Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Tapia wil een kopduel aangaan. Ik zeg niet dat dat minder erg is, maar als jij daadwerkelijk wil beweren dat dat schandaliger is dan een profvoetballer die met zoveel ruimte (er stonden 2 man in zn rug maar hij stond niet onder druk) een bal ZO weet te raken (ook weer vliegen terwijl die gewoon zn lichaam achter de bal kan krijgen, dan heb je veel meer precisie en dan krijg je dit soort taferelen dus niet...) dan ben je nog stommer dan ik dacht. Moet ik bij elk terechte kritiekpunt op Ié nog iemand anders aanhalen omdat jij het anders afdoet als 'iets tegen Ié hebben'? Als ie goed speelt ben ik de eerste die dat zegt, maar hij speelt niet goed. Maakt ontzettend domme keuzes en dat ze dan weleens goed uitpakken doet mij niet van mening veranderen. Het blijven domme keuzes, en het is een kwestie van tijd voor ze fataal worden. Vandaag is de eerste stap gezet. En, ik vind het heel jammer dat het de enige manier is om de meute het in te laten zien, ik zal het week in week uit met gejuich ontvangen. Dat is uit liefde voor Feyenoord. Iedereen moet zo snel mogelijk inzien dat dit niet kan.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D  maat jij begrijpt dus gewoon werkelijk helemaal niks van voetbal. Geeft niet maar ga dan lekker met Cim in een pmgroepje discussieren.

Verdomme zeg, ik heb beelden gezien en dit voorspelde ik al, ik ben geen dingen aan het opzoeken om maar te zeiken. En dan zeg ik dit alleen omdat ik wat tegen hem heb? Niet omdat ik het beste wil voor Feyenoord? Sure kid. Ik heb inderdaad wat tegen hem omdat hij niet goed genoeg is. Net zoals ik wat tegen Botteghin en Van der Heijden heb. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei MetalMichael:

Als de argumenten op zijn...

Ik geef meerdere malen voetbalinhoudelijke argumenten, en jouw reactie daarop is dat ik wat tegen Ié heb. Ook enkel en alleen op basis van wat ik over de eigen goal zeg, de rest zeg je niks over. Elke verdediger die zo snel gaat liggen schakelt zichzelf onnodig uit, maar jij vindt dat een goed plan? Of je pakt iemand vol op zn poten en pakt rood (had vorige pot al gekund), of je wordt het bos in gestuurd door een simpele kap. Die man is een tikkende tijdbom in de verdediging. Kan die wel een paar keer een bal wél goed wegwerken, maar als je dan dat soort dingen doet maak je dat in 1 klap ongedaan hoor. Dan is dat niks meer waard. Ook nog aannames doen dat ik te koppig zou zijn :D Dus wat wil je dan? Jij kan gaan zitten, je bent af. 

Dus ja, ik heb inderdaad wat tegen Ié. Omdat ik vanaf het begin al zag dat dit niet goed is voor Feyenoord. Ik heb er redenen voor. Het is niet, wat jij wil insinueren, ongefundeerd zeiken. Als jij te weinig voetbalinzicht hebt om dat in te zien is dat niet erg, maar hou je er dan gewoon lekker buiten wanneer de grote mannen over voetbal posten. Mocht je dat nou toch willen proberen, zou ik je aanraden om op zn minst de posts goed te lezen en te onthouden. Zo kun je mij van alles beschuldigen, maar niet van een voorliefde voor Renato Tapia. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je doorkrijgt dat aannames ("gaat nog een keer rood pakken" "10x uitgekapt worden tegen goede tegenstanders")  en overdrijvingen ("vloog op ballen af alsof het euro's waren" "hele slechte speler") geen voetbalinhoudelijke argumenten zijn. 

Als je zegt beelden te hebben gezien en vervolgens een post waagt aan de eigen goal van Ié en daar niet ook de eigen goal van Tapia in meeneemt, dan trek ik -mede op grond van je eerdere posts over Ié en "de Taap"- de conclusie dat je iets tegen eerstgenoemde hebt. 

Gut gut, meneer is op z'n pikkie getrapt, die laatste alinea ook weer. Om in je eigen woorden te spreken: Gillen hier. :-D

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die rare tackles van hem (waarin ie toch echt op ballen afvliegt) en z'n positionering, dat zijn de argumenten. De aannames zijn een logisch gevolg (als je wat anticiperend vermogen hebt rondom het voetbalspelletje dan), en dat is in de eerste wedstrijden al pijnlijk duidelijk geworden (voor wie er een goed oog voor heeft). Dat heb ik voorafgaand aan de transfer al gezegd nadat ik beelden heb gezien. Met die beslissingen neemt hij het risico dat ie o.a. rood pakt en makkelijk uitgekapt wordt. Dan ben je een slechte speler, al loop je een paar keer goed tegen een bal aan in een wedstrijd.

Simpeler kan ik het niet maken voor je, als je het niet ziet zie je het niet. Kwestie van tijd, dan zal jij het ook zien, alleen heb jij (net als vele anderen) pas inzichten wanneer het te laat is. Iemand zien stuntelen, hem toch halen, alles ontkennen want geforceerd positief zijn en achteraf aan je hoofd krabben met de vraag 'hoe kon dit gebeuren'. Klassiek Feyenoord.

Over Tapia heb ik niks voorspeld, dus dat leek me irrelevant. Moet ik dan een plichtmatig zinnetje over elke andere speler die iets verkeerds gedaan heeft toevoegen zodat jij gerust bent gesteld? 'De Taap' vond ik een leuke benaming (eerdere jaargangen kregen we andere varianten hierop, weet ze niet meer) en m'n positieve houding daarin was voornamelijk gebaseerd op het feit dat Troost heel stoer stond te doen en De Taap 2 weken later in de basis stond in belangrijke wedstrijden. Vind het alsnog een dooie lul die te weinig laat zien wat ie kan, en dat heb ik meerdere malen in kleurrijke bewoordingen duidelijk gemaakt.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

373821dc53ed858cae0664f558ca2ce2.png

En dit is minstens zo simpel als Ié een goede verdediger vinden. Die denken nu dat ze de laatste slag hebben geslagen? Een punt hebben gemaakt? Als ze willen laat die KNVB volgende week het hele stadion leeg en dan zitten ze weer te koken met hun peen en uienmuil. Totaal geen vooruitziend vermogen bij de gemiddelde Feyenoorder blijkt maar weer.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, weer ouderwets billenknijpen zeg. :-D Ben het overigens niet met Magikarp eens betreft Ié. Ik vind het niet zo dramatisch als hij doet voorkomen. Tuurlijk hoe die de bal achter Vermeer krijgt is dramatisch maar verder vond ik 'm echt heel sterk spelen. Was ook echt heel rustig en ja dit gebeurd 'm nu, maar liever nu dan als we het echt moeilijk hebben. Je kan namelijk alles zeggen over gisteren, maar echt heel moeilijk hebben we het niet gehad. Ja, we maken het onszelf lastig, maar ADO was nou niet bepaald moeilijk. :-D Senesi zal volgend weekend wel zijn debuut maken. Lijkt me stug dat hij in Glasgow voor de leeuwen gegooid gaat worden.

En oja, Botteghin ook he. :-D Krijgt even een gele kaart voor een zieke trap van achter terwijl die Necid nog geen bal lekker had geraakt. :D Trots op onze captain hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bakkes12:

Ik vind het niet zo dramatisch als hij doet voorkomen. Tuurlijk hoe die de bal achter Vermeer krijgt is dramatisch maar verder vond ik 'm echt heel sterk spelen. Was ook echt heel rustig en ja dit gebeurd 'm nu, maar liever nu dan als we het echt moeilijk hebben.

Dat is dus de kortzichtigheid die ik bedoel. Misschien ligt ie wel voor een paar ballen, krijgt ie er een paar tegen zich aan, etc. Dat is allemaal prima op het moment zelf. Maar met zijn handelingen leg je het lot teveel in de handen van de tegenstander en van het toeval. Door dat opportunistische geneuzel ga je daaraan voorbij. 'Het gaat goed dus het was een goede beslissing'. Nee, zo werkt dat niet. Net zoals goede beslissingen die soms een negatief resultaat hebben, ook dat kan. En 99 van de 100 mensen loopt dan achteraf kritiek te leveren, lekker veilig, lekker makkelijk. Ik zie voorlopig nog geen goede beslissingen bij Edgar Ié. Ik heb overigens enkel de samenvatting gezien van gisteren, geen idee hoe hij verder speelde dus. Kan me niet voorstellen dat het een revelatie was ten opzichte van eerdere wedstrijden bij Feyenoord en andere teams. Die eigen goal paste precies in het rapport dat ik al van hem had opgesteld.

Ik heb liever iemand die normaal doet. Hoe die de bal bij die eigen goal ook weg probeert te werken, doe toch eens normaal man, je zit niet in het circus. Dat is slechts één voorbeeld van de dingen die zo fantastIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEsch zijn als ze lukken maar gewoon ontzéttend dom zijn. Dat het dan 7 keer lukt, 2 keer half omdat het uiteindelijk geen tegengoal oplevert, en 2x gaat het helemaal fout... die 7+2x0.5 heffen die 2 tegengoals niet op, omdat het allemaal onnodig is. Je kan ook normaal doen. Nadenken. Spelletje begrijpen. Heb geen (aardige) verdediger gezien die zo makkelijk hapt als hij. Dit gaat je opbreken op termijn. Zoals elke brandwond van een fakkel er één teveel is, is een hartslag van 1 hoger dan normaal tijdens een wedstrijd er één teveel. Het is onnodig. Niet te billijken. 

Kijk echt uit naar de wedstrijden tegen Ajax en PSV. Die hebben genoeg besef van het spelletje dat ze die vent helemaal het bos in sturen. Rood en/of >1.5 tegengoal omdat ie het bos ingestuurd wordt. Op een briefje. Misschien dat jullie het dan zien. Achteraf. As usual. Jammer dat het nodig is.

*plichtmatige erkenning van de eigen goal van Renato Tapia*

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond eerlijk gezegd de tweede tegengoal ook erger dan de eerste (ook al ben ik pro-Taap). Vond het in eerste instantie al onbegrijpelijk dat ADO binnen 10 seconden 3x een voorzet kon geven vanaf die linkerkant. Wat werd daar slap en half ingegrepen zeg. Volgens mij met name door Kökcu. Betekent natuurlijk niet dat ie hem maar in zijn eigen doel moet werken uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het wel eens met PJ wat dat betreft. Hij houdt eindelijk z'n bek eens verstandig dicht dus laten we slapende beren niet wakker maken. 

Wat kan die Sinisterra trouwens voetballen he poeh. Heel blij dat ie z'n minuten krijgt.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap niet waarom veel mensen Ié sterk vinden spelen. Alles wat een verdediger moet hebben, heeft hij niet. Op snelheid na dan. Straalt total geen rust of zekerheid uit. Zijn positionering is waardeloos, waardoor hij vaak in de achtervolging moet om vervolgens een sliding te maken. Een sliding betekent gewoon dat je geen andere opties meer hebt en jezelf daardoor uitschakelt. Publiek vindt dit blijkbaar mooi of zo? Het is echt een clown en die eigen goal bewijst dat maar gewoon. Als je enige vorm van verantwoordelijkheid of zakelijkheid bezit, zou je die bal gewoon weg koppen of zelfs op je borst laten vallen, zodat Vermeer die bal gewoon kan pakken. De 0 is heilig, mooie cliché, maar het boeit hem gewoon niet. 'A joh ik kan het me wel veroorloven om een acrobatische omhaal te maken bij 3-0'. Wat een kut instelling. Vreselijk dat zo iemand nog wordt toegezongen ook man. 

Het zal er allemaal spectaculair uitzien, maar het is gewoon bedroevend. 

bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Magikarp:

Ben het wel eens met PJ wat dat betreft. Hij houdt eindelijk z'n bek eens verstandig dicht dus laten we slapende beren niet wakker maken. 

Wat kan die Sinisterra trouwens voetballen he poeh. Heel blij dat ie z'n minuten krijgt.

PJ komt ook alleen maar gereutel uit, zou ook fijn zijn als die gemuilkorfd zou worden! En het was cimpelweg een cimbolisch grapje waarop zeer oncimpathiek werd gereageerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MrMHB:

Doe eens niet zo stoer, het was gewoon een cimpel grapje...

Als het éénmalig zou zijn, dit neigt naar online pestgedrag. Op zeer regelmatig dezelfde user eruit pikken en belachelijk maken, terwijl je weet dat hij het niet grappig vindt. 

En daar doe je met je grapjes nu net zo hard aan mee. 

En voordat we een hele discussie krijgen over of grapjes wel of niet mogen:

Afbeeldingsresultaat voor verschil tussen plagen en pesten kanjertraining

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stopte jij maar op tijd he. Cim kan hier prima tegen, die ligt echt niet zwetend in zn nest elke ochtend omdat ie over Friet, 008Marcel en Magikarp heeft liggen dromen omdat ze een paar onelinertjes eruit knallen op een forumpje. Gezien z'n postgedrag voelt ie zich ook zeker niet geremd door enige angst of bescheidenheid, die gaat gewoon lekker door met het orakel spelen en deelt af en toe ook uit (en maar goed ook, lachen joh). Het gaat twee kanten op. Als je dit gaat vergelijken met pesten bagatelliseer je het probleem 'pesten' enorm. Jammer, zeker voor een docent. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites