Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Jespresso: Hoe kan je Onana de schuld geven? Schöne moet gewoon optyfen bij die bal, wat een debiel. Verder was de keuze voor Dolberg gewoon waanzinnig slecht, die jongen is echt een mentaal wrak en dat kan je in zo'n pot echt niet gebruiken. Ajax pakte het na de 2-2 op zoals ze de tweede helft hadden moeten beginnen. Achteruit lopen vanaf minuut 45 hou je gewoon niet vol en als je dan al twee goals om je oren hebt na een kwartier wordt het paniek, maak je je eigen kansen niet en voel je gewoon dat die bal nog gaat vallen in de laatste seconde. Heb trouwens nog niemand zien zeggen dat het schandalig is dat Tagliafico én De Ligt gewoon geen tackle maken, daar moet je toch met heel je leven voor glijden? Denk dat iedereen gewoon trots mag zijn op deze prestatie, simpele Feyenoord fans zullen erom lachen waarschijnlijk, maar ik heb wel genoten. Wat een heerlijke prestaties en dat het dan zo moet eindigen is eeuwig zonde en ontiegelijk zuur. Ik zou willen dat we zoiets binnenkort nog mee mogen maken in de Kuip. Heb je het wel gezien? Ja schone staat in de weg, maar vervolgens wil schone die bal wegschoppen en schopt Onana gewoon compleet mis en die schopt schone van de benen. hoe die goals dan vallen. Die 2-1 is al om te janken, sta je met je 2 centrale verdedigers voorin. Dan valt die 2e goal, nog meer om te janken. Maar dan moet je het gewoon met de vele kansen die je krijgt afmaken he. Verliezen kan, maar dit is wel totaal onnodig en heel erg zuur. Het is ook maar afwachten wat sit gaat doen met de jongens richting de competitie. Dat je met dolberg dan begint is wel een keuze die ik echt niet kan rijmen. En ook de wissel van sinkgraven, hoewel die het niet eens slecht deed, vind ik een hele vreemde keuze. Om dan nog maar niet te praten over die mallejan. Wij heef die vent gescout? Edit: en dan zie ik dat blind een dikke voldoende kreeg? Die zat gewoon bij llorente vrijwel elk duel mis. Tadic, idem dito. Geeft wel gewoon weer een assist, maar die bracht gewoon veel te weinig. Het is wel een trots gevoel wat overheerst, absoluut. Maar ben er wel poepflauw van. 9 mei 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 @Elsjorro1990 Ik denk dat Onana gewoon heeft gecoacht en dat Schone gewoon in de weg liep. Goals tegen zijn idd om te janken, vond Tagliafico ook enorm zwak, rechterkant lag constant open. Wissel van Sinkgraven vind ik volkomen logisch; Tadic naar de spits om nog een balletje proberen vast te houden en Sinkgraven het loopwerk doen op de flank. Dat Magallan erin komt vind ik echt lachwekkend, die heeft het ongeluk aan zn reet hangen en komt er nu weer in. Ik heb een tijdje Argentijns voetbal gevolgd en zag toen al dat deze jongen er vrij weinig van kan. Verdedigen kan hij, maar aan de bal of rond de bal is het een regelrecht drama, echt heel slecht gescout. Boca fans juichten toen deze koekebakker aan Ajax werd verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Vond Sink eigenlijk ook goed invallen. Vond dat wel een goede zet ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 5 minuten geleden zei Jespresso: @Elsjorro1990 Ik denk dat Onana gewoon heeft gecoacht en dat Schone gewoon in de weg liep. Goals tegen zijn idd om te janken, vond Tagliafico ook enorm zwak, rechterkant lag constant open. Wissel van Sinkgraven vind ik volkomen logisch; Tadic naar de spits om nog een balletje proberen vast te houden en Sinkgraven het loopwerk doen op de flank. Dat Magallan erin komt vind ik echt lachwekkend, die heeft het ongeluk aan zn reet hangen en komt er nu weer in. Ik heb een tijdje Argentijns voetbal gevolgd en zag toen al dat deze jongen er vrij weinig van kan. Verdedigen kan hij, maar aan de bal of rond de bal is het een regelrecht drama, echt heel slecht gescout. Boca fans juichten toen deze koekebakker aan Ajax werd verkocht. Wissel van sinkgraven logisch? Dan gooi je toch Huntelaar er in? Als er iemand is die wel een balletje kan vast houden en het die 2 centrale verdedigers lastig kan maken is hij het wel. Snap ik helemaal niks van. ik zie nu pas die 3e goal terug, gisteren gelijk de tv uitgezet. Maar wat heb je daar een pech zeg. De ligt die die bal verkeerd raakt, magallan die wegglijd, en dan vervolgens tagliafico en de ligt die niet ingrijpen? Zoals ik het zie had de ligt die bal makkelijk gehad met een sliding. Nu kwam die 1 teenlengte te kort. Man wat een kutzooi. Krijg wk finale 2010 gevoelens hiervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 2 minuten geleden zei Gert: Vond Sink eigenlijk ook goed invallen. Vond dat wel een goede zet ook. Vind het totaal waanzinnig en dat meen ik echt. Nogmaals, hij deed het naar behoren. Maar vooraf gezien is die wissel compleet krankjorum, totaal geen ritme, welgeteld 307 minuten gemaakt dit seizoen. Had ten alle tijde Huntelaar er in moeten gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wissel van sinkgraven logisch? Dan gooi je toch Huntelaar er in? Als er iemand is die wel een balletje kan vast houden en het die 2 centrale verdedigers lastig kan maken is hij het wel. Snap ik helemaal niks van. ik zie nu pas die 3e goal terug, gisteren gelijk de tv uitgezet. Maar wat heb je daar een pech zeg. De ligt die die bal verkeerd raakt, magallan die wegglijd, en dan vervolgens tagliafico en de ligt die niet ingrijpen? Zoals ik het zie had de ligt die bal makkelijk gehad met een sliding. Nu kwam die 1 teenlengte te kort. Man wat een kutzooi. Krijg wk finale 2010 gevoelens hiervan. Nico en De Ligt rekenden waarschijnlijk allebei dat de ander een sliding zou zetten, dat is in die situatie niet te communiceren en dus ongelofelijk zonde dat er niet iemand een vol block zet. Wordt dus echt beslist op de kleinste marges. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Dus je geeft Schöne de schuld omdat je dénkt dat Onana coachte? En zelfs als hij coachte, waar moest Schöne naar toe dan? Hij kan niet zomaar oplossen he. Net als dat de twee CV's weg waren. Dat is doodnormaal in zo'n situatie. Komt die bal goed voor en kopt De Ligt hem erin, of mist Moura, dan heeft niemand het daarover. Sinkgraven prima wissel. Tadic in de punt, Sinkgraven als versterking op het middenveld, waar je te kort aan het komen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Vind het totaal waanzinnig en dat meen ik echt. Nogmaals, hij deed het naar behoren. Maar vooraf gezien is die wissel compleet krankjorum, totaal geen ritme, welgeteld 307 minuten gemaakt dit seizoen. Had ten alle tijde Huntelaar er in moeten gooien. Ten Hag zet hem toch op de bank als wissel. Je hoeft als invaller toch niet perse wedstrijdritme te hebben. Dat hebben vaste wissels toch heel vaak niet. Hij kwam erin om het gevaar van de rechtsback op te vangen denk ik. En die aanvallende back gaf dan ruimte weg waar een frisse Sink dan van zou kunnen profiteren. Vanaf eigen helft heb je dan met Huntelaar zo ver van het doel vd tegenstander toch helemaal niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 9 minuten geleden zei Gert: Ten Hag zet hem toch op de bank als wissel. Je hoeft als invaller toch niet perse wedstrijdritme te hebben. Dat hebben vaste wissels toch heel vaak niet. Hij kwam erin om het gevaar van de rechtsback op te vangen denk ik. En die aanvallende back gaf dan ruimte weg waar een frisse Sink dan van zou kunnen profiteren. Vanaf eigen helft heb je dan met Huntelaar zo ver van het doel vd tegenstander toch helemaal niks aan. Met andere woorden, nadat je je rechtsback al als middenvelder bent gaan gebruiken ga je je organisatie nog meer omgooien met sinkgraven erin. Tuurlijk moet je wedstrijdritme hebben, je hebt potverdorie een spits op de bank zitten die je juist in deze situaties, het vasthouden van de bal, uitermate goed kunt gebruiken. Onbegrijpelijk dat Huntelaar niet in de basis stond en onbegrijpelijk dat hij hem alsnog niet inbrengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 19 minuten geleden zei Hwb: Dus je geeft Schöne de schuld omdat je dénkt dat Onana coachte? En zelfs als hij coachte, waar moest Schöne naar toe dan? Hij kan niet zomaar oplossen he. Net als dat de twee CV's weg waren. Dat is doodnormaal in zo'n situatie. Komt die bal goed voor en kopt De Ligt hem erin, of mist Moura, dan heeft niemand het daarover. Sinkgraven prima wissel. Tadic in de punt, Sinkgraven als versterking op het middenveld, waar je te kort aan het komen was. Dat vind ik echt een drogreden. “ als Ziyech 1 van de 100 kansen afmaakt, hebben we het nergens meer over” beetje dezelfde categorie. Prima dat je je 2 cv’s naar voren stuurt: maar dan moet je die vrije bal niet zo nemen. Dan moet je hem voor de pot gooien. Nu staat iedereen uit positie en ben je binnen 4/5 tikjes compleet weg. Vind ik onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Dat is achteraf praten. Persoonlijk denk ik dat Dolberg veel gevaarlijker kan zijn tegen dat centrale duo dan Huntelaar. Alleen jammer dat Dolberg totaal niet in vorm is. Maar ik vond het zeker geen gekke gedachte om met hem te beginnen. Nu was het centrale duo van Tottenham ook niet heel sterk gisteren maar normaal gesproken gaat Huntelaar daar niet veel duels van winnen en al helemaal geen balletjes vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat vind ik echt een drogreden. “ als Ziyech 1 van de 100 kansen afmaakt, hebben we het nergens meer over” beetje dezelfde categorie. Prima dat je je 2 cv’s naar voren stuurt: maar dan moet je die vrije bal niet zo nemen. Dan moet je hem voor de pot gooien. Nu staat iedereen uit positie en ben je binnen 4/5 tikjes compleet weg. Vind ik onbegrijpelijk. Nee, het is geen drogreden. Er wordt nu gezocht naar specifieke omstandigheden bij de doelpunten en dan worden dingen aangehaald die doodnormaal zijn. En tuurlijk gooi je je organisatie om. Als je dat niet deed, speelde je zo ongeveer 1-op -1 op het hele veld. Trippier liep al zo diep, dat was geen verdediger meer. Dam kun je heel stoer met Tadic, Huntelaar en Ziyech voorin gaan spelen, maar dan kom je enorm onder druk te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Ja Huntelaar is ongeschikt dit soort wedstrijden, kom zeg. Had juist Magallan eerder erin gegooid tegenover Llorente. Makkelijk gelul allemaal ook van de Mourinho´s, Van Gaals en de rest van deze wereld. Ja ze bleven bij 2-0 gewoon vooruit voetballen. Ja, het Ajax waar iedereen op de wereld verliefd is op geworden is dit Ajax, gaan we dan bij een 2-0 voorsprong opeens het niet doen wat we het hele seizoen wel doen? Zou ik raar vinden. Wat gisteren gebeurde is pure pech, maar echt pure pech. Kun je niks aan doen. Mooi interview dit, Toby die bijna jankt omdat die Ajax heeft uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) Nou ja, vooruit gevoetbald? Na de 1-0 was het vooral Spurs dat de wedstrijd controleerde. De 2-0 kwam uit de lucht vallen. De tweede helft was heel matig, vooral de 2-1. Bij een 2-0 voorsprong in de halve finale CL, ga je niet met al je verdedigers (8 Ajacieden in de zestien van Spurs!!!!!!) naar een corner toe. In de omschakeling valt de 2-1 en de rest is helaas geschiedenis. 9 mei 2019 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 1 minuut geleden zei Satyr: Nou ja, vooruit gevoetbald? Na de 1-0 was het vooral Spurs dat de wedstrijd controleerde. De 2-0 kwam uit de lucht vallen. De tweede helft was heel matig, vooral de 2-1. Bij een 2-0 voorsprong in de halve finale CL, ga je niet met al je verdedigers (8 Ajacieden in de zestien van Spurs!!!!!!) naar een corner toe. In de omschakeling valt de 2-1 en de rest is helaas geschiedenis. Het was niet eens een corner hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 36 minuten geleden zei Elsjorro1990: Met andere woorden, nadat je je rechtsback al als middenvelder bent gaan gebruiken ga je je organisatie nog meer omgooien met sinkgraven erin. Tuurlijk moet je wedstrijdritme hebben, je hebt potverdorie een spits op de bank zitten die je juist in deze situaties, het vasthouden van de bal, uitermate goed kunt gebruiken. Onbegrijpelijk dat Huntelaar niet in de basis stond en onbegrijpelijk dat hij hem alsnog niet inbrengt. Wat heeft het zetten van Mous op het middenveld hiermee te maken. Dat is zijn natuurlijke positie en de keren dat hij hier in Ajax 1 speelde werd Ajax er alleen maar beter op. Lees in je posts vooral dat je heel graag Huntelaar had zien komen. Dat kan. Ik had hem ook liever ipv Dolberg gezien. Omdat Ajax de eerste helft nog wel met regelmaat op de helft van Spurs was. Maar het laatste deel was het toch tegenhouden. En hopen op de omschakeling. In die speelwijze komt Huntelaar snelheid tekort imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Vooruit voetballen heb ik in de tweede helft ook niet veel meer gezien. Juist vooral lange ballen, waardoor Spurs kon blijven drukken. Eerste kwartier van de tweede helft stond Ajax in een soort handbalverdediging. Weinig tot geen combinatievoetbal en geen druk op de bal. Dan krijg je het lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 3 minuten geleden zei Hwb: Vooruit voetballen heb ik in de tweede helft ook niet veel meer gezien. Juist vooral lange ballen, waardoor Spurs kon blijven drukken. Eerste kwartier van de tweede helft stond Ajax in een soort handbalverdediging. Weinig tot geen combinatievoetbal en geen druk op de bal. Dan krijg je het lastig. Ja, daardoor dacht ik na de 2-2 ook van dit gaat helemaal mis. Wel knap dat ze zich toen wel weer gepakten en toch wel weer wat meet voetballend creëren. Want t/m die 2-2 was het echt handballen zoals je zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Ja vooruit bedoel ik Sinkgraven en De Jong die in de 16 opdoken, Blind en De Ligt die meekwamen bij corners, backs nog steeds aanvallend mee deden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) 43 minuten geleden zei cimbomcu: Ja Huntelaar is ongeschikt dit soort wedstrijden, kom zeg. Had juist Magallan eerder erin gegooid tegenover Llorente. Makkelijk gelul allemaal ook van de Mourinho´s, Van Gaals en de rest van deze wereld. Ja ze bleven bij 2-0 gewoon vooruit voetballen. Ja, het Ajax waar iedereen op de wereld verliefd is op geworden is dit Ajax, gaan we dan bij een 2-0 voorsprong opeens het niet doen wat we het hele seizoen wel doen? Zou ik raar vinden. Wat gisteren gebeurde is pure pech, maar echt pure pech. Kun je niks aan doen. Mooi interview dit, Toby die bijna jankt omdat die Ajax heeft uitgeschakeld. Beginnen met ik had magallan er eerder ingegooid, dan hoef ik de rest van de post al niet meer te lezen. Pure pech noemen is ook een dooddoener zeg. Het is pure pech dat je met 9 man voor de bal staat bij die vrije bal, het is pure pech dat Onana en schone elkaar in de weg lopen en het is pure pech dat er niemand ingrijpt bij die 2-3 en er iemand wegglijd. Geloof je het zelf? 9 mei 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 40 minuten geleden zei Hwb: Nee, het is geen drogreden. Er wordt nu gezocht naar specifieke omstandigheden bij de doelpunten en dan worden dingen aangehaald die doodnormaal zijn. En tuurlijk gooi je je organisatie om. Als je dat niet deed, speelde je zo ongeveer 1-op -1 op het hele veld. Trippier liep al zo diep, dat was geen verdediger meer. Dam kun je heel stoer met Tadic, Huntelaar en Ziyech voorin gaan spelen, maar dan kom je enorm onder druk te staan. Nogmaals: als je die vrije bal voor de pot gooit, is het doodnormaal dat je met je luchtmacht naar voren komt ja. Maar dat is niet waar die bal heen gaat he. Overigens sta je 2-0 voor. Prima dat je dan de ligt naar voren stuurt, immers kan die man aardig koppen. Maar waarom dan blind er ook bij gooien? Waarom daar niet dat extra stukje zekerheid in je verdediging pakken? Dan nog kun je eerder tadic/Ziyech iets terug laten zakken dan dat je sinkgraven er in gooit. Je komt juist onder druk te staan doordat elke lange bal regelrecht teruggespeeld werd door spurs. Daar had je imo Huntelaar moeten gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Gert: Wat heeft het zetten van Mous op het middenveld hiermee te maken. Dat is zijn natuurlijke positie en de keren dat hij hier in Ajax 1 speelde werd Ajax er alleen maar beter op. Lees in je posts vooral dat je heel graag Huntelaar had zien komen. Dat kan. Ik had hem ook liever ipv Dolberg gezien. Omdat Ajax de eerste helft nog wel met regelmaat op de helft van Spurs was. Maar het laatste deel was het toch tegenhouden. En hopen op de omschakeling. In die speelwijze komt Huntelaar snelheid tekort imo. Dat is zijn natuurlijke positie.... kom op gertje. Is de natuurlijke positie van karsdorp ook de 10 positie omdat die daar tot zijn 19e gevoetbald heeft? Overigens is het niet die wisseling op zichzelf die ik vreemd vind, er is best wat voor te zeggen. Schone speelde dramatisch, dus dat daar wat moest gebeuren is wel duidelijk. Maar je gooit 3x je organisatie om. Middenvelder eruit, terwijl je al juist op dat middenveld onder druk staat. Snap ik niet. En dan doel ik dus op de wissel van van de beek. Ik had juist tadic/Ziyech teruggehaald of desnoods Dani de wit er in gegooid als extra middenvelder, wat die voorheen al een paar keer in de CL gedaan heeft. Ik blijf het ongelooflijke wissels vinden. 9 mei 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Elsjorro1990: Beginnen met ik had magallan er eerder ingegooid, dan hoef ik de rest van de post al niet meer te lezen. Pure pech noemen is ook een dooddoener zeg. Het is pure pech dat je met 9 man voor de bal staat bij die vrije bal, het is pure pech dat Onana en schone elkaar in de weg lopen en het is pure pech dat er niemand ingrijpt bij die 2-3 en er iemand wegglijd. Geloof je het zelf? Waarom geen Magallan? Volgens mij is het een beer van een gozer en had juist Blind alle moeite met Llorente. Schone en Onana? Ja dat is pure pech. Dat die bal van 2-3 zo toevallig ineens voor de voeten komt van Lucas? Ja idd pure pech. Als Blind achteren was gebleven, was die goal dan niet gevallen? Allemaal stom en achteraf gelul man. Besef je toch ook wel? Huntelaar heeft 1 keer goed ingevallen tegen Bayern, voor de rest CL alleen maar teleurgesteld. Kan hij niks aan doen, komt daar gewoon te kort voor. Hij kan helemaal geen bal vasthouden. 9 mei 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat is zijn natuurlijke positie.... kom op gertje. Is de natuurlijke positie van karsdorp ook de 10 positie omdat die daar tot zijn 19e gevoetbald heeft? Overigens is het niet die wisseling op zichzelf die ik vreemd vind, er is best wat voor te zeggen. Schone speelde dramatisch, dus dat daar wat moest gebeuren is wel duidelijk. Maar je gooit 3x je organisatie om. Middenvelder eruit, terwijl je al juist op dat middenveld onder druk staat. Snap ik niet. En dan doel ik dus op de wissel van van de beek. Ik had juist tadic/Ziyech teruggehaald of desnoods Dani de wit er in gegooid als extra middenvelder, wat die voorheen al een paar keer in de CL gedaan heeft. Ik blijf het ongeriefelijke wissels vinden. Eerlijk gezegd weet ik niet wat de natuurlijke positie van Karsdorp is. Ken hem alleen als back omdat ik de Feyenoord jeugd niet volg. Maar je vind Mous dus geen middenvelder? Dat kan hoor. Ik vind hem daar wel excelleren. En zie hem daar graag spelen volgend seizoen. Vond hem Heerenveen beker, Willem II beker en uit bij Spurs veel toevoegen op die plek. Dus daarom vond ik het een prima zet. Als ik je verhaal goed begrijp dan had je vd Beek liever niet gewisseld zien worden voor een verdediger (Magallan?). Of bedoel je wat anders. Daar ben ik het wel mee eens. Zo'n extra man achterin erbij en er op t middenveld 1 af halen heeft ook niet mijn voorkeur. Weet eigenlijk niet of Ajax toen met 5 achterin ging spelen. Of dat Magallan op Llorente ging staan en Blind er wat voor (die variant zou ik zelf ook overwogen hebben want vind Blind zelf ook sterk als VMC). Heb die laatste minuten veel te veel in de emotie beleefd. Sink voor Dolberg heb ik al eerder met je over gehad. Daar kan ik niet meer over kwijt dan dat ik al zei. Daar denken we beiden anders over. Dat kan natuurlijk. 9 mei 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Ja Huntelaar is ongeschikt dit soort wedstrijden, kom zeg. Had juist Magallan eerder erin gegooid tegenover Llorente. Makkelijk gelul allemaal ook van de Mourinho´s, Van Gaals en de rest van deze wereld. Ja ze bleven bij 2-0 gewoon vooruit voetballen. Ja, het Ajax waar iedereen op de wereld verliefd is op geworden is dit Ajax, gaan we dan bij een 2-0 voorsprong opeens het niet doen wat we het hele seizoen wel doen? Zou ik raar vinden. Wat gisteren gebeurde is pure pech, maar echt pure pech. Kun je niks aan doen. Mooi interview dit, Toby die bijna jankt omdat die Ajax heeft uitgeschakeld. Dit is onzin he. Tot de rust nog prima gedaan, maar in de tweede helft hebben we echt niet meer vooruit gespeeld het Thijssie en Daley kunnen met die vrije trap bij 2-0 in halve finale CL gewoon lekker achter kunnen blijven. Tuurlijk kan die goal dan altijd nog vallen maar je verkleint de kans iig wel. Eigenlijk totaal zinloos om hierover verder te analyseren maar soit. Trots op wat deze gasten gepresteerd hebben. Gaan we de komende 20 jaar niet meer zien, niet op zo'n wijze. Nu nog 2x knallen en de dubbel binnenslepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten