Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Arezo:

In principe is Quabarbabababag natuurlijk een maatje te groot, maar wie weet tover Aoli een hogehoed uit zijn konijn?

Net cimbomcu die een gesprek met zichzelf voert in scc ;)

Maar hopen op een stuntje vanavond dan. Bedankt voor de support Paul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Zojuist zei Lenstra:

Zet 'm nu pas aan, maar zie dat er al een VAR-moment geweest is. Terecht afgekeurd?

Citaat

NO GOAL! De aangever van de goal Elvin Jafarguliyev stond buitenspel en het blijft 0-0, Ajax ontsnapt aan een vroege tegengoal.

Lijkt er wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dan zou je verwachten dat ze met wat meer druk naar voren toe gingen spelen. Maar goed, misschien moet ik mijn verwachtingen bijstellen. 

Even tegenstander idee geven dat ze druk kunnen geven. Tweede helft twee keer toeslaan en naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei timpy00:

Even tegenstander idee geven dat ze druk kunnen geven. Tweede helft twee keer toeslaan en naar huis.

Gaat goed. Ik heb gewoon het idee dat ze 11 tegen 11 spelen. Is dat die Italiaanse stijl? De tegenstander naar je toe lokken en dan met een vieze counter afstraffen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei putdus:

Wat is Ajax weer afgrijselijk slecht zeg. Dat wordt wat de komende weken 

Als Ajax komende week net zo weinig weggeeft als tot nu toe dit seizoen ben ik zeker te spreken over dat deel.

Voetballend beter zou wel lekker zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nom de Guerre:

Gaat goed. Ik heb gewoon het idee dat ze 11 tegen 11 spelen. Is dat die Italiaanse stijl? De tegenstander naar je toe lokken en dan met een vieze counter afstraffen?

De speelstijl is wel tegenstander naar je toe lokken. Maar dat is al heel het seizoen en was al van te voren bekend toch? 

Opzich waardeer ik dat wel omdat je veel ruimtes creëert om onderuit te voetballen en dan in grote ruimtes komt. Echter werkt die speelstijl wel vooral tegen teams die niet kont in de 16 gooien.

Dit was dus moment 1. Ik verwacht straks moment 2 en verder weinig energie verspillen richting komende periode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lenstra:

Kleine kans. Die is maar met twee dingen bezig: de bal en het doel. Die verongelijkte kop van hem ook bij elke bal die niet naar hem gaat ;c 

Ja terwijl hij wel iedere keer laat zien dat hij niet echt kan meevoetballen.

Deze wedstrijd eindigt nooit met 21 man natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Gert:

Die lui zullen toch wel na een minuut of 65 steen kapot zijn hoop ik? Steken er veel energie in. En idd Ajax moet wel snel na rust 0-2 maken, want 2x geel gaan we hoe dan ook krijgen denk ik.

Ze geven nu al bizarre ruimtes weg. Ajax heeft echter geen diepte en speelt enorm slordig aan de bal.

Verdedigend heb je eigenlijk letterlijk niks weggegeven dat is dan wel positief na zo'n helft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet Brobbey er maar in voor Rasmussen. Beetje als de laatste weken onder Ten Hag. Niet ideaal, maar wil die linksback weleens tegen Brobbey zien worstelen, nadat hij weer voor de 14e keer de 90 meter sprint naar voren heeft gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites