Dansmeister Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 4 minuten geleden zei Rogier.: Zou terecht zijn als een moderator deze offensieve post even verwijdert. Schandalige grap. Dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 1 uur geleden zei Kelvin: Ff statistiekje van hoop voor jullie. Van de laatste vier trainers die door Ajax zijn ontslagen waren er drie na een wedstrijd tegen Twente (Adriaanse, Keizer, Wouters). Zelf opgestapte trainers als de Boer, van Basten niet meegerekend. Waterloo Blijkbaar speelt Ajax morgen eerst nog tegen Den Bosch. Zou er dus niet teveel van verwachten, kans is aanwezig dat Schreuder er al niet meer zit aankomend weekend Wat zal het worden? Nulletje of 2, 3? Voor Den Bosch uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 14 minuten geleden zei Rogier.: Blijkbaar speelt Ajax morgen eerst nog tegen Den Bosch. Zou er dus niet teveel van verwachten, kans is aanwezig dat Schreuder er al niet meer zit aankomend weekend Wat zal het worden? Nulletje of 2, 3? Voor Den Bosch uiteraard. De zege op Den Bosch gebruikt Schreuder nog even om zijn gram te halen over Daley Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 2 uur geleden zei Kelvin: De zege op Den Bosch gebruikt Schreuder nog even om zijn gram te halen over Daley Blind. Hier durf ik in ieder geval geen geld tégen in te zetten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 2 uur geleden zei Kelvin: De zege op Den Bosch gebruikt Schreuder nog even om zijn gram te halen over Daley Blind. Welke zege op Den Bosch? Ben nu al een paar jaar trainer (FM) van ze en genoeg talent daar hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Hebben we al zin in Lucca als spits? Geen Brobbey, Bergwijn, Grillitsch, Berghuis en Kudus vanavond. Verwacht trouwens ook geen Taylor, in ieder geval niet in de basis. Gok op zoiets: Citaat Tadic - Lucca - Chico Fitz-Jim - Alvarez - Klaassen Wijndal/Bassey - Rensch - Timber - Sanchez Rulli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Stiekem wel. Tadic kan em wel voor hem klaar leggen met een goede voorzet. Waar dat in Jong toch minder het geval is. Topscoorder beker toernooi 2022/2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Timber is er ook niet bij lees ik net, Taylor idem. Zal Bassey wel CV staan met Rensch en Wijndal op de back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 (bewerkt) Lucca mag van mij zeer zeker de kans krijgen als spits, mits hij voorzetten krijgt. Als je Tadic op links zet dan moet dat vast goedkomen. Zolang Rasmussen maar niet in de spits staat. Zou leuk zijn als een Vos, Misehouy, van Bohemen de kans krijgt. Of toch stiekem een Sarfo als rechtsback. Edit; en dan verdient Regeer ook wel weer eens speeltijd. 11 januari 2023 bewerkt door Daz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Regeer is ook ziek. Vooral leuk dat Fitz Jim nu lijkt te mogen starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Voor het eerst gewoon spanning voor een wedstrijd tegen Den Bosch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 21 minuten geleden zei La Pulga: Voor het eerst gewoon spanning voor een wedstrijd tegen Den Bosch Misschien vanavond toch maar eens de televisie weer aanzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 3 uur geleden zei Daz: Lucca mag van mij zeer zeker de kans krijgen als spits, mits hij voorzetten krijgt. Als je Tadic op links zet dan moet dat vast goedkomen. Zolang Rasmussen maar niet in de spits staat. Zou leuk zijn als een Vos, Misehouy, van Bohemen de kans krijgt. Of toch stiekem een Sarfo als rechtsback. Edit; en dan verdient Regeer ook wel weer eens speeltijd. Geen fan van Rasmussen? Ik zie wel iets in hem namelijk. Alleen totaal niet constant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 7 minuten geleden zei timpy00: Geen fan van Rasmussen? Ik zie wel iets in hem namelijk. Alleen totaal niet constant. En precies vanwege je laatste zin ben ik geen fan van hem. Oogt erg flegmatiek, weinig passie en de ene wedstrijd laat hij iets geniaals zien en de andere drie wedstrijden is hij nergens. Hij heeft ook geen vaste positie nog, vind ik. Voordat hij in aanmerking komt bij de A-selectie mag hij van mij eerst echt goed uitblinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 16 minuten geleden zei Daz: En precies vanwege je laatste zin ben ik geen fan van hem. Oogt erg flegmatiek, weinig passie en de ene wedstrijd laat hij iets geniaals zien en de andere drie wedstrijden is hij nergens. Hij heeft ook geen vaste positie nog, vind ik. Voordat hij in aanmerking komt bij de A-selectie mag hij van mij eerst echt goed uitblinken. Heb wel het idee dat spelers die niet constant zijn maar hoge pieken hebben wel meer potentie hebben dan jongens die altijd doorsnee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Bij Rasmussen denk ik vaak aan onderstaand GIF'je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Bij Rasmussen denk ik vaak aan onderstaand GIF'je. Zo die werd toch vaak gebruikt bij Derk Boerrigter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Voor het eerst gewoon spanning voor een wedstrijd tegen Den Bosch Kan me maar 1 eerdere pot tegen Den Bosch uit heugen en dat was toen met Westerhof die toen de hele bank liet warmlopen na een kwartier ofzo. Debuteerde VD Vaart nog. Vond dat ook spannend wel :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Zo die werd toch vaak gebruikt bij Derk Boerrigter Heb je je bril niet op? Dit is toch Derk Boerrigter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Dit gifje zal voor eeuwig gelinkt zijn aan Boerrigter. Bizar trouwens dat die man nu bij Lucky Ajax speelt, haha. Voelt zo out of place als ik 'm tussen al die anderen zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Zo die werd toch vaak gebruikt bij Derk Boerrigter Never forget Derk. Doet het nu goed als ondernemer samen met zijn vrouw/vriendin, maakt serieuze knaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Álvarez ook ziek Die hebben gewoon onderling afgesproken om één voor één af te melden hoor. Iedereen is klaar met die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Opstelling Ajax: Rulli; Sánchez, Rensch, Bassey, Wijndal; Taylor, Fitz-Jim, Klaassen; Conceição, Lucca, Tadić. Wissels Ajax: Stekelenburg, Pasveer, Rasmussen, Hlynsson, Vos, Aertssen, Warmerdam, Gooijer, Banel, Hato, Jensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 (bewerkt) Wat een bank zeg. Steek en Pasveer zijn ouder dan elke combinatie van 2 bankzitters 11 januari 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Vos hopelijk debuutje tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten