MetalMichael Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 Die gaat echt niet meer voor een eredivisiesalaris bij ons spelen hoor. Die kan op basis van zijn PL seizoen echt nog wel een mooie transfer binnen de CH maken. Daarnaast moeten we toch echt een keer af van dat terughalen van in het buitenland mislukte spelers voor een hoop geld (aan salaris). Tegenover Berghuis kun je inmiddels ook wel een aardig rijtje zetten waarbij de terugkeer na een buitenlands avontuur toch aardig tegen is gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 (bewerkt) 33 minuten geleden zei MetalMichael: Die gaat echt niet meer voor een eredivisiesalaris bij ons spelen hoor. Die kan op basis van zijn PL seizoen echt nog wel een mooie transfer binnen de CH maken. Daarnaast moeten we toch echt een keer af van dat terughalen van in het buitenland mislukte spelers voor een hoop geld (aan salaris). Tegenover Berghuis kun je inmiddels ook wel een aardig rijtje zetten waarbij de terugkeer na een buitenlands avontuur toch aardig tegen is gevallen. El Ahmadi, Van Persie, Kuijt, Elia hebben toch allemaal wel hun waarde laten zien geloof ik. Clasie was een behoorlijke tegenvaller, maar doet het nu bij AZ niet zo slecht heb ik het idee. (andere argumenten betreffende salaris en transfer in CH geef ik je wel gelijk in trouwens) 2 januari 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 (bewerkt) Van Persie en Kuyt kun je toch moeilijk mislukt in het buitenland noemen? Evenals El Amhadi (51 wedstrijden voor Villa). Daarnaast kun je aan het rijtje van Clasie ook Narsingh en Karsdorp toevoegen. 2 januari 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 14 minuten geleden zei MetalMichael: Van Persie en Kuyt kun je toch moeilijk mislukt in het buitenland noemen? Evenals El Amhadi (51 wedstrijden voor Villa). Daarnaast kun je aan het rijtje van Clasie ook Narsingh en Karsdorp toevoegen. 'Mislukt' had ik even overheen gelezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 januari 2020 Share Geplaatst 3 januari 2020 Op 2-1-2020 om 13:37 zei MetalMichael: Van Persie en Kuyt kun je toch moeilijk mislukt in het buitenland noemen? Evenals El Amhadi (51 wedstrijden voor Villa). Daarnaast kun je aan het rijtje van Clasie ook Narsingh en Karsdorp toevoegen. Dit is wel een beetje stemmingmakerij hè. Karsdorp was niet fit en Narsingh kan niet voetballen. Kongolo is van een compleet ander niveau. Dat gezegd hebbende denk ik niet dat het zin heeft om die jongen te halen. Op LB hebben we Haps die het gewoon prima doet als hij fit is. Aanvallend ook veel beter dan Kongolo. Op CV hebben we Senesi die veel te duur is om te banken. In beide gevallen zou Kongolo enkel als reserve in aanmerking komen, het lijkt me niet dat hij daar zin in heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Ze willen dus een scorende middenvelder en een spits erbij. Heb de naam al eerder hier eens genoemd, maar zou bij het vertrek van Kelly en Ayoub absoluut denken aan Gaston Pereiro van PSV. Vind dat persoonlijk een heerlijke voetballer die ons echt wel beter kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 (bewerkt) Een scorende middenvelder erbij We weten allemaal wie dat gaat worden toch? Sanna Streekoe 11 januari 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Moeten we nu gaan gokken ofzo? Heb buiten Ozyakup nog weinig geruchten gelezen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Immers denk ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Ja op mobiel is de witte tekst blijkbaar niet te achterhalen, ik had het dus over Sanna van der Streek Echt een typische Feyenoord-aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Haha tja Van Geel is inmiddels weg he, dus weet niet of dat typisch zou zijn. Jullie hebben verloren van Dortmund trouwens, 4-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 We willen een rus halen die net uit de cel komt, Typisch Feyenoord eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Klinkt zo wel heel beroerd natuurlijk. Is gewoon veelvuldig Russisch international, drie eindtoernooien gespeeld. Heeft alleen wel wat schandaaltjes op z'n naam staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Typische Advocaat aankoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Kokorin lijkt niet door te gaan. Pijlen zijn gericht op een Slowaak: Robert Bozenik van MSK Zilina. Kenneth Vermeer loopt deze winter al transfervrij de deur uit naar Los Angeles. Komt daardoor een flink stuk aan salaris vrij in de budgetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 (bewerkt) 3 treffers in 16 wedstrijden dit seizoen las ik . Of iets in die trand . Mogen jullie ook Janik Pohl gratis overnemen hoor 13 januari 2020 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Vond dit wel geinig om te lezen. Schijnt wel echt een talent te zijn, maar heeft dus nog wel een contract tot 2022. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Las dat ze er van de zomer niet uit zijn gekomen voor €5 miljoen met CSKA, maar dat Zilina hem wel graag wil verkopen, omdat hij zijn contract niet wil verlengen. Geen idee of we nog 3 miljoen hebben liggen voor een opvolger van Jorgensen, maar als deze ook via de moneyballscouting binnen is gekomen heb ik er wel vertrouwen in eerlijk gezegd. Al zijn zijn primaire statistieken niet weergaloos (1 goal/assist per 2 wedstrijden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Zonde dat Kenneth het seizoen niet afgemaakt heeft, wel begrijpelijke stap natuurlijk. Het is wel te hopen dat Feyenoord ergens een keeper vandaan plukt, want van Bijlow en Marsman als enige twee opties kan ik niet blij worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Oneens. Ondanks dat ik Vermeer nog hoger inschat dan Bijlow, zijn het twee (op zijn minst) redelijke keepers op eredivisieniveau. Met name Bijlow vind ik wel richting Feyenoordniveau groeien. Vermeer is vertrokken om ruimte te maken in het salarishuis voor de spelers die Advocaat graag wil. Het zou m.i. echt onzin zijn om een eerste doelman aan te gaan trekken. Dan had je Vermeer aan zijn contract moeten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 1 uur geleden zei MetalMichael: Oneens. Ondanks dat ik Vermeer nog hoger inschat dan Bijlow, zijn het twee (op zijn minst) redelijke keepers op eredivisieniveau. Met name Bijlow vind ik wel richting Feyenoordniveau groeien. Vermeer is vertrokken om ruimte te maken in het salarishuis voor de spelers die Advocaat graag wil. Het zou m.i. echt onzin zijn om een eerste doelman aan te gaan trekken. Dan had je Vermeer aan zijn contract moeten houden. Na dit seizoen moet je ook wat, hè. Ik geloof er echt niet in dat Bijlow nu plots alles van zich af gaat gooien en alsnog een topdrie-waardige keeper wordt. Wel mogelijk dat Feyenoord naar zijn niveau toe groeit natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari 2020 Share Geplaatst 17 januari 2020 9 uur geleden zei PJHoutman: Na dit seizoen moet je ook wat, hè. Ik geloof er echt niet in dat Bijlow nu plots alles van zich af gaat gooien en alsnog een topdrie-waardige keeper wordt. Wel mogelijk dat Feyenoord naar zijn niveau toe groeit natuurlijk Dat kun je dan van de zomer gaan bekijken. Het heeft met de selectie die er nu staat geen prioriteit imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 januari 2020 Share Geplaatst 17 januari 2020 Werd Brad Jones niet genoemd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 januari 2020 Share Geplaatst 18 januari 2020 Is ome Ridge alweer fit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 januari 2020 Share Geplaatst 18 januari 2020 Sini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten