Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 uur geleden zei Chiemel:

Dit is uiteraard Schreuder zijn manier om te bewijzen dat die combinatie niet werkt. Verliezen met 0-3 en dan zeggen dat dit niet werkt. Hopelijk gaat Rensch en/of Sanchez een topwedstrijd spelen. Gun het ze beide, maar hou mijn hart vast.

Ik voorspel alvast dat Gakpo 2x naar binnen kapt en 2x assist op Luuk.

Dat is alvast één.. Onvoorstelbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

Goh, het zal wel niet. Is dat nou echt niet te verdedigen?

Ging tot die goal niet eens heel slecht.

Je ziet Sanchez daar gewoon de fout in gaan. Laat Gakpo maar met links voorgeven langs de lijn. In plaats daarvan staat hij op 2 meter en de draaicirkel van een tractor. Bassey verder ook onbegrijpelijk, maar dat kan denk ik nog wel gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Socrates:

Portugeesje op rechts is nog te vroeg voor Schreuder hè. Zal ook wel een wedstrijd of 15 duren. Maar dit werkt niet met Tadic en Bergwijn zo breed en buitenom.

Het is voorin sowieso niet best. Je ziet dat Kudus en Berghuis de bal niet echt kwijt kunnen, en als wel dan is het binnen no-time weer balverlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Socrates:

Portugeesje op rechts is nog te vroeg voor Schreuder hè. Zal ook wel een wedstrijd of 15 duren. Maar dit werkt niet met Tadic en Bergwijn zo breed en buitenom.

Wou hetzelfde zeggen. Chico erin en Bergwijn naar links. Bergwijn, Brobbey en Kudus als driehoek sowieso beastmode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Sfeer in de Arena is vaak zo ziek negatief als het niet echt loopt met dat constante gefluit. Daar heb je als ploeg ook niks aan toch. Maakt het er voor de kijker ook niet leuker op trouwens.

Amen bruv. Is voetbal, is niet meer dan logisch je tegenstander ook balbezit kan hebben ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psv bijna geen enkele balcontacten in onze 16 maar wel weer doodleuk voorstaan. Ongekend. Verder mag het van onze kant ook wat beter, maar verdienen sowieso niet om achter te staan. Benieuwd wat er met Rensch gebeurd want die geeft alles aan de verkeerde kleur helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lenstra:

Ik wil wel de MM van dienst zijn, want dit was echt helemaal niks. Brobbey versnelt richting Obispo, prima, maar daar stond al iemand. 

Elleboog gaat omhoog tegen het gezicht hè. Overigens vangt Obispo hem wel echt op (stopt bewust met lopen, bal niet in de buurt) is gewoon obstructie en in basis wel gewoon een overtreding.

Maargoed misschien dat ik hier ook een piecie gekleurd naar kijk ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Beppu:

Sfeer in de Arena is vaak zo ziek negatief als het niet echt loopt met dat constante gefluit. Daar heb je als ploeg ook niks aan toch. Maakt het er voor de kijker ook niet leuker op trouwens.

Ik hoor alleen maar boeeeeeeee door een microfoon galmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites