Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Volgend jaar heb je natuurlijk Wieffer en Timber van je huidige middenveld over. Kokcu gaat waarschijnlijk weg en Szymanski is een vraagtaken. Daar komt dan Van de Belt bij met Baullaude en Taabouni die er nu al zijn, maar weinig spelen. Erg weinig bewezen waarde op eredivisieniveau. In dat licht kan ik de interesse in Zerrouki wel plaatsen. Hij is statisch gezien ook gewoon één van de beste middenvelders van de competitie. Prijs/kwaliteit is lastig in te schatten, dat gaat er ook om wat de alternatieven zijn, hoe ver die zijn en welk bedrag daar aan hangt. Ik heb voor het eerst in mijn bestaan vertrouwen in de scouting, dus ik ga er vanuit dat het een weloverwogen beslissing is.

Ik vraag mij inderdaad wel af hoe het nieuwe middenveld dan zou moeten spelen, want bij de aankoop van Timber gaven ze aan dat hij als middenvelder gekocht is. De Geertruida variant zie ik wel als interessant optie, vooral omdat er met het middenveld van @PJHoutman wel erg weinig drang naar voren is. Al zal er vast een nieuwe aankoop op 10 volgen als Szymanski niet komt. Dan zou je vier sterke middenvelders hebben met de eerder genoemde drie en Milambo daarachter. Daar mag nog wel meer kwaliteit bij komen wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei PJHoutman:

Mogelijk zou je een blok Wieffer-Zerrouki krijgen met Timber ervoor? Ik denk dat je Timber dan wel in zijn beste rol gebruikt, maar het lijkt me wel erg defensief tegen de RKCs en Go Aheads van de wereld. 

Wel erg weinig creativiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Djordison:

Ik vraag mij inderdaad wel af hoe het nieuwe middenveld dan zou moeten spelen, want bij de aankoop van Timber gaven ze aan dat hij als middenvelder gekocht is. De Geertruida variant zie ik wel als interessant optie,

Heeft die er niet juist voor gekozen om weg te gaan bij Ajax omdat ze hem als rechtsback wilden gaan gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Ja, als traditionele back. De Geertruida rol is wel wat anders. Komt hij wel in zijn kracht te spelen.

Bij Ajax was het in de Mazraoui rol geweest, ook wat anders dan een traditionele back.

Maar misschien kan Slot hem wel overtuigen dat hij mogelijk een grotere carrière kan maken als back dan als middenvelder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zerrouki dus bijna rond. Ik weet nog niet wat ik er van vind, ik had toch echt liever een ander soort type aangetrokken maar qua leeftijd is het misschien wel goed om er een wat meer ervaren persoon erbij te halen. Ook international bij Algerije natuurlijk, ben vooral benieuwd of hij de stap omhoog kan maken. Hoop ergens nog steeds op Mannsverk en ook Vetlessen wordt al een hele tijd genoemd. Denk dat Vetlessen ook meer als vervanger van Kokcu wordt gezien. De komst van Zerrouki kan overigens ook betekenen dat Mats meer B2B gaat spelen en Zerrouki erachter, iets waar ik ook wel muziek in zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, zie het niet zitten. Was het ook niet de speler met de meeste overtredingen van alle Eredivisiespelers? 

Anyway, nu die komt hoop ik wel dat het om een aanzienlijk lager bedrag gaat dan in de winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Unpopular opinion: had hem graag bij Ajax gezien. Goede speler.

Het is zeker een goeie speler. Ben ik met je eens en ik snap jouw gedachte gang wel want het is een speler die in Amsterdam mist, maar ik zie de gedachtegang van Feyenoord niet helemaal. Misschien is hem en van den Belt binnenhengelen de manouvre om Slot te houden? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Unpopular opinion: had hem graag bij Ajax gezien. Goede speler.

Helemaal geen unpopular opinion. Ik had ‘m ook graag bij Ajax gezien. 

Je reinste geldverspilling dit. Als Wieffer een Aursnesje doet en gelijk weer vertrekt komt Zerrouki waarschijnlijk wel in de basis, maar dan blijft het niveau Diemers. Vooral hopen dat het allemaal niet te duur is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Helemaal geen unpopular opinion. Ik had ‘m ook graag bij Ajax gezien. 

Je reinste geldverspilling dit. Als Wieffer een Aursnesje doet en gelijk weer vertrekt komt Zerrouki waarschijnlijk wel in de basis, maar dan blijft het niveau Diemers. Vooral hopen dat het allemaal niet te duur is.

8 miljoen zeggen ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het nog de vraag wat je gaat doen met Timber.

8 miljoen, wat een bedrag voor een beperkte speler. En zo ben ik ook wel hoor, als Slot hem wel aan de praat krijgt als vaste basisspeler en hij wordt voor 30 verkocht, sta ik vooraan te juichen. Maar ik zie het niet gebeuren. Is ook 'al' 25 jaar.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iets wat ik mij net bedenk; had dit geld liever in Szymanski gestoken om te behouden. Weet niet of dat nu alsnog gaat gebeuren namelijk.

Wieffer - Szymanski - Timber zag ik wel zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij alleen maar naar Feyenoord wil, en die transfer is hem beloofd voor komende zomer, heb je als supporter of Twente zijnde niet veel meer te willen als Feyenoord zich meldt.

Dit alles zal de transfersom ongetwijfeld niet ten goede zijn gekomen vermoed ik, maargoed. We zijn eindelijk van het gedram rondom hem af, en hebben 'ruimschoots' de tijd een vervanger aan te trekken.

Wel lichtelijk benieuwd voor welk bedrag hij weg is gegaan uiteindelijk, maar dat zal toch nooit iemand exact komen te weten, op Streuert na dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Nog iets wat ik mij net bedenk; had dit geld liever in Szymanski gestoken om te behouden. Weet niet of dat nu alsnog gaat gebeuren namelijk.

Wieffer - Szymanski - Timber zag ik wel zitten.

Er komen toch nog miljoenen binnen straks van de Champions League. Daarmee kun je toch wel Szymanski ook binnenhengelen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Jotew:

Als hij alleen maar naar Feyenoord wil, en die transfer is hem beloofd voor komende zomer, heb je als supporter of Twente zijnde niet veel meer te willen als Feyenoord zich meldt.

Dit alles zal de transfersom ongetwijfeld niet ten goede zijn gekomen vermoed ik, maargoed. We zijn eindelijk van het gedram rondom hem af, en hebben 'ruimschoots' de tijd een vervanger aan te trekken.

Wel lichtelijk benieuwd voor welk bedrag hij weg is gegaan uiteindelijk, maar dat zal toch nooit iemand exact komen te weten, op Streuert na dan.

Als het verhaal van 8 miljoen klopt, dan is het iig niet ten nadele van de transfersom gekomen. Mag hopen dat er minimaal 3 miljoen variabel is. 

We gaan het zien. Zowel qua transfersom als prestaties straks.

Afijn, de 6 en de 8 zijn dubbel bezet nu. Nu nog een basis 10, mat Bullaude erachter.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Jotew:

Dit heb je sowieso niet he. Alsof Twente een speler als Zerrouki nog 4 jaar kan laten behouden, op een gegeven moment is het mooi geweest en verkoop je hem door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites