Jotew Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Tsja, ten Rouwelaar. Is het netjes? Nah nee maar aan de andere kant; zo'n club met dat salaris komt nooit weer voor 'm. Snap het vanuit zijn perspectief ook wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 13 uur geleden zei Rogier.: Zou het bizar vinden als hij daadwerkelijk zou gaan. Is pas net in dienst, wat voor signaal geef je dan af? Maar snap het ergens ook wel, ontzettend grote kans natuurlijk. Hoop dat er een goede vervanger gevonden kan worden. Beetje een dubbel gevoel wel inderdaad. Ergens snap ik hem en ergens vind ik het ook heel raar. Vanmiddag de eerste oefenpot. Benieuwd of we al Fariolibal gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Seizoen gaat eindelijk beginnen. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli (bewerkt) Ik ben er totaal nog niet klaar voor. Als ik die opstelling zie dan krijg ik een terugval. Kijk 2 minuten, ben dr alweer klaar mee . 5 juli bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli MOTM is wel die trainer al, wat ken die schreeuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Rensch stond weer lekker te slapen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli De achterkant van het shirt blijft er ook met een broekje eronder er heel raar uit zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli (bewerkt) Die 0-1 stand op het scoreboard die er anders ook gek uit Elke keer als ik eventjes kijk maakt vd Boomen een dikke fout. 5 juli bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Ajax mist wel erg veel kansen. De verhoudingen in statistieken ip het veld zijn echt totaal anders dan 0 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli #DiesJanseBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Citaat Ajax staat op het punt om een bijzondere transfer af te ronden. De Amsterdammers nemen spits Boubacar Diakité over van Badalabougou Black Stars. Dat kondigt de Malinese club aan op Facebook. Badalabougou Black Stars eindigde afgelopen seizoen als laatste in de Malinese Eredivisie, maar Diakité wist zich in positieve zin te onderscheiden. De achttienjarige spits eindigde ondanks het moeizame seizoen van zijn club als tweede in de strijd om de topscorerstitel. Hij scoorde zestien keer. Blijkbaar is hij daarmee ook op de radar van de scouts van Ajax gekomen, want Diakité is al onderweg naar Amsterdam om zijn transfer af te ronden. 'Het is rond, de tweede topscorer van de Malinese competitie vliegt naar Nederland om zich te melden bij het vlaggeschip van het land, Ajax Amsterdam', schreef Badalabougou Black Stars op sociale media. 'Wij wensen Boubacar Diakité een geweldige carrière! Here we go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Voetballend schijnt het toch best aardig geweest te zijn gisteren? Heb een paar acties van godts gezien, die was wel gruwelijk bezig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 12 minuten geleden zei Elsjorro1990: Voetballend schijnt het toch best aardig geweest te zijn gisteren? Klopt, kansenverhouding ook extreem. Moet je ‘m er wel inschieten. Prima eerste wedstrijd zo, maar met slaapkop Rensch en Medic (kwaliteit tekort) toch wat kansen tegen gekregen. Patronen zijn in ieder geval al duidelijker. Staat op VI Pro nog een mooi artikel; is daarin ook duidelijk dat de selectie nog niet past bij het voetbal dat Farioli wil spelen (beetje Tottenham van afgelopen seizoen). Kan zomaar zijn dat Ajax een flinke een flinke metamorfose ondergaat in augustus, omdat spelers als Akpom nog niet verkocht kunnen worden totdat een Brobbey weer terug en fit is. 12 minuten geleden zei Elsjorro1990: Heb een paar acties van godts gezien, die was wel gruwelijk bezig zeg. Godts speelde een beetje als een jeugdspeler. Veel goede acties, maar ging ook heel veel fout. Op zich prima als de organisatie achter de bal goed is. Tijd om de volgende stap te maken en volwassener te spelen. Kan de nieuwe Nico Williams worden, kan ook de nieuwe Fischer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Ik vond Godts vooral ongelukkig. Twijfel soms of hij doorheeft dat je niet letterlijk altijd kunt gaan rennen. Vond Forbs uiteindelijk een meer dreigendere indruk maken. Tweede helft Fitz-Jim en Rasmussen die het in mijn ogen ook prima deden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Kan iemand mij een kleine samenvatting/analyse geven van de eerste oefenpot onder Farioli? Helaas niks kunnen zien dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Zojuist zei Thierryvane: Kan iemand mij een kleine samenvatting/analyse geven van de eerste oefenpot onder Farioli? Helaas niks kunnen zien dit weekend. Een back heeft drukgezet op de back van de tegenstander Er wordt opgebouwd in de eigen 16 meter door tegenstander te lokken (tot Zwolle voorstond want daar gingen ze toe niet in mee natuurlijk) Farioli vrij actieve coacher langs de lijn Middenveld moet nog wel aan gesleuteld worden Dit zegt denk ik de rest: Meer om positief over te zijn dan negatief. Ook als je bijvoorbeeld interview van v.d.Boomen na de wedstrijd hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Ik ga er morgen heen, zal dan met een verslagje komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Jong Ajax vanmiddag met 5-1 gewonnen van Telstar met goals van Konadu (2), Vink (2) en N. Ünüvar (terug van blessure). Citaat 💰 Directie #Ajax will Branco van den Boomen toch verkopen. ✅ Franse en Spaanse clubs concreet. ⚽️ Onder #Farioli op geen van drie middenveldposities eerste keus. ❌ tot dusver maar 1327 speelminuten. Opstelling voor zo om 18:00 uur tegen STVV: Citaat Ajax: Pasveer; Gaaei, Gooijer, Janse, Hato; Mannsverk, Fitz-Jim, Vos; Banel, Rijkhoff, Forbs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Vind Forbs wel aardig spelen eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Op 5-7-2024 om 15:50 zei PJHoutman: #DiesJanseBall Die zit op voetballen hoor. Lang niet gek deze 4-0 overwinning. Hato veruit de beste vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Ajax wel minder als tegen Zwolle. Maar de ideeën zijn duidelijk herkenbaar. Dat is al winst op vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Was er gisteren bij. Dat voetballen van achteruit is heel herkenbaar, bij felle druk wordt er ook gekozen om de snelle buitenspelers direct aan het werk te zetten door de goede trap van Pasveer/Ramaj. Duidelijk dat er veel wordt ingezet op lopen zonder bal. Vond zelf Fitz-Jim goed spelen en juist een Rijkhof iemand waar je nog absoluut niet op kan bouwen. Vos ook een ruwe diamant, kan dit seizoen het talent worden dat doorbreekt. Blij met het nieuws over Branco, komt gewoon te kort en je hebt ontzettend veel keus op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 50 minuten geleden zei cimbomcu: Blij met het nieuws over Branco, komt gewoon te kort en je hebt ontzettend veel keus op het middenveld. Dit vooral. Opties echt te over. Moet daar gewoon wat verkocht worden als je ook nog versterking zou willen, zeker omdat een Farioli Berghuis ook weer op het middenveld zou willen posteren. Dan tel je nu alleen al 9 man, dat zijn er teveel voor 3 opties als je er ook nog één bij wilt kopen en Henderson eigenlijk niet op het bankie kán voor dat salaris. Defensief: Mannsverk, Vos, Taylor, Van den Boomen, Henderson, Fitz-Jim Aanvallend: Berghuis, Hlynsson, Ünüvar, (Taylor/Fitz-Jim) Zou me niet verbazen als 2 of 3 namen van dit rijtje verkocht gaan worden (laat staan Van den Boomen), puur om ruimte te maken in de selectie, hoeveel potentie ze ook hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Tahirovic nog. 10 juli bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten