sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Niet eens, in het begin had ik Ajax geen kans gegeven maar nu zijn beide ploegen ingespeeld en zijn ze nu redelijk gelijkwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Kaplan is het voetballen ook verleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Het is weer de Nijhuis-show hoor af en toe, die overtreding op Kaplan in 90+4'. Wat de fak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 4 minuten geleden zei Rogier.: Het is weer de Nijhuis-show hoor af en toe, die overtreding op Kaplan in 90+4'. Wat de fak Ook gewoon een duw in de rug bij Taylor. Allang blij dat het geen open huis meer in Amsterdam is. Weer de 0 en 3 punten. Maar aan de bal. Oei, oei, oei. Moet véél beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Hadden met zo'n fantasie opstelling ook niet heel veel meer kunnen verwachten dan dit. Op naar Woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Rouleren is cruciaal maar dat doe je niet met 10 man tegelijk. Zit je dan in de arena naar een veredeld bierelftal te kijken. Schandalig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Veldspel wel weer bedroevend, heb wel een hard hoofd in woensdag. Feyenoord draait inmiddels goed en het lijkt bij ons juist even allemaal minder te gaan nadat we toch ook echt een paar leuke potten hebben gezien tegen Jagiellonia en Besiktas. Hopelijk is Berghuis snel terug, scheelt een slok op een borrel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 3 minuten geleden zei Arles: Veldspel wel weer bedroevend, heb wel een hard hoofd in woensdag. Feyenoord draait inmiddels goed en het lijkt bij ons juist even allemaal minder te gaan nadat we toch ook echt een paar leuke potten hebben gezien tegen Jagiellonia en Besiktas. Hopelijk is Berghuis snel terug, scheelt een slok op een borrel. Berghuis ipv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 8 minuten geleden zei putdus: Berghuis ipv? Wat mij betreft voor Taylor of Fitz-Jim. Farioli zal veel blijven rouleren dus ik denk dat het niet zo simpel is als Berghuis óf Taylor bijvoorbeeld, maar ik zie hem sowieso veel liever op het middenveld dan rechtsbuiten en als we een must win-wedstrijd spelen denk ik dat mijn ideale middenveld Taylor-Henderson-Berghuis zou zijn. Met door het seizoen heen natuurlijk ook genoeg minuten voor Klaassen, die beter presteert dan ik had verwacht toen hij weer tekende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 12 minuten geleden zei putdus: Berghuis ipv? Fitz-Jim. Speler die het verste staat van kwaliteit voor een Ajax basisspeler. Al is Klaassen hem natuurlijk al voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Mogelijk geen uitsupporters mee naar Sociedad. Daar gaat het leukste tripje… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober IT'S MATCHDAY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Poeh, zit echt te schommelen tussen hoop en vrees. Weet echt niet wat ik kan verwachten vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zojuist zei Maurice': Poeh, zit echt te schommelen tussen hoop en vrees. Weet echt niet wat ik kan verwachten vanavond. Lelijke 1 - 2 overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Teken voor een 0-1 90+5 Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zal wel een saaie 2-1 worden voor Feyenoord. Ajax is echt nog niet zo ver dat ze uit gaan winnen bij een de laatste weken prima spelend Feyenoord. Zonder een Timber had ik het nog wel willen zien, maar realistisch gezien mag je met een gelijkspel gelukkig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Hopelijk gaat het goed met de fans. Geen rare fratsen en wordt het een mooie wedstrijd. Bij gezeik is niemand gebaat. Niet omdat het bij Feyenoord is. Maar ook zaterdag als wij thuis moeten tegen Psv hoop ik dat we ons gewoon op voetbal kunnen richten zonder teveel bijzaken. Wel gezonde wedstrijdspanning voor vanavond. Weet niet zo goed wat we kunnen verwachten. Denk en hoop iig meer stabiliteit en in de wedstrijd groeien en wel goed veldspel zoals bijvoorbeeld tegen Besiktas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Er mogen toch geen fans van Feyenoord naar Ajax en andersom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 13 minuten geleden zei delichris: Er mogen toch geen fans van Feyenoord naar Ajax en andersom. Gert zal doelen op aanstekers / spreekkoren etc. En daar kan ik hem alleen maar gelijk in geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 22 minuten geleden zei MetalMichael: Gert zal doelen op aanstekers / spreekkoren etc. En daar kan ik hem alleen maar gelijk in geven. ahhh zo. Er zal vast een idioot zijn die zich niet kan gedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Idd wat Kyrill zegt. Of dat je bijna onder begeleiding vh leger de spelersbus van Ajax richting het stadion moet zien te krijgen. Benieuwd welk afleidings trucje ze deze keer zullen bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 3 minuten geleden zei Gert: Idd wat Kyrill zegt. Of dat je bijna onder begeleiding vh leger de spelersbus van Ajax richting het stadion moet zien te krijgen. Benieuwd welk afleidings trucje ze deze keer zullen bedenken. MetalMichael = Kyrill confirmed Komt wel goed vanavond denk ik. De netten zijn weer opgehangen voor de zekerheid, maar het gaat qua supporters al tijden overwegend goed op Rotterdam Zuid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Haha waar het hart van vol is he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Alle ballen op Woutje! Citaat Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Klaassen, Taylor; Godts, Weghorst, Akpom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober (bewerkt) 22 minuten geleden zei Gert: Idd wat Kyrill zegt. Of dat je bijna onder begeleiding vh leger de spelersbus van Ajax richting het stadion moet zien te krijgen. Benieuwd welk afleidings trucje ze deze keer zullen bedenken. Dit was trouwens de aankomst van de bus. Spanning en sensatie opgebouwd voor saus. 30 oktober bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten