Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 minuten geleden zei E2E:

Weinig hoor, was toen vooral Younes - Dolberg - Traore, alleen was Dolberg af en toe geblesseerd en dan kwamen afwisselend Neres en Kluivert in de ploeg.

Ja precies, dus dat was het eerste seizoen van Neres. Onder Keizer was zijn 2e seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Pino:

Dat is nog steeds het seizoen onder Bosz, jij bedoelt het eerste volledige seizoen dat hij speelde.

Isco had het over het eerste seizoen bij Ajax toen hij MVP werd. Hoe jij daarin dat halfjaartje onder Bosz kunt zien is totaal onbegrijpelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Hwb:

Isco had het over het eerste seizoen bij Ajax toen hij MVP werd. Hoe jij daarin dat halfjaartje onder Bosz kunt zien is totaal onbegrijpelijk.

Hij zegt in het eerste seizoen was Neres MVP, maar Neres' eerste seizen was het seizoen onder Bosz. Daar refereerde ik ook naar richting onze oppergod. Waarom jij je daar nu mee moet bemoeien is totaal onbegrijpelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker regelneukerij of het een heel of half seizoen is ja Pino. Het is juist totaal onbegrijpelijk dat jij zegt dat die daar niet rendeerde terwijl dat juist zijn plek is. 8 wedstrijden 3 goals 3 assist onder Bosz op rechts en daarna 32 wedstrijden 14 goals en 13 assists vaak op rechts. Dat zijn de harde cijfers, en hiermee moet je het doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Lekker regelneukerij of het een heel of half seizoen is ja Pino. Het is juist totaal onbegrijpelijk dat jij zegt dat die daar niet rendeerde terwijl dat juist zijn plek is. 8 wedstrijden 3 goals 3 assist onder Bosz op rechts en daarna 32 wedstrijden 14 goals en 13 assists vaak op rechts. Dat zijn de harde cijfers, en hiermee moet je het doen.

Onder Keizer (en later Ten Hag) heeft hij inderdaad goede cijfers, maar hij was toch veel te wisselvallig, dat had hij het seizoen erna op links niet.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 goals en 13 assists, vind ik niet erg als die een beetje wisselvallig was. En ook niet eerlijk om te zeggen natuurlijk, vorig jaar was een rot seizoen voor iedereen met het hele gebeuren rondom Nouri, Keizer en het mislopen van Europees voetbal.

Hij kan beide gewoon prima invullen, en zeker nu met Promes zal die vaker ook vanaf rechts komen. Ben wel benieuwd naar wat Ten Hag gaat bedenken om ze allemaal tevreden te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pino:

Onder Keizer (en later Ten Hag) heeft hij inderdaad goede cijfers, maar hij was toch veel te wisselvallig, dat had hij het seizoen erna op links niet.

De vraag is dan of dat ligt aan de wisseling van flank of aan het feit dat hij inmiddels gewend is aan het systeem, het land, het klimaat. Het kan ook zijn dat hij als mens gegroeid is, als speler gegroeid is, of een combinatie van de voorgaande factoren. Het is nogal kort-door-de-bocht om alleen de wijziging van flank als oorzaak aan te wijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Hij zegt in het eerste seizoen was Neres MVP, maar Neres' eerste seizen was het seizoen onder Bosz. Daar refereerde ik ook naar richting onze oppergod. Waarom jij je daar nu mee moet bemoeien is totaal onbegrijpelijk.

Als het grammaticaal niet correct, begrijp jij het niet meer? Het was toch overduidelijk wat Isco bedoelde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Hwb:

Als het grammaticaal niet correct, begrijp jij het niet meer? Het was toch overduidelijk wat Isco bedoelde?

En toch had ik hem verkeerd begrepen, sorry meester HWB ik zal de volgende keer beter mijn best doen.

Goeie post voor een moderator trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Pino:

En toch had ik hem verkeerd begrepen, sorry meester HWB ik zal de volgende keer beter mijn best doen.

Goeie post voor een moderator trouwens.

Loop vooral niet zo te zeiken als iemand een keer een fout maakt of onhandig opschrijft. Je weidde er 3-4 posts aan, terwijl de strekking voor iedereen (blijkbaar muv jou) duidelijk was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Hwb:

Loop vooral niet zo te zeiken als iemand een keer een fout maakt of onhandig opschrijft. Je weidde er 3-4 posts aan, terwijl de strekking voor iedereen (blijkbaar muv jou) duidelijk was.

Ik begreep het oprecht verkeerd,  dat jij je er ineens mee moet bemoeien vind ik ook onnodig het was allang opgelost. Ik heb voor dit soort zaken warnings gekregen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het allang was opgelost, heb ik dan gemist. Ik zag vooral eindeloos gedram, mogelijk in eerste instantie vanuit onbegrip, maar daarna zag het er vooral gelijkhebberig uit. Ik stoorde me daaraan, dus reageerde ik. Als dat verkeerd was, verkeerd overkwam, sorry daarvoor.

Laten we het maar weer over Ajax gaan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Hwb:

Dat het allang was opgelost, heb ik dan gemist. Ik zag vooral eindeloos gedram, mogelijk in eerste instantie vanuit onbegrip, maar daarna zag het er vooral gelijkhebberig uit. Ik stoorde me daaraan, dus reageerde ik. Als dat verkeerd was, verkeerd overkwam, sorry daarvoor.

Dus je bemoeit je met iets waar je maar de helft van hebt meegekregen? Klasse hoor.

Maar goed Ajax.

Even zomaar een voorspelling, ik denk dat we kampioen worden mannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Rogier.:

Ten Hag genomineerd voor Best Coach of The Year. https://www.fifa.com/the-best-fifa-football-awards/ Krijgt de #tenhagout-brigade toch weer eens de deksel op hun neus. Lekker bezig Valentijn Driessen.

De Jong, De Ligt en van Dijk genomineerd voor FIFA speler van het jaar, bij de laatste 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites