Regis Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Het begint gewoon een leuke kerel te worden. Dit is wel beangstigend. Zijn daar pilletjes tegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Zojuist zei Regis: Het begint gewoon een leuke kerel te worden. Dit is wel beangstigend. Zijn daar pilletjes tegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 41 minuten geleden zei Regis: Het begint gewoon een leuke kerel te worden. Dit is wel beangstigend. Zijn daar pilletjes tegen? Blijft een engnek. Zal der geen seconde minder om juichen als die scoort, dan is het namelijk gewoon een wereld topper. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Zou wat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Totaal niet aan de orde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Jammer Die kerel had wel 3 keer eerder transfer in vroeg stadium van Ajax goed. Dus vandaar had het mooi geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Zie dat Ajax ook foto's van Suarez op FB geplaatst heeft, wat is de aanleiding daarvan? Hij is niet jarig. Wel 10 jaar geleden dat hij Ajax verliet, zou dat het zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 1 minuut geleden zei Chiemel: Zie dat Ajax ook foto's van Suarez op FB geplaatst heeft, wat is de aanleiding daarvan? Hij is niet jarig. Wel 10 jaar geleden dat hij Ajax verliet, zou dat het zijn? Volgens mij was het juist de dag dat hij had getekend. Ik zag in ieder geval foto's van zijn debuut en dat hij een contract had getekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 6 uur geleden zei Thierryvane: Blind op linksback, Rensch had een kleine achterstand volgens ETH. Ik zei dit gisteren al Blind op LB.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Zie dat Ajax ook foto's van Suarez op FB geplaatst heeft, wat is de aanleiding daarvan? Hij is niet jarig. Wel 10 jaar geleden dat hij Ajax verliet, zou dat het zijn? 9 augustus 2007 tekende hij zijn eerste contract, vandaar. Doen ze de laatste tijd wel vaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Berghuis op linksback. Kan ook exact dezelfde tackles maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 23 uur geleden zei MetalMichael: Als dit sarcstisch is; oke kan nog net Als dit serieus is: Zit je ook op FR12? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Berghuis kwam in interviews buiten wedstrijddagen om altijd sympathiek over vond ik. Het was meer dat hij op het veld en interviews na de wedstrijden vaak erg geïrriteerd over kwam. Kan je hem ook eigenlijk niet heel kwalijk nemen met Diemers en Linssen naast hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 15 uur geleden zei Kyrill: Als dit sarcstisch is; oke kan nog net Als dit serieus is: Zit je ook op FR12? Ben je hoofdagent bij de humorpolitie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 (bewerkt) 46 minuten geleden zei MetalMichael: Ben je hoofdagent bij de humorpolitie? Zit bij FR12 dus, duidelijk En ik ben veel plekken agent niet met humor. Humor is subjectief. 11 augustus 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 (bewerkt) Is goed Karel! Ben wel benieuwd hoe je je eigen niveau inschaalt. 11 augustus 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Is goed Karel! Ik heb deel weggehaald, was onterecht. Mea culpa. Wat nu staat vind ik wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Gvd zin in morgen joh eindelijk gaan we dan weer echt beginnen. Zonde dat we vrij rap alweer een eerste interland break hebben en we komen er komende seizoen ook niet meer vanaf want ook na dit blokje spelen we weer maar 5 wedstrijden (exclusief Europees) en dat zulke korte competitie blokken gaat het hele jaar haast door. Wat een ellende eigenlijk. Citaat za 14 augustus 21:00. Ajax-NEC Zo 22 augustus 12:15 Twente- Ajax Zo 29 augustus 14:30 Vitesse-Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Ja ellende zeg een kans om wat rust te pakken voor je spelers...... Is echt niet alsof iedereen International is in je selectie.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 https://www.vi.nl/nieuws/rennes-wil-nog-meer-betalen-voor-alvarez-twintig-miljoen Waar wachten ze nog op? Pakken die 20 miljoen. Zou hem nog niet eens op de helft schatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Ja, maar de vorige keer dat dit bericht naar buiten kwam heeft Rennes zich nooit gemeld. Lijkt eerder gewoon een spel vanuit zijn management dan daadwerkelijk concrete interesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Kan me ook niet voorstellen dat Ajax hem voor 20 verkoopt. Zelf ook voor 15 gekocht. Hij is basisspeler geworden vorig jaar, basisspeler bij Mexico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) Dan moet er wel een opvolger komen, Blind zie ik niet graag op het middenveld. Hey ik maakte een woordgrapje zonder het door te hebben. 14 augustus 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Zin om deze straks mee te schreeuwen hoor. AJAX TOT DE DOOOOOD AJAX WIT EN ROOOOOOD AJAX DE GROOTSTE DIE ER IS WIJ SCHRIJVEN WEER GESCHIEDENIS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Altijd mooi als dat soort nieuwe dingen hun weg naar het stadion vinden. Net als bij Feyenoord het lied dat RET busschauffeurs hadden opgenomen voor het goede doel. Hoe meer variatie in de liedjes hoe beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten