MetalMichael Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 (bewerkt) 45 minuten geleden zei Erwin.: PZ had het uitgelegd dat hij en Trauner in de eerste helft Payet een aantal keer kwijt waren waaruit onder andere de goals vielen. Nou, dan mag hij de goals nog wel een keer terugkijken. Bij de eerste komt hij niet eens voor en bij de tweede heeft hij weinig met het centrale duo te maken. Enkel bij de eerste goal is het een fout van Senesi die zijn ingreep mist. Los daarvan lijkt hij voorbij te gaan aan de lange passes en de ingrepen in de tweede helft oa. 29 april 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Senesi een 5,5 is echt belachelijk. Zelfde geldt voor Lutsha, man wat een ontwikkeling maken deze spelers allemaal door joh. Ty is in dit soort wedstrijden ook gewoon zo goed, die tackle. Een zot zou m maken, maar alleen hij raakt ook daadwerkelijk de bal Verder Dessers my king. Wat een grandioze vent, ik kan zo van hem genieten en zou bijna een inzamelingsactie beginnen om er iig zeker van te zijn dat hij de aankomende jaren gewoon voor ons blijft spelen. Volgens mij wilt hij zelf ook echt enorm graag blijven, hij is namelijk echt precies het type persoon wat in de Kuip past. Echt genoten van ons Feyenoord mannen, en het is lang geleden dat ik dat meerdere keren in een seizoen zeg. Geertruida gaf in de tweede helft nog wel 2 vrije trappen weg op een redelijk gevaarlijke plek. Maar erg knap dat hij zich zo sterk heeft ontwikkeld, nadat er vorige zomer een talentvolle concurrent voor zijn positie is gehaald. Malacia verwacht ik ook wel een mooie transfer voor. Speelt goed en is genoeg interesse voor, ook nog international. Hopelijk minimaal 15 miljoen. Dessers twijfel ik enorm over of we hem moeten halen. Gaat dit seizoen natuurlijk nooit meer evenaren Hopelijk zondag ook weer scherp trouwens. Die 3e plek moet wel nog even binnengehaald worden. Kan ook zomaar nog dat je de Conference League niet wint, en door vermoeidheid nog 4e wordt. Zou een flinke anti-climax zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 24 minuten geleden zei 007mark: Geertruida gaf in de tweede helft nog wel 2 vrije trappen weg op een redelijk gevaarlijke plek. Maar erg knap dat hij zich zo sterk heeft ontwikkeld, nadat er vorige zomer een talentvolle concurrent voor zijn positie is gehaald. Malacia verwacht ik ook wel een mooie transfer voor. Speelt goed en is genoeg interesse voor, ook nog international. Hopelijk minimaal 15 miljoen. Dessers twijfel ik enorm over of we hem moeten halen. Gaat dit seizoen natuurlijk nooit meer evenaren Hopelijk zondag ook weer scherp trouwens. Die 3e plek moet wel nog even binnengehaald worden. Kan ook zomaar nog dat je de Conference League niet wint, en door vermoeidheid nog 4e wordt. Zou een flinke anti-climax zijn. Hmm geeft twee vrije trappen weg... Het was een Engelse scheidsrechter dus kon er echt met mijn hoofd niet bij dat dat overtredingen waren. Zeker de eerste was gewoon echt de bal, ja het was een stevige tackle maar het was gewoon de bal. Je staat toch volledig voor lul als je Dessers niet haalt nu? Wie wil je dan gaan halen? Deze man laat gewoon zien dat hij een neusje voor de goal heeft en ja het is geen wereldtopper maar dat zijn wij toch ook helemaal niet. Wie wil je voor 4 miljoen gaan halen die soortgelijke kwaliteiten heeft? Hij heeft laten zien fysiek echt sterk te zijn en ik denk dat hij er in de competitie ook meer had ingeprikt als hij vanaf het begin in de basis had gestaan. Stel we winnen de CL niet maar worden vierde ga je alsnog de EL in. Bekerticket is volgens mij groepsfase EL en die gaat naar de nummer drie aangezien nummers één en twee de Champions League ingaan. Daardoor schuift het kwalificatie ticket van de EL voor de nummer drie automatisch door naar de nummer vier. Je moet in ieder geval zorgen dat je niet AZ nog over je heen krijgt dat zou echt zo onnodig zijn. Hoop nog steeds dat ze die wedstrijd tegen Fortuna eruit flikkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hmm geeft twee vrije trappen weg... Het was een Engelse scheidsrechter dus kon er echt met mijn hoofd niet bij dat dat overtredingen waren. Zeker de eerste was gewoon echt de bal, ja het was een stevige tackle maar het was gewoon de bal. Je staat toch volledig voor lul als je Dessers niet haalt nu? Wie wil je dan gaan halen? Deze man laat gewoon zien dat hij een neusje voor de goal heeft en ja het is geen wereldtopper maar dat zijn wij toch ook helemaal niet. Wie wil je voor 4 miljoen gaan halen die soortgelijke kwaliteiten heeft? Hij heeft laten zien fysiek echt sterk te zijn en ik denk dat hij er in de competitie ook meer had ingeprikt als hij vanaf het begin in de basis had gestaan. Stel we winnen de CL niet maar worden vierde ga je alsnog de EL in. Bekerticket is volgens mij groepsfase EL en die gaat naar de nummer drie aangezien nummers één en twee de Champions League ingaan. Daardoor schuift het kwalificatie ticket van de EL voor de nummer drie automatisch door naar de nummer vier. Je moet in ieder geval zorgen dat je niet AZ nog over je heen krijgt dat zou echt zo onnodig zijn. Hoop nog steeds dat ze die wedstrijd tegen Fortuna eruit flikkeren. Lastige is natuurlijk wel dat Linssen weggaat, dus je moet eigenlijk sowieso een spits halen. Bannis zal het gewoon niet gaan doen voor ons namelijk. Bekerwinnaar (dus nr. 3 van competitie) moet overigens gewoon een voorronde EL winnen en nummers 4 en 5 gaat de Conference League in. Moeten respectievelijke 2 en 3 voorrondes daar winnen. 3e worden is dus wel belangrijk, want dan ben je wel tot de winter weer verzekerd van Europees voetbal. Zeker als je UCL niet wint, dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 23 minuten geleden zei 007mark: Lastige is natuurlijk wel dat Linssen weggaat, dus je moet eigenlijk sowieso een spits halen. Bannis zal het gewoon niet gaan doen voor ons namelijk. Bekerwinnaar (dus nr. 3 van competitie) moet overigens gewoon een voorronde EL winnen en nummers 4 en 5 gaat de Conference League in. Moeten respectievelijke 2 en 3 voorrondes daar winnen. 3e worden is dus wel belangrijk, want dan ben je wel tot de winter weer verzekerd van Europees voetbal. Zeker als je UCL niet wint, dus. Vervanger van/voor Linssen kan natuurlijk Danilo zijn. Transfervrij, mooie leeftijd en ook een heel ander type dan Dessers. Verder komt er wel het nodige geld binnen is mijn verwachting en gezien de creativiteit van alle transfers dit seizoen op een enkeling daar gelaten heb ik er wel vertrouwen in. Nou die Confetti Cup bevalt mij wel haha. Europa League zou trouwens ook gewoon prima zijn, denk dat we ons gister wel hebben laten zien dat we op een hoger niveautje ook gewoon heerlijk mee komen. Zeker als we volgend jaar een wat bredere selectie hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Je staat toch volledig voor lul als je Dessers niet haalt nu? Wie wil je dan gaan halen? Deze man laat gewoon zien dat hij een neusje voor de goal heeft en ja het is geen wereldtopper maar dat zijn wij toch ook helemaal niet. Wie wil je voor 4 miljoen gaan halen die soortgelijke kwaliteiten heeft? Hij heeft laten zien fysiek echt sterk te zijn en ik denk dat hij er in de competitie ook meer had ingeprikt als hij vanaf het begin in de basis had gestaan. Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar er is wel één grote maar. Kan Feyenoord het zich deze zomer permitteren om 4 miljoen uit te geven aan een speler zonder restwaarde? Het wordt sowieso een hele interessante zomer, want de meeste spelers in de middencategorie (qua leeftijd) zullen wellicht vertrekken. Heel benieuwd naar wat voor elftal er na de zomerstop staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 48 minuten geleden zei MetalMichael: Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar er is wel één grote maar. Kan Feyenoord het zich deze zomer permitteren om 4 miljoen uit te geven aan een speler zonder restwaarde? Het wordt sowieso een hele interessante zomer, want de meeste spelers in de middencategorie (qua leeftijd) zullen wellicht vertrekken. Heel benieuwd naar wat voor elftal er na de zomerstop staat. Als Sini, Kökcu, Senesi, Malacia, (Bijlow) vertrekken dan zou je daar ruim genoeg budget voor moeten hebben. De vraag is of het verstandig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 3 uur geleden zei PJHoutman: Als Sini, Kökcu, Senesi, Malacia, (Bijlow) vertrekken dan zou je daar ruim genoeg budget voor moeten hebben. De vraag is of het verstandig is. Permitteren inderdaad niet in de zin van of er budget voor is, maar of het verstandig is om het geld dat je binnenkrijgt in feite onrendabel te investeren. Of hij moet nog zo'n wonderseizoen hebben en je een hoop EL geld opleveren, maar dat is moeilijk aan één speler op te hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Knappe overwinning op het voor als nog enige Franse team dat ooit de CL heeft gewonnen. Gelukkig is de uitdoelpunten regel terecht weg. Benieuwd naar de return! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Verrassend genoeg wel dezelfde 11 als afgelopen donderdag. Uiteraard weer een enorm belangrijke wedstrijd om te profiteren van Twente's gelijkspel, maar had toch enkele wissels verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Belangrijke 3 punten vandaag. Veldspel ook prima, alleen bijzonder dat je er niet minimaal 5 maakt. Kansen genoeg gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 3e plaats lijkt wel zo goed als zeker, al is het programma relatief zwaar. Keurig seizoen in de competitie. Doorbouwen (het team, niet stadion) Lijkt me realistisch. Heb vandaag niet gekeken. Blij dat iedereen fit gebleven is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Gewoon een erg goede wedstrijd waarbij je jezelf gewoon te weinig beloond. Dat Sini die 4-0 ook niet maakt verbaasde ik me echt over, maar misschien was de scherpte er toen al af. Telegraaf zegt dat de optie op Dessers gelicht gaat worden. Gelukkig maar anders heb ik straks twee shirts liggen van huurlingen die daarna weg zijn (Dessers en Til) haha. Ik ben echt freaking zenuwachtig voor donderdag zeg. Donderdag maar 's middags naar Rotterdam omdat ik de spanning niet aan kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Ik wil even zeggen dat dit Feyenoord onderschat is. Echt een leuke ploegie. Een iets creatievere gast dan Til zou het wel compleet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 13 minuten geleden zei Bolderbast: Ik wil even zeggen dat dit Feyenoord onderschat is. Echt een leuke ploegie. Een iets creatievere gast dan Til zou het wel compleet maken. Onderschat weet ik niet, moet wel zeggen dat de laatste weken het allemaal wel beter draait dan paar maanden terug hoor. Het grootste probleem van dit Feyenoord is dat ze het zichzelf best moeilijk maken door niet effectief genoeg met de kansen om te gaan. Over Til ben ik het deels met je eens, tegen ploegen die zich echt ingraven: ja, tegen gelijkwaardige/sterkere ploegen: nee. Als je afgelopen donderdag zag hoeveel intensiteit en arbeid hij in zijn spel legde maakte hij die Marseille spelers heel zenuwachtig, zijn loopvermogen is tegen dat soort ploegen gewoon van enorme waarde. Sinds donderdag zit er ook opeens zoveel meer diepgang in het spel met die geniale ballen van Senesi van achteruit. Snap niet waarom ze daar nu pas mee begonnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Mannen wat ben ik toch ongelofelijk zenuwachtig voor vanavond zeg. Ik durf het ook echt niet te voorspellen, ga vanmiddag ook maar een kroeg in Rotterdam opzoeken omdat ik de spanning echt niet aan kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Hier zelfde gevoel hoor. Al de hele week niet te genieten Eerst straks maar even naar Bevrijdingspop Haarlem om overdag alvast wat leuks te doen en afleiding te hebben met paar pilsjes. Moed indrinken hhee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Haha, mooi die positieve zenuwen. Heb al dagen het gevoel: Zwaarbevochten 2-2. Maar een makkelijke 0-3 mag natuurlijk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Payet er met een blessure af is jammer voor de wedstrijd, maar denk ook voor ons niet eens positief. Hun topscorer het veld op en ons strijdplan in de prullenbak. OM zal toch wat anders gaan spelen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Goeie grap wel. Met afstand de beste voetballer van het veld eraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 17 minuten geleden zei 007mark: Payet er met een blessure af is jammer voor de wedstrijd, maar denk ook voor ons niet eens positief. Hun topscorer het veld op en ons strijdplan in de prullenbak. OM zal toch wat anders gaan spelen nu. Spelbeeld sindsdien zegt wat anders. Zucht van verlichting. Hopen dat Feyenoord de tweede helft wel iets van druk op de bal kan ontwikkelen, want anders houden we dit niet vol ben ik bang. Buitenspelers komen veel te diep al in balbezit, waardoor je geen vuist kan maken. Marseille qua veldspel een paar klassen beter tot dusver. Til gaat ook de 90 niet volmaken denk ik. Hopelijk door een wissel, maar die zie ik ook zomaar zijn tweede gele pakken straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 (bewerkt) Hersenloze "supporters" weer he... 5 mei 2022 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Ik neem even het bijschrift voor waar aan: Intelligentie-beperkten kennen vaak niet veel anders dan oog om oog, tand om tand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Pakte enigszins goed uit qua spelbeeld, al kreeg Milik wel direct 2 kopkansen. Spanning is hier nog vollop aanwezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Verwacht nog wel een vroege storm van Marseille zo, maar als hij dan niet valt, zie ik Feyenoord het niet zo snel meer weggeven. Zonder Payet is het voetballend beduidend een stuk minder geworden. Met zijn creativiteit toch ook wel het brein in het aanvalsspel. Kans bestaat wel altijd dat een Hollandse ploeg gaat choken op het einde, maar eigenlijk vind ik dit Feyenoord best stabiel en gefocust ogen dit (Europese) seizoen. Zou misschien nog wel Toornstra voor Til brengen. Iets degelijker aan de bal, misschien ook wel iets slimmer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten