Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei putdus:

Gaat t daarom?

Naja wat moet ie horen dan? “Doei”? Z’n contract loopt tot dit jaar, voor 1 april hoort hij of ze door willen en dat gebeurt alleen als Ajax nog even een slag om de arm wil houden voor het geval Ramaj of Gorter onder een bus komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

14 minuten geleden zei Becks:

Dat er nog iemand reageert op die vent, laat lekker lullen joh. 

Snap zulke reacties nooit zo, hij mag toch ze mening geven over het beleid of die nou wel of geen gelijk heeft er in? Vind het juist wel leuk, brengt een beetje leven.

opzich zou ik me alleen niet zo druk maken of de 4e keeper van Ajax die inmiddels al richting de 40 is wel of geen contractverlenging krijgt en mag Pasveer zelf ook wel er eventjes over nadenken, maar goed dat is zoals het is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laag niveau hier, wordt gereageerd op een spelfout. Het beleid wordt met hand en tand verdedigt, terwijl het vreselijk is.

Succes vanmiddag, zal helaas wel weer een wanvertoning worden.

15 uur geleden zei PJHoutman:

Naja wat moet ie horen dan? “Doei”? Z’n contract loopt tot dit jaar, voor 1 april hoort hij of ze door willen en dat gebeurt alleen als Ajax nog even een slag om de arm wil houden voor het geval Ramaj of Gorter onder een bus komt. 

Duidelijkheid moet hij krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei putdus:

Van jou misschien. Maar voor voetbalclubs is het helemaal niet onlogisch of ongebruikelijk om tot 1 april te wachten met zulke beslissingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei La Pulga:

Snap zulke reacties nooit zo, hij mag toch ze mening geven over het beleid of die nou wel of geen gelijk heeft er in? Vind het juist wel leuk, brengt een beetje leven.

Maar dan wel graag met dingen die kloppen. Als je beweert dat de contractverlenging van Geertruida er "ineens" was, om je punt te ondersteunen dan roep je gewoon maar wat. Snap wat dat betreft @Becks wel, aangezien dit bij hem een patroon is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei MetalMichael:

Maar dan wel graag met dingen die kloppen. Als je beweert dat de contractverlenging van Geertruida er "ineens" was, om je punt te ondersteunen dan roep je gewoon maar wat. Snap wat dat betreft @Becks wel, aangezien dit bij hem een patroon is.

Jullie pakken er altijd 1 zin uit en hameren daarop door. Bij geertruida was er geen jaar nodig voor wel of geen onderhandeling. En ik pak hem maar als voorbeeld. 

Tuurlijk maakt het niet uit of Pasveer wel of niet blijft. Maar ik noem hem nu als voorbeeld. Hij geeft zelf aan dat hij eerder wel altijd duidelijkheid kreeg. Er kan ook tegen hem bijvoorbeeld gezegd worden van goh we wachten tot april en kijken het aan. 

Maar geen één speler krijgt duidelijkheid de afgelopen paar jaar omdat het een stuurloos schip is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei putdus:

Jullie pakken er altijd 1 zin uit en hameren daarop door. Bij geertruida was er geen jaar nodig voor wel of geen onderhandeling. En ik pak hem maar als voorbeeld. 

Geertruida is letterlijk het slechtste voorbeeld dat je kon kiezen.

Contractverlenging 1. https://www.transfernieuws.nl/transfernieuws/lutsharel-geertruida-verlengt-tampoacutech-bij-feyenoord-nieuw-contract-tot-2024

Contractverlenging 2. https://1908.nl/artikelen/feyenoord-zet-nog-altijd-in-op-contractverlenging-geertruida

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Ja van wat ik kan herinneren is dat het bij Geertruida ook redelijk onverwachts was omdat het leek dat hij naar Leipzig zou gaan.

verder slaat de vergelijking tussen een 4e keeper en aanvoerder van een andere ploeg helemaal nergens op. :D 

Misehouy kan je het beste vergelijken met Babadi, die bij PSV ook meer toekomstperspectief wilt zien en daardoor niet verlengd. 

Verder stoor ik me nog niet helemaal aan putdus, dus van mij krijg die gewoon nog een reactie als ik er wat aan kan toevoegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei putdus:

Laag niveau hier, wordt gereageerd op een spelfout. Het beleid wordt met hand en tand verdedigt, terwijl het vreselijk is.

Succes vanmiddag, zal helaas wel weer een wanvertoning worden.

Zoals altijd vraag ik heel veel aan je. Maar negeer je dat volledig. Dat heeft toch geen nut.

Waar wordt nu dan beleid verdedigt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb eerste helft op radio geluisterd. Zo te horen is er weinig veranderd. Aanvallend kunnen we wel wat, verdedigend is het nog steeds onvoldoende. Mja, had dan ook geen geote verrassingen verwacht. Uit in Deventer winnen zou al best knap zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Bolderbast:

Jakov "vrachtwagendraaicirkel" Medic. Lachen dit.

Pakt bijna dom rood bij zijn eerste serieuze verdedigende actie 

Echt niemand in de 16 wist waar zijn man was

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei cimbomcu:

Eerste halfuur was meer dan prima, ik snap niet waarom we dan opeens zo moeilijk gaan voetballen met, moeilijke breedte balletjes door het midden waardoor GAE weer er geloof in krijgt. 

😂😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites