Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 hour ago, timpy00 said:

Komen lichte geruchten dat Henderson na het weekend wel eens rond zou kunnen komen.

Heb zelf nog steeds twijfels of dat echt gaat lukken, maar dacht ik deel het hier.

Mag echt hopen dat dit gewoon een fabeltje blijkt te wezen..dat soort gasten lekker weg laten rotten in die zandbak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

12 minutes ago, timpy00 said:

Omdat? Ze überhaupt die kant op zijn gegaan?

Correct, heb er ook niks tegen... maar wel tegen het hypocriet zijn dat ze allemaal zo begaan zijn met alles en iedereen maar ondertussen het tegenover gestelde doen... Ze zijn niks minder/meer als de beulen die de zweep vasthouden daar... maar die weten wat ze zijn, en doen geen spelletje spelen met alles en iedereen voor eigen gewin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei DutchDoofus:

Correct, heb er ook niks tegen... maar wel tegen het hypocriet zijn dat ze allemaal zo begaan zijn met alles en iedereen maar ondertussen het tegenover gestelde doen... Ze zijn niks minder/meer als de beulen die de zweep vasthouden daar... maar die weten wat ze zijn, en doen geen spelletje spelen met alles en iedereen voor eigen gewin.

De kleur grijs ken jij niet denk ik he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hakai:

Ben het op zich met je eens, ik vind ook het treurig als je als grote voetballer naar Saudi-Arabië gaat, maar als je na een halfjaar tot inkeer komt dan heb ik daar wel weer respect voor. Beter laat dan nooit. 

Ik ben het eens met het punt dat ze er niet heen zouden moeten gaan. Maar de vergelijkingen enzo zijn verder een beetje krom in zijn post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, timpy00 said:

Ik ben het eens met het punt dat ze er niet heen zouden moeten gaan. Maar de vergelijkingen enzo zijn verder een beetje krom in zijn post.

Kijk, ik zal de laatste zijn die zegt niet hypocriet te zijn, tenslotte is de mens van nature dat namelijk en dat is ook helemaal niet erg.

Maar in mijn ogen heb je wel gradaties van hypocriet zijn, en als je zo blind ben als die gasten... tjah dan ben je die grens over en ook al kom je dan na een half jaar op hangende pootjes terug, dat maakt dan geen drol meer uit voor mij. Die mensen die daar geboren worden, weten niet beter... maar deze voetballers wel, maar doen er niks mee... dan ben je voor mij als persoon niet veel waard.

Ook komt er namelijk een andere eigenschap van de mens daarin naar boven, hebberigheid. Staat al genoeg op die bankrekeningen van ze, maar blijkbaar is genoeg nooit genoeg.

Ik zou t anders (lees softer) kunnen formuleren, maar dat gebeurt al te veel vandaag de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muzambo naar Sevilla 

mooi en eerlijk artikel in het parool met pasveer

Ongelooflijk hoe goed Ajax eigenlijk was in dat cl jaar
Je was echt gewoon Europese top met geweldig voetbal.
En moet je godver nu zien
Verlies je van amateurs

en nog steeds is er geen duidelijk leiderschap van boven

bewerkt door putdus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei putdus:

Muzambo naar Sevilla 

mooi en eerlijk artikel in het parool met pasveer

Ongelooflijk hoe goed Ajax eigenlijk was in dat cl jaar
Je was echt gewoon Europese top met geweldig voetbal.
En moet je godver nu zien
Verlies je van amateurs

en nog steeds is er geen duidelijk leiderschap van boven

Hoezo is er geen duidelijk leiderschap eigenlijk? Dat is er toch steeds meer en daarin zijn de meeste zaken volgens mij concreet naar buiten verteld toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals pasveer ook aangeeft, is het hem ook niet duidelijk wie waar over gaat.

Hato nog steeds niet verlengd.

verschillende top talenten lopen gratis de deur uit.

Pasveer nog niks gehoord terwijl zijn contract over paar maanden afloopt.

Het is gewoon nog een zooitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei putdus:

Overmars stond nou ook niet bepaald bekend als snel met verlengen van contracten van spelers (zie Brobbey). En ja dat kan ook aan de speler zelf liggen. Wie weet wil Hato wel helemaal niet verlengen terwijl er wel een aanbod van Ajax klaarligt? Dus dat is lekker makkelijk roeptoeteren.

Welke toptalenten lopen gratis de deur uit dan? Of is het wel makkelijk om dit soort onderbuikgevoelens als waarheid uit te spreken?

Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat alles op orde is bij Ajax, maar zoals jij het nu formuleert is ook wel erg negatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Geppiej:

Overmars stond nou ook niet bepaald bekend als snel met verlengen van contracten van spelers (zie Brobbey). En ja dat kan ook aan de speler zelf liggen. Wie weet wil Hato wel helemaal niet verlengen terwijl er wel een aanbod van Ajax klaarligt? Dus dat is lekker makkelijk roeptoeteren.

Welke toptalenten lopen gratis de deur uit dan? Of is het wel makkelijk om dit soort onderbuikgevoelens als waarheid uit te spreken?

Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat alles op orde is bij Ajax, maar zoals jij het nu formuleert is ook wel erg negatief.

Dus omdat Overmars het niet deed hoeft dat niet? 
miseyouh en muzambo

pasveer nog niks gehoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei putdus:

Zoals pasveer ook aangeeft, is het hem ook niet duidelijk wie waar over gaat.

Pasveer nog niks gehoord terwijl zijn contract over paar maanden afloopt.

Het is gewoon nog een zooitje

Hato zijn ze al heel lang mee bezig. Dat is ook best wel duidelijk hoe dat loopt en waarom nog niet rond is.

Heeft volgens mij zelfs de Lang laatst nog wat over gezegd.

Misehouy en ook Muzambo zijn ze al veel langer mee bezig. Misehouy lijkt rond te komen.

Muzambo was al veel langer bekend dat dat lastig zou worden en nu dus alsnog verkocht.

Verder is qua contracten en transfers gewoon officieel gecommuniceerd door Ajax wie daar over gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei putdus:

Dus omdat Overmars het niet deed hoeft dat niet? 
miseyouh en muzambo

pasveer nog niks gehoord. 

Soms is het niet zoals FM, waar elke speler in de jeugd overal wel ja op zegt. Je noemt nu 2 spelers op die nog geen minuten hebben gemaakt in het eerste, terwijl er duidelijk problemen zijn op het middenveld. Misschien zijn ze gewoonweg niet exceptioneel genoeg om voor Ajax 1 uit te komen en bied dit hun een goede uitweg. Weet niet of je het toevallig van Brobbey had gelezen vanochtend, die ging weg omdat Haller werd aangekocht en Brobbey geen minuten werden beloofd. Nu ging hij naar Leipzig, best een logische stap, alleen ging de TD en trainer weg. Toch word die teruggehaald bij Ajax en komt die binnen als grote meneer, terwijl als die bij Ajax bleef hij misschien werd verhuurd en dan gaat zo een stap naar het buitenland toch een stuk lastiger worden, laten we Unuvar daarin als voorbeeld nemen die ook bij Twente nog niks heeft gepresteerd dus volgend seizoen ook geen plekje bij Ajax 1 zal krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unuvar is lang geblesseerd geweest en heeft het met de inval beurten goed gedaan.

zijn laatste jaar bij jong Ajax was hij bij 1 van de 3 goals betrokken. Daar had hij al een kans verdient bij t eerste. 

38 minuten geleden zei timpy00:

Verder is qua contracten en transfers gewoon officieel gecommuniceerd door Ajax wie daar over gaat.

oke, raar dat pasveer dat dan niet weet.

Ik snap dat het geen fm is en contract verlening lang kan duren. Maar in mijn beleving duurt dat bij Ajax altijd wel erg lang. 
Bijvoorbeeld bij Feyenoord hoorde je ineens dat geert trauda had verlengd.

Bewonderenswaardig hoe hier zelfs de afgelopen jaren het beleid wordt verdedigt terwijl je van Europese top bent afgezakt naar TERECHT  verliezen van amateurs 

bewerkt door putdus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Geppiej said:

Mwah, dat van Brobbey klopt niet helemaal natuurlijk, daar waren ze al een half jaar mee bezig en omdat meneer bleef treuzelen hebben ze Haller erbij gehaald.  En toen was meneer gepikeerd en wou zeker niet bij tekenen.
Brob vondt zichzelf te goed op dat moment, en heeft Ajax letterlijk MILJOENEN door hun neus geboord, 2x... (nou doet Ajax daar vrolijk aan mee).

En dat allemaal voor een spits die hoogstens subtop waardig is... serieus, ik ken doelpalen die nog een betere bal behandeling hebben als die jongen.  (das mijn mening dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei putdus:

Unuvar is lang geblesseerd geweest en heeft het met de inval beurten goed gedaan.

zijn laatste jaar bij jong Ajax was hij bij 1 van de 3 goals betrokken. Daar had hij al een kans verdient bij t eerste. 

oke, raar dat pasveer dat dan niet weet.

Ik snap dat het geen fm is en contract verlening lang kan duren. Maar in mijn beleving duurt dat bij Ajax altijd wel erg lang. 
Bijvoorbeeld bij Feyenoord hoorde je ineens dat geert trauda had verlengd.

Bewonderenswaardig hoe hier zelfs de afgelopen jaren het beleid wordt verdedigt terwijl je van Europese top bent afgezakt naar TERECHT  verliezen van amateurs 

Dit is niet heel beleid verdedigen dit is gewoon uitleggen hoe de contract verlengingen verlopen. Was in die tijd niet beter dan nu. Want dat kon toendertijd ook bezig. Maar alle namen die jij hebt genoemd zijn ze al heel lang mee bezig.

Pasveer heeft ook niet gezegd dat hij niet weet wie de transfers ofzo doet. Want je komt steeds terug op dat artikel, maar heb je dar helemaal gelezen of de snippers op verschillende nieuwssites? Want je mist wel beetje essentie heb ik het idee.

Geertruida is ook al veel langer een ding bij Feyenoord. Verder zijn er bij alle topclubs helaas spelers die uit hun contract lopen op zeer jonge leeftijd omdat ze liever heel vroeg naar een topclub willen. Ook bik PSV en Feyenoord gebeurd dat.

Ja bij Ajax kan veel beter ook qua jeugd contracten, maar daar zijn nu zelfs speciaal mensen voor aangenomen. Dat die inmiddels met een burn out thuis zit is niet een beleidsfalen.

27 minuten geleden zei DutchDoofus:

Mwah, dat van Brobbey klopt niet helemaal natuurlijk, daar waren ze al een half jaar mee bezig en omdat meneer bleef treuzelen hebben ze Haller erbij gehaald.  En toen was meneer gepikeerd en wou zeker niet bij tekenen.
Brob vondt zichzelf te goed op dat moment, en heeft Ajax letterlijk MILJOENEN door hun neus geboord, 2x... (nou doet Ajax daar vrolijk aan mee).

En dat allemaal voor een spits die hoogstens subtop waardig is... serieus, ik ken doelpalen die nog een betere bal behandeling hebben als die jongen.  (das mijn mening dan)

Brobbey zelfs anderhalf jaar mee bezig toendertijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites