MetalMichael Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Kon je verwachten dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Benieuwd wat de nieuwe trainer in het restant van de wedstrijd gaat laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Wat een debielen blijven er toch... Wedstrijd zal niet ingehaald worden denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Zojuist zei misterhille: Wat een debielen blijven er toch... Wedstrijd zal niet ingehaald worden denk ik? Forfait Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 43 minuten geleden zei Thierryvane: En de rest van het hele zooitje: graag! Ik geef de hervatting vijf minuutjes voor er een nieuwe vuurpijl het veld op vliegt. Het duurde iets langer. Wat een ontiegelijke bende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei misterhille: Wat een debielen blijven er toch... Wedstrijd zal niet ingehaald worden denk ik? Waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei misterhille: Wat een debielen blijven er toch... Wedstrijd zal niet ingehaald worden denk ik? Is wel de bedoeling. Vraag is wanneer. Eerste optie is tegen Kerst, tenzij Ajax uit het bekertoernooi vliegt (dan eind november) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Moet Feyenoord dan niet ook uit het bekertoernooi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Gadverdamme wat een derrie op ESPN. Die mannen kunnen beter hun mond houden als ze zulke stemmingmakerij gaan verkondigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Zojuist zei PJHoutman: Waarom niet? Het is nu een 2e x dus zal waarschijnlijk definitief gestaakt worden. En voor veiligheid denk ik niet inhalen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Waar is het supportersliedje van Ajax dat begint met ‘90 minuten lang’ op gebaseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Zojuist zei PJHoutman: Moet Feyenoord dan niet ook uit het bekertoernooi? Gewoon tegen Jong Feyenoord, dan verlies je nog steeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Benieuwd wat de nieuwe trainer in het restant van de wedstrijd gaat laten zien. In het programma gaat dat ook een paar weken duren. Zal je zien dat ze ineens weer in vorm zijn, andere trainer hebben en wij wat blessures. Gaat nog 3-3 worden ook. Debielen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 2 minuten geleden zei misterhille: Het is nu een 2e x dus zal waarschijnlijk definitief gestaakt worden. En voor veiligheid denk ik niet inhalen... Maar dat is toch je reinste onzin? We gaan geen competitie bepalen op basis van een stel randdebielen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Zojuist zei PJHoutman: Maar dat is toch je reinste onzin? We gaan geen competitie bepalen op basis van een stel randdebielen. Ik ben het met je eens hoor. Ik vrees er alleen voor dat zoiets eruit komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Even een quotetje vanuit de harde kern. Gênant. Citaat Wij van vak 127 haten de rest van het stadion!!! Succes supporters! Ajax is om te schamen, nog nooit zo'n slechte competitie start gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Intens verdrietig om van die kleine guppies in dikke tranen te zien. Zulke wedstrijden moeten een onvergetelijke beleving zijn. Geen trauma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 6 minuten geleden zei Rogier.: Gadverdamme wat een derrie op ESPN. Die mannen kunnen beter hun mond houden als ze zulke stemmingmakerij gaan verkondigen. Het is hier lastig te verstaan in de kantine. Wat zeiden ze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 7 minuten geleden zei Rogier.: Gadverdamme wat een derrie op ESPN. Die mannen kunnen beter hun mond houden als ze zulke stemmingmakerij gaan verkondigen. En ze gaan gewoon vrolijk door. Teringjantje zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 (bewerkt) 8 minuten geleden zei misterhille: Ik ben het met je eens hoor. Ik vrees er alleen voor dat zoiets eruit komt Kan ik me niet voorstellen. Ik noem maar even wat; stel dat Feyenoord het kampioenschap op 1 goal misloopt terwijl ze 35 minuten minder hebben gespeeld dan de concurrent? En dat terwijl Feyenoord in deze geen enkele blaam treft? Zou een gigantische rechtzaak worden waar de KNVB feitelijk geen poot heeft om op te staan. Wedstrijden dienen onder alle voorwaarden te worden uitgespeeld. Deze wedstrijd zal 100% worden uitgespeeld zonder publiek. 24 september 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Zojuist zei Tim': Het is hier lastig te verstaan in de kantine. Wat zeiden ze? De standaardtroep over dat Mislintat de ‘sleutels van de club heeft gekregen’, ‘allemaal spelers zonder kwaliteit heeft gekocht’, ‘Steijn er allemaal niks aan kan doen’, ‘dat de RvC en de directie er een zooitje van maakt door geen organisatie neer te zetten’, etc. etc. Precies de stemmingmakerij waardoor we in deze situatie zijn beland. Hersenloze ‘supporters’ die alle mikmak vanuit de media als zoete koek slikken en niet snappen wat er allemaal bij komt kijken om een organisatie die op voetbalgebied totaal onderontwikkeld is gebleven (9 jaar lang), op een gezonde manier op te bouwen terwijl je een core business (de selectie) hebt die totaal niet goed loopt. En ESPN gaat daar vrolijk mee door. Alsof je als capabele aannemer een huis koopt met allemaal houtrot, en dan na 1 maand volledig kapotgemaakt wordt omdat het huis niet als spiksplinternieuw opgeleverd kan worden. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 3 minuten geleden zei Rogier.: En ze gaan gewoon vrolijk door. Teringjantje zeg. Ik zie alleen maar huilende kindjes, omaatjes en andere zielige mensjes om een beetje good will te kweken. Laat lekker die klootzakken zien die hier verantwoordelijk voor zijn daar achter dat goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Stadion leeg laten lopen en dan over half uurtje gewoon verder ballen. Der is toch geen plaats op de kalender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 2 minuten geleden zei Beppu: Ik zie alleen maar huilende kindjes, omaatjes en andere zielige mensjes om een beetje good will te kweken. Laat lekker die klootzakken zien die hier verantwoordelijk voor zijn daar achter dat goal. Zoals dit hier. Dit soort toestanden hebben we bij Anderlecht ook gehad. Dit soort wangedrag maakt het alleen maar erger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: Zoals dit hier. Dit soort toestanden hebben we bij Anderlecht ook gehad. Dit soort wangedrag maakt het alleen maar erger Was dikzakken vergeten, maar inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten