007mark Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Zo @Tomassonis dit je sollicitatiebrief om aan de bak te komen binnen de scouting van Feyenoord Volgens mij heeft AZ overigens al aangegeven dat Svensson niet haalbaar is voor clubs uit de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Wist niet dat we in het Feyenoord topic ook zo een gozer hadden die boekverslagen post Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Je moet wat als The Voice aan staat op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 februari 2019 Share Geplaatst 3 februari 2019 Op 27-1-2019 om 22:19 zei 007mark: Die tweet over Excelsior - Feyenoord ghehe, daar hadden wij het in de auto terug naar huis ook al over @MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 februari 2019 Share Geplaatst 3 februari 2019 JA MAAR JONGENS ZES TWEE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 februari 2019 Share Geplaatst 3 februari 2019 Excelsior ook weer belangrijke puntjes in de strijd tegen degradatie, prima zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 februari 2019 Share Geplaatst 3 februari 2019 Gio over Martina; Citaat "We hebben hem gehaald voor de positie centraal", vertelt Giovanni van Bronckhorst aan FOX Sports. "Daar heeft hij in het verleden gespeeld." We hebben dus iemand gehuurd die al 5 jaar niet serieus als centrale verdediger heeft gespeeld, om daar vervolgens te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 februari 2019 Share Geplaatst 3 februari 2019 (bewerkt) Lul toch niet zo. Het is de Eredivisie hoor, die jongen is daar prima toe in staat. 3 februari 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 februari 2019 Share Geplaatst 3 februari 2019 Leuk en aardig maar je hebt St Juste al die daar moet staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 februari 2019 Share Geplaatst 3 februari 2019 2 uur geleden zei 007mark: @MetalMichael Had er mn spaarrekening op kunnen zetten idd. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 16 uur geleden zei PJHoutman: Lul toch niet zo. Het is de Eredivisie hoor, die jongen is daar prima toe in staat. Tuurlijk. Maar het is wel vreemd dat je een speler haalt die je neer kunt zetten op een onderbezette en een goedbezette positie en dat je vervolgens zegt dat hij is gehaald voor de goedbezette positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 45 minuten geleden zei Hwb: Tuurlijk. Maar het is wel vreemd dat je een speler haalt die je neer kunt zetten op een onderbezette en een goedbezette positie en dat je vervolgens zegt dat hij is gehaald voor de goedbezette positie. We hebben twee CVs (drie als je JSJ meetelt) en twee RBs, ik zou zeggen dat CV minder goed bezet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Denk nog wel eens terug aan de tijd met Fred Rutten. Achteraf gezien was dat allemaal zo slecht nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 2 uur geleden zei PJHoutman: We hebben twee CVs (drie als je JSJ meetelt) en twee RBs, ik zou zeggen dat CV minder goed bezet is. Botteghin (vooruit, geblesseerd) Van Beek Vd Heijden St. Juste Geertruida Verdonk Dat heb je tegenover een rechtsback die eigenlijk centrale verdediger is (en je daar nu een kans zou kunnen geven) en eentje die niet voldoet. Ik zou lekker Martina op rb zetten en St Juste naar het centrum schuiven. Lijkt mij een veel betere optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Verdonk is toch linksback en st juste wordt op rechtsback gebruikt. Geertruida is niet goed genoeg (nog) en Botteghin lang gbelesseerd, dus zo onderbezet is die plaats niet. Bij Ajax tel je Frenkie Cruijff toch ook niet mee bij de centrale verdedigers bv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Ok, ik ben er eindelijk van bijgekomen denk ik, maar die Vilhena heeft gister werkelijk geen bal goed geraakt he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 18 minuten geleden zei Magikarp: Ok, ik ben er eindelijk van bijgekomen denk ik, maar die Vilhena heeft gister werkelijk geen bal goed geraakt he? Was er überhaupt iemand die een voldoende scoorde buiten Vermeer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Geertruida staat in FM ook als RB dus tel die ook maar niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 13 minuten geleden zei MrMHB: Was er überhaupt iemand die een voldoende scoorde buiten Vermeer? Van Beek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 5 uur geleden zei Hwb: Botteghin (vooruit, geblesseerd) Van Beek Vd Heijden St. Juste Geertruida Verdonk Dat heb je tegenover een rechtsback die eigenlijk centrale verdediger is (en je daar nu een kans zou kunnen geven) en eentje die niet voldoet. Ik zou lekker Martina op rb zetten en St Juste naar het centrum schuiven. Lijkt mij een veel betere optie. Verdonk en St. Juste zijn absoluut geen capabele CVs. Nee, zelfs niet voor de Eredivisie. Daarbij is het bij Feyenoord de bedoeling dat de backs aanvallen, dat kan Martina helemaal niet. Dus St. Juste rb en Martina centraal is veel logischer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Denk dat Martina en St. Juste een beetje van hetzelfde niveau zijn, zowel als rechtsback als als centrale verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei 007mark: Denk nog wel eens terug aan de tijd met Fred Rutten. Achteraf gezien was dat allemaal zo slecht nog niet. Fredje Rutten is gewoon een goede trainer. En mbt Martina, zolang Van Beek het slachtoffer is van zijn komst vind ik alles best. 4 februari 2019 bewerkt door Tomasson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 februari 2019 Share Geplaatst 5 februari 2019 Kan je beter Rutten hebben dan Advocaat inderdaad. Mag toch hopen voor jullie dat ze die niet aanstellen als vervanger van Van Bronckhorst, al lijkt het er wel op. Superveel keuze heb je niet (als je met het bord op schoot blijft zitten), maar je haalt dan iemand voor de korte termijn, die waarschijnlijk ook nog eens 'lelijk'/'saai' voetbal gaat spelen. Tijd om eens outside the box te denken voor de directie. Willen misschien geen (grote) gok nemen, maar met Advocaat kom je ook niet verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 februari 2019 Share Geplaatst 5 februari 2019 Over bord op schoot gesproken, Michel Vlap zie ik wel graag komen. Al is het alleen maar door dit filmpje Geweldige vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 februari 2019 Share Geplaatst 6 februari 2019 Ik zag een Feyenoord prullenbak. Laat maar komen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten