Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

4 minuten geleden zei Rogier.:

Het is weer de Nijhuis-show hoor af en toe, die overtreding op Kaplan in 90+4'. Wat de fak  

Ook gewoon een duw in de rug bij Taylor.

Allang blij dat het geen open huis meer in Amsterdam is. Weer de 0 en 3 punten. Maar aan de bal. Oei, oei, oei. Moet véél beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veldspel wel weer bedroevend, heb wel een hard hoofd in woensdag. Feyenoord draait inmiddels goed en het lijkt bij ons juist even allemaal minder te gaan nadat we toch ook echt een paar leuke potten hebben gezien tegen Jagiellonia en Besiktas. Hopelijk is Berghuis snel terug, scheelt een slok op een borrel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Arles:

Veldspel wel weer bedroevend, heb wel een hard hoofd in woensdag. Feyenoord draait inmiddels goed en het lijkt bij ons juist even allemaal minder te gaan nadat we toch ook echt een paar leuke potten hebben gezien tegen Jagiellonia en Besiktas. Hopelijk is Berghuis snel terug, scheelt een slok op een borrel. 

Berghuis ipv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei putdus:

Berghuis ipv?

Wat mij betreft voor Taylor of Fitz-Jim. Farioli zal veel blijven rouleren dus ik denk dat het niet zo simpel is als Berghuis óf Taylor bijvoorbeeld, maar ik zie hem sowieso veel liever op het middenveld dan rechtsbuiten en als we een must win-wedstrijd spelen denk ik dat mijn ideale middenveld Taylor-Henderson-Berghuis zou zijn. Met door het seizoen heen natuurlijk ook genoeg minuten voor Klaassen, die beter presteert dan ik had verwacht toen hij weer tekende. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel een saaie 2-1 worden voor Feyenoord. Ajax is echt nog niet zo ver dat ze uit gaan winnen bij een de laatste weken prima spelend Feyenoord. Zonder een Timber had ik het nog wel willen zien, maar realistisch gezien mag je met een gelijkspel gelukkig zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk gaat het goed met de fans. Geen rare fratsen en wordt het een mooie wedstrijd. Bij gezeik is niemand gebaat. Niet omdat het bij Feyenoord is. Maar ook zaterdag als wij thuis moeten tegen Psv hoop ik dat we ons gewoon op voetbal kunnen richten zonder teveel bijzaken.

Wel gezonde wedstrijdspanning voor vanavond. Weet niet zo goed wat we kunnen verwachten. Denk en hoop iig meer stabiliteit en in de wedstrijd groeien en wel goed veldspel zoals bijvoorbeeld tegen Besiktas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gert:

Idd wat Kyrill zegt. Of dat je bijna onder begeleiding vh leger de spelersbus van Ajax richting het stadion moet zien te krijgen. Benieuwd welk afleidings trucje ze deze keer zullen bedenken. 

MetalMichael = Kyrill confirmed :mrgy:

Komt wel goed vanavond denk ik. De netten zijn weer opgehangen voor de zekerheid, maar het gaat qua supporters al tijden overwegend goed op Rotterdam Zuid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Gert:

Idd wat Kyrill zegt. Of dat je bijna onder begeleiding vh leger de spelersbus van Ajax richting het stadion moet zien te krijgen. Benieuwd welk afleidings trucje ze deze keer zullen bedenken. 

a man in a suit and tie is sitting in front of a screen that says gifbin.com on it

Dit was trouwens de aankomst van de bus. Spanning en sensatie opgebouwd voor saus.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites