Gert Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Chique van Overmars dan. Is em zeker gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Denk niet dat zo weinig geld klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Moet zeggen dat de nummer 15 van de PL me wat tegenvalt. Joel is natuurlijk geen geweldenaar, al is hij beter dan vaak geschetst wordt. Maar ik zou toch denken dat een basisspeler van Ajax tegenwoordig betere opties heeft dan een Engelse degradatiekandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 De vraag is of je als Veltman blij moet zijn met het bedrag van 1 miljoen, bedrag zegt natuurlijk niet alles (zie Jahanbakhsh). Maar dit is voor de ploegen gewoon wisselgeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Tijd voor een nieuwe verdediger... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Je zal ook Magallan moeten zien lozen ergens. Het is dat Feyenoord verlengd heeft met Botteghin anders had ik hun nog wel een poging zien wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Laatst zei Ten Hag dat hij Martinez wil gaan testen op linksback. Wat logisch klinkt, omdat Nico vast wel weg gaat en hij in Argentinie daar ook wel wedstrijden speelde. Dan mag Ajax daadwerkelijk wel even opzoek naar een linksbenige stopper. #welkomterugjan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 In dat opzicht jammer dat er een goed bod kwam op Botman, was een perfecte stand-in geweest denk ik. Wel goed dat er doorgeselecteerd wordt, die jonge gasten meten wel perspectief zien. Met Timber, Rensch, Kasanwirjo en Aertssen komt er genoeg talent aan, en Schuurs zou er dit jaar klaar voor moeten zijn. Jammer dat Veltman weggaat, maar het wordt hem gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Had JV laatst niet zelf gezegd dat Ajax sowieso geen optie was? Laatste bericht wat ik deze week las, was dat hij een bepaalde wens had waarvan afwachten was of dat ging gebeuren. Dat lijkt mij dan niet Ajax te zijn, dan was dat allang bekend geweest toch? Lijkt me dan eerder City of een land waar hij nog graag wil spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Denk dat hij naar Inter gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 2 uur geleden zei NicoHaak: Laatst zei Ten Hag dat hij Martinez wil gaan testen op linksback. Wat logisch klinkt, omdat Nico vast wel weg gaat en hij in Argentinie daar ook wel wedstrijden speelde. Dan mag Ajax daadwerkelijk wel even opzoek naar een linksbenige stopper. #welkomterugjan Of een alternatief op linksback, zodat je Martinez in het centrum uit kan spelen indien nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Dat mag ook ja. Maar zie Martinez wel graag eens op back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 2 minuten geleden zei NicoHaak: Dat mag ook ja. Maar zie Martinez wel graag eens op back. Mijn idee was ook Blind als lcv, Martinez als back en een nieuwe 2e back, die Martinez vervangt, maar ook Blind indien nodig (en dan schuift Martinez naar het centrum. Je mist nu (en eigenlijk vorig seizoen ook al) gewoon een 2e optie als linksback. Je had 'mazzel' dat Tagliafico (bijna) alles kon spelen, een echte back-up was er niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Nee, Dest speelde in Jong ook best veel op linksback. Maar dat is niet ideaal. Plus die kan natuurlijk ook zo vertrekken nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 13 uur geleden zei Hwb: Moet zeggen dat de nummer 15 van de PL me wat tegenvalt. Joel is natuurlijk geen geweldenaar, al is hij beter dan vaak geschetst wordt. Maar ik zou toch denken dat een basisspeler van Ajax tegenwoordig betere opties heeft dan een Engelse degradatiekandidaat. Mwa, gaat meer om het verhaal er achter he. Atalanta en Lyon schijnen ook concreet te zijn geweest. Ik ga hem wel missen, 19 jaar Ajax he. Ondanks alle kritiek en blessures onder alle trainers telkens basisspeler geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 7 uur geleden zei cimbomcu: Mwa, gaat meer om het verhaal er achter he. Atalanta en Lyon schijnen ook concreet te zijn geweest. Ik ga hem wel missen, 19 jaar Ajax he. Ondanks alle kritiek en blessures onder alle trainers telkens basisspeler geweest. Wat is dat verhaal erachter dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Ajax schijnt interesse te hebben in Brian Cufre als directe vervanger van Nico. Ken hem niet, maar ben wel blij als we er een echte back bij krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 4 uur geleden zei Hwb: Wat is dat verhaal erachter dan? Dat Veltman altijd al naar de PL wilde en Brighton al 3 jaar (ook na zijn kruisband) concreet was voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Premier League oké, maar CL in met Atalanta had ik zelf voor gekozen. Italiaanse competitie is ook een stuk leuker geworden door de jaren heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Was bij Atalanta wel bankzitter geworden, denk ik. Lyon mogelijk ook. Brighton vind ik toch al iets meer zijn niveau. Heeft hij ook meer kansen op een plek in de basis, zeker gezien de visie van de trainer aldaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Wat Zeus zegt denk ik. Daarnaast is Champions League natuurlijk een mindere motivatie als je al heb meegemaakt wat Veltman heeft meegemaakt. Halve finale CL, finale EL. En dan ook nog de andere Europese avonturen. Snap dan wel dat je speeltijd in de Premier League prefereert dan een mogelijke plek op de bank in Italië (Lyon moet je niet eens heen willen komend seizoen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Één van de wedstrijden die mij heel goed is bijgebleven toen ik nog jonger was. Een stuntelende Stam, een jonge Luis Suarez bij Groningen, Ten Cate die na 30 minuten al één op één gaat spelen en met subersub Leonardo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2020 Share Geplaatst 4 augustus 2020 Ook deze jongen ken ik niet maar ik ben hyped. Jeppe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 4 augustus 2020 Share Geplaatst 4 augustus 2020 https://www.telegraaf.nl/sport/921873244/corona-sloeg-toe-in-ajax-selectie VI weet te melden dat niemand echt klachten heeft gehad of doodziek thuis heeft gezeten. Telegraaf meldt dat uiteraard niet, want sensatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 augustus 2020 Share Geplaatst 7 augustus 2020 Morgen is het zover. 18.45 lekker fox aan na finale San Remo. Benieuwd hoe ten Hag het neerzet zonder Ziyech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten