeld. Nee dit zegt natuurlijk heel veel over Ajax op dit moment (en over de vorm van Gimenez) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Als we dit gemiddelde aantal doelpunten volhouden in de Eredivisie kom je uit op 130 doelpunten voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Goh, bij ESPN hebben ze nog steeds niet meegekregen wat de echte reden was dat Gimenez in eerste instantie niet startte vorig jaar. Die zitten nogsteeds op "Slot vond hem te lui". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei MetalMichael: Goh, bij ESPN hebben ze nog steeds niet meegekregen wat de echte reden was dat Gimenez in eerste instantie niet startte vorig jaar. Die zitten nogsteeds op "Slot vond hem te lui". Wat was de reden? Weet het oprecht niet namelijk. Buiten dat Danilo wel vrij goed startte vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Op 21-7-2023 om 12:56 zei La Pulga: Ja jouw laatste zinnen bevestigen voor mij dus dat hij nog niet zo bijzonder is, maar er zit wel voldoende rek in. Al is het nu ook nog maar één seizoen, daar kunnen meerdere spitsen wel over na vertellen dat het volgend seizoen gewoon bergafwaarts zal gaan (Jorgensen, Dolberg, Brobbey voordat hij naar Leipzig ging en zijn er vast meer voorbeelden). Ik vind hem bijvoorbeeld niet zo talentvol als Kokcu en daar heeft Feyenoord "maar" 30 miljoen opgeleverd, dan schat ik Gimenez wel wat lager in qua waarde. Met Kokcu zijn er uiteraard dan weer afspraken gemaakt over een transfer en met Gimenez niet etc. Maakt het trouwens veel uit dat ik weinig Feyenoord kijk om te beoordelen dat 50 miljoen voor Gimenez erg veel geld is? Ik moest deze post even aanhalen. Man wat is Santi toch een geweldenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Wat was de reden? Weet het oprecht niet namelijk. Buiten dat Danilo wel vrij goed startte vorig jaar. Ze zijn aan de slag gegaan met zijn manier van sprinten. Door dit te finetunen is hij nog een stuk sneller geworden en kan hij beter druk zetten, maar correct me if i'm wrong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei timpy00: Wat was de reden? Weet het oprecht niet namelijk. Buiten dat Danilo wel vrij goed startte vorig jaar. Medische/performance staf had aangegeven dat er in zijn manier van lopen wat veranderd moest worden en dat zijn conditie dieper moest worden om te komen waar hij nu staat. Slot wist daardoor en was het er mee eens dat hij hem daardoor de eerste maanden maar beperkt in kon zetten, aangezien er veel aandacht en energie in dat andere ging zitten. Dat Danilo zo goed presteerde was derhalve fijn om dit plan in alle rust uit te kunnen voeren. Anders hadden de korte en langetermijn belangen wel eens in conflict hebben kunnen komen. 27 september 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ik denk trouwens ook dat het heel gunstig heeft uitgepakt dat hij niet voor het WK geselecteerd werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Jongens, we hebben dit tussendoortje weer gehad. We gaan ons nu weer even voorbereiden op zaterdag: eindelijk weer eens een tegenstander uit het linker rijtje! Wie is er bij? Ik mis dit seizoen niks meer hoor waar ik aan kaartjes kan komen. De ene galavoorstelling na de andere. Iedere minuut dat je Santiago nog mag en kan aanschouwen moet je gewoon pakken nu. Twee vingertjes in de lucht en wijzen naar onze lieve heer. Ik word er bijna gelovig van, want het is haast niet menselijk meer wat deze Mexicaanse hunk laat zien. Amen kameraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) @timpy00 van the Athletic. 27 september 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Vrij eenvoudig uitgespeeld, geen kans weggegeven en Santi z'n hattrick Feyenoord op 50% denk ik zelfs. Op naar zaterdag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten