Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Benieuwd wat de nieuwe trainer in het restant van de wedstrijd gaat laten zien.

In het programma gaat dat ook een paar weken duren. Zal je zien dat ze ineens weer in vorm zijn, andere trainer hebben en wij wat blessures. Gaat nog 3-3 worden ook.

Debielen daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei misterhille:

Ik ben het met je eens hoor. Ik vrees er alleen voor dat zoiets eruit komt

Kan ik me niet voorstellen. Ik noem maar even wat; stel dat Feyenoord het kampioenschap op 1 goal misloopt terwijl ze 35 minuten minder hebben gespeeld dan de concurrent? En dat terwijl Feyenoord in deze geen enkele blaam treft?

Zou een gigantische rechtzaak worden waar de KNVB feitelijk geen poot heeft om op te staan. Wedstrijden dienen onder alle voorwaarden te worden uitgespeeld. 

Deze wedstrijd zal 100% worden uitgespeeld zonder publiek.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Tim':

Het is hier lastig te verstaan in de kantine. Wat zeiden ze?

De standaardtroep over dat Mislintat de ‘sleutels van de club heeft gekregen’, ‘allemaal spelers zonder kwaliteit heeft gekocht’, ‘Steijn er allemaal niks aan kan doen’, ‘dat de RvC en de directie er een zooitje van maakt door geen organisatie neer te zetten’, etc. etc.

Precies de stemmingmakerij waardoor we in deze situatie zijn beland. Hersenloze ‘supporters’ die alle mikmak vanuit de media als zoete koek slikken en niet snappen wat er allemaal bij komt kijken om een organisatie die op voetbalgebied totaal onderontwikkeld is gebleven (9 jaar lang), op een gezonde manier op te bouwen terwijl je een core business (de selectie) hebt die totaal niet goed loopt.

En ESPN gaat daar vrolijk mee door. Alsof je als capabele aannemer een huis koopt met allemaal houtrot, en dan na 1 maand volledig kapotgemaakt wordt omdat het huis niet als spiksplinternieuw opgeleverd kan worden.

Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

En ze gaan gewoon vrolijk door. Teringjantje zeg.

Ik zie alleen maar huilende kindjes, omaatjes en andere zielige mensjes om een beetje good will te kweken. Laat lekker die klootzakken zien die hier verantwoordelijk voor zijn daar achter dat goal.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Ik zie alleen maar huilende kindjes, omaatjes en andere zielige mensjes om een beetje good will te kweken. Laat lekker die klootzakken zien die hier verantwoordelijk voor zijn daar achter dat goal.  

image.png.7a886d44a337f8e4f2d045e028fde290.png

Zoals dit hier. Dit soort toestanden hebben we bij Anderlecht ook gehad. Dit soort wangedrag maakt het alleen maar erger

Link naar opmerking
Deel via andere websites