Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Afkoopsom van Berghuis schijnt in de zomer nog maar 4 miljoen te zijn. Zo zie je maar weer, TD is echt een vak en niet iedereen kan dat. Sjaak Troost heeft zich echt laten afbluffen door de zaakwaarnemer van Berghuis.

Speelt de laatste weken anders ook gewoon naar zijn waarde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Afkoopsom van Berghuis schijnt in de zomer nog maar 4 miljoen te zijn. Zo zie je maar weer, TD is echt een vak en niet iedereen kan dat. Sjaak Troost heeft zich echt laten afbluffen door de zaakwaarnemer van Berghuis.

Ik vraag me wel af hoeveel meer je daarvoor had kunnen krijgen, want ik heb niet het idee dat er nu heel veel concrete interesse was vanuit het buitenland. 4 miljoen is een onzinbedrag natuurlijk, maar Berghuis is dan wel al bijna 30 en staat toch al een heel seizoen met zijn handen in zijn zakken te spelen. 

Ik hoop echter wel dat áls er duidelijke signalen zijn dat hij vertrekt, dat Dick/Feyenoord dan ook gewoon lekker durft hem af en toe te banken voor Azarkan en vóóral eens iemand anders op spelhervattingen zet. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt enorm weinig vertrouwen in voor vanmiddag. AZ altijd goed in topwedstrijden de afgelopen seizoenen, terwijl Feyenoord qua resultaten dit seizoen toch enorm tegenvalt op het moment dat er wat tegengas wordt gegeven in de wedstrijd. Denk weer een sneue 0-1, net als tegen VItesse en Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Komen we denk ik goed weg met dat handsmoment van Senesi.

Ja dacht ik ook, volgens de regels een penalty lijkt me, maar volgens mij werd er gewoon op z'n hand gemikt. Regel moet gewoon worden dat je dan een  indirecte vrije trap krijgt.

Prachtgoaltje hoor van Jørgensen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-1-2021 om 16:49 zei 007mark:

Narsingh en Johston weg, maar daarmee stopt het slechte nieuws voor Feyenoord niet: Calvin Stengs er zondag waarschijnlijk niet bij.

Waarom is het slecht nieuws voor Feyenoord fans als Stengs NIET speelt? Is ie zo slecht dit seizoen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei MetalMichael:

Wat denk je zelf Kyrill? 46(?) wedstrijden, 6 goals, 1 assist, 0 voorassists. snel gemaakt moeten zijn wbt het EK als het gaat om Berghuis en Stengs.

Inderdaad. Beide niet meenemen.

Irriteer we meer mateloos deze wedstrijd. Ongekend hoeveel ruimte AZ krijgt in de omschakeling. Feyenoord lijkt er geen antwoord op te hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites