timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 1 uur geleden zei Arezo: In principe is Quabarbabababag natuurlijk een maatje te groot, maar wie weet tover Aoli een hogehoed uit zijn konijn? Net cimbomcu die een gesprek met zichzelf voert in scc Maar hopen op een stuntje vanavond dan. Bedankt voor de support Paul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Restaurant in Spanje expres pas om 20:30 gereserveerd. Later kreeg ik er niet door bij de familie. Hup Ajax hup! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Zet 'm nu pas aan, maar zie dat er al een VAR-moment geweest is. Terecht afgekeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Zojuist zei Lenstra: Zet 'm nu pas aan, maar zie dat er al een VAR-moment geweest is. Terecht afgekeurd? Citaat NO GOAL! De aangever van de goal Elvin Jafarguliyev stond buitenspel en het blijft 0-0, Ajax ontsnapt aan een vroege tegengoal. Lijkt er wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Ajax begint net zo goed als de kwaliteit van het veld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Domste overtreding ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Dan zou je verwachten dat ze met wat meer druk naar voren toe gingen spelen. Maar goed, misschien moet ik mijn verwachtingen bijstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dan zou je verwachten dat ze met wat meer druk naar voren toe gingen spelen. Maar goed, misschien moet ik mijn verwachtingen bijstellen. Even tegenstander idee geven dat ze druk kunnen geven. Tweede helft twee keer toeslaan en naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Wat is Ajax weer afgrijselijk slecht zeg. Dat wordt wat de komende weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 4 minuten geleden zei timpy00: Even tegenstander idee geven dat ze druk kunnen geven. Tweede helft twee keer toeslaan en naar huis. Gaat goed. Ik heb gewoon het idee dat ze 11 tegen 11 spelen. Is dat die Italiaanse stijl? De tegenstander naar je toe lokken en dan met een vieze counter afstraffen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 2 minuten geleden zei putdus: Wat is Ajax weer afgrijselijk slecht zeg. Dat wordt wat de komende weken Als Ajax komende week net zo weinig weggeeft als tot nu toe dit seizoen ben ik zeker te spreken over dat deel. Voetballend beter zou wel lekker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Zojuist zei Nom de Guerre: Gaat goed. Ik heb gewoon het idee dat ze 11 tegen 11 spelen. Is dat die Italiaanse stijl? De tegenstander naar je toe lokken en dan met een vieze counter afstraffen? De speelstijl is wel tegenstander naar je toe lokken. Maar dat is al heel het seizoen en was al van te voren bekend toch? Opzich waardeer ik dat wel omdat je veel ruimtes creëert om onderuit te voetballen en dan in grote ruimtes komt. Echter werkt die speelstijl wel vooral tegen teams die niet kont in de 16 gooien. Dit was dus moment 1. Ik verwacht straks moment 2 en verder weinig energie verspillen richting komende periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Zou Wout Kenneth gezien hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 5 minuten geleden zei Thierryvane: Zou Wout Kenneth gezien hebben? Kleine kans. Die is maar met twee dingen bezig: de bal en het doel. Die verongelijkte kop van hem ook bij elke bal die niet naar hem gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 1 minuut geleden zei Lenstra: Kleine kans. Die is maar met twee dingen bezig: de bal en het doel. Die verongelijkte kop van hem ook bij elke bal die niet naar hem gaat Ja terwijl hij wel iedere keer laat zien dat hij niet echt kan meevoetballen. Deze wedstrijd eindigt nooit met 21 man natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Die lui zullen toch wel na een minuut of 65 steen kapot zijn hoop ik? Steken er veel energie in. En idd Ajax moet wel snel na rust 0-2 maken, want 2x geel gaan we hoe dan ook krijgen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Zojuist zei Gert: Die lui zullen toch wel na een minuut of 65 steen kapot zijn hoop ik? Steken er veel energie in. En idd Ajax moet wel snel na rust 0-2 maken, want 2x geel gaan we hoe dan ook krijgen denk ik. Ze geven nu al bizarre ruimtes weg. Ajax heeft echter geen diepte en speelt enorm slordig aan de bal. Verdedigend heb je eigenlijk letterlijk niks weggegeven dat is dan wel positief na zo'n helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Zet Brobbey er maar in voor Rasmussen. Beetje als de laatste weken onder Ten Hag. Niet ideaal, maar wil die linksback weleens tegen Brobbey zien worstelen, nadat hij weer voor de 14e keer de 90 meter sprint naar voren heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Vind Rugani wel een vrij stabiele factor deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Fitz-Jim mag ook zo snel mogelijk naar de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Het is echt verschrikkelijk. Echt uit niets blijkt dat je met een man meer op het veld staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober En daar is moment 2. Nu 20 minuten uitzitten en door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Wat een kutcommentator, weer. Is toch 100% een penalty? Als je iemand zo een beuk op het middenveld geeft, is het altijd een vrije trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 54 minuten geleden zei timpy00: Ja terwijl hij wel iedere keer laat zien dat hij niet echt kan meevoetballen. Deze wedstrijd eindigt nooit met 21 man natuurlijk. Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober We staan weer bovenaan jongens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten