Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Vanmiddag weer lekker 90 minuten kijken naar groeiend gras. Waarschijnlijk vroege 1-0, om vervolgens achteruit te leunen en niet genoeg snelheid hebben om kansen te creeren op de counter. Oh en geef aub Bozenik de kans. 

Die U21 zou ook wel even kampioen worden he. Hebben nu 3 punten uit 3 potjes. Zit ook totaal geen lijn in het spel, niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei 007mark:

Vanmiddag weer lekker 90 minuten kijken naar groeiend gras. Waarschijnlijk vroege 1-0, om vervolgens achteruit te leunen en niet genoeg snelheid hebben om kansen te creeren op de counter. Oh en geef aub Bozenik de kans. 

Die U21 zou ook wel even kampioen worden he. Hebben nu 3 punten uit 3 potjes. Zit ook totaal geen lijn in het spel, niks.

Vroege 0-1 inderdaad. Wel een overtreding op Berghuis, imo, maar prachtig gecombineerd daarna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Regis:

Vaclav :< 

;e 

10 minuten geleden zei PJHoutman:

Vroege 0-1 inderdaad. Wel een overtreding op Berghuis, imo, maar prachtig gecombineerd daarna.

Vond het ook een overtreding, maar daarna staat Diemers ook te pitten met zijn halve interceptie.

LIjkt overigens net als vorige week weer nergens op. Kokcu ook echt enorm slecht zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide backs van Twente ook geel, dus hopelijk haalt Jans die niet naar de kant. Oosterwolde had overigens bij die pingel zijn 2e geel kunnen/moeten krijgen als Van Boekel die tackle of Berghuis gewoon met geel al had bestraft even ervoor. 

Edit: Zeroukki is blijkbaar linkshalf, nevermind. 

Tijd voor Bozenik btw.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beloof mezelf elke zondag om 14.30 dat ik me niet druk erom ga maken, maar zit mij toch weer op te vreten zeg. Onbegrijpelijke wedstrijdinstelling ook tot de 85e minuut. Daarna eindelijk de druk erop, wat mij afvraagt waarom dat niet eerder gebeurt.

Sowieso weer veel Feyenoordonwaardige spelers op het veld vandaag: Nieuwkoop, Diemers, Linssen, Narsingh, Jorgensen. En dan speelde Haps, Kokcu en zelfs Berghuis ook nog onder hun niveau. Trieste middag weer. 

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen studio voetbal gezien? Anders maar begin effe terug kijken. Amrabat die Feyenoord en Advocaat volledig afmaakt.

Zo schijnt het te zijn dat Jorgensen veel meer naar voren wil, aanvallender wil spelen en ook druk wil zetten met z'n allen richting de 16 van de tegenstanders. Maar Dickie wil liever achteruit.

Berghuis interview ook van slecht, geen voetbal, geen veldbezetting, gebeurde vorig jaar ook. Ja toen had je ook de zelfde trainer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Mensen studio voetbal gezien? Anders maar begin effe terug kijken. Amrabat die Feyenoord en Advocaat volledig afmaakt.

Zo schijnt het te zijn dat Jorgensen veel meer naar voren wil, aanvallender wil spelen en ook druk wil zetten met z'n allen richting de 16 van de tegenstanders. Maar Dickie wil liever achteruit.

Berghuis interview ook van slecht, geen voetbal, geen veldbezetting, gebeurde vorig jaar ook. Ja toen had je ook de zelfde trainer..

Goh, echt? Wat een verrassende nieuwe inzichten geeft Amrabat daar.

Dat Dick liever 1-0 wint dan 4-3 is toch al vrij lang bekend lijkt me, en defensieve stabiliteit is wat Feyenoord nodig heeft als bij we de top-3 willen eindigen. Scoren doen we met Berghuis toch wel.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook echt sensatie comment van Cimbocu (surprise, surprise). Echt afmaken deed hij helemaal niet. Gewoon wat kritiek op de speelwijze, waar geen structuur inzat.  ook zeiden ze nergens dat Jorgensen vooruit wilde en advocaat perse achteruit.   Zagen alleen dat Jorgensen in zijn eentje druk ging zetten en de rest van de ploeg niet meeging hierin.   Toen zeiden Pierre en Amrabat inderdaad dat je als aanvaller vaak liever zo snel mogelijk drukzet  omdat je dicht bij de 16 bent.   Waren stuk voor stuk open deurtjes die werden ingetrapt.

Feyenoord kan met deze ploeg ook helemaal niet druk naar voren zetten en dominant voetbal spelen.  Je complete middenveld (oké Kokcu misschien niet) is niveau middenmoot Eredivisie en je centrale duo achterin loop sneller met een rollator aan de hand.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei MetalMichael:

Hmm, ik vind Diemers de afgelopen twee wedstrijden telkens veruit de beste middenvelder aan onze kant. Vandaag wat minder dan vorige week, paar slordigheden en foutjes, maar hij kan me zeker bekoren. Maar hij doet eigenlijk niets dat Toornstra niet ook kan denk ik.

Eens. Al oogt het bij Diemers allemaal wel een tikkeltje flexibeler en sneller. Bij Toornstra oogt het allemaal wat trager/logger en onbehendiger dan bij Diemers.. vooraf was ik niet overtuigd van de meerwaarde van Diemers, dat is wel echt toegenomen tot nu toe. Vooral ook omdat er een gedeelte van het basiselftal sowieso ook traag en log oogt met de bal aan de voet.

bewerkt door Jeffers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Zeus:

Deed ook net alsof het iets bijzonders was. Commentator zei zelf ook al live dat Jorgensen druk ging zetten in zijn ééntje. Nou nou, wat een drama.

Ik kijk al die onzinprogramma’s niet, maar het was dus letterlijk zo dat ze het alleen over dat ene moment hadden? 

Sowieso genieten dit hoor. Eerste puntverlies in de Kuip terwijl je zeven opgelegde kansen krijgt (waarvan twee penalties) en dan ga we nu maar weer allemaal even uitleggen waarom Advocaat’s tactiek niet klopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maffe mensen hierboven.

''Hoezo zet Feyenoord niet druk?''

''Je moet er gewoon bovenop zitten, de eerste minuut''

''Komop man, je bent Feyenoord''

''Ik zie geen automatismen bij Feyenoord''

''Je bent zo'n grote club en dan ga je inzakken''

''Ik zou me wel zorgen maken als ik Feyenoord fan was''

Verder is hij inderdaad helemaal niet kritisch.

6 uur geleden zei Regis:

Ook echt sensatie comment van Cimbocu (surprise, surprise). Echt afmaken deed hij helemaal niet. Gewoon wat kritiek op de speelwijze, waar geen structuur inzat.  ook zeiden ze nergens dat Jorgensen vooruit wilde en advocaat perse achteruit.   Zagen alleen dat Jorgensen in zijn eentje druk ging zetten en de rest van de ploeg niet meeging hierin.   Toen zeiden Pierre en Amrabat inderdaad dat je als aanvaller vaak liever zo snel mogelijk drukzet  omdat je dicht bij de 16 bent.   Waren stuk voor stuk open deurtjes die werden ingetrapt.

Feyenoord kan met deze ploeg ook helemaal niet druk naar voren zetten en dominant voetbal spelen.  Je complete middenveld (oké Kokcu misschien niet) is niveau middenmoot Eredivisie en je centrale duo achterin loop sneller met een rollator aan de hand.

Zou nog een keer kijken als ik jou was.

Maar goed je kunt het eens of oneens zijn over ''afmaken'' ja of nee. Ik vond het zelf iig verfrissend dat iemand een keer dat angst hazen voetbal benoemde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeker wel doen.

Vandaag bij VI ook kritisch op Feyenoord, Berghuis die boos was na de wedstrijd.

Lijkt mij een groede graadmeter voor een trainer wanneer je aanvoerder en beste speler het heeft over slecht spel, slechte veldbezetting, laag tempo, weinig initiatief en dat is niet iets nieuws. En dan ook nog benadrukt dat het vorig jaar ook al zo was.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites