Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Gio over Martina;

Citaat

"We hebben hem gehaald voor de positie centraal", vertelt Giovanni van Bronckhorst aan FOX Sports. "Daar heeft hij in het verleden gespeeld."

We hebben dus iemand gehuurd die al 5 jaar niet serieus als centrale verdediger heeft gespeeld, om daar vervolgens te gaan spelen. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei PJHoutman:

Lul toch niet zo. Het is de Eredivisie hoor, die jongen is daar prima toe in staat.

Tuurlijk. Maar het is wel vreemd dat je een speler haalt die je neer kunt zetten op een onderbezette en een goedbezette positie en dat je vervolgens zegt dat hij is gehaald voor de goedbezette positie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Hwb:

Tuurlijk. Maar het is wel vreemd dat je een speler haalt die je neer kunt zetten op een onderbezette en een goedbezette positie en dat je vervolgens zegt dat hij is gehaald voor de goedbezette positie.

We hebben twee CVs (drie als je JSJ meetelt) en twee RBs, ik zou zeggen dat CV minder goed bezet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

We hebben twee CVs (drie als je JSJ meetelt) en twee RBs, ik zou zeggen dat CV minder goed bezet is.

Botteghin (vooruit, geblesseerd)

Van Beek

Vd Heijden

St. Juste

Geertruida

Verdonk

Dat heb je tegenover een rechtsback die eigenlijk centrale verdediger is (en je daar nu een kans zou kunnen geven) en eentje die niet voldoet. Ik zou lekker Martina op rb zetten en St Juste naar het centrum schuiven. Lijkt mij een veel betere optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdonk is toch linksback en st juste wordt op rechtsback gebruikt. Geertruida is niet goed genoeg (nog) en Botteghin lang gbelesseerd, dus zo onderbezet is die plaats niet.

Bij Ajax tel je Frenkie Cruijff toch ook niet mee bij de centrale verdedigers bv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Hwb:

Botteghin (vooruit, geblesseerd)

Van Beek

Vd Heijden

St. Juste

Geertruida

Verdonk

Dat heb je tegenover een rechtsback die eigenlijk centrale verdediger is (en je daar nu een kans zou kunnen geven) en eentje die niet voldoet. Ik zou lekker Martina op rb zetten en St Juste naar het centrum schuiven. Lijkt mij een veel betere optie.

Verdonk en St. Juste zijn absoluut geen capabele CVs. Nee, zelfs niet voor de Eredivisie. Daarbij is het bij Feyenoord de bedoeling dat de backs aanvallen, dat kan Martina helemaal niet. Dus St. Juste rb en Martina centraal is veel logischer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei 007mark:

Denk nog wel eens terug aan de tijd met Fred Rutten. Achteraf gezien was dat allemaal zo slecht nog niet.

Fredje Rutten is gewoon een goede trainer. 

En mbt Martina, zolang Van Beek het slachtoffer is van zijn komst vind ik alles best. 

bewerkt door Tomasson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je beter Rutten hebben dan Advocaat inderdaad. Mag toch hopen voor jullie dat ze die niet aanstellen als vervanger van Van Bronckhorst, al lijkt het er wel op. Superveel keuze heb je niet (als je met het bord op schoot blijft zitten), maar je haalt dan iemand voor de korte termijn, die waarschijnlijk ook nog eens 'lelijk'/'saai' voetbal gaat spelen. Tijd om eens outside the box te denken voor de directie. Willen misschien geen (grote) gok nemen, maar met Advocaat kom je ook niet verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites