Socrates Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 Stekelenburg; Timber, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch; Antony, Kudus, Tadic; Brobbey. Snelheid is wel handig op tien zag je vandaag. Klaassen verloor veel sprintduels in de diepte op snelheid. Brobbey opstellen niet eens omdat hij dan even drie keer gaat scoren ofzo, maar omdat je met hem beter tot voetballen kwam. Die Cristante was ook lekker slap, Brobbey kan zich heel goed aanspeelbaar maken. Combinaties met Antony, Kudus, Tadic en Brobbey geven je allicht de kans om in hoger tempo de boel uit elkaar te voetballen. Neres achter de hand houden voor iemand die moe of slecht is. En ja, Timber maar op rechtsback. Geen matige Klaiber. Schuurs kan het gebrek aan Blind enigszins compenseren met een goede inspeelpass/lange bal en heeft het fysiek om Dzeko te dekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 Laat Scherpen maar in Amsterdam blijven. Als je daar komend seizoen eventueel Europa mee in moet. Brr moet er niet aandenken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Heb nog wel vertrouwen voor volgende week. Al was Roma een stuk beter dan ik had gedacht, trainer had het goed voor elkaar daar. Maar goed Gravenberch stond weer alleen op het middenveld gisteren. Had toch graag snel Kudus willen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Mag je tegenwoordig schelden op MU? Wat een ********** avond. Gatverdamme zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Toch echt voornamelijk domme pech en/of fouten waardoor je verliest, al was het spel met name in de eerste helft ook niet goed. Maar de drie grootste kansen in de wedstrijd waren voor Ajax (goal, penalty, Brobbey alleen op de keeper). Dat er daarvan maar 1 ingaat is echt te weinig. Verder zie je goed dat Alvarez (ook al heeft hij waarde) te kort komt voor Ajax, iig als middenvelder. Te veel veilige passes, te weinig vooruit en net te veel riskante foutjes (balverlies en/of overtredingen). En niet dat het uitmaakt, maar ik snap zo'n scheidsrechter niet in de blessuretijd. Je hebt dat akkefietje met de ballenjongen en het tijdrekken van die Calafiori. Je geeft hem er nog geel voor. En dan toch gewoon na 4 minuten affluiten. Dan trek je er toch een halve minuut extra bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Gisteren ook vreselijk lopen ergeren aan Neres. Allemaal zo slap. Bij rust lekker Brobbey brengen en Tadic naar links. Maarja, Ten Hag en vroeg wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Ik keek Arsenal, bij ons ging qua kansen afmaken, mis. Bij jullie ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Yep. Expected goals was 3.17 vs 0.69. Maar los daarvan kon het spel ook een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 1 uur geleden zei Hwb: Yep. Expected goals was 3.17 vs 0.69. Maar los daarvan kon het spel ook een stuk beter. Ik zeg eerlijk en meeste die me wel eens in verhalen sub mod hebben gezien, weten dit. Ik ben geen fan van dat xG, echt absoluut niet. In het echt ''tolereer'' ik nog bij voetbal wedstrijden maar in FM 21 , vind ik het vreselijk irritant. Maar ik geloof ongeacht xG of niet, zkr Ajax betere team was ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 17 minuten geleden zei Kyrill: Ik zeg eerlijk en meeste die me wel eens in verhalen sub mod hebben gezien, weten dit. Ik ben geen fan van dat xG, echt absoluut niet. In het echt ''tolereer'' ik nog bij voetbal wedstrijden maar in FM 21 , vind ik het vreselijk irritant. Maar ik geloof ongeacht xG of niet, zkr Ajax betere team was ja. Ik speel nog FM18, dus ken de xG daar niet. Je moet xG ook niet overdrijven, want net andere modellen geven andere uitkomsten. Het is ook niet volmaakt. Maar het geeft wel een beeld. En bij 3.17 tegenover 0.69 is het heel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Nog verbolgen over die wedstrijd ja. Man man man. Wat bewijst Scherpen zich hierzelf een slechte dienst zeg. En Alvarez ook met dat achterlijke balverlies daar en dan randje 16 een overtreding maken. Wat mij betreft begint het daar al mee. Penal wil ik niet al te veel over zeggen, die kun je nou eenmaal missen. Al was dit wel echt tyfus slecht ingeschoten, maar swa. Vond ons wel een stuk beter, dus hopelijk kunnen we ze pakken daar in Rome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nog verbolgen over die wedstrijd ja. Man man man. Wat bewijst Scherpen zich hierzelf een slechte dienst zeg. En Alvarez ook met dat achterlijke balverlies daar en dan randje 16 een overtreding maken. Wat mij betreft begint het daar al mee. Penal wil ik niet al te veel over zeggen, die kun je nou eenmaal missen. Al was dit wel echt tyfus slecht ingeschoten, maar swa. Vond ons wel een stuk beter, dus hopelijk kunnen we ze pakken daar in Rome. Maar swa? Ben je mocro geworden Sjorro? 9 april 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 11 minuten geleden zei Rogier.: Maar swa? Ben je mocro geworden Sjorro? Oh dat is hier een vrij normaal woord om aan het eind te gebruiken i.p.v. oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 12 minuten geleden zei Rogier.: Maar swa? Ben je mocro geworden Sjorro? Dat is meer Amsterdams voor afijn. Heb ik ook geleerd op een verjaardag 2 jaar geleden bij de buurman die een goede barbecue had gefixt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Soit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Oh dat is hier een vrij normaal woord om aan het eind te gebruiken i.p.v. oké. 2 uur geleden zei MetalMichael: Soit. Kan natuurlijk wel verbasterd zijn in Drenthe inmiddels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 HE? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 4 uur geleden zei MetalMichael: Soit. Die ken ik ook wel ja, net als enfin of afijn, maar swa is ook voor mij nieuw in deze context. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Soit spreek je (ongeveer) uit als swa, dat zal de verklaring zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Hoop dat er wat rust gegeven wordt. Tadic keertje op de bank bijvoorbeeld, Idrissi basis. Tagliafico idealiter ook, maar je hebt niet echt iemand anders die daar kan spelen. Kudus ipv Gravenberch of Klaassen. En misschien Q. Timber of Taylor eens minuten geven op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Opstelling Ajax: Scherpen; Rensch Timber, Martínez, Tagliafico; Álvarez, Klaassen, Gravenberch; Antony, Haller en Tadic. Geen rust dus voor niemand. Wow mijn lettertype doet gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Leuk voor Kudus. En Schuurs. Idrissi maakt mij dan weer geen drol uit, al had je misschien ipv Tadic beter Neres in zo'n wedstrijd wat kunnen laten zoeken naar vorm en vertrouwen. Brobbey ook een ruime invalbeurt, ga je in Rome nodig hebben. En langer dan tien minuutjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Prima goal van Haller. Breng nu maar snel Kudus, Neres en Taylor in de ploeg om een paar jongens (Gravenberch, Tadic en Klaassen) rust te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 "Wedstrijd voor het zelfvertrouwen" "Basisspelers rust geven vooraf belangrijke wedstrijd donderdag" Nou, allebei niet dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Kan toch wel ballen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten