19CH98 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 23 minuten geleden zei timpy00: Hoe kijken jullie naar de schorsing van Overmars en de resultaten van dat onderzoek. Ik vind de online tendens wel heel bagatelliserend eerlijk gezegd. Er zijn heel veel mensen die het belangrijker vinden dat Ajax wint dan dat vrouwen gewoon hun werk kunnen doen. Gecombineerd met het feit dat in hun ogen Ajax met Overmars "gewoon" bovenaan zou staan krijg je dit. Om eerlijk te zijn vind ik dat walgelijk maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 13 minuten geleden zei timpy00: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/veb-komt-met-zeer-kritische-vragen-alle-verantwoordelijken-moeten-zich-zorgen-maken Dit is al helemaal kwalijk. Deze man noemt zonder vorm van bewijs iemand een oplichter. Benoemt in zijn betoog vooral aannames. Want hoe kan hij beoordelen over de kwaliteit van al die spelers? Echt heel droevig dit om te lezen als dit organen zijn die inspraak hebben. Ik denk wel dat het belangrijk is dat Ajax openheid van zaken geeft in bijv. een zeven miljoen verschil bij de aankoop van Akpom. Dat was sowieso al een verrassende transfer, maar als het inderdaad klopt dat hij voor vijf miljoen gekocht had kunnen worden, dan denk ik dat je zeker vraagtekens bij dat verschil mag plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 38 minuten geleden zei PJHoutman: Ik denk wel dat het belangrijk is dat Ajax openheid van zaken geeft in bijv. een zeven miljoen verschil bij de aankoop van Akpom. Dat was sowieso al een verrassende transfer, maar als het inderdaad klopt dat hij voor vijf miljoen gekocht had kunnen worden, dan denk ik dat je zeker vraagtekens bij dat verschil mag plaatsen. Ze waren al rond met een Franse club voor 11 + 2 miljoen. Dus die 5 miljoen lijkt me op niks gebaseerd. Verder lijkt mij 5 miljoen voor de spelrr van het jaar en topscorer van championship ook niet reëel. Oh ja onderzoeken zijn verder goed hoor. Maar bovenstaande is gewoon op helemaal niks gebaseerd en benoemd zo iemand wel dat is echt kwalijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 uur geleden zei 19CH98: Er zijn heel veel mensen die het belangrijker vinden dat Ajax wint dan dat vrouwen gewoon hun werk kunnen doen. Gecombineerd met het feit dat in hun ogen Ajax met Overmars "gewoon" bovenaan zou staan krijg je dit. Om eerlijk te zijn vind ik dat walgelijk maar goed. Inderdaad, het waren ook niet een paar mislukte/achterlijke versierpogingen, maar spammen met zwaar ongepaste shit, '300 pagina's'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) Plus, er zijn ook verklaringen dat hij minstens een beperkt geklede speelster in de fysioruimte (waar hij op dat moment überhaupt al niet hoort te zijn, wat hij vaker deed) heeft betast. Weet niet of daar officieel een klacht van is gekomen en of dat is meegenomen, maar het kwam wel naar voren in een stuk van (volgens mij) Het Parool. Is ook veelzeggend dat hij in principe 2 jaar schorsing krijgt (waarvan 1 voorwaardelijk). Dan is er echt wel wat aan de hand geweest en niet alleen een paar gevoelige vrouwen. 17 november 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 2 uur geleden zei Hwb: Plus, er zijn ook verklaringen dat hij minstens een beperkt geklede speelster in de fysioruimte (waar hij op dat moment überhaupt al niet hoort te zijn, wat hij vaker deed) heeft betast. Weet niet of daar officieel een klacht van is gekomen en of dat is meegenomen, maar het kwam wel naar voren in een stuk van (volgens mij) Het Parool. Is ook veelzeggend dat hij in principe 2 jaar schorsing krijgt (waarvan 1 voorwaardelijk). Dan is er echt wel wat aan de hand geweest en niet alleen een paar gevoelige vrouwen. De schorsing is na wat ik heb gelezen op basis van 1 zaak die hard gemaakt kon worden omdat hij een dickpic had gestuurd. De andere zaken waren te moeilijk om te bewijzen. Overigens heeft Henk Spaan al dat boek in twijfel getrokken over het verhaal van de familie van Nouri die 60 miljoen zou hebben gewild. Heeft tevens aangegeven dat de schrijver ook in deze geen reactie heeft gevraagd aan de familie Nouri. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Overmars mag een jaar niet in Nederland werken. Klaar. Gewoon in Antwerpen laten. Daar een mooie club opzetten waar Ajax alleen maar jaloers op kan zijn. Daarna verder kijken wat die kan in zijn carrière. Op met een zijn hele leven te cancelen is ook iets te gortig. Hij heeft nu zijn straf. Klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 24 minuten geleden zei Rinus: Overmars mag een jaar niet in Nederland werken. Klaar. Gewoon in Antwerpen laten. Daar een mooie club opzetten waar Ajax alleen maar jaloers op kan zijn. Daarna verder kijken wat die kan in zijn carrière. Op met een zijn hele leven te cancelen is ook iets te gortig. Hij heeft nu zijn straf. Klaar. Buiten dat het daarmee niet per se klaar is zoals onderzocht is. Wat is je punt met daar een mooie club neerzetten waat Ajax jaloers op moet zijn? Dat interpreteer ik alsof je claimt dat het de schuld is van Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 7 uur geleden zei timpy00: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/veb-komt-met-zeer-kritische-vragen-alle-verantwoordelijken-moeten-zich-zorgen-maken Dit is al helemaal kwalijk. Deze man noemt zonder vorm van bewijs iemand een oplichter. Benoemt in zijn betoog vooral aannames. Want hoe kan hij beoordelen over de kwaliteit van al die spelers? Echt heel droevig dit om te lezen als dit organen zijn die inspraak hebben. Krijg je bij een beursgenoteerd bedrijf. Dan gaan er organen als dit er zich mee bemoeien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 uur geleden zei rich ruzzian: Krijg je bij een beursgenoteerd bedrijf. Dan gaan er organen als dit er zich mee bemoeien Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat een betreffend orgaan uitspraken doet op eigen gevoel, lijkt me dat dit feiten moeten zijn omdat je anders invloed hebt op een koers bijvoorbeeld. Het voorbeeld met Akpom is zelfs zo schrijnend dat er voldoende 'bewijs' is dat Akpom altijd voor dit bedrag ongeveer zou gaan omdat er een andere club ongeveer hetzelfde wilde betalen. Dan is dat echt heel kwalijk imo als je dat zomaar roept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 20 minuten geleden zei timpy00: Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat een betreffend orgaan uitspraken doet op eigen gevoel, lijkt me dat dit feiten moeten zijn omdat je anders invloed hebt op een koers bijvoorbeeld. Het voorbeeld met Akpom is zelfs zo schrijnend dat er voldoende 'bewijs' is dat Akpom altijd voor dit bedrag ongeveer zou gaan omdat er een andere club ongeveer hetzelfde wilde betalen. Dan is dat echt heel kwalijk imo als je dat zomaar roept. Ik heb het van de zomer allemaal niet heel erg gevolgd, maar wat voor bewijs was dat dan? Gewoon dingen die in de media/door zaakwaarnemers/Mislintat geroepen werden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 55 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb het van de zomer allemaal niet heel erg gevolgd, maar wat voor bewijs was dat dan? Gewoon dingen die in de media/door zaakwaarnemers/Mislintat geroepen werden? In deze bedoelde ik dat Middlesbrough al rond was met Lens voor 10+2. Dus het is heel raar om hardop te doen dat het 5 miljoen had kunnen zijn, en daar twijfels bij te trekken. Zeker gezien de rol van deze persoon en het orgaan waar hij onderdeel van uit maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Er waren rond de transfers al heel snel verhalen dat Mislintat veel te veel betaald had voor die spelers. Volgens mij ontstond het rond het verhaal dat hij zaken deed met een agentschap dat aandelen had in zijn bedrijfje. Daarbij werden bij tal van aankopen bedragen genoemd wat ze waard waren, maar veel mensen vonden de betaalde bedragen realistischer (zelfs als ze aan de hoge kant waren) dan de genoemde bedragen waarvoor een speler gehaald zou kunnen worden. Zo werd van Manssverk gezegd dat hij een jaar eerder voor 2,5 mln ofzo naar Feyenoord had gekund, terwijl Ajax nu 6 betaalde. Zo'n prijsstijging is bij een jonge speler die in dat jaar zowel groepsfase Conference League als kwalificatie CL heeft gespeeld (en zich dus als basisspeler in Noorwegen voor de kwalificatie CL heeft geplaatst), is helemaal niet heel gek. Akpom was een ander voorbeeld. Ramaj ging het ook over, maar daarvan is redelijk duidelijk geworden dat er minder betaald werd dan in eerste instantie werd geroepen. 18 november 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 13 uur geleden zei timpy00: In deze bedoelde ik dat Middlesbrough al rond was met Lens voor 10+2. Dus het is heel raar om hardop te doen dat het 5 miljoen had kunnen zijn, en daar twijfels bij te trekken. Zeker gezien de rol van deze persoon en het orgaan waar hij onderdeel van uit maakt. Ik bedoelde meer wat de bron is voor die 10+2. Want dat kan net zo goed gewoon een zaakwaarnemer zijn die wat roept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) 16 minuten geleden zei PJHoutman: Ik bedoelde meer wat de bron is voor die 10+2. Want dat kan net zo goed gewoon een zaakwaarnemer zijn die wat roept. L'Équipe kwam daarmee. 18 november 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 (bewerkt) Ik heb wel eens schoenen op marktplaats neergezet met als vraagprijs ''graag bieden'' en hoopte op 15 euro, bood er ene S. Mislintat uit Kamen (Duitsland) 20 euro. Heb gelijk de politie gebeld. 19 november 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 5 minuten geleden zei cimbomcu: Ik heb wel eens schoenen op marktplaats neergezet met als vraagprijs ''graag bieden'' en hoopte op 15 euro, bood er ene S. Mislintat uit Kamen (Duitsland) 20 euro. Heb gelijk de politie gebeld. De politie mag best gebeld worden dan als die 20 euro niet uit dhr Mislintat zijn eigen portemonnee komt en misschien ook nog wel 50% van zijn aankoopbedrag naar een bedrijf gaat waar toevallig mvr Mislintat de voorzitster van is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: De politie mag best gebeld worden dan als die 20 euro niet uit dhr Mislintat zijn eigen portemonnee komt en misschien ook nog wel 50% van zijn aankoopbedrag naar een bedrijf gaat waar toevallig mvr Mislintat de voorzitster van is. De politie vertelde mij dat iemand anders 18 euro had geboden, en het best kan gebeuren dat herr Mislintat het zo graag wilde hebben, dat hij 2 euro meer bood en hij dus de schoenen terecht heeft gekregen. Ik had geen zaak en heb teleurgesteld de telefoon opgehangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 (bewerkt) 21 minuten geleden zei La Pulga: De politie mag best gebeld worden dan als die 20 euro niet uit dhr Mislintat zijn eigen portemonnee komt en misschien ook nog wel 50% van zijn aankoopbedrag naar een bedrijf gaat waar toevallig mvr Mislintat de voorzitster van is. Laten we dit inderdaad gewoon negeren en doen alsof het er niet staat. Overigens slaat je schoenen vergelijking natuurlijk nergens op, volgens jouw schoenen vergelijking koopt hij dan de schoenen voor hem persoonlijk met ze eigen centjes. In dit verhaal heeft hij schoenen gekocht voor Ajax waar hij te veel geld voor heeft betaald en misschien (en daar gaat het nu om) zelf van heeft geprofiteerd bij een derde. Nu Mislintat is ontslagen blijven de overbetaalde schoenen nog eigendom van Ajax maar staat ze in de schoenenkast oud en versleten te worden omdat er niemand naar omkijkt. Zo raken de schoenen minder waard en gaat Ajax verlies maken op een paar schoenen omdat Mislintat 20 euro had uitgegeven terwijl Ajax die 20 euro graag had gestopt in enkel een rechterbuitenkantschoen. Dat Ajax dit beter moest controleren is natuurlijk ook de schuld van Ajax. Daaraan nog toevoegend, mijn moeder heeft wel eens wat op Marktplaats gezet met bieden en heb ik dan met mijn eigen account een bod er op uitgebracht zodat iemand mij kon overbieden. Dat had in dit geval Middlesbrough ook kunnen hebben afgesproken met de andere club( weet even niet meer welke club) Merk wel echt dat er interland periode is, wat saai zeg. Wat verwachten jullie van de degradatiekraker van komende zaterdag? Vitesse met een nieuwe technische staf, Ajax met hopelijk een uitgeruste selectie want zoveel internationals zijn er nou ook weer niet. 19 november 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Vitesse heeft minimaal zoveel gebreken als Ajax, dus in deze wedstrijd zal op zijn minst het kwaliteitsverschil wel gewoon de doorslag geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Laten we dit inderdaad gewoon negeren en doen alsof het er niet staat. Overigens slaat je schoenen vergelijking natuurlijk nergens op, volgens jouw schoenen vergelijking koopt hij dan de schoenen voor hem persoonlijk met ze eigen centjes. In dit verhaal heeft hij schoenen gekocht voor Ajax waar hij te veel geld voor heeft betaald en misschien (en daar gaat het nu om) zelf van heeft geprofiteerd bij een derde. Nu Mislintat is ontslagen blijven de overbetaalde schoenen nog eigendom van Ajax maar staat ze in de schoenenkast oud en versleten te worden omdat er niemand naar omkijkt. Zo raken de schoenen minder waard en gaat Ajax verlies maken op een paar schoenen omdat Mislintat 20 euro had uitgegeven terwijl Ajax die 20 euro graag had gestopt in enkel een rechterbuitenkantschoen. Dat Ajax dit beter moest controleren is natuurlijk ook de schuld van Ajax. Daaraan nog toevoegend, mijn moeder heeft wel eens wat op Marktplaats gezet met bieden en heb ik dan met mijn eigen account een bod er op uitgebracht zodat iemand mij kon overbieden. Dat had in dit geval Middlesbrough ook kunnen hebben afgesproken met de andere club( weet even niet meer welke club) Merk wel echt dat er interland periode is, wat saai zeg. Wat verwachten jullie van de degradatiekraker van komende zaterdag? Vitesse met een nieuwe technische staf, Ajax met hopelijk een uitgeruste selectie want zoveel internationals zijn er nou ook weer niet. Het enige verschil is dat ik ervan uit ga dat het niet waar is en jij ervan uitgaat dat het wel waar is en bladen zoals De Telegraaf gelooft. Vergelijking van mij is zeker mank, net zo mank als de verdachtmakingen. Stuttgart heeft ondertussen zijn onderzoek afgerond en niks geks gevonden. Daarnaast ga jij niet in op wat in het vorige pagina stond dat bijvoorbeeld Lens ook ongeveer hetzelfde bedrag wilde betalen voor Akpom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 7 minuten geleden zei cimbomcu: Het enige verschil is dat ik ervan uit ga dat het niet waar is en jij ervan uitgaat dat het wel waar is en bladen zoals De Telegraaf gelooft. Vergelijking van mij is zeker mank, net zo mank als de verdachtmakingen. Stuttgart heeft ondertussen zijn onderzoek afgerond en niks geks gevonden. Daarnaast ga jij niet in op wat in het vorige pagina stond dat bijvoorbeeld Lens ook ongeveer hetzelfde bedrag wilde betalen voor Akpom. Citaat Daaraan nog toevoegend, mijn moeder heeft wel eens wat op Marktplaats gezet met bieden en heb ik dan met mijn eigen account een bod er op uitgebracht zodat iemand mij kon overbieden. Dat had in dit geval Middlesbrough ook kunnen hebben afgesproken met de andere club( weet even niet meer welke club) En ik ga er ook niet perse vanuit, maar er liggen wel feiten op tafel waarop Mislintat er niet goed voorstaat. Volgens mij is er ook nog nooit een technisch directeur aangesteld om vervolgens na zijn eerste transferperiode hem al te ontslaan. Ook dat Sosa twee dagen voor de transfer van zaakwaarnemer veranderd is natuurlijk erg discutabel. Voor mij is het gewoon onderzoekje afwachten en uiteraard is het hele bestuur verantwoordelijk voor dit en is het makkelijk vingertje wijzen naar Mislintat. Bij Stuttgart heeft die ook niet echt zo'n extreme transferperiode gehad als afgelopen zomer. In mijn ogen heeft die gewoon te veel betaald voor spelers waarvan het vooral paniekaankopen bleken te zijn. Media schreeuwde om een linksachter, Mislintat haalt er 2. Media schreeuwt om een back-up voor Brobbey, Mislintat haalt er 2. Rulli en Pasveer raken geblesseerd, Mislintat haalt een onbekende Duitser dat redelijk blijkt te kunnen keepen. Sutalo moest en zal gehaald worden, lijkt iets te veel voor zijn betaald en lijkt ze draai nog niet te kunnen vinden. Forbs lijkt me uit de koker van die nieuwe jeugdscout te komen, spelertje dat kan doorgroeien. Gaeei is voor mij nog een raadsel een Boompie is gewoon een slimme breedteaankoop geweest. Tahirovic is volgens mij tot nu toe ook wel prima, al had je daar ook gewoon Vos voor. Ook op de laatste dag Conceicao wegdoen terwijl je geen vaste rechtsbuiten heb vind ik vreemd, maar misschien lag die niet zo lekker in de groep. Maakte in ze invalbeurten een geïrriteerde indruk. Verder, samen met het bestuur, een ongelukkige keuze gemaakt qua trainer en ook lijkt me dat Tadic en Klaassen niet voor niets zijn vertrokken, al was het Klaassen dat natuurlijk niet op het bankje wilde zitten. Ben dan ook wel jaloers op de transfers dat PSV heeft gedaan en uiteraard de trainer die zij hebben aangesteld. Allen hadden ze niet misstaan bij Ajax en je was voor de helft goedkoper uit. Heb ik iedereen zo'n beetje gehad, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Je hebt iedereen gehad maar vind het niet sterk. 1. Waarom zou Middelsbrough en Lens opeens samen werken om een hoger bedrag te kunnen krijgen Lens wil net als Ajax gewoon een spits en Ajax bood meer dus kreeg de spits. 2. Dat hij zo snel is ontslagen is zeker hem aan te rekenen, maar ook zeker Ajax en de manier van beleid voeren. Heel simpel: als je hem na 3 maanden gaat ontslaan moet je hem geen 100 miljoen laten uitgeven. 3. Je noemt Sosa, maar dat vind ik dus flauw. Stuttgart heeft dat onderzocht en niks geks gevonden. Of zij doen hun onderzoek slecht, of je gaat er gewoon van uit dat het klopt. Ik doe het laatste. 4. Over de spitsen, ik zou iig liever of Akpom of Mikau halen en niet beide. Geen idee waarom dat zo is gedaan. 5. Dat Chico weg is lijkt mij alleen maar goed, alleen geen vervanger is dan wel jammer 6. Linksbacks was duidelijk dat Steijn na Avila nog een back wilde en je weet hoe moeilijk de situatie was tussen Sven en Steijn. 7. Keeper erbij leek me logisch. Met Pasveer en Rulli 2 lang geblesseerden, en dan had je alleen nog Gorter die ook geen onbetwistbare indruk maakt. Die keeper die er niks van kon en maar reservekeeper was doet het nu opeens erg goed. Zegt mij genoeg over de media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Netjes, we gaan met punten werken zodat het overzichtelijk blijft. 1. Hoeft niet in samenwerking met Lens natuurlijk, paar krantenartikelen met fake news kan zo getypt worden. Feit is dat er voor Akpom toch wel wat te veel voor is betaald, vooral als het niet je eerste spits gaat worden. 2. Ze hadden hem überhaupt nooit zelfstandig aan de slag mogen laten gaan in ze eerste transferperiode. Fout van het bestuur inderdaad. 3. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1153030/mislintat-liet-sosa-van-zaakwaarnemer-wisselen.html hier is dus helemaal niets van waar? Kan dat namelijk nergens vinden. Stuttgart heeft toch alleen onderzoek gedaan van de periode dat hij daar werkzaam was? 4. Eens dat we eens zijn. 5. Dus dan is het niet alleen maar goed, want je hebt momenteel geen echte rechtsbuiten omdat Berghuis daar te kort komt en Forbs liever op links speelt. Al valt hij mij wel positief op trouwens, maar dat wist niemand op 1 september nog. 6. Avila is dus helemaal geen linksback, wat al helemaal vreemd is als je voor zoveel geld een speler scout. 7. Ja keepertje was logisch, het bedrag is wat hoog maar het is een goede talentvolle keeper. Ook eens dat we eens zijn. Met een andere TD was of Olij of Noppert gekomen, dan heb ik liever deze Duitser die nog wat transferwaarde heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Netjes, we gaan met punten werken zodat het overzichtelijk blijft. 1. Hoeft niet in samenwerking met Lens natuurlijk, paar krantenartikelen met fake news kan zo getypt worden. Feit is dat er voor Akpom toch wel wat te veel voor is betaald, vooral als het niet je eerste spits gaat worden. Vervang krantenartikelen door Twitter/X-berichten en je hebt wat er volgens mij deze winter gebeurde toen een FM-speler een paar geruchten de wereld instuurde over belangstelling voor spelers. Dus ja, zeer reele situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten