Rogier. Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Ik vraag me wel af of Neres gaat vertrekken. Lijkt erg op z'n plek in Nederland en ik zie geen club komen die 20+ miljoen voor 'm neerlegt na het afgelopen seizoen vol met blessures. Daaronder gaat Marc hem nooit laten vertrekken natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 11 minuten geleden zei Regis: Hoezo niet? op links: Tadic Kamaldeen op rechts: Antony Berghuis Neres mag vertrekken en Haller is een spits, waar je Danilo en zelfs Tadic als back up opties hebt. Nu krijg je gewoon veel smaken en heb je nog de optie op de bank als je iets moet forceren. Afgelopen jaar tegen Roma konden we weinig meer he. Nu zal je dit probleem niet snel meer gaan krijgen. Het was sarcastisch. Zo'n aanval in de Eredivisie is bizar. Eindbazen bestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 (bewerkt) Hahaaha. Naja het is nog vroeg Mooi van Dusan. Wat een legend. Als je denkt dat het nog niet gek genoeg kan met al het nieuws deze week. 14 juli 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 146 G/A in 149 wedstrijden. Slaat helemaal nergens op. Heerlijke week! #AnnounceKamaldeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 NIEUWE THUISSHIRT ONLINE HEEEUIJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 (bewerkt) Zo vind ik 'm best wel heel erg dope. 14 juli 2021 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Wat een tenue. Jezus. Zo verliefd op deze club man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Die kraag is wel erg lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Valt dus alleen te bestellen met rugnummer, geen namen achterop (alleen in Europa). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 5 minuten geleden zei Bolderbast: Die kraag is wel erg lelijk. Is wel zoals het shirt er in de jaren 70 ook uitzag. 1 minuut geleden zei Thierryvane: Valt dus alleen te bestellen met rugnummer, geen namen achterop (alleen in Europa). Staan er 2 in de fanshop. 1 waar je de mogelijkheid hebt met namen en rugnummer, de ander met alleen rugnummer tot de bedrukkingsmogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 11 minuten geleden zei Regis: Is wel zoals het shirt er in de jaren 70 ook uitzag. Vind ik nou niet echt een goed argument om het wel mooi te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Toch wel een heerlijk shirt. Was echt even bang voor de netheid van de bedrukking (onder andere het Adidas-logo), maar het valt mee. Erg jammer dat er grijze strepen opstaan, dat wel. Als ze daar witte van hadden gemaakt oid, was het beter geweest. Dit is toch ook wel echt lekker Citaat Tot slot zullen er tijdens de nationale wedstrijden geen spelersnamen op de rug staan. Tijdens eredivisiewedstrijden of bekerduels wordt er enkel met het rugnummer gespeeld, niet met de spelersnaam. Gedurende Europese wedstrijden is de bedrukking wel compleet, zoals de richtlijnen van de UEFA dat voorschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 2 minuten geleden zei Bolderbast: Vind ik nou niet echt een goed argument om het wel mooi te vinden. Nee klopt, maar als je een retro shirt maakt moet je het wel goed doen imo. De smallere baan, de rode kleur en de ronde witte kraag zijn daar onderdeel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: Succes. Hier zijn er al 2 besteld Zag net voor de officiële bekendmaking al een post dat ze online stonden dus toen direct maar ingelogd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 2 minuten geleden zei Regis: Nee klopt, maar als je een retro shirt maakt moet je het wel goed doen imo. De smallere baan, de rode kleur en de ronde witte kraag zijn daar onderdeel van. Wat vind je van de grijze Adidas-strepen? Vind die echt zó zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 5 minuten geleden zei Regis: Nee klopt, maar als je een retro shirt maakt moet je het wel goed doen imo. De smallere baan, de rode kleur en de ronde witte kraag zijn daar onderdeel van. Oh eens hoor. Ik vind die knipoog (of iets meer dan dat) naar het verleden tof. Ik vind witte baan net te breed ofzo. Lijkt wel een coltrui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Neres gaat toch wel weg en Anthony zal laat aansluiten ivm olympische spelen. Dus kan prima zo'n aanval. Wel nog ff Danilo lozen graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 38 minuten geleden zei Rogier.: Wat vind je van de grijze Adidas-strepen? Vind die echt zó zonde. Ja had ze ook liever wit gehad. Denk alleen dat onze vrienden van Adidas ze nog wel een beetje zichtbaar willen hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 2 uur geleden zei Bolderbast: Die kraag is wel erg lelijk. Dit, doet het op een pyjama lijken. Logo vind ik ook maar vrij grauw. Maar ja, zolang het maar 'retro' is worden mensen al snel blind voor hoe het er esthetisch werkelijk uitziet. Shirt van PSV idem dito. Is er eigenlijk al een derde shirt voor Europees ofzo? Want die zwart-gouden van afgelopen seizoen vond ik dus wel zeer mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Zonde man. Vreesde er al voor na alle uitgelekte fotos. Smalle rode baan en witte kraag maakt het er absoluut niet beter op, evenals de grijze strepen op de mouwen. Die hadden van mij dan nog eerder rood gemogen. Nee, het is geen topper dit jaar. Wel mooi overigens dat ze zónder namen gaan spelen in de Eredivisie. Lekker nostalgisch! Helemaal top als ze dan ook gewoon met 1 tot 11 gaan spelen, maar dat zal wel niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 3 uur geleden zei Socrates: Dit, doet het op een pyjama lijken. Logo vind ik ook maar vrij grauw. Maar ja, zolang het maar 'retro' is worden mensen al snel blind voor hoe het er esthetisch werkelijk uitziet. Shirt van PSV idem dito. Is er eigenlijk al een derde shirt voor Europees ofzo? Want die zwart-gouden van afgelopen seizoen vond ik dus wel zeer mooi. Nog niet, maar die komt nog wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Gaat dat niet het 'Bob Marley' tenue worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 6 uur geleden zei Regis: Is wel zoals het shirt er in de jaren 70 ook uitzag. Staan er 2 in de fanshop. 1 waar je de mogelijkheid hebt met namen en rugnummer, de ander met alleen rugnummer tot de bedrukkingsmogelijkheden. Watttt why? Hoezo gaan er geen spelers namen op de rug komen in ED? Je bent toch geen Heracles, ADO of Pec Zwolle? Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Watttt why? Hoezo gaan er geen spelers namen op de rug komen in ED? Je bent toch geen Heracles, ADO of Pec Zwolle? Wtf "Dat past volgens de club goed bij de retro-uitstraling van het nieuwe tenue" staat letterlijk in de tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten