Chiemel Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Ik heb liever iemand die de basis beheerst zonder af en toe een piek naar boven te hebben. De basis kan je in potentie meer kosten dan af en toe een (bijna) onhoudbare kans tegen te houden. Niet alleen met mn keepers trouwens. Liever een speler die ballen normaal aan kan nemen en de bal naar de goede kleur kan spelen, dan iemand die heel af en toe iets briljants laat zien maar verder hele rare domme onnodige fouten maakt (of dat nou direct punten kost of niet). Dus je hebt liever Serero tikkiebreed dan veel-balverlies-Ziyech? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 @Magikarp wat hadden we nu afgesproken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Haha jammer van die slechte Kelly zeg. @Tomasson Ben benieuwd naar dit middenveld. Met Ayoub was het niet zoveel in ieder geval, denk dat die teveel neigt naar de 6 ook waardoor dat niet zo lekker stond. Hij staat wel vaak achter de CV's ja, vraag me af of dat Stam z'n opdracht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 8 minuten geleden zei Tomasson: Hij staat wel vaak achter de CV's ja, vraag me af of dat Stam z'n opdracht is. Zou me verbazen als het niet zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 "Wouter Burger, ook een groot talent." En dan niks over Azarkan... Hoop dat de commentator van dienst refereerde aan de lengte van de eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Prima pot. Helaas niet effectief genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Hij speelt iig niet breed of terug. Zelfs dat lukte hem nog. 1 uur geleden zei Chiemel: Dus je hebt liever Serero tikkiebreed dan veel-balverlies-Ziyech? Ziyech neemt domme beslissingen maar maakt niet zoveel technische fouten, toch? 1 uur geleden zei Pino: @Magikarp wat hadden we nu afgesproken? Kut ja 1 uur geleden zei Tomasson: Hij staat wel vaak achter de CV's ja, vraag me af of dat Stam z'n opdracht is. Ik hoop het niet, want dan hebben we ook een hoofdtrainer die het niet ziet 35 minuten geleden zei MetalMichael: "Wouter Burger, ook een groot talent." En dan niks over Azarkan... Hoop dat de commentator van dienst refereerde aan de lengte van de eerste. KNJB! 11 minuten geleden zei 007mark: Prima pot. Helaas niet effectief genoeg. Prima pot zegt ie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 KNJB? @Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 22 minuten geleden zei Magikarp: Prima pot zegt ie Sarcasme. Helaas was Botteghin in het interview na afloop bloedserieus. Lijkt mij passend dat die nooit meer de aanvoerdersband draagt, want hoef dit soort interviews niet 34x te horen komend seizoen na weer een flutpot in de Eredivisie. Of als we weer door de nummer 7 van Noord-Macedonië worden uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 2 minuten geleden zei 007mark: Sarcasme. Helaas was Botteghin in het interview na afloop bloedserieus. Lijkt mij passend dat die nooit meer de aanvoerdersband draagt, want hoef dit soort interviews niet 34x te horen komend seizoen na weer een flutpot in de Eredivisie. Of als we weer door de nummer 7 van Noord-Macedonië worden uitgeschakeld. Touché. 25 minuten geleden zei MetalMichael: KNJB? @Magikarp De B staat voor Broadcasting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: De B staat voor Broadcasting Dan eerder KNVWKVZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 WKVZroadcasting bekt niet zo lekker maar hey whatever floats your boat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 15 uur geleden zei MrMHB: Gebaseerd op stront? Dus op jouw posts...?!? Dat jouw (volgens mij) beperkte ziel niet snapt dat het niet zo bedoeld, en ook dat het oproepen van Vermeer net zo verdiend was als dat André van Duijn goede humor heeft, is dan ook niet helemaal onlogisch in dit geval. Als je dan toch graag op de man wilt spelen ( ongelooflijk dat je het daar elke keer heen draait): jij bent we de laatste die mag praten over een beperkte ziel. Misschien moet je er maar vrede mee hebben dat je er gewoon niet zo veel verstand van hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Om even terug te komen op gisteravond. 0-3 is natuurlijk een behoorlijke kutuitslag en de tegengoals vielen ook wel erg makkelijk. Toch had ik in ieder geval het gevoel dat er een idee zat achter onze spelwijze. Werd af en toe prima druk gezet en creerden toch best wat kansen. Had ook beetje het gevoel dat Berghuis wel uit was op een transfer, want maakte een gretige indruk. Bal viel er alleen elke keer niet in. Achterin zie je alleen dat je met dit centrale duo gewoon kwaliteit tekort komt om deze speelwijze aan te houden die Stam heeft bedacht. Daar maak ik mij dus wel grote zorgen om, aangezien ik niet zo 1,2,3 een nieuwe centrale verdediger zie binnenwandelen die veel beter is dan wat er nu staat. Lichtpuntjes vond ik overigens de invalbeurten van Wouter Burger en Marouan Azarkan. Dan over naar het 'Dossier De Jong'. Schijnt een verhaal te gaan over investeerders? Hebben we het dan over een Qatarese oliesjeik ofzo? Geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar moeten ook niet gaan doen alsof Eenhoorn de heel club ineens gaat redden als hij wel wordt aangesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Als je dan toch graag op de man wilt spelen ( ongelooflijk dat je het daar elke keer heen draait): jij bent we de laatste die mag praten over een beperkte ziel. Misschien moet je er maar vrede mee hebben dat je er gewoon niet zo veel verstand van hebt. Grappige man, sorry dat ik zo'n beperkte ziel heb/ben. Ik leg me er bij neer dat ik er niet veel verstand heb, doe jij dat dan over het feit dat je überhaupt niet veel verstand hebt. 18 juli 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 2 uur geleden zei 007mark: Om even terug te komen op gisteravond. 0-3 is natuurlijk een behoorlijke kutuitslag en de tegengoals vielen ook wel erg makkelijk. Toch had ik in ieder geval het gevoel dat er een idee zat achter onze spelwijze. Werd af en toe prima druk gezet en creerden toch best wat kansen. Had ook beetje het gevoel dat Berghuis wel uit was op een transfer, want maakte een gretige indruk. Bal viel er alleen elke keer niet in. Achterin zie je alleen dat je met dit centrale duo gewoon kwaliteit tekort komt om deze speelwijze aan te houden die Stam heeft bedacht. Daar maak ik mij dus wel grote zorgen om, aangezien ik niet zo 1,2,3 een nieuwe centrale verdediger zie binnenwandelen die veel beter is dan wat er nu staat. Lichtpuntjes vond ik overigens de invalbeurten van Wouter Burger en Marouan Azarkan. Dan over naar het 'Dossier De Jong'. Schijnt een verhaal te gaan over investeerders? Hebben we het dan over een Qatarese oliesjeik ofzo? Geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar moeten ook niet gaan doen alsof Eenhoorn de heel club ineens gaat redden als hij wel wordt aangesteld. Wordt dus gezegd dat de RvC investeerders wil nationaal of internationaal. En De Jong wilde dat beslist niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 15 minuten geleden zei MrMHB: Grappige man, sorry dat ik zo'n beperkte ziel heb/ben. Ik leg me er bij neer dat ik er niet veel verstand heb, doe jij dat dan over het feit dat je überhaupt niet veel verstand hebt. Ga je weer vriend. Moet je niet doen. Ik ga me maar van verder moddergooien onttrekken, want er valt nogal wat makkelijk jou kant op te gooien hoor. Uiteindelijk is het heel makkelijk: je bent anti-ajax, of in elk geval anti-Vermeer. Dat is prima, een speler kan je niet liggen. We hoeven ook niet te doen alsof Vermeer een wereldkeeper is. Maar die bagger waar jij mee aan komt is allemaal wel heel ver gezocht. En nogmaals: De bondscoach heeft er een iets andere mening in. Laten we er voor het gemak maar even er van uit gaan dat die wat meer kijk er op heeft. Over verstand gesproken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ga je weer vriend. Moet je niet doen. Ik ga me maar van verder moddergooien onttrekken, want er valt nogal wat makkelijk jou kant op te gooien hoor. Uiteindelijk is het heel makkelijk: je bent anti-ajax, of in elk geval anti-Vermeer. Dat is prima, een speler kan je niet liggen. We hoeven ook niet te doen alsof Vermeer een wereldkeeper is. Maar die bagger waar jij mee aan komt is allemaal wel heel ver gezocht. En nogmaals: De bondscoach heeft er een iets andere mening in. Laten we er voor het gemak maar even er van uit gaan dat die wat meer kijk er op heeft. Over verstand gesproken zeg. Je probeert het hier zelf anders ook nog een keer, ondanks de uitspraak het niet te doen... Het was de toon die je in de eerste post aansloeg richting mij die me zo liet reageren. Ik hoef niets te bewijzen aan wie dan ook. Ik ben niet anti-Ajax en niet anti-Vermeer. Ik ben gewoon geen fan en ik kan genoeg argumenten tegen Vermeer aanwijzen. Dat ik enorm chargeer is om de zaak duidelijk te maken... Ik heb Vermeer in die periode gezien (uiteraard, daar ik alle wedstrijden probeer te zien van Feyenoord), en zo overtuigend was het echt niet. Ik was ook verbaasd dat hij werd opgeroepen. Aan de andere kant, hij heeft Bijlow ook al een keer opgeroepen... 18 juli 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 8 minuten geleden zei MrMHB: Ik ben niet anti-Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 1 minuut geleden zei Pino: Als ik de waarheid maar ken, lieve Pino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 3 minuten geleden zei MrMHB: Als ik de waarheid maar ken, lieve Pino. Ach kom op zeg, ben toch gewoon eerlijk. En het is toch ook helemaal niet erg dat je Ajax haat? Maar ga nu niet zitten liegen dat je niet anti-Ajax bent, want dat heb je al die jaren op MU echt wel bewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 1 minuut geleden zei Pino: Ach kom op zeg, ben toch gewoon eerlijk. En het is toch ook helemaal niet erg dat je Ajax haat? Maar ga nu niet zitten liegen dat je niet anti-Ajax bent, want dat heb je al die jaren op MU echt wel bewezen. Mensen uit mijn directe omgeving weten hoe eerlijk ik ben, ik zal het nog een keer uitleggen. Ik was van 2001-2017 zwaar gesedeerd in alle plekken waar ik toen woonde... Ik werd als het ware in een chemische dwangbuis gehouden. Daarmee ontstond vervlakking en in mijn geval ook kuddegedrag, waaronder het anti-Ajax deel. Als je mijn postgeschiedenis erop nakijkt zie je ook ergens in 2017 een verandering in die attitude dat alles wat Ajax en Amsterdam was fout was. Als er in Nederland een club is waar ik echt een hekel aan heb (haat is een te sterke emotie), is het PSV. Ik stond nog net niet te juichen toen PSV de titel verspeelde... Doe ermee wat je wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 2 uur geleden zei MrMHB: Je probeert het hier zelf anders ook nog een keer, ondanks de uitspraak het niet te doen... Het was de toon die je in de eerste post aansloeg richting mij die me zo liet reageren. Ik hoef niets te bewijzen aan wie dan ook. Ik ben niet anti-Ajax en niet anti-Vermeer. Ik ben gewoon geen fan en ik kan genoeg argumenten tegen Vermeer aanwijzen. Dat ik enorm chargeer is om de zaak duidelijk te maken... Ik heb Vermeer in die periode gezien (uiteraard, daar ik alle wedstrijden probeer te zien van Feyenoord), en zo overtuigend was het echt niet. Ik was ook verbaasd dat hij werd opgeroepen. Aan de andere kant, hij heeft Bijlow ook al een keer opgeroepen... Op een zeer nette wijze ook nog eens. Jij bent diegene die hier over verstand komt spuien. Niet ik. Je mag zoveel argumenten aanvoeren als je wilt, niks mis mee. Maar het neemt niet weg dat het heel erg over komt als anti-Vermeer. Ik heb die Bijlow ook al heel wat wedstrijdjes zien keepen, en die doet het niet beter. Dan zou je dus op zijn max kunnen zeggen dat het lood om oud ijzer is: Het zijn allebei geen feyenoord waardige keepers. Dan kom jij met je riedeltje over Vermeer, KKD keepers die beter zijn. Ja sorry, dan is het toch al niet meer inhoudelijk discussiëren. Iemand maakte de vergelijking al de andere kant op: eenzelfde verhaal als PJ destijds met Vormer en bassa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Op een zeer nette wijze ook nog eens. Jij bent diegene die hier over verstand komt spuien. Niet ik. Je mag zoveel argumenten aanvoeren als je wilt, niks mis mee. Maar het neemt niet weg dat het heel erg over komt als anti-Vermeer. Ik heb die Bijlow ook al heel wat wedstrijdjes zien keepen, en die doet het niet beter. Dan zou je dus op zijn max kunnen zeggen dat het lood om oud ijzer is: Het zijn allebei geen feyenoord waardige keepers. Dan kom jij met je riedeltje over Vermeer, KKD keepers die beter zijn. Ja sorry, dan is het toch al niet meer inhoudelijk discussiëren. Iemand maakte de vergelijking al de andere kant op: eenzelfde verhaal als PJ destijds met Vormer en bassa Ok, Vermeer wordt zo geprezen vanwege zijn meevoetballende kwaliteiten. Ik denk dat ik dusdanig veel wedstrijden heb gezien om hier wel een mening over te kunnen hebben: het houdt niet over. Bijlow heb je al heel wat wedstrijdjes zien keepen? Hij heeft er nog geen 25 op zijn CV in de ere gok ik. Ik bedoel, dat is wel kort door de bocht. Keepers staan er niet in alle gevallen (niet alleen keepers overigens) meteen.... Hij heeft het voordeel dat hij eigen jeugd is, wat voor mij een plusje is. Ik denk dat in potentie Bijlow beter is dan Vermeer ja, momenteel is het lood om oud ijzer idd... Dan investeer je in de toekomst en je eigen jeugd en eventueel een beetje kapitaal. Ik kom net uit een mentale crisis (ja, kom maar met je grapjes...ik kan heel wat hebben wat dat betreft tegenwoordig), en hang misschien een ietwat onsamenhangend verhaal op. Echter de strekking lijkt me duidelijk. 18 juli 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten