Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

32 minuten geleden zei Thierryvane:

Maak mij vooral zorgen om onze linkerkant. Sosa met Forbs voor hem. Rode loper voor de gehele rechterkant van Feyenoord.

Forbs staat straks helemaal vrij omdat Geertruida veel mee naar voren gaat en komt ie Trauner tegen die 7x langzamer is. #tochnogevenpositief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Thierryvane:

Opstelling Ajax: Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Vos, Van den Boomen, Taylor; Berghuis, Brobbey, Forbs.

Vos dus met Branco, Taylor op 10. Ik hou mijn hart vast.

Tegen Marseille speelde Ajax niet met een 10, maar met Berghuis en Taylor naast elkaar en Tahirovic/Vos daarachter. Ik verwacht dat dat nu weer zo is. Het zou heel vreemd zijn om nu weer om te schakelen naar een systeem met een 10, terwijl je Berghuis op de flank hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Hwb:

Tegen Marseille speelde Ajax niet met een 10, maar met Berghuis en Taylor naast elkaar en Tahirovic/Vos daarachter. Ik verwacht dat dat nu weer zo is. Het zou heel vreemd zijn om nu weer om te schakelen naar een systeem met een 10, terwijl je Berghuis op de flank hebt.

Je hebt gelijk. Steijn gaf net aan punt naar achter met Vos op 6.

C’mon Ajax. Maak ons trots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Thierryvane:

Je hebt gelijk. Steijn gaf net aan punt naar achter met Vos op 6.

C’mon Ajax. Maak ons trots.

Ook wel genant natuurlijk. Een maand geleden was hij er nog niet klaar voor, moest hij zich richten op Jong en moest er nog een controleur bij en nu zitten tegen Feyenoord thuis 2 aankopen op de bank en staat hij in de basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rich ruzzian:

Wtf onze rechtsback

Vond dit vooral wtf Sutalo die Gaaei aan de buitenkant laat staan ten opzichte van Timber terwijl die makkelijk(er) zelf kon ingrijpen. Nu deed hij én niks én was hij niet in het centrum te vinden om Gimenez af te dekken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites