Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zou het niet verkeerd vinden. Tijdje terug een longread op Rijmond gelezen met/over Tomasson. Goede opbouw in z'n carrière, spelend met een tactisch plan: Hollandse speelstijl, maar zonder de Hollandse ziekte van balletje breed, balletje terug. Wel urgentie richting de goal zeg maar. 

Maar goed, wat dat betreft zou ik iedere trainer steunen die Feyenoord van het opbouwen in die eeuwige U afhelpt. 

Jonk zou ik ook toejuichen.

Laten we een soort peilinkje houden:

Jonk I

Tomasson I

Fraser

Dirk

Vult u maar aan met andere namen. Meerdere keren stemmen mag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei 007mark:

Dickie stopt na dit seizoen. 

Hoop zelf op Wim Jonk, maar heb een voorgevoel dat het Jon Dahl Tomasson gaat worden.

Leek bij goedemorgen Eredivisie wel of er al wat meer speelde omtrent Jonk. Zou wel een hele sterke zet zijn van Feyenoord en getuige van visie. Dus past wat dat betreft weer niet echt in het plaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-11-2020 om 16:41 zei cairo:

Helemaal mee eens al vond ik hem de laatste 2 wedstrijden redelijk spelen. Die Johnston op linksback kan echt niet wat een gebrekkige techniek heeft die. Daarom liever Geertruida en Nieuwkoop als backs. 

Op Malacia en Haps hoef je niet meer te rekenen altijd geblesseerd. Als ze fit zijn en een paar goede wedstrijden spelen gelijk proberen te verkopen. 

Haps schijnt vast te zitten ipv geblesseerd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Diemers, Kökcu; Berghuis, Narsingh, Linssen. 

Veelzeggend dat Dick ook in deze situatie (geen Jørgensen) niet kiest voor Teixeira. Vrees dat het weer niet om aan te gluren wordt, maar dat Zagreb kon er geen ene reet van dus 3 punten moet toch mogelijk zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zagreb nog 0 tegengoals in de groepsfase he. Zie ons wederom moeite hebben om voorin een vuist te maken. Stevie ook niet in grootse vorm.

Senesi ook nog een geblesseerd ;e Slecht moment weer. 90 minuten billenkjijpen en hopen op een 0-0 dus.

Edit: Marcos speelt dus wel.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een pingel van niks. Je wordt er toch moedeloos van.

1 minuut geleden zei Regis:

Die Marsman lag al in de hoek toen die gozer zn aanloop nog moest beginnen :-D. Wel een hele armoedige wedstrijd hoor. 

Echt he :mrgy:. Al pak je hem, dan mag ie opnieuw genomen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzonder wat voor scheidsies Feyenoord elke keer krijgt he in die EL. Volgende keer als Feyenoord zich plaatst dat ticket maar gewoon doorgeven aan andere Nederlandse club. Godsonmogelijk om wedstrijden te winnen op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Bijzonder wat voor scheidsies Feyenoord elke keer krijgt he in die EL. Volgende keer als Feyenoord zich plaatst dat ticket maar gewoon doorgeven aan andere Nederlandse club. Godsonmogelijk om wedstrijden te winnen op deze manier.

Vind t serieus prima om volgende week tegen Wolfsberger alles te zagen. Hebben ze verdiend en de scheids gaat toch wel kaarten uitdelen. Kun je ‘m net zo goed een reden geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Met jullie selectie lijkt mij dit sowieso verstandig om gewoon te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-12-2020 om 20:47 zei Regis:

Met jullie selectie lijkt mij dit sowieso verstandig om gewoon te doen.

Mist het punt dat niemand zegt dat de selectie goed is en dat je elke wedstrijd minimaal 5 basisspelers misy. Neemt ook niet weg dat scheids in 4 van de 5 potten Europees nu beslissende, negatieve (en onterechte) beslissingen ik nadeel van Feyenoord heeft genomen.

Edit: benieuwd waar de UEFA volgende week mee aan komt zetten. Zou het wel afmaken als Turpin wordt.

bewerkt door Tim'
belediging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja, de scheids had vandaag geen beslissende invloed. Wel de meest a-typische Engelse scheidsrechter die ik volgens mij ooit gezien heb. Hoe harder de schreeuw, hoe strenger de scheids ging kijken. Ging nergens over joh. 

Helpt ook niet mee dat je hele beoogde basisaanval afwezig is. En Fer, die mis je echt op het middenveld.

Maar goed, ook heel erg dit seizoen: Je hebt het nog altijd in eigen hand. :-D

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei 007mark:

Ah kijk, Regis komt met zijn gore neuzenmuil de boel provoceren. What's new?

Mist het punt dat niemand zegt dat de selectie goed is en dat je elke wedstrijd minimaal 5 basisspelers misy. Neemt ook niet weg dat scheids in 4 van de 5 potten Europees nu beslissende, negatieve (en onterechte) beslissingen ik nadeel van Feyenoord heeft genomen.

Edit: benieuwd waar de UEFA volgende week mee aan komt zetten. Zou het wel afmaken als Turpin wordt.

Dit mis ik helemaal niet hoor. Zeg ook nergens dat jullie dat beweren heb zelfs in gesprekken hierover in dit topic wat dat betreft vaker aan de kant gestaan waar de meeste Feyenoorders hier ook stonden. Nuleggen jullie vooral een schandalige vertoning op de mat tegen matige ploegjes als Wolfsberger en Zagreb. Tja dat mag en moet je vooral jezelf aanrekenen. Ook vandaag heeft een doelpunt maken er geen seconde in gezeten en dat is echt heel triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites