PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 8 minuten geleden zei MrMHB: Die 2de was onhoudbaar? Nee, daarom stond dat stukje ook niet dikgedrukt hè? Het gaat erom dat je mij quote met 'Vermeer gaat 2x in de fout' terwijl die tweede goal na mijn post valt. Daarom stond dat stukje dikgedrukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 9 minuten geleden zei MrMHB: Die 2de was onhoudbaar? Hou op hoor. Is een 1 op 1 situatie tussen spits en keeper. Het enige wat je daar als keeper kan doen is je breed maken. Dat doet die. Niks mis mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Hou op hoor. Is een 1 op 1 situatie tussen spits en keeper. Het enige wat je daar als keeper kan doen is je breed maken. Dat doet die. Niks mis mee Wie had er hier geen voetbalverstand... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 4 minuten geleden zei PJHoutman: Nee, daarom stond dat stukje ook niet dikgedrukt hè? Het gaat erom dat je mij quote met 'Vermeer gaat 2x in de fout' terwijl die tweede goal na mijn post valt. Daarom stond dat stukje dikgedrukt. Er zijn ook mensen die een wedstrijd kijken en niet tijdens de wedstrijd posten en dit niet weten dat jij t toen hebt gepost. Of moet ik de posttijd controleren de volgende keer?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Nog even over Vermeer. Terecht hoor, hoort in oranje. Paar cruciale safes, prachtig meevoetballen en brengt nooit verdedigers in de problemen doordat hij altijd de bal gewoon naar voren roeit ipv een speler die nog net niet gedekt staat aan te spelen... Hulde voor deze gigant! Misschien maar Unnerstall of Ruiter huren van PSV... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 20 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hou op hoor. Is een 1 op 1 situatie tussen spits en keeper. Het enige wat je daar als keeper kan doen is je breed maken. Dat doet die. Niks mis mee Dan is de bal toch gewoon houdbaar? Hij raakte hem zelfs nog. Een fout is het niet direct inderdaad, maar als je eraan zit moet je hem eigenlijk wel gewoon hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 23 minuten geleden zei MrMHB: Er zijn ook mensen die een wedstrijd kijken en niet tijdens de wedstrijd posten en dit niet weten dat jij t toen hebt gepost. Of moet ik de posttijd controleren de volgende keer?? Nou, dat lijkt me wel handig als je iemand probeert te corrigeren, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 2 minuten geleden zei PJHoutman: Nou, dat lijkt me wel handig als je iemand probeert te corrigeren, ja. Misschien zou jij het beter kunnen analyseren als je niet constant als een malle aan het oreren was op MU?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 49 minuten geleden zei Magikarp: Dan is de bal toch gewoon houdbaar? Hij raakte hem zelfs nog. Een fout is het niet direct inderdaad, maar als je eraan zit moet je hem eigenlijk wel gewoon hebben. Mwoah, ben ik niet helemaal met je eens. Dat die hem nog raakt is ook geen graadmeter of een bal houdbaar is. Hij heeft het over 2x in de fout, en dat is gewoon weer door zijn anti Vermeer instelling, want volgens mij deed Vermeer bij beide goals niet zo heel veel fout. Het gaat met friet straks zo ver dat het de fout van Vermeer is als vente een opgelegde kans mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: want volgens mij deed Vermeer bij beide goals niet zo heel veel fout. Heb je met een blinddoek gekeken? Hij ging bij die eerste goa veel te langzaam naar zijn doellijn. En 2e goal is een beetje pech maar dat schot was helemaal niet zo hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 (bewerkt) 52 minuten geleden zei Elsjorro1990: Mwoah, ben ik niet helemaal met je eens. Dat die hem nog raakt is ook geen graadmeter of een bal houdbaar is. Hij heeft het over 2x in de fout, en dat is gewoon weer door zijn anti Vermeer instelling, want volgens mij deed Vermeer bij beide goals niet zo heel veel fout. Het gaat met friet straks zo ver dat het de fout van Vermeer is als vente een opgelegde kans mist. Voor deze keer zie ik het door de vingers omdat je Scherpen gewend bent en ik je wel een aardige gozer vind. Maar die 2e was gewoon houdbaar joh. Die bal wordt namelijk recht op hem af geschoten en gaat onder hem door: Geen hele grote fout, ook omdat ie volgens mij nog aangeraakt wordt, maar wel houdbaar. Er zijn keepers die hem hebben, 100%. Ik kan wel enorm genieten van hoe Bannis bij die 2-2 tóch nog bij die bal komt. Zien, willen, doen. We hebben een spits die het al had opgegeven voor Berghuis de bal had gegeven, gelukkig stond die er niet meer. Hij moet stoppen, snelheid de andere kant op maken, voor een man komen en sneller zijn dan een andere die de bal tegemoet komt. Van die gretigheid word ik blij. Berghuis snapt het overigens wel. Die weet precies waar de club staat en wat belangrijk is. Blik op de toekomst en de ontwikkeling van jonge jongens. Had ik, eerlijk gezegd, niet direct verwacht. Vanaf hier dus. 4 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Iemand die opstelling gezien bij de smv op Fox? Lamprou op goal en Sinistera aanvoerder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 3 uur geleden zei MrMHB: Misschien zou jij het beter kunnen analyseren als je niet constant als een malle aan het oreren was op MU?? Wat moet ik beter analyseren dan? Jij hebt mijn post verkeerd gelezen omdat je je 'two minutes hate' op Vermeer weer even wilde komen spuien en besloot dan een beetje raar te gaan doen, daar valt weinig aan te analyseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: Wat moet ik beter analyseren dan? Jij hebt mijn post verkeerd gelezen omdat je je 'two minutes hate' op Vermeer weer even wilde komen spuien en besloot dan een beetje raar te gaan doen, daar valt weinig aan te analyseren. Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg, blijkbaar gaat dat dus niet voor jou op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Zojuist de samenvatting gekeken en zowaar sympathie gekregen voor dit Feyenoord Heel mooi dat Stam gewoon al die jonge gasten erin zet, erg leuk om te zien. Denk ook eigenlijk wel dat Feyenoord toch wel 3e zal worden. Hangt natuurlijk veelal af van Jorgensen, maar die is het niet verleerd en zal niet het hele seizoen geblesseerd zijn. Hopelijk ook Europees voetbal dit seizoen, komt er eindelijk wat broodnodig extra geld binnen. En Vermeer ging gewoon 2x in de fout. Bij de eerste ging die even een peukie doen op de hoek van het zestienmetergebied om daarna mank te duiken, en die tweede moet je als topkeeper gewoon hebben als ie recht op je afkomt (en zeker als je de reflexen hebt van Vermeer, juist een van zijn sterkste punten). Denk alleen dat bij menigeen keeper die tweede bal erin was gegaan, paste er echt net doorheen, en die eerste lag ook aan de verdediging. Die man krijgt 3 uur de tijd om te schieten. Tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 1 uur geleden zei Rogier.: Zojuist de samenvatting gekeken en zowaar sympathie gekregen voor dit Feyenoord Heel mooi dat Stam gewoon al die jonge gasten erin zet, erg leuk om te zien. Denk ook eigenlijk wel dat Feyenoord toch wel 3e zal worden. Hangt natuurlijk veelal af van Jorgensen, maar die is het niet verleerd en zal niet het hele seizoen geblesseerd zijn. Hopelijk ook Europees voetbal dit seizoen, komt er eindelijk wat broodnodig extra geld binnen. En Vermeer ging gewoon 2x in de fout. Bij de eerste ging die even een peukie doen op de hoek van het zestienmetergebied om daarna mank te duiken, en die tweede moet je als topkeeper gewoon hebben als ie recht op je afkomt (en zeker als je de reflexen hebt van Vermeer, juist een van zijn sterkste punten). Denk alleen dat bij menigeen keeper die tweede bal erin was gegaan, paste er echt net doorheen, en die eerste lag ook aan de verdediging. Die man krijgt 3 uur de tijd om te schieten. Tja. Dan is het dus geen fout. Als je definitie van een fout is dat een topkeeper hen wel had gehad hebben wij daar dan een iets andere definitie van. Terugkomend op gisteren @Magikarp je hebt gelijk, die bal is inderdaad niet onhoudbaar. Maar vergeet niet dat een keeper 1 op 1 een keuze moet maken. Breed maken en naar de grond? Breed maken en staan blijven. Links of rechts? Nu gaat die zoals ik het kan zien via zijn rechterhak? Vind ik vooral ongelukkig. Niet echt een fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 St. Juste waarschijnlijk naar FSV Mainz 05. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Zojuist zei FMNOOB: St. Juste waarschijnlijk naar FSV Mainz 05. WTF? Dat zou toch echt heel slecht zijn van Feyenoord! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 We gaan zometeen 1 - 0 - 6 - 3 + Vente spelen. Vermeer - NIEMAND - Burger - Kokcu - Ayoub - Toornstra - Kelly - Fer - Berghuis - Larsson - Sinisterra + Vente maar ja die doet niet mee. Zonder dollen; ik vind het prima als dit betekend dat Geertruida de kans krijgt maar om nou daarvoor St. Juste te verkopen? Had je wat mij betreft in het centrum moeten knallen. Ik neem toch wel aan dat er nu versterkingen gaan komen want dit wordt wel heel triest hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Zie St Juste graag vertrekken, maar konden we afgelopen seizoen niet 14 miljoen of zo voor hem vangen? En hebben we al een vervanger? Nieuwkoop is een regelrecht drama. Denk dat het handig is om een vervanger achter de hand te hebben en hem dan pas te verkopen. Niet alleen een vervanger op rechts, maar minimaal één nieuwe centrale verdediger is toch ook nodig. Zie Tapia toch wel graag spelen met een evt nieuwe verdediger. Ziet ernaar uit dat het weer een drama wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 (bewerkt) Ik vind het helemaal niet prima, ook niet als Geertruida de kans krijgt want die komt gewoon tekort. Dat is pijnlijk duidelijk geworden in de potjes van -19, Jong en de keren dat ie bij het eerste meedeed. Tyfstraal die Botteghin of Arie er lekker uit en zet St Juste centraal. Heb je tenminste wat snelheid. Nieuwkoop rechts als ie terug is. Maar dat is ie niet, we hebben één rechtsback en dat is St Juste. Als je Arie niet weg kan doen wegens omstandigheden kan je dit toch al helemaal niet maken? Neem aan dat ze dan een goed plan hebben qua vervanger die al klaar staat om te tekenen. Anders heb je geen rechtsback. 6 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: Ik vind het helemaal niet prima, ook niet als Geertruida de kans krijgt want die komt gewoon tekort. Dat is pijnlijk duidelijk geworden in de potjes van -19, Jong en de keren dat ie bij het eerste meedeed. Tyfstraal die Botteghin of Arie er lekker uit en zet St Juste centraal. Heb je tenminste wat snelheid. Nieuwkoop rechts als ie terug is. Maar dat is ie niet, we hebben één rechtsback en dat is St Juste. Als je Arie niet weg kan doen wegens omstandigheden kan je dit toch al helemaal niet maken? Neem aan dat ze dan een goed plan hebben qua vervanger die al klaar staat om te tekenen. Anders heb je geen rechtsback. St Juste in het centrum? Ik weet niet of ik de enige ben die ziet dat die jongen helemaal niet zijn best doet, niet oplet en een kut mentaliteit heeft, want als hij zin heeft pakt hij elke bal af en is hij de snelste van het veld. Zo iemand moet je niet eens in het veld willen hebben man. Trieste is dat we niks beter hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: Ik vind het helemaal niet prima, ook niet als Geertruida de kans krijgt want die komt gewoon tekort. Dat is pijnlijk duidelijk geworden in de potjes van -19, Jong en de keren dat ie bij het eerste meedeed. Tyfstraal die Botteghin of Arie er lekker uit en zet St Juste centraal. Heb je tenminste wat snelheid. Nieuwkoop rechts als ie terug is. Maar dat is ie niet, we hebben één rechtsback en dat is St Juste. Als je Arie niet weg kan doen wegens omstandigheden kan je dit toch al helemaal niet maken? Neem aan dat ze dan een goed plan hebben qua vervanger die al klaar staat om te tekenen. Anders heb je geen rechtsback. Je zegt zelf dat Geertruida te kort komt en dat dat pijnlijk duidelijk is geworden in de potjes van -19 en Jong (de keren dat die bij het eerste meedeed zijn op één hand te tellen en zijn allemaal oefenpotjes geweest), maar begint vervolgens zelf over Nieuwkoop. Als er iemand (behalve in het kampioensjaar) aantoont dat die verschrikkelijk te kort komt is het Bartje wel. Vind het een sympathieke gozert maar dat dat soort jongens nog contractspelers zijn bij Feyenoord is de MvG legacy. Ik zie maar één optie voor de rechtsback als St. Juste vertrekt en dat is Geertruida en ik wil het graag is zien met die jongen. Wel MOET er echt asap een centrale verdediger bij want we zijn anders echt naar de klote voordat we al uberhaupt aan een wedstrijd beginnen. Ben het hier ook met je eens @Jespresso, meneer had één van de beste CV's van de Eredivisie kunnen wezen maar heeft een mentaliteit van lik m'n reet. St. Juste wakker worden is ook één van de eerste dingen die je hoort in het stadion. Ik mag wel hopen dat Sjaakie er meer dan 10 miljoen uit haalt anders heb je er echt helemaal geen kut aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 (bewerkt) Lekker met Arie en Botteghin blijven spelen dan Ik vind Nieuwkoop ook helemaal niks, maar je maakt een afweging he. Speel je met een centrum trager dan Nouri en Michael Schumacher of vervang je er 1 voor iemand die wat snelheid heeft? Ik heb liever Haps - Arie - St Juste - Nieuwkoop dan dat Botteghin er nog eens bij staat. Het kan fout gaan, maar met Arie én Botteghin WEET je dat het fout gaat. Dat gejank over St Juste die er geen zin in zou hebben vind ik ook maar overdreven. Vind hem vaak één van de beteren op het veld. Ik heb 15 jaar lang een seizoenkaart gehad en de dingen die daar geroepen werden sloegen vaker niet dan wel ergens op, daarbij staat het Feyenoord publiek ook niet bekend om hun analytisch vermogen. Dus dat het zo vaak wordt geroepen daar zegt mij niet zoveel. Er moet altijd een zondebok gevonden worden en 99 van de 100x is dat de verkeerde. Daarbij valt dat als CB ook minder op natuurlijk, mocht het zo zijn dat ik eens iets verkeerd zie. Als back moet ie aanvallen en dan ook nog eens compenseren voor die 2 debielen centraal. Als hij daar zelf staat staat ie gewoon goed. Kan ook nog opbouwen. Dat je zou willen weten hoe Geertruida is snap ik, maar ik weet het al. En met mij genoeg anderen. We hebben het al gezien. Is niks. 6 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 (bewerkt) Maar als je de hele wedstrijd naast Botteghin moet spelen, dan zou ik ook geen zin meer hebben hoor. 2 jaar geleden wilden ze Botteghin nog in oranje 6 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten