Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik vraag me wel af of Neres gaat vertrekken. Lijkt erg op z'n plek in Nederland en ik zie geen club komen die 20+ miljoen voor 'm neerlegt na het afgelopen seizoen vol met blessures. Daaronder gaat Marc hem nooit laten vertrekken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

11 minuten geleden zei Regis:

Hoezo niet? 

op links: Tadic

Kamaldeen

op rechts: Antony

Berghuis

Neres mag vertrekken en Haller is een spits, waar je Danilo en zelfs Tadic als back up opties hebt. Nu krijg je gewoon veel smaken en heb je nog de optie op de bank als je iets moet forceren. Afgelopen jaar tegen Roma konden we weinig meer he. Nu zal je dit probleem niet snel meer gaan krijgen.

Het was sarcastisch. Zo'n aanval in de Eredivisie is bizar.

Eindbazen bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bolderbast:

Die kraag is wel erg lelijk. 

Is wel zoals het shirt er in de jaren 70 ook uitzag.

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Valt dus alleen te bestellen met rugnummer, geen namen achterop (alleen in Europa).

Staan er 2 in de fanshop. 1 waar je de mogelijkheid hebt met namen en rugnummer, de ander met alleen rugnummer tot de bedrukkingsmogelijkheden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel een heerlijk shirt. Was echt even bang voor de netheid van de bedrukking (onder andere het Adidas-logo), maar het valt mee. Erg jammer dat er grijze strepen opstaan, dat wel. Als ze daar witte van hadden gemaakt oid, was het beter geweest.

Dit is toch ook wel echt lekker :< 

Citaat

Tot slot zullen er tijdens de nationale wedstrijden geen spelersnamen op de rug staan. Tijdens eredivisiewedstrijden of bekerduels wordt er enkel met het rugnummer gespeeld, niet met de spelersnaam. Gedurende Europese wedstrijden is de bedrukking wel compleet, zoals de richtlijnen van de UEFA dat voorschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bolderbast:

Vind ik nou niet echt een goed argument om het wel mooi te vinden.

Nee klopt, maar als je een retro shirt maakt moet je het wel goed doen imo. De smallere baan, de rode kleur en de ronde witte kraag zijn daar onderdeel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Regis:

Nee klopt, maar als je een retro shirt maakt moet je het wel goed doen imo. De smallere baan, de rode kleur en de ronde witte kraag zijn daar onderdeel van.

Wat vind je van de grijze Adidas-strepen? Vind die echt zó zonde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Regis:

Oh eens hoor. Ik vind die knipoog (of iets meer dan dat) naar het verleden tof. Ik vind witte baan net te breed ofzo. Lijkt wel een coltrui. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Rogier.:

Wat vind je van de grijze Adidas-strepen? Vind die echt zó zonde. 

Ja had ze ook liever wit gehad. Denk alleen dat onze vrienden van Adidas ze nog wel een beetje zichtbaar willen hebben :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bolderbast:

Die kraag is wel erg lelijk. 

Dit, doet het op een pyjama lijken. Logo vind ik ook maar vrij grauw. Maar ja, zolang het maar 'retro' is worden mensen al snel blind voor hoe het er esthetisch werkelijk uitziet. Shirt van PSV idem dito. 

Is er eigenlijk al een derde shirt voor Europees ofzo? Want die zwart-gouden van afgelopen seizoen vond ik dus wel zeer mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde man. Vreesde er al voor na alle uitgelekte fotos. Smalle rode baan en witte kraag maakt het er absoluut niet beter op, evenals de grijze strepen op de mouwen. Die hadden van mij dan nog eerder rood gemogen.

Nee, het is geen topper dit jaar.

Wel mooi overigens dat ze zónder namen gaan spelen in de Eredivisie. Lekker nostalgisch! Helemaal top als ze dan ook gewoon met 1 tot 11 gaan spelen, maar dat zal wel niet :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Dit, doet het op een pyjama lijken. Logo vind ik ook maar vrij grauw. Maar ja, zolang het maar 'retro' is worden mensen al snel blind voor hoe het er esthetisch werkelijk uitziet. Shirt van PSV idem dito. 

Is er eigenlijk al een derde shirt voor Europees ofzo? Want die zwart-gouden van afgelopen seizoen vond ik dus wel zeer mooi.

Nog niet, maar die komt nog wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Regis:

Is wel zoals het shirt er in de jaren 70 ook uitzag.

Staan er 2 in de fanshop. 1 waar je de mogelijkheid hebt met namen en rugnummer, de ander met alleen rugnummer tot de bedrukkingsmogelijkheden. 

Watttt why? Hoezo gaan er geen spelers namen op de rug komen in ED? Je bent toch geen Heracles, ADO of Pec Zwolle? Wtf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Watttt why? Hoezo gaan er geen spelers namen op de rug komen in ED? Je bent toch geen Heracles, ADO of Pec Zwolle? Wtf

"Dat past volgens de club goed bij de retro-uitstraling van het nieuwe tenue" staat letterlijk in de tekst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites