Wolf_pd Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 uur geleden zei Hwb: Mislintat geeft etentje voor de werknemers die zich druk met transfers hebben bemoeid. Hendriks is daar niet bij. Volgens De T het bewijs dat hij en Mislintat toen al gebrouilleerd waren. Hoe dom denken ze dat hun lezers zijn? De creditcard waarmee betaald werd, had Mislintat uit de zak van Hendriks gerold? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 46 minuten geleden zei Bolderbast: Sowieso rare snuiter die Southgate ; https://www.englandfootball.com/england/mens-senior-team/squad Is de selectie. 3 Keepers, 8 verdedigers, 8 aanvallers en maar 5 middenvelders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart En gewoon weer met dezelfde spelers. Dat wordt weer een avond afzien. Geen aansluiting bij Brobbey, die op een eiland komt te spelen. Ik verheug me er nu al op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 3 uur geleden zei Kyrill: Sowieso rare snuiter die Southgate ; https://www.englandfootball.com/england/mens-senior-team/squad Is de selectie. 3 Keepers, 8 verdedigers, 8 aanvallers en maar 5 middenvelders Nouja, zet je Foden en Maddison bij de middenvelders neer, dan heb je 7 aanvallers en 7 middenvelders. 3 uur geleden zei Geppiej: En gewoon weer met dezelfde spelers. Dat wordt weer een avond afzien. Geen aansluiting bij Brobbey, die op een eiland komt te spelen. Ik verheug me er nu al op. Dezelfde spelers als wanneer? Volgens mij heeft Ajax nog geen wedstrijd met deze opstelling gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 20 minuten geleden zei Hwb: Dezelfde spelers als wanneer? Volgens mij heeft Ajax nog geen wedstrijd met deze opstelling gespeeld. Je snapt wel wat ik bedoel. Gooijer is geschorst dus dan komt Sutalo erbij en gaat Rensch naar rechts. Ik doelde meer op de spelers die Brobbey zouden moeten ondersteunen. Hlynsson zal wel weer verstoppertje spelen en met Taylor moet je het iedere keer weer afwachten. Dat bedoelde ik met dezelfde spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Is toch niet gek uit bij Villa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Ajax gaat zo ff een Freiburgje doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Succes boys en veel plezier. Aan de commentator gaat niet liggen iig, Wietske van der Goat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 3x Sutalo zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zojuist zei ElPrincipito: 3x Sutalo zo. 3-0 Aston Villa gaan aardig mensen voor tekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 12 minuten geleden zei ElPrincipito: 3x Sutalo zo. Hij gaat niet eens 3x opendraaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Vind dit behoorlijk richting rood gaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Dit is toch gewoon rood voor Watkins? Veel te laat met z'n tackle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart (bewerkt) Geel had ook wel rood mogen zijn toch? Ben niet de enige dus haha 14 maart bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Rare en domme tackles zo in het eerste kwartier. Sowieso laag niveautje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Typisch weer, de man die eigenlijk al niet meer op het veld had mogen staan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Typisch inderdaad, zoiets zal je altijd hebben hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zojuist zei joostmakaay: Typisch weer, de man die eigenlijk al niet meer op het veld had mogen staan.. Er was zoveel ruimte bij die corner dat wel 3 andere Villa spelers hem erin hadden gekopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Aston villa had al met negen man moeten staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart En nog maar eens. Had ie ook zomaar tweede geel kunnen zijn. Niet dat ik enige illusie had, maar dit geluk had je beetje moeten hebben. Nu kun je het wel vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Zojuist zei Geppiej: En nog maar eens. Had ie ook zomaar tweede geel kunnen zijn. Niet dat ik enige illusie had, maar dit geluk had je beetje moeten hebben. Nu kun je het wel vergeten. Geen geluk. Gewoon fluiten volgens de regels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Keeper is toch niet extra beschermd ofzo? Die Rogers had wel 2x geel moeten krijgen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 12 minuten geleden zei joostmakaay: Dit is toch gewoon rood voor Watkins? Veel te laat met z'n tackle. Hoezo? Is het gestrekt of met twee benen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Laten we vooral niet doen dat het door de scheids komt dat Ajax weer ronduit drama is. Als ik Brobbey was zou ik ontslag overwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 2 uur geleden zei Arezo: Keeper is toch niet extra beschermd ofzo? Die Rogers had wel 2x geel moeten krijgen ja. Tackel kwam veel te laat vol op de voet 2 uur geleden zei Chiemel: Laten we vooral niet doen dat het door de scheids komt dat Ajax weer ronduit drama is. Als ik Brobbey was zou ik ontslag overwegen Komt het wel. Tegen negen man win je makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten