007mark Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Haha ja want dingen weggooien uit de auto is veel erger dan je vriendin op haar muil slaan. Top dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Ja, want die posts zijn ook allemaal serieus. Gewoon in elkaar gezet door een paar sufkutjes. Het is allemaal wel leuk enzo, maar de nepheid druipt er vanaf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Die grap die 007mark aanhaalt is vrij bekend, maar verder vind ik het wel gieren hoor. Kan het allemaal wel van tevoren verzonnen zijn, maar dat mag de pret niet drukken. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/868778/stam-feyenoord-is-misschien-wel-een-grotere-club-dan-ajax-en-psv-.html Hij doet wel goed zijn best om een wit voetje te halen hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 maart 2019 Share Geplaatst 9 maart 2019 Op 6-2-2019 om 00:50 zei Magikarp: Over bord op schoot gesproken, Michel Vlap zie ik wel graag komen. Al is het alleen maar door dit filmpje Geweldige vent. Dat wordt hem niet, te goed voor Martin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Dat wordt hem niet, te goed voor MartinMartin heeft wat cadeaus ontvangenVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Zullen vandaag wel weer met 1-0 verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Zullen vandaag wel weer met 1-0 verliezen.Heb zo'n vermoeden dat de pleurus dan uitbreektVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Kokcu basis. Goed man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 (bewerkt) Ook wel blij mee inderdaad. En RVP gewoon op zijn beste positie. Benieuwd hoe Delle het gaat doen. 10 maart 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Kan hier nog discussie over zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Over Martina iig wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Godsklere wat is het weer slecht he. Loop me er ook weer ongenadig over op te winden, dat is misschien nog wel het ergste. Want eigenlijk weet je van tevoren dat je dit te zien krijgt. Ik ga mijn tv uitzetten, anders ben ik bang dat er straks een afstandsbediening doorheen gaat als de 2-1 valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 43 minuten geleden zei PJHoutman: Over Martina iig wel. Ook niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 (bewerkt) 37 minuten geleden zei Magikarp: Ook niet hoor. Jawel, hij heeft verdedigen 2.0 naar een nieuwe dimensie getild! Cuckoo Martina wordt toch hopelijk niet gekocht (of is hij dat al?), wat een waardeloze verdediger. Over andere slimme verdedigers gesproken: Botta, tja we hebben wel een paar spelers meer die met hun verstandelijke beperking wel bij nationale G-elftallen zouden kunnen meedoen (V Beek, Vilhena, St Juste, Clasie, Cuckoo en Malacia bijvoorbeeld). Tja, ik denk dat ik maar voor de lokale trots UDI '19 word. 10 maart 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Martina is gehuurd zonder optie tot koop. Dus ik ga ervanuit dat de intentie niet is om hem te kopen. Ik mag ook hopen dat de laatste paar wedstrijden Martin daar niet alsnog van hebben overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Jawel, hij heeft verdedigen 2.0 naar een nieuwe dimensie getild! Cuckoo Martina wordt toch hopelijk niet gekocht (of is hij dat al?), wat een waardeloze verdediger. Over andere slimme verdedigers gesproken: Botta, tja we hebben wel een paar spelers meer die met hun verstandelijke beperking wel bij nationale G-elftallen zouden kunnen meedoen (V Beek, Vilhena, St Juste, Clasie, Cuckoo en Malacia bijvoorbeeld). Tja, ik denk dat ik maar voor de lokale trots UDI '19 word. Zoals Immers toen zei; Feyenoord is ADO in het groot...Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 maart 2019 Share Geplaatst 16 maart 2019 (bewerkt) - Welgemeende complimenten vanuit het diepst van m'n hart aan de kunstenaars van Madame Tussauds. Ik vind het bewonderenswaardig dat ze ZULKE realistische poppen hebben gemaakt van onze aanvallende spelers. Wat stonden ze mooi stil, he? Nu is dat bij die ouwe paardenlul van een Van Persie geen uitdaging want daar kun je gewoon de echte neerzetten. Die is nog trager dan Bill Cosby z'n moreel kompas in een kamer vol bewusteloze 13-jarigen. - Andere complimenten zijn er voor De Grote Ton Vil. Heb niet bijzonder veel gekke ballen gezien, en de enige bal die die over schoot was van een meter of 6 van de goal af. Weer eens wat anders dan 34 meter. - Complimenten zijn er óók voor mevrouw Van Geel. Je moet het maar durven. Ik was lekker thuisgebleven. - Een certificaat van deelname is er voor Haps en Martina. Hoop dat het voor laatstgenoemde ook direct de laatste is. Die heeft z'n voetbalschoenen niet verkeerd om aan, maar z'n poten zijn er gewoon verkeerd om op gezet. Doe je niks meer aan. Haps deed het leuk in z'n invalbeurtjes maar zodra die het zelf moet doen lukt het niet meer. Probeerde het nog wel leuk bij de 2-3! Natuurlijk zeer belachelijk en lullig van die spits dat ie opeens de andere kant op versnelt waardoor Hapsje OOK de andere kant op moest. Snap wel dat die daar helemaal geen zin in had. Onsportief gedrag van die Isak. Misselijk ventje. Brr. - Complimenten dat onze leider het aandurfde om Clasie eraf te halen. Jammer dat dat gepaard ging met een wissel van Kokcu en het laten staan van Van Persie. - En nu weet ik het ff niet meer. 16 maart 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2019 Share Geplaatst 16 maart 2019 Ben weer thuis, 220 kilometer op de teller. Kan er niet eens meer boos op worden, mondt meer uit in cynisme. Terug in de auto ook nog met droge ogen vragen of Vitesse verloren heeft, want dan blijve ze gelukkig op 7 punten staan. Nee, dit gaat echt nergens meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 maart 2019 Share Geplaatst 16 maart 2019 Scheelt dat die ook verloren hebben maakt de terugreis waarschijnlijk net iets prettiger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Gister zet je elftal Feyenoord voor lul. Nu doet je TD er bij FOX nog even een schepje bovenop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Het zat weer goed vol gisteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Heb je niks beters te doen midden in de nacht, Cokie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 12 minuten geleden zei Kokkie: Die van Geel is echt een hele natte. Zelfingenomen kwalletje. Echt te bizar voor worden ja. 17 miljoen voor Jorgensen en 12 voor St Juste weigeren, niet in de piramide stappen en ook in je aankoopbeleid alleen voor zekerheden gaan (lijstje van deze jongens die gefaald zijn is langer dan die een succes zijn, denk ik) en dan nog niet toegeven dat je fouten hebt gemaakt. Leek wel of we naar Jiskefet zaten te kijken, wat een heerlijke vertoning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Regis: (lijstje van deze jongens die gefaald zijn is langer dan die een succes zijn, denk ik) Maak hem eens? Ik weet niet zo goed wat ik van Van Geel moet vinden. Kwalletje? Zeker. Maar hij is wel degene die de schulden etc heeft weggewerkt toch? Daarbij, als je ziet dat dat elftal het wél laat zien in wedstrijden tegen Ajax en PSV kun je niet zeggen dat ze de voetballende kwaliteiten niet hebben. De selectie kan best voetballen (op Vilhena na). Dan ligt het imo toch echt puur aan de trainer die: 1) niet het lef heeft om bepaalde spelers ernaast te zetten of te wisselen 2) niet het lef en/of de kunde heeft tactische ingrepen te doen 3) niet de kunde heeft een spelersgroep ook voor andere wedstrijden dusdanig te motiveren Die trainer gaat gelukkig weg, dus ik vind het een beetje gek dat Van Geel nu opeens de zondebok is. 'GIO ROT OP' kan niet meer geroepen worden dus moeten de simpele zielen maar iets anders roepen, en dat wordt dan de TD. Die voetbalpiramide maakt niet zoveel uit, als je ziet wat er nu in Jong Feyenoord staat. Sterker nog, je hebt een kern van 6 man ofzo. Hoe wil je daar een voetbalpiramide mee in? Je kan nú al niet eens normaal trainen. De argumenten die gevoerd werden in de periode rondom dat besluit kon ik wel volgen in ieder geval. 17 maart 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Magikarp: Maak hem eens? Kom hier ongeveer op uit zal er vast nog wel een aantal vergeten zijn Vormer, Goossens, Te Vrede, Verhoek , Bilal, Vejinovic, Gustafson, Tapia, Kramer, Botteghin, Van der Heijden, Larsson, Amrabat, Ayoub, Clasie. Grootste flater is nog wel Hakim Ziyech laten lopen, omdat je vond dat hij de strijd aan moest gaan met Lex Immers. Berghuis, Dirkie Kuyt, Van Persie en Guidetti zijn de enige echte successen die ik me zo voor de geest kan halen 17 maart 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten