Arles Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 4 minuten geleden zei aron24: Je kan ook gewoon de felicitatie en het compliment voor jullie verdediging/trainer accepteren in plaats van zo'n domme-open-deur-opmerking te geven. Nou ja, het was juist om aan te geven dat jouw opmerking nogal een open deur was. En correct me if I’m wrong, maar een felicitatie voelt niet echt als een oprechte felicitatie als je daarna gaat zeggen dat het alleen maar door falen van de tegenstander komt. Maar bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Tactisch compleet dominant. Tweede helft gekozen om laag te staan, niet erg sexy qua amusement wel effectief. Als je nu als Feyenoorder de schuld bij Makkelie en de keeper legt mis je ook echt wel enig realisme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zojuist zei Urbeto: Wat moet 'ie dan? Ontkennen dat Ajax twee goals in de schoot geworpen krijgt? Niet naar het Ajax topic gaan? Is maar een idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 2 minuten geleden zei Urbeto: Wat moet 'ie dan? Ontkennen dat Ajax twee goals in de schoot geworpen krijgt? De Ajacieden feliciteren en zeggen dat Ajax het tactisch veel beter had staan deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 2 minuten geleden zei Urbeto: Wat moet 'ie dan? Ontkennen dat Ajax twee goals in de schoot geworpen krijgt? Vooral niet een excuus zoeken bij de keeper en de scheidsrechter. Compleet geen enkel antwoord had Feyenoord vandaag tactisch. Sterker nog ook qua intensiteit heb je het gewoon afgelegd en dat is normaal de kracht van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Sinds Taylor vinkjes met Jade Anna zet is hij wel lekker aan het ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 3 minuten geleden zei Arles: Niet naar het Ajax topic gaan? Is maar een idee. Als er enkel zo schijtlollig gereageerd kan worden is dat inderdaad het beste. 1 minuut geleden zei timpy00: Vooral niet een excuus zoeken bij de keeper en de scheidsrechter. Compleet geen enkel antwoord had Feyenoord vandaag tactisch. Sterker nog ook qua intensiteit heb je het gewoon afgelegd en dat is normaal de kracht van Feyenoord. Dit vind ik ook zo onzinnig. Je verliest deze wedstrijd door twee ongekende blunders van Wellenreuther én doordat je tactisch afgetroefd wordt. Die twee zaken bestaan naast elkaar, dus het is onzin om het een niet te mogen benoemen omdat van het ander óók sprake is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober (bewerkt) 7 minuten geleden zei timpy00: Vooral niet een excuus zoeken bij de keeper en de scheidsrechter. Compleet geen enkel antwoord had Feyenoord vandaag tactisch. Sterker nog ook qua intensiteit heb je het gewoon afgelegd en dat is normaal de kracht van Feyenoord. Je hebt toch ook gewoon twee cadeautjes gehad van Wellenreuther? Snap niet dat je dat nu diskwalificeert als onderdeel van de uitleg van waarom Feyenoord verliest. Feyenoord heeft niets gecreëerd mede doordat Ajax het middenveld goed dicht zette, maar Ajax creëerde daarnaast ook niet bijster veel. Dan zijn de fouten van Wellenreuther wel erg cruciaal te noemen. 30 oktober bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Hansie mag ook wel even op taalcursus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 2 minuten geleden zei Urbeto: Als er enkel zo schijtlollig gereageerd kan worden is dat inderdaad het beste. Dit vind ik ook zo onzinnig. Je verliest deze wedstrijd door twee ongekende blunders van Wellenreuther én doordat je tactisch afgetroefd wordt. Die twee zaken bestaan naast elkaar, dus het is onzin om het een niet te mogen benoemen omdat van het ander óók sprake is. Het is vooral onzin dat je denkt dat je daardoor verliest vandaag. Maar goed, als je je daar aan wilt vasthouden helemaal prima natuurlijk. Bedankt Timon, bedankt Makkelie. Morgen lekker gebak op bureau in Rotterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zojuist zei timpy00: Het is vooral onzin dat je denkt dat je daardoor verliest vandaag. Maar goed, als je je daar aan wilt vasthouden helemaal prima natuurlijk. Bedankt Timon, bedankt Makkelie. Morgen lekker gebak op bureau in Rotterdam. Vraag is natuurlijk wel hoe (anders) Ajax had gespeeld als die fouten niet waren gemaakt zo vroeg in de wedstrijd. Die blunders hebben de ploeg absoluut in het zadel geholpen. Dat maakt dat je in het vervolg op zijn Italiaans kunt verdedigen. Wat niet wegneemt dat Ajax dat gewoon uitstekend heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zojuist zei Grote Ree: Vraag is natuurlijk wel hoe (anders) Ajax had gespeeld als die fouten niet waren gemaakt zo vroeg in de wedstrijd. Die blunders hebben de ploeg absoluut in het zadel geholpen. Dat maakt dat je in het vervolg op zijn Italiaans kunt verdedigen. Wat niet wegneemt dat Ajax dat gewoon uitstekend heeft gedaan. Bij de 1 0 maakt Ajax al tactisch een goede keuze waardoor je in die kans komt natuurlijk. Natuurlijk maakt keeper een fout, maar als Taylor mer Hwang daar 1 v 1 komt in die ruimtes gaat er best veel fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 3 minuten geleden zei timpy00: Het is vooral onzin dat je denkt dat je daardoor verliest vandaag. Maar goed, als je je daar aan wilt vasthouden helemaal prima natuurlijk. Bedankt Timon, bedankt Makkelie. Morgen lekker gebak op bureau in Rotterdam. Heb je mijn vorige post überhaupt wel gelezen? Het heeft er geen enkele schijn van. Of nou ja, laat ik het anders stellen: waardoor verliest Feyenoord vandaag als het niet door twee blunders van Wellenreuther en een tactische troef komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 8 minuten geleden zei Urbeto: Als er enkel zo schijtlollig gereageerd kan worden is dat inderdaad het beste. Dit vind ik ook zo onzinnig. Je verliest deze wedstrijd door twee ongekende blunders van Wellenreuther én doordat je tactisch afgetroefd wordt. Die twee zaken bestaan naast elkaar, dus het is onzin om het een niet te mogen benoemen omdat van het ander óók sprake is. Inhoudelijk heb je natuurlijk gelijk, maar waarom iets brengen als een felicitatie als je eigenlijk alleen maar zegt dat we mazzel hebben gehad? Hou je 'felicitatie' dan lekker voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 2 minuten geleden zei Urbeto: Heb je mijn vorige post überhaupt wel gelezen? Het heeft er geen enkele schijn van. Of nou ja, laat ik het anders stellen: waardoor verliest Feyenoord vandaag als het niet door twee blunders van Wellenreuther en een tactische troef komt? Taylor komt ook 1 op 1 als Wellenreuther blijft staan. De corner voor de 2 0 sta je weer 1 tegen 1. En speelt Akpom de bal te laat op Godts. In alle momenten de eerste helft waar Ajax kansen krijgt, bijvoorbeeld Godts. Kom je in grote ruimtes in 1 v 1 te verdedigen. Dat zijn tactische keuzes. Daar verlies je de wedstrijd op want daardoor geef je al die momenten weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 1 minuut geleden zei timpy00: speelt Akpom de bal te laat op Godts. Of denkt hij dat hij de bal niet kan spelen / kan hij de bal niet spelen door de sliding van Read? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Hahahahahahhahahaha niks verwachten van deze pot en dan dit doen. Echt ouderwets genieten dit jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Waar hebben we het over jongens? Geneuzel over wie de fout maakt. Pak een biertje erbij en geniet van de overwinning (of troost jezelf, voor de Feyenoorders). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 4 minuten geleden zei Arles: Inhoudelijk heb je natuurlijk gelijk, maar waarom iets brengen als een felicitatie als je eigenlijk alleen maar zegt dat we mazzel hebben gehad? Hou je 'felicitatie' dan lekker voor je. Ik begrijp de noodzaak om je aartsrivaal te feliciteren sowieso niet. Allemaal leuk hoor, dat deugen, maar het is niet meer dan normaal om gewoon even de pest in deze nederlaag te hebben. Die rivaliteit mag best gevoeld worden, ook als dat ten koste gaat van zo'n leeg begrip als sportiviteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 4 minuten geleden zei Urbeto: Ik begrijp de noodzaak om je aartsrivaal te feliciteren sowieso niet. Allemaal leuk hoor, dat deugen, maar het is niet meer dan normaal om gewoon even de pest in deze nederlaag te hebben. Die rivaliteit mag best gevoeld worden, ook als dat ten koste gaat van zo'n leeg begrip als sportiviteit. Nee dat vindt jij normaal. Maar dat wil niet zeggen dat anderen dat ook zo (moeten) ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 1 minuut geleden zei Grote Ree: Nee dat vindt jij normaal. Maar dat wil niet zeggen dat anderen dat ook zo (moeten) ervaren. Als het al niet meer normaal is dat je er na een nederlaag tegen je aartsrivaal even flink de pest in hebt weet ik echt niet wat wél normaal is. Voetbal is hartstocht en beleving. Dat mag op zijn tijd ook echt wel schuren; dat hoort er écht bij. We zijn toch geen stelletje ongelofelijke softies hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 17 minuten geleden zei Urbeto: Ik begrijp de noodzaak om je aartsrivaal te feliciteren sowieso niet. Allemaal leuk hoor, dat deugen, maar het is niet meer dan normaal om gewoon even de pest in deze nederlaag te hebben. Die rivaliteit mag best gevoeld worden, ook als dat ten koste gaat van zo'n leeg begrip als sportiviteit. Je mag er zeker de pest in hebben. En dat merk ik ook wel aan je posts voor mijn gevoel. Maar daarvoor hoef je niet naar het Ajax topic te komen, hier gaat je gevoel echt niet beter worden op dit moment namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Vandaar dat ik niet mocht genieten van Dyballa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zojuist zei Urbeto: Als het al niet meer normaal is dat je er na een nederlaag tegen je aartsrivaal even flink de pest in hebt weet ik echt niet wat wél normaal is. Voetbal is hartstocht en beleving. Dat mag op zijn tijd ook echt wel schuren; dat hoort er écht bij. We zijn toch geen stelletje ongelofelijke softies hier? Je snapt mijn punt niet. Jij doet alsof iedereen dit maar zo moet voelen. Ik betwist dat en zie, aan de hand van een aantal reacties alhier, dat ik niet de enige ben die er zo in staat. Iedereen beleeft zo'n wedstrijd op zijn eigen manier. De een heeft er flink de pest in, de ander heeft het tien seconden na het laatste fluitsignaal voor zichzelf afgesloten. Prima toch? Zo vind ik het merkwaardig dat jij de hele dag niks uit je vingers hebt gekregen vanwege deze pot. Maar als dat de manier is waarop jij deze clash wil beleven, wie ben ik dan om daar allerlei normen en labels op te plakken? Doe lekker je ding, denk ik dan. Maar realiseer je dan ook dat jouw norm niet hetzelfde hoeft te zijn als die van anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 2 minuten geleden zei Grote Ree: Je snapt mijn punt niet. Jij doet alsof iedereen dit maar zo moet voelen. Ik betwist dat en zie, aan de hand van een aantal reacties alhier, dat ik niet de enige ben die er zo in staat. Iedereen beleeft zo'n wedstrijd op zijn eigen manier. De een heeft er flink de pest in, de ander heeft het tien seconden na het laatste fluitsignaal voor zichzelf afgesloten. Prima toch? Zo vind ik het merkwaardig dat jij de hele dag niks uit je vingers hebt gekregen vanwege deze pot. Maar als dat de manier is waarop jij deze clash wil beleven, wie ben ik dan om daar allerlei normen en labels op te plakken? Doe lekker je ding, denk ik dan. Maar realiseer je dan ook dat jouw norm niet hetzelfde hoeft te zijn als die van anderen. Realiseer je je dat je nu doet wat je zegt niet te willen doen? Uiteraard realiseer ik me ook wel dat niet iedere supporter het voetbal op dezelfde manier ervaart, maar dat doet niets af aan de normen die ik persoonlijk bij ware supportersbeleving vind horen. Zoals naar ik meen Kees Jansma vroeger altijd zei: voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven, dus dat mag ook best als zodanig ervaren worden. Als mensen ervoor kiezen om zich er niet door te laten bevangen is dat hun zaak, maar ik zou de sport op geen enkele andere manier willen ervaren. Rivaliteit en beleving maken de sport tot wat het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten