Rogier. Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Ik voorspel alvast dat Gakpo 2x naar binnen kapt en 2x assist op Luuk. Dat is 1. Sjongejonge. Wat kinderlijk eenvoudig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Dit is uiteraard Schreuder zijn manier om te bewijzen dat die combinatie niet werkt. Verliezen met 0-3 en dan zeggen dat dit niet werkt. Hopelijk gaat Rensch en/of Sanchez een topwedstrijd spelen. Gun het ze beide, maar hou mijn hart vast. Ik voorspel alvast dat Gakpo 2x naar binnen kapt en 2x assist op Luuk. Dat is alvast één.. Onvoorstelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 (bewerkt) Goh, het zal wel niet. Is dat nou echt niet te verdedigen? Ging tot die goal niet eens heel slecht. 6 november 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Nul druk erop ook. Op Gakpo moet je daar toch gewoon kort zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 3 minuten geleden zei Chiemel: Goh, het zal wel niet. Is dat nou echt niet te verdedigen? Ging tot die goal niet eens heel slecht. Je ziet Sanchez daar gewoon de fout in gaan. Laat Gakpo maar met links voorgeven langs de lijn. In plaats daarvan staat hij op 2 meter en de draaicirkel van een tractor. Bassey verder ook onbegrijpelijk, maar dat kan denk ik nog wel gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Portugeesje op rechts is nog te vroeg voor Schreuder hè. Zal ook wel een wedstrijd of 15 duren. Maar dit werkt niet met Tadic en Bergwijn zo breed en buitenom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 6 minuten geleden zei Socrates: Portugeesje op rechts is nog te vroeg voor Schreuder hè. Zal ook wel een wedstrijd of 15 duren. Maar dit werkt niet met Tadic en Bergwijn zo breed en buitenom. Het is voorin sowieso niet best. Je ziet dat Kudus en Berghuis de bal niet echt kwijt kunnen, en als wel dan is het binnen no-time weer balverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Zojuist zei Rogier.: Het is voorin sowieso niet best. Je ziet dat Kudus en Berghuis de bal niet echt kwijt kunnen, en als wel dan is het binnen no-time weer balverlies. Waar moet je ook heen passen. Nul diepte of beweging voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 7 minuten geleden zei Socrates: Portugeesje op rechts is nog te vroeg voor Schreuder hè. Zal ook wel een wedstrijd of 15 duren. Maar dit werkt niet met Tadic en Bergwijn zo breed en buitenom. Wou hetzelfde zeggen. Chico erin en Bergwijn naar links. Bergwijn, Brobbey en Kudus als driehoek sowieso beastmode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Waar moet je ook heen passen. Nul diepte of beweging voorin. Valt me ook een beetje tegen van Brobbey. Zelfs Luukinho heeft meer diepgang op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Dit is gewoon net Chelsea - Arsenal.... Vooral veel knokken en weinig kansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Sfeer in de Arena is vaak zo ziek negatief als het niet echt loopt met dat constante gefluit. Daar heb je als ploeg ook niks aan toch. Maakt het er voor de kijker ook niet leuker op trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Obispo gaat nog rood krijgen zo, dit had wellicht al tweede geel mogen zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 1 minuut geleden zei Beppu: Sfeer in de Arena is vaak zo ziek negatief als het niet echt loopt met dat constante gefluit. Daar heb je als ploeg ook niks aan toch. Maakt het er voor de kijker ook niet leuker op trouwens. Amen bruv. Is voetbal, is niet meer dan logisch je tegenstander ook balbezit kan hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 1 minuut geleden zei Rogier.: Obispo gaat nog rood krijgen zo, dit had wellicht al tweede geel mogen zijn zeg. Ik zou die ook wisselen in de rust. Zeker hoe Brobbey 'm steeds op zoekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 2 minuten geleden zei Rogier.: Obispo gaat nog rood krijgen zo, dit had wellicht al tweede geel mogen zijn zeg. Erg benieuwd wat MM hiervan zou vinden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Zojuist zei Lenstra: Ik zou die ook wisselen in de rust. Zeker hoe Brobbey 'm steeds op zoekt. Brobbey verdiend net zo goed rood, al die ellebogen en gezwaai met zijn armen steeds, tegen Ramalho... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Erg benieuwd wat MM hiervan zou vinden! Ik wil wel de MM van dienst zijn, want dit was echt helemaal niks. Brobbey versnelt richting Obispo, prima, maar daar stond al iemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Tja. Zo slecht vind ik het bij Ajax niet. Ajax voetbalt meer dan PSV. PSV was alleen eerste 5 minuten even gevaarlijk en 1 goal. Hopelijk Tadic er gewoon uit, heb je helemaal niks aan. Als die de bal krijgt loopt ie zichzelf vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Psv bijna geen enkele balcontacten in onze 16 maar wel weer doodleuk voorstaan. Ongekend. Verder mag het van onze kant ook wat beter, maar verdienen sowieso niet om achter te staan. Benieuwd wat er met Rensch gebeurd want die geeft alles aan de verkeerde kleur helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 9 minuten geleden zei Lenstra: Ik wil wel de MM van dienst zijn, want dit was echt helemaal niks. Brobbey versnelt richting Obispo, prima, maar daar stond al iemand. Elleboog gaat omhoog tegen het gezicht hè. Overigens vangt Obispo hem wel echt op (stopt bewust met lopen, bal niet in de buurt) is gewoon obstructie en in basis wel gewoon een overtreding. Maargoed misschien dat ik hier ook een piecie gekleurd naar kijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 24 minuten geleden zei Beppu: Sfeer in de Arena is vaak zo ziek negatief als het niet echt loopt met dat constante gefluit. Daar heb je als ploeg ook niks aan toch. Maakt het er voor de kijker ook niet leuker op trouwens. Ik hoor alleen maar boeeeeeeee door een microfoon galmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Daar heb je dan Alvarez voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 (bewerkt) Alfred, Alfred toch........ EDIT: Heeft Ajax ooit zoveel punten thuis verspild, laatste jaren als nu onder Schreuder? Pas 13 punten thuis gepakt.... En heb ik nog niet over CL.... 6 november 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Waarom zou je nu in vredesnaam niet gewoon Portugeesje brengen? Wat heb je te verliezen? Nog amper een fatsoenlijke aanval of goede voorzet gezien. Tadic mag ook weer gewoon pisballetjes die drie uur onderweg zijn geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten