Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei MetalMichael:

Als het éénmalig zou zijn, dit neigt naar online pestgedrag. Op zeer regelmatig dezelfde user eruit pikken en belachelijk maken, terwijl je weet dat hij het niet grappig vindt. 

En daar doe je met je grapjes nu net zo hard aan mee. 

En voordat we een hele discussie krijgen over of grapjes wel of niet mogen:

Afbeeldingsresultaat voor verschil tussen plagen en pesten kanjertraining

Dan bepaal jij dus wat om te lachen is? 

Het is ook niet zo heel erg vreemd dat dit gebeurd he? Bij cim is “ hoogmoed komt voor de val” wel heel erg van toepassing. Meneer zit hier als een Pieter de zwart 2.0 iedereen te onderwijzen over voetbal op een vaak denigrerende toon en doet alles wat hij zegt voorkomen als keiharde feiten.. Dat je dan hoon over je heen krijgt als je het vervolgens compleet bij het verkeerde eind hebt is dan toch niet onbegrijpelijk?

Dat cim het dan 9/10 keer bij het verkeerde eind heeft, dat doet die zichzelf aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dan bepaal jij dus wat om te lachen is? 

Het is ook niet zo heel erg vreemd dat dit gebeurd he? Bij cim is “ hoogmoed komt voor de val” wel heel erg van toepassing. Meneer zit hier als een Pieter de zwart 2.0 iedereen te onderwijzen over voetbal op een vaak denigrerende toon en doet alles wat hij zegt voorkomen als keiharde feiten.. Dat je dan hoon over je heen krijgt als je het vervolgens compleet bij het verkeerde eind hebt is dan toch niet onbegrijpelijk?

Dat cim het dan 9/10 keer bij het verkeerde eind heeft, dat doet die zichzelf aan. 

Laten we de discussie in dit topic als voorbeeld nemen. Wat is de directe aanleiding om Cim belachelijk te maken? Los van het feit dat ik iemand belachelijk maken al bedenkelijk vindt. 

Daarnaast gaat het natuurlijk ook om het groepsgebeuren, het is niet 1 op 1, maar het is vaak een / hetzelfde groepje van users die Cim belachelijk maken met hun grapjes. 

Los van elkaar zijn 9 van die 10 posts misschien niet erg, maar als ze terug blijven komen dan komt er wel een bepaald patroon naar boven. 

Kijk, ik snap best dat je de manier waarop Cim post niet trekt, maar om daarom nou op regelmatige basis iemand belachelijk te gaan maken op een internetforumpje... 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei MetalMichael:

Jij kunt de vraag die ik hierboven stel wellicht beter beantwoorden. Ik ben benieuwd. 

Ik vind vooral PJ een zuur mannetje, over de gehele linie. Echt abnormaal, die zorgt niet bepaald voor een goede sfeer met zijn cynische (ik hou van zwarte humor, maar die van hem...) kutposts en eeuwige betweterij. Jij laat je in deze discussie ook van een zure kant zien.

Edit: Ik las het verkeerd...even checken...

De reden waarom? Ga eens nakijken hoe vaak ik Cim onheus bejegend heb lately, weet je ik ben niet zo actief op dat front... Ga je huiswerk maar doen. Ik zie het probleem niet zo, als ik een veelpleger was , ok... Maar ga maar lekker iemand anders betuttelen metaalmichiel. Als jullie als zogenaamde staff er zo tegen zijn, had je veel rechtlijniger moeten zijn. En niet op deze manier. Consequent beleid voeren is niet iets waar jullie bekend mee zijn op dit kutform van lik me vestje...

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei PJHoutman:

Dus dan moet elk topic, ook een waar hij niet aan mee doet, maar elke keer vervuild worden door 'grappen' die ondertussen nog voorspelbaar zijn dan de sleutel van Grygera? Je kan hier geen topic meer openen zonder dat je die bagger leest.

Net als je "grap" over Malen die je al, een paar keer hebt gemaakt en waar niemand op hapt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MrMHB:

Ik vind vooral PJ een zuur mannetje, over de gehele linie. Echt abnormaal, die zorgt niet bepaald voor een goede sfeer met zijn cynische (ik hou van zwarte humor, maar die van hem...) kutposts en eeuwige betweterij. Jij laat je in deze discussie ook van een zure kant zien.

Edit: Ik las het verkeerd...even checken...

De reden waarom? Ga eens nakijken hoe vaak ik Cim onheus bejegend heb lately, weet je ik ben niet zo actief op dat front... Ga je huiswerk maar doen. Ik zie het probleem niet zo, als ik een veelpleger was , ok... Maar ga maar lekker iemand anders betuttelen metaalmichiel. Als jullie als zogenaamde staff er zo tegen zijn, had je veel rechtlijniger moeten zijn. En niet op deze manier. Consequent beleid voeren is niet iets waar jullie bekend mee zijn op dit kutform van lik me vestje...

Niemand noemt je een veelpleger. Ik vroeg me af wat de aanleiding was om Cim belachelijk te moeten maken in een discussie waar hij niets mee van doen had. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Net als je "grap" over Malen die je al, een paar keer hebt gemaakt en waar niemand op hapt? 

Een "grap" die ik op ironische wijze herciteerde omdat Malen in zijn eerste Eredivisiewedstrijd sinds die post vijf goals scoorde en ik dus nogal voor lul stond. Als je nou per sé munitie zoekt om me hypocriet te doen lijken kun je vast wel wat beters vinden, maar op de inhoud reageren zit er waarschijnlijk weer niet in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Maar wat denken jullie van de wedstrijd a.s. donderdag?

Er liggen zeker kansen. Volgens mij is die Ryan Kent geblesseerd geraakt afgelopen wedstrijd dus dat is een meevaller. Verder zal veel afhangen of Morelos afgestopt kan worden ja of nee. Ik heb de samenvatting van afgelopen weekend van hun bekeken en daar komt veel gevaar van rechts. Larsson zal dus echt mee moeten verdedigen. Die spits van Livingstone deelde een duwtje uit toen die Morelos op de grond lag aan een teamgenoot van m, nou hij is er als de kippen bij om weer een beuk uit te delen. Je kan die gast zo snel gek maken. :-D Echt zwaar opgefokt dat mannetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bakkes12:

Er liggen zeker kansen. Volgens mij is die Ryan Kent geblesseerd geraakt afgelopen wedstrijd dus dat is een meevaller. Verder zal veel afhangen of Morelos afgestopt kan worden ja of nee. Ik heb de samenvatting van afgelopen weekend van hun bekeken en daar komt veel gevaar van rechts. Larsson zal dus echt mee moeten verdedigen. Die spits van Livingstone deelde een duwtje uit toen die Morelos op de grond lag aan een teamgenoot van m, nou hij is er als de kippen bij om weer een beuk uit te delen. Je kan die gast zo snel gek maken. :-D Echt zwaar opgefokt dat mannetje.

Morelos is inderdaad ook zo'n beetje de enige speler die ik ken. Knikkert er toch veel in het netje. 

Als ik op jou analyse af moet gaan, dan lijkt het mij dus beter om Larsson helemaal niet op te stellen. Die heeft echt nog nooit meeverdedigd. Dan lekker voorin met Sini-Narsingh-Berghuis. Laatste zou als het goed is weer fit zijn namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Morelos is inderdaad ook zo'n beetje de enige speler die ik ken. Knikkert er toch veel in het netje. 

Als ik op jou analyse af moet gaan, dan lijkt het mij dus beter om Larsson helemaal niet op te stellen. Die heeft echt nog nooit meeverdedigd. Dan lekker voorin met Sini-Narsingh-Berghuis. Laatste zou als het goed is weer fit zijn namelijk.

Ja ik ken er ook niet enorm veel van Rangers. Meeste gevaar kwam door de voorzetten van Tavernier (rechtsback en captain) en Morelos die alles wat die aanraakt zo wat op goal rost. Verder hebben ze twee jongens van Liverpool (Ryan Kent, geblesseerd dus, en Sheyi Ojo) en nog Jermain Defoe. Ik heb er redelijk vertrouwen in, ondanks dat het op Ibrox is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei 007mark:

Ik zou met Sinisterra in de spits spelen. Lijkt veel meer gevoel voor die positie te hebben dan Narsingh. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei MetalMichael:

Ik zou met Sinisterra in de spits spelen. Lijkt veel meer gevoel voor die positie te hebben dan Narsingh. 

3 minuten geleden zei Jespresso:

:-D

Narsingh moet inderdaad gewoon op de flank, of banken als Berghuis fit is. Vind Narsingh prima, maar toch een beetje een one trick pony.

Zou dan Larsson proberen, omdat Sinisterra op de vleugel heel belangrijk is in de omschakeling beide kanten op. Je moet het niet in deze wedstrijd gaan uitproberen, maar denk dat die het ook wel aardig in kan vullen. Zou niet teveel uit positie lopen (hallo Berghuis) en kan gewoon prima voetballen. Balletjes afgeven en steken op de overlappende spelers. Had natuurlijk al veel eerder gemoeten, maargoed. Nadeel is wel dat Tapia een eigen goal maakte.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Magikarp:

Zou dan Larsson proberen. Niet in deze wedstrijd, maar denk dat die het ook wel aardig in kan vullen. Zou niet teveel uit positie lopen (hallo Berghuis) en kan gewoon prima voetballen. Balletjes afgeven en steken op de overlappende spelers. Had natuurlijk al veel eerder gemoeten, maargoed. 

Larsson als valse spits bedoel je? Ja, dat zie ik ook wel werken. Snap sowieso niet zo goed waarom Narsingh daar neer is gezet. Minste van de opties wat mij betreft, aangezien hij in de punt zijn kwaliteit (hard rennen) niet kwijt kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is maar één ding wat Narsingh kan en dat is keihard rennen, en laat dat nou niet de gevraagde kwaliteit van een Feyenoord spits zijn. Zoveel ruimte hebben we niet omdat de meeste clubs tegen ons keihard inzakken. Sini liep afgelopen zondag in de eerste helft in de spits en deed dat zooooveel beter. Wel ben ik het met Magi eens dat SIni op de vleugel moet. Wellicht dat Nico wel opeens in de basis staat voor 60 minuutjes? Hoop eigenlijk dat Narsingh op de bank plaats neemt. Berghuis gewoon op rechts, Sini op links en dan Larsson/Nico in de spits. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei MetalMichael:

Larsson als valse spits bedoel je? Ja, dat zie ik ook wel werken. Snap sowieso niet zo goed waarom Narsingh daar neer is gezet. Minste van de opties wat mij betreft, aangezien hij in de punt zijn kwaliteit (hard rennen) niet kwijt kan. 

Ja. Heb hem overigens op de flank ook zien sprinten en zo snel was ie niet :D Maar van alle opties was dit de minst logische. Denk dat er een idee achter zat dat ze gewoon zouden roteren, maar als Berghuis opeens rechtsback loopt wordt dat lastig. Vind Berghuis zelf ook geen goede optie, omdat die het concept 'inzakken' overdrijft. 

12 minuten geleden zei Bakkes12:

Er is maar één ding wat Narsingh kan en dat is keihard rennen, en laat dat nou niet de gevraagde kwaliteit van een Feyenoord spits zijn. Zoveel ruimte hebben we niet omdat de meeste clubs tegen ons keihard inzakken. Sini liep afgelopen zondag in de eerste helft in de spits en deed dat zooooveel beter. Wel ben ik het met Magi eens dat SIni op de vleugel moet. Wellicht dat Nico wel opeens in de basis staat voor 60 minuutjes? Hoop eigenlijk dat Narsingh op de bank plaats neemt. Berghuis gewoon op rechts, Sini op links en dan Larsson/Nico in de spits. 

Lijkt me geen goed idee om met Jorgensen te beginnen. Niet alleen qua wedstrijdritme van hemzelf, ook gezien de patronen die er nu ingeslepen zijn. Ze hebben maanden zonder spits getraind (alleen Bannis dan), daar moeten ze alle 11 weer ff aan wennen. 

12 minuten geleden zei Jespresso:

@Magikarp Ook een goede optie. Hij heeft wel gevoel voor het passje binnendoor natuurlijk.

Wellicht is Tapia in de spits ook een idee, dan kan hij minder snel een eigen goal maken. Maar zoals je al zei, dat moet je in deze wedstrijd niet gaan uitproberen.

Bij corners en vrije trappen komt ie wel terug dan denk ik. En we hebben zondag gezien hoe dat afloopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites